benni Skrevet 25. oktober 2011 #1901 Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha, de kommer nok fort nok, og da angrer jeg sikkert på at jeg ønsket dem Hærlig, jeg har jo bare termin om en mnd jeg- så jeg kan nok vente opptil 6 uker!! Syns det virker utrolig lenge ut, men er ikke så lenge med 1 mnd da :D Heldigvis!!! Først nå har jeg begynt å merke at jeg har litt vann i kroppen. Mine ellers så slanke fingrer har gjordt en fordobling. Måtte sjekke med ringen jeg pleier å ha på meg i går, og jeg fikk den ikke ned til leddet på den fingen en gang Men nermer meg kraftig 20 kg + jeg og, helt utrolig!! Satse på Teita har rett og at de bare renner av oss etter fødselen Og med trilleturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1902 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Frøken, skal vi prøve å få rota oss til å treffes denne uka? Jeg holder på å gå på veggene av kjedsomhet for tida, og må ha en unnskyldning til å komme meg uuuut! :ler Det kan vi ja Jeg er ledig på torsdag! Det er garantert modning på gang hos deg Nå husker ikke jeg helt når det begynte for meg, og jeg er for lat til å bla tilbake i dagboken min fnise: :sjenert men det holdt på en stund. Meeen, så er jo alle forskjellige da. Også fødte jeg jo bare tre dager før termin, selv om tre dager før, er bedre enn tre dager etterpå :fnise Men jeg har god tro på at modning er bra. Trodde ihvertfall det på forhånd. At liksom man fikk en lettere fødsel, eller at man åpnet seg fortere. Sånn ble det jo ikke for meg da, men igjen; Alle er forskjellige. Jeg tror ikke du kommer til å gå over tiden De kiloene ja.. Jeg gikk jo opp 25 kg Ikke akkurat noe å skryte av, men men. Jeg har ihvertfall dårlig matlyst nå, så jeg spiser lite, og jeg ammer jo døgnet rundt. Vekten forsvinner nok. Under fødsel raser man jo veldig fort ned, for da forsvinner jo alt som har med baby å gjøre, og livmora trekker seg fort sammen, så fort man kommer igang med amming. Fettet tar nok litt ekstra tid, men jeg satser på at det hjelper på når jeg får kommet i gang med trilleturer osv Tror også modning er bra. I alle fall i forhold til sannsynligheten for at fødslen starter av seg selv. Er veeeldig spent på hvor mye jeg går ned i vekt og hvor fort! Håper jeg er en av de som klarer seg kjempebra! Bare innom og sniker midt i natta:) Haha, de kommer nok fort nok, og da angrer jeg sikkert på at jeg ønsket dem Hærlig, jeg har jo bare termin om en mnd jeg- så jeg kan nok vente opptil 6 uker!! Syns det virker utrolig lenge ut, men er ikke så lenge med 1 mnd da :D Heldigvis!!! Først nå har jeg begynt å merke at jeg har litt vann i kroppen. Mine ellers så slanke fingrer har gjordt en fordobling. Måtte sjekke med ringen jeg pleier å ha på meg i går, og jeg fikk den ikke ned til leddet på den fingen en gang Men nermer meg kraftig 20 kg + jeg og, helt utrolig!! Satse på Teita har rett og at de bare renner av oss etter fødselen Og med trilleturer Åjada, det gjør de nok. I starten liker man dem veeeldig godt fordi man får følelsen av at ting nærmer seg. Gjør jo forsåvidt det enda, men nå er de også plagsomme..Men jeg tar det jeg får for å øke sjansene for fødsel før termin Fingrene mine er også litt tjukkere, men ikke så tjukke at jeg tror det utgjør en hel masse kg..Dessverre.. Men blir som sagt spennende (og deilig) å se hvor fort vektreduksjonen blir etter fødsel. Men vil tro man er litt mer opptatt av andre ting på det tidspunktet, da! __ Lite planer i dag. Har allerede vært på en times tur, så nå slapper jeg av litt før jeg skal studere. Greys i kveld, da! Så har jo noe å se fram til Og sinnasnekkern! Synes det er festelig å se på. Endret 25. oktober 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. oktober 2011 #1903 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, sinnasnekkeren er kult! Så på den svenske utgaven da vi var der i helga og han var sinna han!! Otto blir bare pusekatten i forhold:) Jeg vil også nærme meg ferdig og bli moden:) Tror planen min om å ikke bli utålmodig kommer til å gå i toaletten gitt... Du er så flink som studerer! Må rose deg mye for det altså, det syns jeg du skal være veldig stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. oktober 2011 #1904 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er også ledig på torsdag. Kafétur, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1905 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hehe, sinnasnekkeren er kult! Så på den svenske utgaven da vi var der i helga og han var sinna han!! Otto blir bare pusekatten i forhold:) Jeg vil også nærme meg ferdig og bli moden:) Tror planen min om å ikke bli utålmodig kommer til å gå i toaletten gitt... Du er så flink som studerer! Må rose deg mye for det altså, det syns jeg du skal være veldig stolt av! Hehe, nei synes heller ikke han norske virker så sint. Han kan være streng ja, men sint er han jo ikke.. Du blir sikkert litt ekstra utålmodig av å lese inne hos alle de som allerede har født..Det blir i alle fall jeg Prøver å være flink til å studere, men føler meg ikke flink. Har utsatt det så mye nå at det er blitt travelt i stedet for den gode tiden jeg hadde fram til eksamen. Menmen! Jeg er også ledig på torsdag. Kafétur, for eksempel? Kafetur høres flott ut! Hvilke kafeer er best? Aurora er jo "barnevogn-vennlig", da..Men for min del er det det samme. ___ Må litt for 38 uker! To uker og to dager til termin. Det er jammen ikke lenge. Eller for å si det på en annen måte; 16 dager til termin! Endret 26. oktober 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2011 #1906 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi kan jo møtes i Glasshuset, så tar vi enten MonAmi eller Aurora? Når passer det for deg? 38 uker! Nå kan det jo skje når som helst her. Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1907 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi kan jo møtes i Glasshuset, så tar vi enten MonAmi eller Aurora? Når passer det for deg? 38 uker! Nå kan det jo skje når som helst her. Så spennende! Det kan vi gjøre, ja Passer egentlig når som helst for min del. Jeg pleier å tilpasse meg de som allerede har fått baby når jeg skal trffe noen som har med seg baby.. Hehe, ja det kan jo det! Og det er derfor jeg bestemte meg for at i dag blir siste gangen jeg blir med venninna mi på babysvømming. Tenker at neste uke så er sjansen for vannavgang og slikt enda større, så tenker det kan være en fordel å unngå basseng framover. Men jeg drar i dag, satser på at det ikke skjer noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2011 #1908 Del Skrevet 26. oktober 2011 11-12-tida? Kan sende deg en mld. i morgen tidlig når vi er våkne og jeg har en sånn ca.-anelse om hvordan L kommer til å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. oktober 2011 #1909 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tror heller ikke det ugjør så mange kg akkurat, kanskje noen gram Men godt å skylde på noe da for 38 uker Baaare 16 dager igjen jo Ufattelig nært :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1910 Del Skrevet 26. oktober 2011 11-12-tida? Kan sende deg en mld. i morgen tidlig når vi er våkne og jeg har en sånn ca.-anelse om hvordan L kommer til å sove? Det høres bra ut! Tror heller ikke det ugjør så mange kg akkurat, kanskje noen gram Men godt å skylde på noe da for 38 uker Baaare 16 dager igjen jo Ufattelig nært :D Hehe, ja ikke sant! Jaa det er ikke lenge igjen nå!! Deilig tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1911 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tre uker siden forrige magebilde, så er vel på tide å legge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. oktober 2011 #1912 Del Skrevet 26. oktober 2011 for 38 uker og en fin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. oktober 2011 #1913 Del Skrevet 26. oktober 2011 For 38 uker. Spennende tid fremover nå! Fine magen Den kommer seg, men du blir nok ikke diger. Det slapp jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1914 Del Skrevet 26. oktober 2011 for 38 uker og en fin mage!! Tusen takk For 38 uker. Spennende tid fremover nå! Fine magen Den kommer seg, men du blir nok ikke diger. Det slapp jeg og Ja det er veldig spennende. Men har i grunn ikke gått inn i noen form for ventemodus. Jeg teller ned dagene ja, men går ikke rundt med en følelse av at fødsel faktisk kan skje når som helst, selv om det er det som er realiteten. Men jeg har aldri sett for meg at jeg kommer til å få før termin, så har vel med det å gjøre. Hehe, jada den gjør jo det. Men den har i grunn ikke vokst særlig mye tre siste ukene. Jeg ser så vidt forskjell på 35-ukersmagen og 38-ukersmagen. Hadde akkurat hatt en vokseperiode for tre uker siden, så magen har vel vært litt stabil siden da. Håper den ikke vokser så mye de siste ukene.. Tror egentlig ikke det går helt opp for meg at jeg skal føde snart. Skjønner det liksom ikke helt. Surealistisk, på en måte. Men vil tro jeg ikke er den eneste som føler/har følt det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. oktober 2011 #1915 Del Skrevet 27. oktober 2011 litt forsinket for 38 uker Må si jeg misunner deg den magen litt, altså Føler magen min er nesten like stor, og jeg er jo 12 uker bak deg. Mulig den ikke er så stor som jeg føler den er da, men. Håper i allefall jeg har like liten og fin mage når jeg er like langt på vei som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #1916 Del Skrevet 27. oktober 2011 litt forsinket for 38 uker Må si jeg misunner deg den magen litt, altså Føler magen min er nesten like stor, og jeg er jo 12 uker bak deg. Mulig den ikke er så stor som jeg føler den er da, men. Håper i allefall jeg har like liten og fin mage når jeg er like langt på vei som du er Hehe, nei den er ikke så veldig stor, men jeg ligger over den røde streken på symfyse-fundusmål,men innenfor det grønne. Det står 35 cm på symfyse-fundusmål i dag, så du kan jo sammenligne med ditt eget helsekort. Og du har sikkert en kjempefin mage! __ Tilbake fra legen! Alt så bare bra ut, og jeg har bare lagt på meg 1,5 kg på to og en halv uke. Noe som er helt greit i og med at man legger gjerne ekstra på seg på slutten. Noe annet enn vektøkningen forrige gang. Legen sa jeg hadde en fin vektøkning, og at jeg ikke skulle tenke på at det var mye. Det gjorde godt, i og med at jeg hittil har lagt på meg 21 kg. Ellers så er hodet festet, godt nede i bekkenet og "på vei ned i kanalen", som han sa. Nå håper jeg bare at jeg blir nødt å avbestille neste kontroll, som er 15 november. Hadde litt leuvcocytter (blodceller) i urinen da, men det var lite, og blodtrykket helt normalt. Så ingen grunn til bekymring der. __ Så fra en ting til en annen..Jeg har blitt litt hektet på rett i koppen sjokoladedrikk Har drukket det hver dag denne uken. Men det er jo så godt Nå er det jammen meg snart helg igjen. Helt sykt hvor fort tiden går..I dette tempoet skjønner jeg ikke at jeg gidder å være utålmodig. Tiden går jo så fort at to uker til termin er jo INGENTING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. oktober 2011 #1917 Del Skrevet 27. oktober 2011 Wohooo!! Nå er det bare sjarmøretappen igjen:) Mmm... Kakao er godt ja<3 Går noen kopper i uka her også Fine magen da! Den så nå ikke stor ut mtp at du straks er ferdig. Tenk at plutselig så er den bare borte..! Og du har fått verdens beste premie<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #1918 Del Skrevet 27. oktober 2011 Wohooo!! Nå er det bare sjarmøretappen igjen:) Mmm... Kakao er godt ja<3 Går noen kopper i uka her også Fine magen da! Den så nå ikke stor ut mtp at du straks er ferdig. Tenk at plutselig så er den bare borte..! Og du har fått verdens beste premie<3 Ja det er godt med kakao! Hehe, ja det hadde jammen meg vært noe om den ble borte helt sånn plutselig Men tar vel kanskje litt lenger tid enn som så.. Gleder meg til 12 uker etter fødsel, når jeg kan begynne å trene magen igjen. Elsker å ta planken Er nok en veeldig flott premie, ja! Er spent på om han har masse svart hår, sånn som både jeg og sambo hadde. Jeg hadde så mye og så tykt svart hår at kallenavnet mitt på føden var "hårtrollet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. oktober 2011 #1919 Del Skrevet 27. oktober 2011 38 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. oktober 2011 #1920 Del Skrevet 27. oktober 2011 for forsinket 38 uker Lurer på når skatten din kommer Spennende i graviditetsbøkene til dere som har termin nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå