Teita Skrevet 5. oktober 2011 #1741 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker 5 uker til termin - 2 uker til Odin kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. oktober 2011 #1742 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. oktober 2011 #1743 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker! Nå raser jo tida avgårde her! Det føles vel kanskje ikke sånn for deg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. oktober 2011 #1744 Del Skrevet 5. oktober 2011 for 35 uker Synes tiden går så fort her inne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1745 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker :hoppe Nå kan jeg endelig :hopp: for uker igjen! :ngo: Så, nå jeg for 35 uker! Tanken om å bli mamma er fjern, også etter fødsel. Jeg har glemt alt av smerte fra fødselen, men sitter igjen med et lite menneske, lillejenta mi, som trenger meg, så fødsel har jeg jo vært gjennom med mindre jeg har stjålet en baby. Merkelig nok er alle følelser der, men det faktum at jeg har blitt mamma greier jeg ikke alltid fatte. Sex kan forloveden se lenge etter, kroppen føles som det har løpt et maraton og jeg er mørbanka. Sore all over! Ikke vil noen av oss ha det, vi har nok med nurket vårt som vi blir kjent med. Kos deg på jobb! :klemmer Ja nå kan du vel hoppe! Må være deilig å ha fått kroppen sin tilbake Er jo ikke rart det ikke blir sex hos dere med det første, da. Må jo uansett vente til etter renselsen. :srix: 35 uker :trix: 5 uker til termin - 2 uker til Odin kan komme :strix To uker til han får lov til å komme ja! Spesielt!! Gjør ikke meg noe om han kommer om to-tre uker. :sjenert. 35 uker 35 uker! Nå raser jo tida avgårde her! :jep: Det føles vel kanskje ikke sånn for deg, men. Hehe, tjaaa..Den raser kanskje ikke avgårde, men den går ikke direkte sakte enda heller. Tror det blir værre om et par uker når "ventetiden" begynner. for 35 uker Synes tiden går så fort her inne jeg Hehe..Men da går den vel fort inne hos deg også __________________ Etter åtte timer på jobb er jeg rett og slett GÅEN!! Var så vidt jeg kom meg gjennom dagen. Har vakt i morgen og, men er veldig i tvil..Vurderer å ta egenmelding, for jeg tror ikke to dager på rad går, rett og slett. Skal jobbe lørdag også, så..Ikke har jeg så mye til overs for den arbeidsplassen heller, så kan ikke si jeg får dårlig samvittighet, så.. Har begynt den der kuren nå..Guriland så vondt det var å sette inn den vagitorien..Brukte ikke aplikator siden det står man ikke skal det som gravid..Har hatt bra mye murringer, stikninger og nedpress i dag. Men det er sikkert tilfeldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. oktober 2011 #1746 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke godt å være gåen! Ta deg egenmelding dersom kroppen din sier fra til deg "To uker til han får lov til å komme ja! Spesielt!! Gjør ikke meg noe om han kommer om to-tre uker." Enig med deg. Jeg planla liksom fødsel i uke 37 jeg. Så nå er jeg over en uke på overtid! Godt å begynne på kuren og bli ferdig med det. Jeg brukte aplikatoren selv om jeg var gravid jeg Eneste som er med den kuren, er at det er så ekkelt når det kommer ut igjen dagen etterpå.. Bleh, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1747 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke godt å være gåen! Ta deg egenmelding dersom kroppen din sier fra til deg "To uker til han får lov til å komme ja! Spesielt!! Gjør ikke meg noe om han kommer om to-tre uker." Enig med deg. Jeg planla liksom fødsel i uke 37 jeg. Så nå er jeg over en uke på overtid! Godt å begynne på kuren og bli ferdig med det. Jeg brukte aplikatoren selv om jeg var gravid jeg Eneste som er med den kuren, er at det er så ekkelt når det kommer ut igjen dagen etterpå.. Bleh, men men Tell me about it.. Men tror det meste har kommet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. oktober 2011 #1748 Del Skrevet 5. oktober 2011 for 35 uker og 2 uker til Odin er fullbåren for 5 uker til termin. Tiden går virkelig unna! Ta deg en egenmelding. Lytt til kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2011 #1749 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 5. oktober 2011 #1750 Del Skrevet 5. oktober 2011 for 35 uker 5 uker igjen, det bare minker og minker :D Heldigvis ;P Syns du skal lytte til kroppen din jeg. Kjenner du at du ikke klarer å gå i morgen så skal du være hjemme Det har Benni bestemt, ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. oktober 2011 #1751 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du skal ikke ha dårlig samvittighet hvis du ikke er i form til jobb i morra. Lytt til kroppen din, den har nok rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. oktober 2011 #1752 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du skal ikke ha dårlig samvittighet hvis du ikke er i form til jobb i morra. Lytt til kroppen din, den har nok rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. oktober 2011 #1753 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi har ikke hatt sex på tre og en halv uke Men har planer om å ta opp aktiviteten igjen når jeg har blitt kvitt faenskapet Han er ikke så gira på sex med store magen min, rett og slett. Så jeg har sluttet å prøve. Men er jo alt for lenge å skulle gå helt til seks uker etter fødsel! Så han får bare overse tjukkemagen Må bare kommentere det jeg har uthevet Vi hadde sex etter 4 uker, og jeg har også hørt om dem som har hatt sex etter bare to uker Men man bør bruke kondom om renselsen ikke er helt over, så man unngår infeksjoner Alt etter hva man føler selv, noen revner jo lite eller ingenting, og da er det jo ikke noe problem Jeg selv hadde to små pyntesting som falt ut etter ca to uker. Blødningene avtok også etter ca to uker, og så en uke med bare litt rosa utflod. Vi prøvde oss forsiktig frem, og det var ikke vondt i det hele tatt Så et tips ang sopp. Venninna mi har vert kjempeplaget i alle år, men fikk et tips om å vaske underlivet med babyolje og vann, ingenting annet. Da fikk hun bukt med det etter x-antall kurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #1754 Del Skrevet 6. oktober 2011 Men man bør bruke kondom om renselsen ikke er helt over, så man unngår infeksjoner Og så man unngår flere barn så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. oktober 2011 #1755 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sier som de andre her, hør på kroppen din. Nå er du kommet så langt i svangerskapet at det skal ikke så mye til før kroppen sier stopp og da er det veldig lurt å lytte til den Ta deg egenmelding med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1756 Del Skrevet 6. oktober 2011 :hopp: for 35 uker og 2 uker til Odin er fullbåren :stix: for 5 uker til termin. Tiden går virkelig unna! Ta deg en egenmelding. Lytt til kroppen din :kemmer: Bare fem uker ja! Eller i morgen er det fem uker til termin, men uansett. Ja er nok viktig å "høre etter" :stri: 35 uker! :srix: hoppe: for 35 uker :oppe: 5 uker igjen, det bare minker og minker :D Heldigvis ; Syns du skal lytte til kroppen din jeg. Kjenner du at du ikke klarer å gå i morgen så skal du være hjemme Det har Benni bestemt, ser du ; Jepp, heldigvis! Går jammen fort unna..Eller både og, faktisk. Tiden går fort og sakte på samme tid. Du har det ja! Men da må jeg nesten høre på hva du sier Du skal ikke ha dårlig samvittighet hvis du ikke er i form til jobb i morra. Lytt til kroppen din, den har nok rett! Satser på at den har rett. Må bare kommentere det jeg har uthevet Vi hadde sex etter 4 uker, og jeg har også hørt om dem som har hatt sex etter bare to uker Men man bør bruke kondom om renselsen ikke er helt over, så man unngår infeksjoner Alt etter hva man føler selv, noen revner jo lite eller ingenting, og da er det jo ikke noe problem ; Jeg selv hadde to små pyntesting som falt ut etter ca to uker. Blødningene avtok også etter ca to uker, og så en uke med bare litt rosa utflod. Vi prøvde oss forsiktig frem, og det var ikke vondt i det hele tatt ; Så et tips ang sopp. Venninna mi har vert kjempeplaget i alle år, men fikk et tips om å vaske underlivet med babyolje og vann, ingenting annet. Da fikk hun bukt med det etter x-antall kurer! Ser man det, ja! Ja kan jo godt være at vi kan prøve oss tidligere. Eneste er at kjæresten min liker virkelig ikke kondom, så får se ang. det. Kan jo være han er så utsultet da at det blir bra selv med kondom Det var jo et godt tips! Jeg har aldri hatt problemer med sopp tidligere, men dersom den kommer tilbake så skal jeg definitivt bytte ut intimsåpa med babyolje! Og så man unngår flere barn så tidlig? :fnise Hehe, sikkert en fordel! Kjenner overhode ikke at jeg hadde blitt gravid over å skulle gå gravid på nytt igjen rett etter jeg var ferdig med første graviditeten.. Sier som de andre her, hør på kroppen din. Nå er du kommet så langt i svangerskapet at det skal ikke så mye til før kroppen sier stopp og da er det veldig lurt å lytte til den Ta deg egenmelding med god samvittighet Du har nok rett i det! Kroppen sa virkelig i fra i natt om at gårdagens jobbing var for hard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1757 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja..Som jeg sa så har kroppen sagt klart i fra! :gjeiper: Har ligget veldig mye våken i natt pga. bekkensmerter. Første gang på over 10 uker hvor bekkenet har plaget meg så mye at det har tatt fra meg nattesøvnen, så..Har jo klart veldig greit å holde det i sjakk. Så jeg er hjemme i dag, jeg. Men må jobbe på lørdag, og lørdagen etter det igjen. Så med mindre de ringer meg opp og spør om jeg kan jobbe ekstra neste uke, så har jeg kun to vakter igjen før jeg går ut i permisjon. Godt å vite at jeg snart ikke har det jobbpresset på meg.. Ellers så har jeg fryktelig mye murringer om dagen. Så mye at det er plagsomt. Men jeg vil gjerne ha de altså Gir meg håp om å modnes såpass godt og bra at jeg slipper å gå de 12 dagene over tiden. Hvis det murrer sånn her i fem uker framover så synes jeg kroppen skal klare å gå i fødsel av seg selv, slik at jeg føder på termindatoen Må egentlig prøve å komme meg ut med hunden. Han trenger sårt en tur nå. Fikk ikke i går, og bare en 20 min tusletur i bånd dagen før der igjen. Så an trenger å komme seg ut i skauen og løpe litt Er nok godt for kroppen å gå en liten tur også, så lenge jeg tar det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #1758 Del Skrevet 6. oktober 2011 Håper du bare har to vakter igjen, du trenger å slappe av Ta det med ro og nyt den siste tiden du har igjen ALENE med kjæreste. Snart er dere tre og da blir det nok ikke så mye kjærestetid, nei Husk å være forsiktig når du går på tur. Jeg har og bekkenplager og når jeg er i bevegelse så kjenner jeg det KRAFTIG dagen etterpå Vondt er det virkelig, så jeg prøver å sitte så mye i ro som mulig, selv om jeg HATER det. Murringer er vondt, men alikevel så deilig Har mensenmurringer 2 ganger for dagen og har hatt det i mange uker Tenkte å prøve meg på litt med kjæresten snart. Kanskje det er så modent at lillegutt kommer me litt action? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. oktober 2011 #1759 Del Skrevet 6. oktober 2011 To vakter igjen! Deilig! Vet godt hvordan jobbpress er, og tanken på at man må på jobb. Heldigvis går du snart ut i permisjon Murringer er bra Alle håper vel på å ikke gå over, og slippe å bli satt igang. Likevel leser jeg om så utrolig mange som må bli satt igang. Håper vi slipper det, og at fødselen starter naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #1760 Del Skrevet 6. oktober 2011 Magebilder! Synes jeg har vokst godt i det siste! Det ser jeg forøvrig på tidligere bilder også. Likevell så kommenterer folk at jeg er liten til å ha bare fem uker igjen. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå