Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2021 Del Skrevet 7. november 2011 Forresten så skal jeg og kjæresten lage pannekaker og hjemmelaget blomkålsuppe for tredje uke på rad. Mon tro om vi har blitt litt hektet på det? Det er sunt med suppen, men pannekakene er jo ikke så sunne. Jeg steker de i skikkelig smør, og vi strør sukker på dem.. Men suppa er sunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. november 2011 #2022 Del Skrevet 7. november 2011 Snupp hadde elsket dere tvert!! Han kunne spist pannekaker hver dag han:) Forståelig nok for fyyy det er godt!! Nå blir det kjedelig å spise laks idag... Men har planer om å prøve meg på sveler en kveld denne uka:) Yammi!! Sulten.no:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2023 Del Skrevet 7. november 2011 Snupp hadde elsket dere tvert!! Han kunne spist pannekaker hver dag han:) Forståelig nok for fyyy det er godt!! Nå blir det kjedelig å spise laks idag... Men har planer om å prøve meg på sveler en kveld denne uka:) Yammi!! Sulten.no:) Laks er jo også godt da! Hvis man tilbereder det litt spennende Og sveler da! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2011 #2024 Del Skrevet 7. november 2011 Hallo? Hvorfor ligger ikke du på sykehuset å føder, si meg?! Etter mine beregninger så skal jo du føde lille nurket ditt i dag, og jeg akter ikke å ta feil! hehe... Hvordan går det? Er formen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. november 2011 #2025 Del Skrevet 7. november 2011 Panniser! Her og gikk det mye i pannekaker da jeg var gravid Det er så lett å lage..også SÅ godt! Nom nom nom Håper at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2026 Del Skrevet 7. november 2011 Hallo? Hvorfor ligger ikke du på sykehuset å føder, si meg?! Etter mine beregninger så skal jo du føde lille nurket ditt i dag, og jeg akter ikke å ta feil! hehe... Hvordan går det? Er formen god? Huff, håper ikke du har rett, for da blir det styrtfødsel, og det vil ikke jeg ha! Men den kan godt starte nå da, også kan han komme i morgen Formen er bare bra. Har litt halsbrann i dag da, men det går vel greit. Har det ikke så ofte, så overlever de få kveldene jeg plages av det. Panniser! Her og gikk det mye i pannekaker da jeg var gravid Det er så lett å lage..også SÅ godt! Nom nom nom Håper at du har det bra! Haha..Leste peniser først Men jaa det er godt! Enkelt også. Siden vi også lager blomkålsuppe så blir jo ikke maten helt uten næring heller, så. Har det bare bra, men kjenner jeg begynner å bli litt sliten av å ikke vite når ting blir å skje. Skulle ønske jeg viste hvilken dag fødselen setter i gang, men det er jo umulig å vite. Annet enn at jeg vet hvilken dag som er absolutt siste dagen da. Men håper jeg får før. Tanken på å gå gravid i to uker og to dager til er rett og slett veldig demotiverende! Ikke det at to uker er lenge, men det føles lenge akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2027 Del Skrevet 7. november 2011 Dette har jeg gjort i dag: Vært en halvtime hos jordmor etterfulgt av å handle litt på butikken. Laget middag og gått en halvtimes rolig tur med hunden sammen med kjæresten. Resten har jeg ligget flatt ut og slappet av. Likevell kjennes det ut som om jeg har vært aktiv hele dagen. Er sååå trøtt! Men det er vel normalt å ha lite energi nå på slutten. Kjenner jeg gleder meg til å sove nå. Har spist kveld og drukket masse (en liter faktisk ) nå i halv ni-tiden, så håper mitt er at jeg ikke blir så forbaska tørt når jeg legger meg slik at jeg klarer å unngå å drikke mer. På den måten rekker det meste av det jeg har drukket å gå gjennom systemet før leggetid slik at jeg slipper å stå opp så mange ganger i natt. Føltes som om jeg stod opp hver halvtime-time i natt. Men ikke i natt, i natt får det være maks tre ganger, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. november 2011 #2028 Del Skrevet 7. november 2011 Haha..Leste peniser først Haha, lyst på litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 Forfatter #2029 Del Skrevet 7. november 2011 Haha, lyst på litt ? Begynner å bli noen uker siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. november 2011 Forfatter #2030 Del Skrevet 8. november 2011 Er så voldsomt stiv og støl i kroppen nå for tiden. NÅ vil jeg bli ferdig, altså!! Samtidig så er det lurt at han avventer litt, for jeg trenger tid til å studere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. november 2011 #2031 Del Skrevet 8. november 2011 Haha, det er bra du ikke er altfor utålmodig Han kommer når han kommer Det er uansett ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. november 2011 #2032 Del Skrevet 8. november 2011 Hehe, er alltid for og imot på tingene man ønsker seg:) Kjenner på den utålmodigheten din, samtidig som jeg har myyye å gjøre før januar:) Men er jo alltid godt med alt som er unnagjort da:) Nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2011 #2033 Del Skrevet 8. november 2011 Skjønner godt at du er lei, . Jeg på min side, vil vinne veddemålet, derfor må han komme på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2011 #2034 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har tippet 13. november, selvom jeg ikke er med på lista di - så han må nok holde seg inne til helgen iallfall - beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2035 Del Skrevet 9. november 2011 Haha, det er bra du ikke er altfor utålmodig Han kommer når han kommer Det er uansett ikke lenge igjen Er vel en fordel, men kunne godt ha vist akkurat når det blir å skje, da! Hehe, er alltid for og imot på tingene man ønsker seg:) Kjenner på den utålmodigheten din, samtidig som jeg har myyye å gjøre før januar:) Men er jo alltid godt med alt som er unnagjort da:) Nattaklem! Ja det er jo det. Men det hjelper meg vel til å være mer tålmodig, så den er jo grei. Skjønner godt at du er lei, . Jeg på min side, vil vinne veddemålet, derfor må han komme på søndag. Hehe, ja det gjenstår jo å se! Søndag er jo en fin dag å få barn på. Jeg har tippet 13. november, selvom jeg ikke er med på lista di - så han må nok holde seg inne til helgen iallfall - beklager NÅ står du oppfør! Skal vel alltids klare å holde meg til helgen! Et par dager over termin er ikke allverdens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. november 2011 #2036 Del Skrevet 9. november 2011 for 40 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 Forfatter #2037 Del Skrevet 9. november 2011 40 uker! Siste uken det er verdt å hoppe for! Hvis jeg når uke 41 så synes jeg heller vi skal bue for det Fikk litt sjokk da jeg så ticeren min! Nå er det jo to dager til den egentlige terminen, men var litt spesielt å se at det står "I'm due today!" I dag har kjæresten min bursdag! Han fikk en ny parkasjakke og FM2012 i gave hos meg. Men har ikke fått bakt noe kake eller noe sånt, for vi var blakke fram til i dag, og kaken han ville ha må stå over natten, så.. Får ta ut litt skuffekake fra fryseren. Herreguuud så godt det var med lunsj! Har levd på kneip med nugatti på de siste dagene fordi vi ikke har hatt penger. Det er virkelig ikke mat i det, og man føler seg ekkel i kroppen. Nå spiser jeg grove knekkebrød med ost, skinke, agurk og appelsinjuice til. MYYE bedre! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. november 2011 #2038 Del Skrevet 9. november 2011 Næi no e æ spent! Sjekker KG på sengekanten med L på puppen hver morra for så se om det har skjedd noe her inne. for 40 uker, og oppfordrer samtidig Odin til å bane seg vei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. november 2011 #2039 Del Skrevet 9. november 2011 Spennende tid nå også - bare å finne frem og følge med videre her Tenk at for hver dag som går, så er du en dag nærmere, og at når du våkner om morgenen, så kan du faktisk ha lille på utsiden innen dagen er over - spennende! Hvordan er formen forøvrig? Leser jo alltid om at folk på slutten føler seg stooore, og ikke får sove ordentlig, eller at det er tungt å puste etc. Lever litt i håpet om at det ikke gjelder for alle jeg, og du virker jo som et godt forbilde i så måte - du virker iallfall sprek, men kanskje du bare klager lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2011 #2040 Del Skrevet 9. november 2011 40 uker Og hurra for bursdagsbarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå