Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Synes du virker veldig reflektert i den vanskelige situasjonen du er i. Du blir nok en kjempegod mor! Håper samboeren din skaffer seg hjelp slik at dere slipper et brudd, men det er sterkt av deg å innse at du må gjøre det som trengs for at sønnen din skal vokse opp i et godt hjem. :klem:

Varmer å høre! :klemmer:

Hehe, ja.. Nå er det vel ikke en spire, akkurat:) hvor langt er du på vei?

Jeg er 39 uker! I dag faktisk! :hoppe: Glemte det av, hehe..

Så er ni dager til termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

:hoppe: for 39 uker!

Det er så rart å tenke på at det bare er 9 dager igjen til termin og maks 21 dager til du ser lillegutten deres! :strix: Føles som det var i går jeg leste første innlegget her. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker! :hoppe: Tenk at det bare er én uke igjen! Fy så fort tiden har gått :fnise:

Tiden år kjeempefort ja!

:hoppe: for 39 uker!

Det er så rart å tenke på at det bare er 9 dager igjen til termin og maks 21 dager til du ser lillegutten deres! :strix: Føles som det var i går jeg leste første innlegget her. :sjenert:

Har snakket med noen som har fått baby nå i det siste, og de sier at de i sommer begynte med noe nytt, at alle som vil settes i gang dagen etter overtidskontrollen som da er en uke etter termin, de kan kreve å bli satt i gang! Ergo går jeg maks åtte dager over før igangsetting. Dvs. det er max 17 dager igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Mange gode klemmer til deg Teri :klemmer: Gjør vondt å lese hvordan dere har det til tider. Og det er overhodet IKKE akseptabelt å bli behandlet på denne måten. Du må sette ned foten. Håper det ordner seg til det beste for dere alle 3 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Har snakket med noen som har fått baby nå i det siste, og de sier at de i sommer begynte med noe nytt, at alle som vil settes i gang dagen etter overtidskontrollen som da er en uke etter termin, de kan kreve å bli satt i gang! Ergo går jeg maks åtte dager over før igangsetting. Dvs. det er max 17 dager igjen! :hoppe:

Enda bedre! :nigo: Uansett er det ikke lenge til at han kommer, om det skulle starte på egen hånd eller om du må settes i gang. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 39 uker :hoppe

Mange gode klemmer til deg Teri :lemmer: Gjør vondt å lese hvordan dere har det til tider. Og det er overhodet IKKE akseptabelt å bli behandlet på denne måten. Du må sette ned foten. Håper det ordner seg til det beste for dere alle 3 klemmer:

Håper jeg også! :jepp:

Herreguuud!! Tiden går jo sykelig fort! Tenk om at ikke lenge så har du en bitteliten baby i armene! Æææææ! D

Ja det er så rart å tenke på. Tror ikke jeg forstår det selv.. :fnise:

:hopp: For 39 uker - 1 uke til termin! :oppe:

Nå er du så nære, så nære Teriyaki!

Jepp! Eller..En uke og to dager da, for å være nøyaktig. Men det er likevell ikke lenge! Det rare er at jeg skjønner ikke at jeg er så nær. Jeg er jo lei og vet at det nærmer seg, men at det er så kort tid som det faktisk er, det er det nesten som om jeg ikke skjønner. :sjenert:

Enda bedre! :igo: Uansett er det ikke lenge til at han kommer, om det skulle starte på egen hånd eller om du må settes i gang. :nigo:

Stemmer det! Men håper at det starter av seg selv i alle fall. Eventuelt at det er så modent, og at jeg har over 3 cm åpning slik at de bare tar vannet. Vil helst slippe modningspuller, ballong og slikt.

Jeg eer såå spent på dine vegne! :fnise:

Hihi, det er jeg og! :strix: Rart å tenke på at jeg snart skal på sykehuset og føde en liten gutt!

:hoppe: for 39 uker og 1 uke til termin :strix:

Nå nærmer det seg virkelig her inne :nigo:

Det gjør det ja! Snart blir det vel sånn at jeg våkner på morgenen og tenker "faen, skjedde ikke noe i natt heller" :fnise: Har skjønt det at mange begynner å tenke sånn en stund tidligere, men jeg har altså ikke begynt å tenke sånn enda. Det er rett og slett såpass surealistisk at jeg tenker ikke at jeg skal i fødsel snart.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at nå som det nærmer seg veldig har jeg blitt mer tålmodig. Rart. Kan jo ha noe med det at kløen min har roet seg og da. Tenk at nå er det bare snakk om veldig kort tid og så har vi guttene våre i armene :rodmer:

Er som du sier; helt surrealistisk!

Men jeg må bare påpeke at jeg liker det dårlig om du sniker i køen :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at nå som det nærmer seg veldig har jeg blitt mer tålmodig. Rart. Kan jo ha noe med det at kløen min har roet seg og da. Tenk at nå er det bare snakk om veldig kort tid og så har vi guttene våre i armene :rodmer:

Er som du sier; helt surrealistisk!

Men jeg må bare påpeke at jeg liker det dårlig om du sniker i køen :sjenert::fnise:

Ja både og for min del! Jeg at jeg ikke er like utålmodig i den fortstad at jeg vet at det er så kort tid igjen uansett hvordan man ser det, men så er jeg også veldig lei.. :sjenert: Men skjønner at du har blitt mer tålmodig nå når kløen har blitt bedre og du har fått sove mer. :)

Hehe, skal prøve å ikke snike :fnise: Men kan ikke love noe altså! :opplyser:

__

Huff dette begynner å bli slitsomt! Hver eneste gang jeg har vært på do eller endret liggestilling i natt, så har jeg fått vonde menssmerter. Menmen..Er ikke lenge igjen uansett så får vel bare overleve :jepp: Han har uansett forbud mot å komme før søndag! Flisleggingen SKAL være ferdig før lillegutt kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten snikleser som melder seg i innspurtsfasen her :sjenert:

Så spennende tider! :hoppendeglad: Satser på at an venter til flislegginga er over nå ;) Vonde menssmerter i natt, kan være en start på noe da.. :)

Ha en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten snikleser som melder seg i innspurtsfasen her :sjenert:

Så spennende tider! :hoppendeglad: Satser på at an venter til flislegginga er over nå ;) Vonde menssmerter i natt, kan være en start på noe da.. :)

Ha en fin dag! :goodbye:

Heihei og :velkommen::jepp:

Ja det er veldig spennende nå framover. Ikke det at jeg kjenner på spenningen selv, for jeg klarer rett og slett ikke å innse hvor nært forestående fødselen faktisk er. Uansett hvor mye jeg tenker på det :sjenert:

Ja man kan jo håpe på at det er tegn på at jeg slipper å gå så mye over. Men det typiske er vel at jeg går med masse menssmerter, masrier og diverse helt til jeg blir satt igang. :gjeiper:

Men for å si det sånn, så gjør det meg overhode ingenting om jeg er på sykehuset med en nyfødt liten gutt om en ukes tid! Så lenge han ikke kommer på onsdag, for da har pappaen til gutten bursdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei nå er dagene litt lange, altså! Samboern er nede og jobber med badet, mens jeg sitter oppe. Har studert to-tre timer i dag, og er så lei! Så klarer ikke å sette meg ned noe mer i dag jeg.

Jaaja..Får være litt husmoderlig og henge opp klesvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu! :goodbye: Herligheten, du har jo snart termin! :hakeslepp: Jeg har vært inne på KG på mobilen de siste gangene jeg har vært her og da ser jeg ikke tickeren til medlemmene, men nå er jeg pålogget på dataen og da ser jeg at du er 39 uker på vei :hakeslepp: (og en dag da :sjenert:) Du har virkelig ALT å glede deg til. Jeg kunne fødet hver dag! Det var en helt fantastisk opplevelse :rodmer: Misunner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! :goodbye: Herligheten, du har jo snart termin! :hakeslepp: Jeg har vært inne på KG på mobilen de siste gangene jeg har vært her og da ser jeg ikke tickeren til medlemmene, men nå er jeg pålogget på dataen og da ser jeg at du er 39 uker på vei :hakeslepp: (og en dag da :sjenert:) Du har virkelig ALT å glede deg til. Jeg kunne fødet hver dag! Det var en helt fantastisk opplevelse :rodmer: Misunner deg!

Hehe, ja tiden går virkelig unna den! :jepp: Jeg lå jo bare to uker og en dag bak deg, men nå fikk jo du litt før også da! :)

Gleder meg til å føde, men spørs vel om jeg får en SÅ lett fødsel som du. De færreste føler vel ikke at det ikke var vondt i det hele tatt :fnise:

Bare innom for å klemme på <3

:klemmer:

__

Ja da er det akkurat en uke til termin. Synes den neste uken kan gå fort, jeg. Jeg har absolutt ikke gått inn i ventemodus. Kommer nok ikke til å gjøre det før jeg når termin heller, så vil tro jeg blir sjokkert dersom fødselen skulle starte før. :fnise:

Nå skal jeg gå en times tur, deretter blir det litt pensumlesning, så tur til byen hvor jeg og mamma skal hente bilstolen. Er vel en fordel å få den på plass i bilen nå. :)

Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 1 uke til termin! Nå får han vente i noen dager til, så får han komme 11.november. Synes han skal komme ut 11.11 også jeg. :nigo:

Jeg er for glad i tall. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...