Teriyaki Skrevet 20. september 2011 Forfatter #1621 Del Skrevet 20. september 2011 for kupp! Det er jo kjempeflott at du har greid å få tak i ting såpass billig. Den hodepinen kan komme av så mangt, det kan godt komme av for lite væske for alt du vet. Forhåpentligvis så er det ingenting, og skulle det være noenting, så får du jo hjelpen du trenger. Ikke nøl, værsåsnill, å ringe til føden om hodepinen skulle bli verre! Ja synes vi har vært flinke til å få ting litt billigere! For lite væske er det nok ikke, for jeg drikker veeeldig mye i løpet av en dag. Både vann, saft og melk Nei skal ringe om det blir værre. Men er vanskelig å vurdere uansett, føler jeg. Hadde jeg hatt et blodtrykksapperat her hjemme derimot, så hadde jeg følt meg mye tryggere! Da kunne jeg målt nå og da selv. For nå føler jeg at jeg har null kontroll. Jeg hadde også mye hodepine den siste tida, og fikk også ganske høyt blodtrykk. Ganske mye høyere enn ditt. Var også mye svimmel og kvalm og i generelt ulage. Gikk på hyppige kontroller, men fikk aldri proteiner i urinen, og CTGene var alltid fine, så det utviklet seg aldri til forgifting. Håper du slipper det du og. Men jobber du nå? Det vil nok være lurt å trappe ned/sykemelde seg. Man skal slappe ordentlig av når kroppen sier fra på den måten. Godt å lese om et tilfelle som ikke har utviklet seg videre, i alle fall. Satser på at det blir det samme i mitt tilfelle. Jeg jobber ikke nei, relativt lite i alle fall, så akkurat det er ikke noe problem. Men jeg er veldig aktiv på hjemmefronten for tiden..Burde vel trappe ned litt, selv om det er kjedelig. Ja jeg tenker faktisk at det kan jo rett og slett være at kroppen min sier i fra om at jeg har vært i for mye aktivitet i det siste? Har jo ikke hatt en eneste helt rolig dag på sikkert fire uker. Har drevet sånn på her hjemme. Får trappe ned litt. Er dessuten ferdig med alt det som er fysisk krevende. Til deg for hodepinen. Jeg har slitt med migrene i mange år, så vet hvordan det er å gå rundt med vondt i hodet. Det er ikke godt. Etter jeg ble gravid, har jeg ikke hatt noen anfall. Bank i bordet! Håper det blir bedre snart, for slike ting kan tære. For enda flere gode kjøp! Huff, migrene må være forferdelig! Jeg har aldri hodepine, så og si, så nå når jeg har dette "beltet" rundt hode av hodepine-vondter, så er det beldig plagsomt. Men satser på at det går over. Nå er barnerommet offisielt ferdig. Skyene i taket ble veldig fine, og sprinkelsengen er oppmontert På coop marked har de medlemstilbud på bleier. 10 kr pakken, for de som ikke har kjøpt inn bleier enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. september 2011 #1622 Del Skrevet 20. september 2011 Stemmer for bilde 10 ,- ja. Det er ikke gæli! Vi har maaaange bleier Brente meg jo på prisen i Sverige og kjøpte 180 bleier der, også fikk vi en stor pakke som søsteren til forloveden ikke hadde brukt opp, med 90 bleier i, pluss endel litt mindre pakker fra gratispakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. september 2011 #1623 Del Skrevet 20. september 2011 På coop marked har de medlemstilbud på bleier. 10 kr pakken, for de som ikke har kjøpt inn bleier enda. Er det ikke minus 10 kroner pakken for medlemmer da? Eller har de en spesialkampanje gående nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. september 2011 Forfatter #1624 Del Skrevet 20. september 2011 Er det ikke minus 10 kroner pakken for medlemmer da? Eller har de en spesialkampanje gående nå? De har tilbud på 20 kroner pakken nå, også er det det "vanlige" medlemstilbudet på minus ti kroner pakken også Kom i alle fall inn på ti kroner pakken da vi scannet den med sånn shop express! Teita: Bilde kommer så fort vi har fått innredet resten av rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. september 2011 Forfatter #1625 Del Skrevet 20. september 2011 Må klare å holde oversikten, så her er hva som gjenstår på handlelisten til baby: Nå gjenstår bare: * ammebh, ammeinnlegg, ammesjold? * purelan, zink-salve og andre kremer man trenger til den lille * smokker og flasker Må vel også kjøpe undertøy til etter fødsel, en ny joggebukse fra H&M, lange singletter og ammesingletter. Men det er jo til meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 20. september 2011 #1626 Del Skrevet 20. september 2011 Tror nok at det er litt ekstra koselig å gå til jordmor ja.. Men dumme dumme meg, jeg er så treig og fikk aldri surra meg til å ringe (jeg HATER å ringe og snakke i tlf) Men heldigvis er legen veldig grei, og jeg er inne hos han til jeg føler meg klar til å gå der fra Ingen tidsgrenser har jeg opplevd enda vertfall Jehuuu for kubb :D Det er noe vi liker det ja Krysser fingrene for at hodepinen gir seg. Er ikke godt å gå rundt sånn :S Og svangerskapsforgiftning vil vi nå ikke ha noe av.. Det var skikkelig billig for bleier :O Er det libero eller pampers da? Var det Coop marked?? Hm. Månn om vi har den i nærheten noen steder da. Eller gjelder det på alle coop-er kanskje?? Gleder meg til å se bilde av babyrommet da :D Høres jo helt fantastisk flott ut, og med skyer i taket Jeg har fått bestilt sånn veggord til lillegutt i dag, skal henge på babysenga :D Så det gleder jeg meg til å få gjordt :D Begynner å få ting unna på lista di du og nå ser jeg Er jo stort sett bare ting til deg selv du mangler, nesten Hva tenker du om flasker og smokker og sånn da? Hvilke kommer du til å gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2011 #1627 Del Skrevet 20. september 2011 Ja det er sikkert lurt å roe ned litt etter alt du har styret på med! Men du har vært flink da:) Kjempeflink!! Så deilig å ha unnagjort slike ting. Wow, det var billige bleier!!! Men føler ikke at vi kan kjøpe det enda... Selv om jeg har ryddet litt i stellekommoden idag.. Men storebror får ha undertøyet sitt der litt til. Ingen hast enda:) Håper formen din er fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. september 2011 #1628 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg synes absolutt du skal høre på kroppen din og roe ned! Nå er det på tide at du begynner å pusle med småting som gardiner og stearinlys ( ), så får mannen ta seg av resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. september 2011 #1629 Del Skrevet 20. september 2011 Teita: Bilde kommer så fort vi har fått innredet resten av rommet! Supert! Har lagt ut noen bilder i dagboken min nå Nå mangler du jo ikke mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. september 2011 #1630 Del Skrevet 20. september 2011 Husk å roe ned Hvilke bleier gjelder det? Libero, Pampers, Coop sine etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 20. september 2011 #1631 Del Skrevet 20. september 2011 Er nok ikke dumt å roe ned litt nei Kanskje jeg skulle benytte meg av det bleietilbudet. Har de det på Coop Prix tror du? Gleder meg til å se babyrommet du har jobbet så hardt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. september 2011 #1632 Del Skrevet 20. september 2011 pampers sine minste bleier koster forresten bare 19 koner på rimi, så er jo billig det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. september 2011 Forfatter #1633 Del Skrevet 21. september 2011 Det var skikkelig billig for bleier :O Er det libero eller pampers da? Var det Coop marked?? Hm. Månn om vi har den i nærheten noen steder da. Eller gjelder det på alle coop-er kanskje?? Gleder meg til å se bilde av babyrommet da :D Høres jo helt fantastisk flott ut, og med skyer i taket Jeg har fått bestilt sånn veggord til lillegutt i dag, skal henge på babysenga :D Så det gleder jeg meg til å få gjordt :D Begynner å få ting unna på lista di du og nå ser jeg Er jo stort sett bare ting til deg selv du mangler, nesten Hva tenker du om flasker og smokker og sånn da? Hvilke kommer du til å gå for? Det er pampers. =) Men det er nok bare på coop hypermarked. De pleier ikke å ha de samme tilbudene i alle fall. Men har ikke sjekket, da. Er hittil veldig fornøyd med det i alle fall! Gleder meg til det er ferdig innredet. Skyene ble veldig fine Har sett bilder på nettet, og må innrømme at mange av de sky-takene ikke er like bra som vårt, for der har de gjort skyene alt for kompakte. Vi har brukt en natursvamp og prøvd å lage lette god-værs-skyer. Jeg aner rett og slett ikke ang. flasker og smokker. Det er en ting jeg ikke har ofret en eneste tanke hittil.. Ja det er sikkert lurt å roe ned litt etter alt du har styret på med! Men du har vært flink da:) Kjempeflink!! Så deilig å ha unnagjort slike ting. Wow, det var billige bleier!!! Men føler ikke at vi kan kjøpe det enda... Selv om jeg har ryddet litt i stellekommoden idag.. Men storebror får ha undertøyet sitt der litt til. Ingen hast enda:) Håper formen din er fin:) Det er veeldig deilig å ha det unnagjort. Var jo litt stresset for tre-fire uker siden før jeg begynte, for jeg så for meg at det kom til å bli så slitsomt at jeg kom til å bruke evigheter, men det gikk ganske så greit, egentlig. Jeg synes absolutt du skal høre på kroppen din og roe ned! : Nå er det på tide at du begynner å pusle med småting som gardiner og stearinlys ( ), så får mannen ta seg av resten. ; Hihi, ja det er vel det! Og det er jo det som er det artige, denne småpuslingen. Supert! Har lagt ut noen bilder i dagboken min nå Nå mangler du jo ikke mye! Det var veldig fine bilder! Nei har lite igjen nå! Har gått fort i svinenge i det siste. Husk å roe ned :klemmer Hvilke bleier gjelder det? Libero, Pampers, Coop sine etc? Det er pampers. Har inntrykk av at de er best, at Libero sine er litt stive? Er nok ikke dumt å roe ned litt nei Kanskje jeg skulle benytte meg av det bleietilbudet. Har de det på Coop Prix tror du? Gleder meg til å se babyrommet du har jobbet så hardt med Tviler på at de har det på Coop Pris. Tror det er sånn Coop Hypermarked-tilbud, så.. Men de har vel det i byen din, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. september 2011 Forfatter #1634 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Glemmer jo av å for 33 uker! 7 uker igjen. Håper de går fort, men tipper tiden vil gå saktere og saktere framover. Endret 21. september 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. september 2011 #1635 Del Skrevet 21. september 2011 for 33 uker 7 uker igjen nå Teri, ikke lenge det :D Og for et fint magehus Har heller ikke peiling når det kommer til flasker og smokker. Men flasker venter jeg litt med, men greit å ha noen smokker på hus vertfall. De sier vell at vi helst ikke bør begynne med smokk med en gang, pga sugeteknikk eller noe sånt, men om man venter for lenge vil han nok ikke ha smokk, tenker jeg da!?!? Hm. Er jo et greit hjelpemiddel Skyene ble nok kjempe fine Du må få slengt ut bilde da når du er helt ferdig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. september 2011 Forfatter #1636 Del Skrevet 21. september 2011 for 33 uker 7 uker igjen nå Teri, ikke lenge det :D Og for et fint magehus Har heller ikke peiling når det kommer til flasker og smokker. Men flasker venter jeg litt med, men greit å ha noen smokker på hus vertfall. De sier vell at vi helst ikke bør begynne med smokk med en gang, pga sugeteknikk eller noe sånt, men om man venter for lenge vil han nok ikke ha smokk, tenker jeg da!?!? Hm. Er jo et greit hjelpemiddel Skyene ble nok kjempe fine Du må få slengt ut bilde da når du er helt ferdig :D Nei det er absolutt ikke lenge, selv om det føles sånn akkurat nå. Jeg kommer til å gi han smokk ganske tidlig. Muligens allerede på sykehuset, dersom han generelt har riktig sugeteknikk. Hvis den må øves litt på, så venter jeg til jeg har kommet hjem og fått ammingen i orden. Er lettere å venne et barn av smokk en tommeltotten, så. Det har gått fint med de rundt meg som har gitt smokk tidlig, så satser på at det skal gå bra her og. Så får jordmødrene bare rynke på nesa, hehe. Flaske vil jeg også ha med en gang, rett og slett fordi jeg ønsker at han skal kunne ta den også, så blir sikkert å prøve å pumpe meg når jeg har kommet hjem slik at samboer kan prøve å mate gutten. Er avhengig av at han tar flaske siden jeg har eksamen femte desember. Hadde vært fint å slippe å ta ammepauser. Da tar det jo mye lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. september 2011 #1637 Del Skrevet 21. september 2011 Nei det er absolutt ikke lenge, selv om det føles sånn akkurat nå. Jeg kommer til å gi han smokk ganske tidlig. Muligens allerede på sykehuset, dersom han generelt har riktig sugeteknikk. Hvis den må øves litt på, så venter jeg til jeg har kommet hjem og fått ammingen i orden. Er lettere å venne et barn av smokk en tommeltotten, så. Det har gått fint med de rundt meg som har gitt smokk tidlig, så satser på at det skal gå bra her og. Så får jordmødrene bare rynke på nesa, hehe. Flaske vil jeg også ha med en gang, rett og slett fordi jeg ønsker at han skal kunne ta den også, så blir sikkert å prøve å pumpe meg når jeg har kommet hjem slik at samboer kan prøve å mate gutten. Er avhengig av at han tar flaske siden jeg har eksamen femte desember. Hadde vært fint å slippe å ta ammepauser. Da tar det jo mye lenger tid. Kjenner det jeg og. Tiden går fort, men ikke fort nok Ja, samme her. De får rynke så mye på nesa som de bare orker Er nå vår lille gutt Og det er som du sier, mye lettere å vende av smokk en tommel. Kan liksom ikke kutte av fingen Har samme tanke angående flaske. Planen er å gi han det ganske snart, sånn at han lærer seg det og, og at det ikke blir noe store problemer om vi skulle hatt behov for å bruke flaske Og er nok ekstra godt for deg ja, med tanke på eksamen :D Men det går nok fint, han tar nok flaska også Eneste jeg er litt redd for er at han skal like flaska bedre enn puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. september 2011 #1638 Del Skrevet 21. september 2011 for 33 uker og 7 uker igjen Og for en fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. september 2011 #1639 Del Skrevet 21. september 2011 kjempefin mage Teriyaki! vi har bare små avent-flasker i hus men det er pga at jeg har fått dem av min svigerinne, men je må kjøpe tuter til dem og ammepumpe, har lyst på avent sin elektriske, men det må vi vente med å kjøpe pga lommeboken. smokker har vi også, sånt i tilfelle, bare husk å kok dem før du tar dem med på sykehuset om du skulle få bruk for dem der! et lite tips jeg fikk fra min kjære svigerinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. september 2011 #1640 Del Skrevet 21. september 2011 Glemte helt å hoppe for 33 uker, beklager! Det har gått i ett i hele dag! Men jeg nå Hopping går litt dårligere for tiden For en fin mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå