The Kitten Skrevet 19. oktober 2011 #1861 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tipper 13. november. For det er min bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. oktober 2011 #1862 Del Skrevet 19. oktober 2011 14. november! Og for 37 uker og fiks ferdig baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 19. oktober 2011 #1863 Del Skrevet 19. oktober 2011 16.nov Fullbåren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1864 Del Skrevet 19. oktober 2011 for 37 uker og ferdig BABY :hoppe Syns og det er helt sinnsykt at det er en BABY inni MEG :O Hahah. Veeeldig veldig rart. Og veldig "naturlig" når jeg ser andre. Helt urealistisk når det kommer til meg Alltid drømt om det liksom, men rart når han er der :D :trix: Tror nok ikke det noen gang kommer til å gå opp for meg at jeg har hatt et annet menneske inni meg. Haha. Syns det høres sprøtt ut. Jeg tipper 15 november jeg : Håper for din skyld at jeg tar feil og at du får han før :D Men føler alle går over, så da tipper jeg over P hehhe. Eller syns jeg termindato er en kjeeempe fin dag : Jepp, en ferdig BABY! Merkelig å tenke på, ja..Det går overhode ikke opp for meg kun pga. jeg kjenner han inni meg. Kommer sikkert til å få litt sånn "var DU inni magen min?!?!?" idet jeg får han på brystet mitt Har notert dato! Har en følelse av at du føder før : Tipper 1. november jeg! :hoppe 37 uker :hoppe Jeg blir sjokka hver gang du når en ny milepæl jeg, har alltid tenkt at du lå en stund etter meg, men jammen er det ikke lenge til for deg heller nå Første november liker jeg godt! Notert! Haha, ja ikke sant! Jeg følte også at du var sååå mye lenger på vei enn meg Jeg tipper 13. november. For det er min bursdag. :lr: Notert! 14. november! Og for 37 uker og fiks ferdig baby! Notert! 16.nov Fullbåren :hppe: Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #1865 Del Skrevet 19. oktober 2011 Etter babysvømmingen i dag så fikk jeg noen helt siiinnsyke stikninger (strikkepinnevondten)! Klarte ikke stå oppreist, måtte bare stå bøyd og lene meg på benken til det gikk over. I tillegg varte det mye lengre enn det har gjort før. Blir spennende å se om jeg er av de som skal slite med modningssmerter i ukesvis, eller om dette er effektiv modning! I så fall kan jeg ikke tenke meg til at jeg går så mye over Men vi får vel bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 19. oktober 2011 #1866 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hopper for 37 uker og fullbåren babygutt i magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. oktober 2011 #1867 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg tipper 10. november for 37 uker!! Edit: Har du forresten noen som kan sladre for deg? Endret 19. oktober 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. oktober 2011 #1868 Del Skrevet 19. oktober 2011 Pay-back's a bitch, non? Uansett så håper jeg gutten kommer rundt termin og ikke fashionably late. Håper det er effektiv modning for din del, har erfaring med modningsrier som ikke gjorde en døyt og det var ikke morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. oktober 2011 #1869 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tipper 3. November For fullbåren! Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1870 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hopper for 37 uker og fullbåren babygutt i magehuset :strix Jaa Jeg tipper 10. november for 37 uker!! Edit: Har du forresten noen som kan sladre for deg? Notert! Ja det har jeg! Kisskissbangbang skal sladre for meg. Pay-back's a bitch, non? Uansett så håper jeg gutten kommer rundt termin og ikke fashionably late. Håper det er effektiv modning for din del, har erfaring med modningsrier som ikke gjorde en døyt og det var ikke morsomt. Hehe, ja det håper jeg også! Til begge delene du skrev Tipper 3. November For fullbåren! Endelig! Notert! Ja deilig å ha nådd den milepælen igjen. Nå er det bare en igjen før det store målet, og det er termindato om tre uker og en dag! __ I dag er det gruuusomt vært ute! Pøsregner, blåser myye og er kaldt! Huffhuff. Spørs om det blir noe særlig til tur i dag..Ikke har jeg bil i dag heller, så blir nok værende hjemme hele dagen. Men det går nok bare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. oktober 2011 #1871 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kjenner motivasjonen til å ta lappen kommer snikende når været er sånn som nå, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1872 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kjenner motivasjonen til å ta lappen kommer snikende når været er sånn som nå, for å si det sånn! Hehe, ser den ja! Jeg er såå glad for at jeg tok lappen da jeg tok den. Hadde vært et enormt tiltak å skulle begynne med nå kjenner jeg. __ Nei guri nå kjeder jeg meg. Problemet er at når jeg kjeder meg og blir rastløs så klarer jeg ikke å finne konsentrasjon til å jobbe med fag. Har jobbet aaaalt for lite med det. Jaja..Får gjøre litt husarbeid så jeg blir mindre rastløs. Kanskje jeg får til å sette meg ned etterpå. Kjenner jeg skulle ønske jeg hadde bilen, for da hadde jeg dratt på butikken for å kjøpe kanelgrifler Eller is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 20. oktober 2011 #1873 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha, tror jeg og kommer til å tenke noe sånt Så kommer jeg sikkert til å tenke "Er DU min??" Rart. Kjenner til følelsen av å kjede seg og at det utvikler seg til at jeg blir rastløs. Jeg er konstant rastløs Plagsomt. Kos deg med husvask, og håper du finner roen til å jobbe med litt fag Hadde jeg hatt bil og lappen skulle jeg kjørt og kjøpt meg marsipanpølser og julemenner fra lokal baker her. Er ingen som er bedre en de!!! Men fy fy, alt for lenge til jul, og fy å spise sånt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1874 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha, tror jeg og kommer til å tenke noe sånt Så kommer jeg sikkert til å tenke "Er DU min??" Rart. Kjenner til følelsen av å kjede seg og at det utvikler seg til at jeg blir rastløs. Jeg er konstant rastløs Plagsomt. Kos deg med husvask, og håper du finner roen til å jobbe med litt fag Hadde jeg hatt bil og lappen skulle jeg kjørt og kjøpt meg marsipanpølser og julemenner fra lokal baker her. Er ingen som er bedre en de!!! Men fy fy, alt for lenge til jul, og fy å spise sånt allerede Har klart å finne roen, ja! Har kommet meg gjennom tre temaer, angina pectoris, hjertesvikt og KOLS. Forutenom at jeg ikke har skrevet om selve sykepleieoppgavene rundt det, da. Men det tenker jeg å ta når jeg har skrevet generelt om alle sykdommene først! For nå har jeg satt meg opp en "plan". Fant ut at jeg måtte planlegge hva jeg skal lese på og skrive om, og hva jeg ikke skal fokusere på, så nå føler jeg det er mye mer mening med arbeidet enn først når jeg bare satt og leste. Så nå skal jeg være flink og jobbe hver dag slik at jeg er ferdig med selve forberedelsene innen gutten kommer. Da er det bare å lese på stoffet fram til eksamen. Etter det har jeg en til eksamen 16 desember, men den er veldig lett, så trenger bare en uke eller to på å jobbe med den. Er klar over at det blir utfordrende med en nyfødt baby, men så fort jeg er ferdig med eksamen 16 desember, så kan jeg slappe helt av og ikke tenke på skole før jeg skal begynne igjen i august..For dette er to fag som er fra førsteåret, så må nesten få dem unna før andreåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1875 Del Skrevet 21. oktober 2011 OBS! Intime detajler Hva er mest vanlig, treg mage, eller det motsatte? Jeg har alltid pleid å ha perioder med dårlig/løs mage (og med det resulterte graviditet ), men da har jeg kunnet tenkt meg tilbake til at jeg har spist for mye av type mat som jeg vet magen min ikke liker å få for mye av. Men denne uken har jeg spist veldig sunt, masse grønnsaker, to fiskemåltider osv. Ikke noe pasta eller ris, faktisk. Grovt brød. Likevell er jeg sååå plaget av dårlig mage. Håper det går over snart, for det er jammen meg plagsomt. Kjedelig om det er svangerskapsrelatert, og at det skal vare helt til fødsel, som sikkert er minst tre uker til..Men jeg trodde treg mage var vanligst? Er jo klar over at mange opplever å være dårlig i magen i dagene før fødsel, men jeg tror overhode ikke at det er det som er på gang her, altså. Mest fordi at dette ikke er første gangen jeg har vært dårlig gjennom svangerskapet, eller generelt sett for den saks skyld. __ Men fra en ting til en annen..I dag er det akkurat tre uker til termin. Håper de tre ukene går fort, for jeg prøver hardt å ikke gå inn i ventemodus før den tid. Har jo innstilt meg på at jeg ikke kommer til å føde før termin, så er jo bare tåpet å gå inn i ventemodus så mye som tre uker før For all del, om fødselen hadde startet, så hadde det vært i orden det, men jeg tror bare ikke at det kommer til å skje, jeg. Tror jeg er ut av de som må settes i gang med modningspiller, ballong og gud vet hva. For å sette litt i perspektiv hva tre uker er..Om to dager er det tre uker siden jeg nådde milepælen "høygravid". Det føles nesten som om det var i går! så det er virkelig ikke lenge igjen! Har prøvd litt med denne jordnøttoljen forresten. Synes nå det er litt ubehagelig å tøye og slikt der nede..Men hvis det kan hjelpe, så..Ikke vet jeg om jeg gjør det rett heller, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. oktober 2011 #1876 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er vanlig å få løs mage før fødsel, men igjen; Alt er vanlig Jeg fikk jo løs mage ganske nært opp mot min fødsel, og da hadde jeg hatt helt normal avføring hele svangerskapet. Så det var tydelig at noe endret seg på slutten. Tre uker går fort, men det kommer nok ann på hvor mye du venter, og hvor utålmodig du er. Selv var jeg jo ekstremt utålmodig og lei, så jeg følte tiden gikk saktere enn aldri før.. Så et godt tips er nok å være så tålmodig som du klarer, sånn at du slipper å bli gal sånn som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1877 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er vanlig å få løs mage før fødsel, men igjen; Alt er vanlig Jeg fikk jo løs mage ganske nært opp mot min fødsel, og da hadde jeg hatt helt normal avføring hele svangerskapet. Så det var tydelig at noe endret seg på slutten. Tre uker går fort, men det kommer nok ann på hvor mye du venter, og hvor utålmodig du er. Selv var jeg jo ekstremt utålmodig og lei, så jeg følte tiden gikk saktere enn aldri før.. Så et godt tips er nok å være så tålmodig som du klarer, sånn at du slipper å bli gal sånn som meg Hehe, ja. Men for min del tror jeg ikke dette er et tegn på nær forestående fødsel. Tror det bare er for at jeg skal ha noe som plager meg for å gjøre meg enda mer lei Ja kan tenke meg til at det går saktere jo mer man tenker på det..Så jeg prøver å være så tålmodig som mulig. Men det er jammen meg lettere sagt enn gjort. Samtidig så blir jeg litt sånn.. "OI "..Det er jammen ikke lenge til jeg skal føde!! Uansett hvor sakte tiden muligens vil gå, så er det IKKE lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. oktober 2011 #1878 Del Skrevet 21. oktober 2011 Flink du er Er jo veldig "kjekke" temaer da. Spennende liksom Greit å sette opp en plan og Jeg er litt sånn at jeg må sette meg ned når jeg vet at jeg har mye tid, for når jeg først setter i gang så raaaaser jeg fra meg Får unnagjordt veldig mye om jeg først bare får begynt Men glad jeg er ferdig for denne gang vertfall, så frå vi se om jeg kommer til å gå noe videre Og anngående treg eller løs mage så ander jeg ikke. Her har det vært litt sånn "ustabilt". Men tror nok jerntabelettene mine påvirker veldig. Det er jo hardt for magen. Men har ikke slitt med løs mage da. Men i går når jeg skulle legge meg så var det noe annet Ble skikkelig "dårlig" i magen, helt sånn akutt. Men tviler stert på at det var noe jeg hadde spist, for hadde liksom bare spist helt vanlig mat. Men tror heller ikke det var noe tegn på fødsel, for det var liksom bare den ene turen.. Ikke godt å bli klok på. Har rett og slett gitt opp å lese meg frem til tegn på fødsel osv. Blir helt tullete av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 21. oktober 2011 #1879 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det kan jo være mange grunner til løs mage, men jeg hadde løs mage dagen før fødselen startet nå sist. Syns du er tøff som skal ta eksamen like etter fødsel, men forhåpentligvis sover babyen en del i starten, så da får du kanskje lest litt. Men vær obs på ammetåka, den kan være tykk innimellom Jeg tipper at du føder 10. november, som meg første gang (hadde jo også termin 11). Men 11/11-11 er jo en kul dato, kanskje til og med kl 11? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. oktober 2011 #1880 Del Skrevet 22. oktober 2011 Måtte bare innom og oppdatere meg litt så blir det runde når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå