Timseh Skrevet 22. september 2011 #1641 Del Skrevet 22. september 2011 for 33 uker og 7 uker igjen til termin Jeg trodde at tiden frem til termin skulle gå sakte, men herregud så fort det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 22. september 2011 #1642 Del Skrevet 22. september 2011 Nydelig babymage Jeg trodde også at tiden frem mot termin kom til å gå sakte. Idag har jeg igjen nøyaktig 3 uker, og synes fortsatt at tiden går veldig fort De første ukene på 30-tallet gikk superfort og jeg håpte at tiden skulle gå litt saktere de siste ukene nå. Men den gang ei.. Forsåvidt ganske bra for en utålmodig sjel som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. september 2011 Forfatter #1643 Del Skrevet 22. september 2011 Kjenner det jeg og. Tiden går fort, men ikke fort nok : Ja, samme her. De får rynke så mye på nesa som de bare orker :fnse: Er nå vår lille gutt Og det er som du sier, mye lettere å vende av smokk en tommel. Kan liksom ikke kutte av fingen :fnise Har samme tanke angående flaske. Planen er å gi han det ganske snart, sånn at han lærer seg det og, og at det ikke blir noe store problemer om vi skulle hatt behov for å bruke flaske ) Og er nok ekstra godt for deg ja, med tanke på eksamen :D :jpp: Men det går nok fint, han tar nok flaska også : Eneste jeg er litt redd for er at han skal like flaska bedre enn puppen : Nei vil jo helst at lillegutt skal beholde alle fingrene sine Jeg har forresten funnet en flaskesort som er veldig lik brystknoppen, og som ofte blir omtalt som "ammeflaske", fordi den egner seg godt til å bruke sammen med amming. Har med at sugeteknikken blir noe av det samme. Skal finne link senere. for 33 uker og 7 uker igjen :trix: Og for en fin mage :rodmer 7 uker igjen ja! Deilig! Takk kjempefin mage Teriyaki! vi har bare små avent-flasker i hus men det er pga at jeg har fått dem av min svigerinne, men je må kjøpe tuter til dem og ammepumpe, har lyst på avent sin elektriske, men det må vi vente med å kjøpe pga lommeboken. smokker har vi også, sånt i tilfelle, bare husk å kok dem før du tar dem med på sykehuset om du skulle få bruk for dem der! : et lite tips jeg fikk fra min kjære svigerinne : Takk Det var lurt ja. Hadde sikkert aldri komt på det av meg selv.. Glemte helt å hoppe for 33 uker, beklager! Det har gått i ett i hele dag! Men jeg :dans: nå ) Hopping går litt dårligere for tiden For en fin mage du har! :rodmr: Det går si fint, så Takk! Du har også veldig fin mage! Litt større enn min naturligvis, siden du er lenger på vei. Håper min er like fin når jeg er like langt på vei. for 33 uker og 7 uker igjen til termin Jeg trodde at tiden frem til termin skulle gå sakte, men herregud så fort det går Håper tiden blir å gå fort, ja! Nydelig babymage :rodmr: Jeg trodde også at tiden frem mot termin kom til å gå sakte. Idag har jeg igjen nøyaktig 3 uker, og synes fortsatt at tiden går veldig fort De første ukene på 30-tallet gikk superfort og jeg håpte at tiden skulle gå litt saktere de siste ukene nå. Men den gang ei.. Forsåvidt ganske bra for en utålmodig sjel som meg Takk Håper jammen meg sitter om fire uker og føler at de fire siste ukene har flydd unna.. Da skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. september 2011 Forfatter #1644 Del Skrevet 22. september 2011 Hei og hopp! Må bare si det at hodepinen er borte og allmentilstanden bedre. Har passet på å slappe godt av de siste par dagene, har til og med hatt en liten høneblund på dagen, og det ser ut til å ha hjulpet. I dag har jeg gått en times tur med en venninne og hennes hund i skog og mark, så har jeg slappet av litt, deretter gjort husarbeid i en times tid. Skal snart til en venninne nå, og når jeg kommer hjem blir det kyllingwok med sweet chili-saus! Yummi! Jeg plages veldig av at lillegutt ligger med føttene oppunder ribbeina. Har vondt nesten hele tiden når jeg sitter, for han presser sånn på dem, og enda vondere er det når han sparker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 22. september 2011 #1645 Del Skrevet 22. september 2011 Så fin babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. september 2011 #1646 Del Skrevet 22. september 2011 Takk! Du har også veldig fin mage! Litt større enn min naturligvis, siden du er lenger på vei. Håper min er like fin når jeg er like langt på vei. Så hyggelig sagt Magen er jeg faktisk ganske fornøyd med (selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å få den bort, ungen på utsiden, og komme meg i form igjen), men den er det eneste som til nå (!!) ikke har fått strekkmerker, eller andre "pene" ting fra graviditeten. Så bra at hodepinen har gitt seg og at du føler deg bedre! Det hjelper nok veldig å ta det med ro, og slappe av. Så du må fortsette å høre på kroppen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2011 #1647 Del Skrevet 23. september 2011 Fine magen! Et tips til ammeklær: i stedet for å kjøpe dyre ammesingleter har jeg kjøpt vanlige H&M-singleter med spagettistropper (koster 49 kroner per stk tror jeg) som er enkle å dra ned over den ene puppen. Disse singletene er nå standarduniform under hva enn jeg går med om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. september 2011 #1648 Del Skrevet 23. september 2011 Så flott at du føler deg bedre Jeg og får vondt når jeg sitter og spesielt hvis jeg bøyer meg litt fremover pga beina til gutten min Og jeg tror han har lagt sin elsk på ribbeina mine, for det er der han sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. september 2011 Forfatter #1649 Del Skrevet 23. september 2011 Så fin babymage Takk Så hyggelig sagt Magen er jeg faktisk ganske fornøyd med (selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å få den bort, ungen på utsiden, og komme meg i form igjen), men den er det eneste som til nå (!!) ikke har fått strekkmerker, eller andre "pene" ting fra graviditeten. Så bra at hodepinen har gitt seg og at du føler deg bedre! Det hjelper nok veldig å ta det med ro, og slappe av. Så du må fortsette å høre på kroppen din! Ja vet du jeg gleeeder meg til å få bort magen jeg også, selv om det er veldig koselig å ha den der.. Nå når du er kommet så langt på vei, så kan du vel begynne å virkelig håpe på at det ikke kommer noe på magen *bank i bordet* Tror nok det er lurt å høre på kroppen ja. Er litt utrolig at den sier i fra på den måten, og hvor fort man føler seg bedre bare man hører etter. Fine magen! Et tips til ammeklær: i stedet for å kjøpe dyre ammesingleter har jeg kjøpt vanlige H&M-singleter med spagettistropper (koster 49 kroner per stk tror jeg) som er enkle å dra ned over den ene puppen. Disse singletene er nå standarduniform under hva enn jeg går med om dagen. :fnise Det var et godt tips. Går ut ifra at de vanlig ammesingletene er dyre, ja. Og vanlige singleter kan man jo bruke i ettertid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. september 2011 #1650 Del Skrevet 23. september 2011 Hei! Du, jeg har et spørsmål angående den stelleveska di. Vurderer nemlig å kjøpe den samme. Kan du henge den på vogna? Og hva slags stoff er den laget av? Virker kvaliteten ok? Så fint at formen er bedre forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. september 2011 #1651 Del Skrevet 23. september 2011 Teriyaki, for en snerten mage Tror jeg har sagt det før, men sier det igjen - jeg kopierer gjerne den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 23. september 2011 #1652 Del Skrevet 23. september 2011 Godt å se at formen er på bedringensvei Jepp, må bare sende linken Må også slenge meg med på ^^Belle^^ sitt tips. Tror nok ikke jeg kommer til å gå til anskaffelse av noe ammetopper ol. Blir nok noen sånne singletter på meg og. Liker veldig godt de som de har på Cubus jeg da, de er litt lange i tillegg. Men 49 kroner var jo nesten gratis Er avhengig av singletter, så det passer me ypperlig Ser for meg sånne singletter og ei jakke over eller noe sånt, sånn cardigan av noe slag. Lett, og så ser det liiitt ordentlig ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. september 2011 Forfatter #1653 Del Skrevet 23. september 2011 Så flott at du føler deg bedre Jeg og får vondt når jeg sitter og spesielt hvis jeg bøyer meg litt fremover pga beina til gutten min Og jeg tror han har lagt sin elsk på ribbeina mine, for det er der han sparker Ja samme her. Blir veldig press på ribbeina. Har magen din sunket forresten? Har hørt det skal bli bedre da, så gleder meg til min mage synker. Hei! Du, jeg har et spørsmål angående den stelleveska di. Vurderer nemlig å kjøpe den samme. Kan du henge den på vogna? Og hva slags stoff er den laget av? Virker kvaliteten ok? Så fint at formen er bedre forresten! Den kan henges på vogna ja! Henger den over håndtaket slik at den henger helt inntil vogna på framsiden. Det står at den er laget av polyester, også er lommene på innsiden sånn PVC. Synes kvaliteten virker veldig god! Teriyaki, for en snerten mage Tror jeg har sagt det før, men sier det igjen - jeg kopierer gjerne den altså Takk Hehe, du må gjerne kopiere den, om 7 uker trenger jeg den ikke lenger Godt å se at formen er på bedringensvei Jepp, må bare sende linken Må også slenge meg med på ^^Belle^^ sitt tips. Tror nok ikke jeg kommer til å gå til anskaffelse av noe ammetopper ol. Blir nok noen sånne singletter på meg og. Liker veldig godt de som de har på Cubus jeg da, de er litt lange i tillegg. Men 49 kroner var jo nesten gratis Er avhengig av singletter, så det passer me ypperlig Ser for meg sånne singletter og ei jakke over eller noe sånt, sånn cardigan av noe slag. Lett, og så ser det liiitt ordentlig ut hvertfall Ja tror nok det kan være en ide. Har ikke lyst å gå rundt med joggebukse og shappy topper hele tiden, vil være en velstelt mamma, så singleter og kardigans, tightser med tunikaer som har knapper og slikt tror jeg kan bli mye brukt framover ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 #1654 Del Skrevet 23. september 2011 Ammetopper er sykt dyrt! Så noen på Barnas Hus, og fant fort ut at jeg bare kunne drite i det. Så det blir nok singletter her i gården også Og som du sier, så kan jo de brukes etterpå også! Får aldri nok av singletter jeg. Liker å kjøpe billige på H&M, cubus osv, for når de blir utvasket, så er det liksom ikke noe ille å kaste de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. september 2011 #1655 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg tenkte å ta til meg Belle sitt tips å kjøpe h&m-singletter med spagettistropper på Veldig smart, så slipper man å bruke flere hundre kroner på ammesingletter når de med spagettistropper fungerer like bra Jeg tror ikke magen min har sunket i hvert fall Føler den er oppe og nede og overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2011 Forfatter #1656 Del Skrevet 24. september 2011 benni: Her er linken til den glasketypen jeg tenkte å kjøpe. Men vurderer å bare kjøpe en av den, også kjøper jeg en sånn dr.Brown-flaske også. Greit å ha to typer i fall gutten har preferanser. http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3279&KatId=28&kurv=3279&kurv=3279 Kommer tilbake til dere andre senere. Er på tur ut døra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. september 2011 #1657 Del Skrevet 24. september 2011 Kan anbefale Tomme Tippee Det er det eneste snuppa mi vil ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2011 Forfatter #1658 Del Skrevet 24. september 2011 Ammetopper er sykt dyrt! Så noen på Barnas Hus, og fant fort ut at jeg bare kunne drite i det. Så det blir nok singletter her i gården også Og som du sier, så kan jo de brukes etterpå også! Får aldri nok av singletter jeg. Liker å kjøpe billige på H&M, cubus osv, for når de blir utvasket, så er det liksom ikke noe ille å kaste de. Det tror jeg nok de er, ja. Er jo kjipt å bruke masse hundre kroner på klær man kun bruker en begrenset periode. Jeg tenkte å ta til meg Belle sitt tips å kjøpe h&m-singletter med spagettistropper på Veldig smart, så slipper man å bruke flere hundre kroner på ammesingletter når de med spagettistropper fungerer like bra Jeg tror ikke magen min har sunket i hvert fall Føler den er oppe og nede og overalt Hehe, ja samme her. I alle fall når jeg sitter, så kjennes magen og gutten godt under ribbeina. Kan anbefale Tomme Tippee Det er det eneste snuppa mi vil ta... Så flott! Ja for disse flaskene skal jo være ganske lik brystknoppen? Synes det så ut som veldig bra flasker. Lurer på om de går an å skru på Avant elektrisk brystpumpe? Det er den brystpumpen jeg har, men jeg liker ikke flaskene så godt i forhold til Tomme Tippee og Dr.Browns, så.. ___ Tilbake fra tur med hundene. Fint å la hundene springe, og god trim for den gravide kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. september 2011 #1659 Del Skrevet 24. september 2011 Så flott! Ja for disse flaskene skal jo være ganske lik brystknoppen? Synes det så ut som veldig bra flasker. Lurer på om de går an å skru på Avant elektrisk brystpumpe? Det er den brystpumpen jeg har, men jeg liker ikke flaskene så godt i forhold til Tomme Tippee og Dr.Browns, så.. Nei, det går dessverre ikke, men det er jo bare å helle melka over Hvis du f.eks skal fryse melka så er avent-begrene veldig greie - de kan du selvsagt skru rett på pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. september 2011 #1660 Del Skrevet 26. september 2011 Åh, jeg er så misunnelig på deg og det du skal igjennom nå! Også gleder jeg meg skikkelig til å få vite hvordan fødselsopplevelsen til en som gleder seg til den på samme måte som jeg gjorde er! Og apropo fødsel; har du utnevnt noen sladris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå