Teita Skrevet 9. november 2011 #2041 Del Skrevet 9. november 2011 For 40 uker og fullgått! NÅ er det spennende! Gratulerer til kjæresten din. Deilig med litt penger igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. november 2011 #2042 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan er formen forøvrig? Leser jo alltid om at folk på slutten føler seg stooore, og ikke får sove ordentlig, eller at det er tungt å puste etc. Lever litt i håpet om at det ikke gjelder for alle jeg, og du virker jo som et godt forbilde i så måte - du virker iallfall sprek, men kanskje du bare klager lite? Gjelder ikke for alle Zia Men dogåingen kan vere ganske så travel! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 9. november 2011 #2043 Del Skrevet 9. november 2011 40 uker Syns vi kan få guttene våre iløpet av denne uken jeg Moro om vi går i fødsel samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2011 #2044 Del Skrevet 9. november 2011 Gjelder ikke for alle Zia Men dogåingen kan vere ganske så travel! :gjeiper: Nei, du var jo også et fint forbilde - du jobbet jo jammen meg omtrent til slutten du, og i en slitsom jobb til og med? Håper jeg får det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2045 Del Skrevet 9. november 2011 Næi no e æ spent! :fnise Sjekker KG på sengekanten med L på puppen hver morra for så se om det har skjedd noe her inne. :ler for 40 uker, og oppfordrer samtidig Odin til å bane seg vei ut! ) Hehe, ja det blir spennende nå! Det er rart at ting faktisk kan skje når som helst! Spennende tid nå også - bare å finne frem og følge med videre her :jepp Tenk at for hver dag som går, så er du en dag nærmere, og at når du våkner om morgenen, så kan du faktisk ha lille på utsiden innen dagen er over - spennende! Hvordan er formen forøvrig? Leser jo alltid om at folk på slutten føler seg stooore, og ikke får sove ordentlig, eller at det er tungt å puste etc. Lever litt i håpet om at det ikke gjelder for alle jeg, og du virker jo som et godt forbilde i så måte - du virker iallfall sprek, men kanskje du bare klager lite? :fnise Ja det er merkelig. Det er maksimalt to uker igjen, for absolutt seneste igangsettelsesdag er onsdag om to uker. Men håper så klart det skjer noe før. Formen min er fin den. Joda jeg er litt tung, men jeg snur meg lett i senga, kommer meg opp med hjelp av en hånd, går turer med hunden og slikt. Derimot blir jeg veldig fort trøtt. Skal ikke mye til før jeg har behov for å slappe av på sofaen. Er kjempetrøtt enda etter turen med hunden og en tur på butikken Også har jeg jo fryktelig mye menssmerter, og mange av dem er direkte vonde, altså ikke bare murringer. Så plager det det jo! Og som Ruccola påpekte, så er dogåingen veldig plagsom Men jeg har det nok ganske greit til å være to dager fra termin, ja! 40 uker :strix Og hurra for bursdagsbarnet! :nigo For 40 uker og fullgått! NÅ er det spennende! Gratulerer til kjæresten din. Deilig med litt penger igjen : Ja det skal bli spennende å se når det blir fødsel! Gjelder ikke for alle Zia ; Men dogåingen kan vere ganske så travel! :gjeiper: 40 uker Syns vi kan få guttene våre iløpet av denne uken jeg : Moro om vi går i fødsel samtidig. Det synes jeg også! Hehe, ja det hadde jo vært gøy! Blir jo spennende å se når det skjer ting, meg jeg er ganske så sikker på at du får før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2011 #2046 Del Skrevet 9. november 2011 Hjelpes - synes jeg flyr mye på do allerede jeg, men skjønner at jeg om noen måneder like gjerne kan flytte inn da Godt å høre at du er i brukbar form da - det gjør sikkert ventingen litt enklere får jeg håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2047 Del Skrevet 9. november 2011 Hjelpes - synes jeg flyr mye på do allerede jeg, men skjønner at jeg om noen måneder like gjerne kan flytte inn da Godt å høre at du er i brukbar form da - det gjør sikkert ventingen litt enklere får jeg håpe Det er jo forskjellig hvor ille det blir folk folk, da. Her ligger han veldig høyt enda, selv om hodet er godt nede i bekkenet. Rompa hans ligger rett opp ved ribbeina fortsatt, så er sikker de som har det værre enn meg der også. :gjeiper: Så lenge jeg passer på å ikke drikke etter halv ni på kvelden, så klarer jeg å kvitte meg med såpass mye at jeg bare går sånn tre ganger på do på natten. Men dersom jeg gir etter for kveldstørsten så kan jeg fort ende opp med å gå 7-10 ganger på en natt. Så så lange man planlegger litt så går det greit På dagtid går jeg nok oftere enn før, men irriterer meg ikke like mye over det da, så er ikke sikker på hvor ofte. :gjeiper: I dag blir det forresten nachos til middag! Jeg lager "tolags" nachos, og den er såå god! Kjæresten liker det, så da blir det det siden han har bursdag. Men nå må jeg hive meg rundt og lese litt farmakologi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 9. november 2011 #2048 Del Skrevet 9. november 2011 for 40 uker Nå må han komme snart. Kan jo vente til over midnatt da, så kan de få hver sin bursdag Venter i spenning, virkeligen spennende dager fremover nå.. Blir nok mye popcorn-spising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. november 2011 #2049 Del Skrevet 9. november 2011 Haha, kjenner igjen den der! Jeg prøvde også å holde meg unna vann, selv om jeg var kjempe tørst på kvelden, fordi jeg visste jeg kom til å lide på natten. Men det er jo ikke bra.. For når man kjenner tørste, så har allerede kroppen vært tørst en stund. Men gud, så irriterende det er med den konstante flyingen til do! Akkurat DET var deilig å slippe etter fødselen. Nå tisser jeg kanskje bare hver fjerde time, og det er jo himmelen! Mmm Nachos! Vi hadde taco i dag, så er jo ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. november 2011 #2050 Del Skrevet 9. november 2011 Kanskje du er like ''heldig'' som meg og kommer på når du skal legge deg at du ikke har vært på do siden du stod opp. Vil jo egentlig ikke anbefale det da, siden ammekroppen trenger vannvannvann! Jeg glemte det bare ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2051 Del Skrevet 9. november 2011 for 40 uker Nå må han komme snart. Kan jo vente til over midnatt da, så kan de få hver sin bursdag Venter i spenning, virkeligen spennende dager fremover nå.. Blir nok mye popcorn-spising Ja fødselen må gjerne starte nå! På den ene siden..På den andre siden så har vi noen småtterier vi skulle ha fått gjort før han kommer Haha, kjenner igjen den der! Jeg prøvde også å holde meg unna vann, selv om jeg var kjempe tørst på kvelden, fordi jeg visste jeg kom til å lide på natten. Men det er jo ikke bra.. For når man kjenner tørste, så har allerede kroppen vært tørst en stund. Men gud, så irriterende det er med den konstante flyingen til do! Akkurat DET var deilig å slippe etter fødselen. Nå tisser jeg kanskje bare hver fjerde time, og det er jo himmelen! Mmm Nachos! Vi hadde taco i dag, så er jo ikke så langt unna Ja ikke sant, og man blir såå tørste på kvelden, uansett hvor mye man har drukket på dagen. Det blir jeg i alle fall. Taco er godt det også, det hadde vi i helgen. Taco er nå egentlig bedre. I alle fall siden jeg ble kvalm i dag, men det hadde sikkert ikke med maten å gjøre, da. Kanskje du er like ''heldig'' som meg og kommer på når du skal legge deg at du ikke har vært på do siden du stod opp. Vil jo egentlig ikke anbefale det da, siden ammekroppen trenger vannvannvann! Jeg glemte det bare ut... Såpass ja! Ja da kan du ikke ha drukket mye i løpet av dagen. Ammetåken setter vel hardt inn når den tid kommer __ Her har det vært litt action i kveld. Ikke noe med meg da, men..Vi har hus rett ved veien (gleder oss til brua de holder på å bygge over fjorden kommer, for da slutter all trafikk utenfor huset vårt). Der er det egentlig 40 km/time, men det er svært få som følger den fartsgrensen for å si det sånn. I tillegg til et litt dårlig opplyst gangfelt nå i mørkna. Plutselig hører vi et smell. Vi titter ut vinduet, og ser ei jente/dame som er påkjørt. Vi løper ut for å se om vi kan hjelpe til med noe, men det var mange folk der. Rant en bloddam fra hodet hennes, men hun var bevisst. De hadde derimot ikke sikret skadestedet, så den biten tok vi oss av. Altså satte opp varseltrekant og slikt. Politi og ambulanse kom overaskende fort til stedet. Synes litt synd i sjåføren, han får det nok ikke så greit framover. Menmen. Det er liksom ikke det man forventer skal skje rett utenfor huset! Men det går nok bra med jenta altså, hun var ved bevissthet, og de hastet ikke med å kjøre avgårde med henne. Men hun gråt mye, så hadde nok vondt. Nå har vannet til Pitteliten gått! Og det betyr at jeg er nestemann i køen Ut av de dagbøkene jeg føler med i altså Håper fødselen hennes går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 9. november 2011 #2052 Del Skrevet 9. november 2011 Lykke til, du er nok snart i gang du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2011 Forfatter #2053 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Lykke til, du er nok snart i gang du også Det blir spennende å se! __ Rar drøm i natt. Drømte at Odin var kommet til verden (han så forresten ikke ut som en normal baby, det var den styggeste babyen jeg har sett, men babyer er jo ikke stygge, så dere skjønner vel at han ikke så ut som en velskapt unge..hørtes brutalt ut), og jeg følte INGENTING for han. Ville bare legge han vekk jeg, og stresset over at jeg måtte legge ut bilde på facebook for å vise han fram, siden jeg ikke var stolt overhode. Merkelig drøm. Men jeg er sikker på at den betyr noe. Jeg har i alle fall tro på at man ikke bare drømmer for å drømme. Akkurat som her om dagen da jeg drømte om den avdødde hunden min som i drømmen var blitt overvektig og shabby, ingen tur på et år, men likevell såå glad for å komme ut. Det var underbevisstheten min som uttrykte dårlig samvittighet for at vi fikk ny hund så fort, og får at vi har "glemt" Ziko. Endret 10. november 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. november 2011 #2054 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg liker godt å tyde drømmer Du tror ikke det kan bety at du i underbevisstheten eller bevisst, er redd for at han skal bli født med en sykdom eller syndrom? Og at du håper du syntes han er verdens vakreste, og er redd for å ikke få mammafølelsene? Det er isåfall helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. november 2011 #2055 Del Skrevet 10. november 2011 Oi, så merkelig drøm. Jeg tror også at drømmer betyr noe, at det er underbevisstheten som prøver å fortelle en noe. Men jeg er fryktelig dårlig til å tyde drømmer da, så hva de betyr aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. november 2011 #2056 Del Skrevet 10. november 2011 40 uker Gratulerer til kjæresten din :jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2011 Forfatter #2057 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg liker godt å tyde drømmer Du tror ikke det kan bety at du i underbevisstheten eller bevisst, er redd for at han skal bli født med en sykdom eller syndrom? Og at du håper du syntes han er verdens vakreste, og er redd for å ikke få mammafølelsene? Det er isåfall helt normalt Det kan godt hende du har rett Alle er vel litt redd for om barnet er sykt, og så klart så håper man jo man får mammafølelser, men det er jo ikke alle som får disse følelsene med en gang. Menmen. Får håpe han er frisk og at jeg blir fort forelsket i han, hehe! Oi, så merkelig drøm. Jeg tror også at drømmer betyr noe, at det er underbevisstheten som prøver å fortelle en noe. Men jeg er fryktelig dårlig til å tyde drømmer da, så hva de betyr aner jeg ikke Samme her, jeg er også dårlig på det. Den drømmen med hunden min var veldig lett å tyde da, for jeg kjente på den dårlige samvittigheten og følelsen av å ha "glemt" han og forkastet han da jeg våknet. Selv om det så klart ikke er tilfellet. Han døde, men han er absolutt ikke glemt. 40 uker Gratulerer til kjæresten din :jepp __ Dagen har gått i ett fra jeg stod opp. Først frokost, så tur med hunden, så dusjing, så besøk hos en venninne og nå snart er det middagstid. Like greit, for da går tiden til i morgen fort Termindatoen! Hadde jo ikke gjort noe om fødselen startet nå slik at han kommer i morgen på den ønskede datoen, 11.11.11 Men kan ikke si jeg har så stor tro på at noe skjer de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. november 2011 #2058 Del Skrevet 10. november 2011 Huff, grusom drøm. Men kan jo være som Teita sier da Alle ønsker jo at barnet skal være velskapt og fint, og at vi skal elske barnet vårt over alt. Tror nok Odin er både velskapt og blir elsket fra første sekund Og hvis ikke så blir han elsket for slik han er uansett Blir spennende å se om han bestemmer seg for å komme på termindato får spise masse masse og sende over en hel drøss med fødestøv og lykkeønskninger Han kommer jo til slutt uansett, men håper han kommer i løpet av morgendagen vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. november 2011 #2059 Del Skrevet 10. november 2011 Goooosj nå er du snart ferdig!!! Drømmer ja, må ikke snakke.. Jeg drømte en natt at babyen var kommet.. Men så revnet den på fremsiden... Og jeg holdt i noe som visstnok skulle være ryggraden og den løsnet.. Da gikk liksom luften ut av babyen og den døde og ble helt flat... Føler meg rimeligklin kokkos når jeg drømmer slike syke ting! Men det var slik med snupp også, helt idiotiske drømmer til tider! Krysser fingrene for at du blir dårlig nå og føder på 11.11.11:) Vært utrolig kult det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. november 2011 #2060 Del Skrevet 10. november 2011 ......for ikke å glemme klokken 11 min over 11..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå