Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

For en helt forferdelig følelse å måtte avslutte svangerskapet :tristbla: det er da vi selv kjenner hvor heldige vi er, som har et friskt barn i magehuset vårt.

Deilig å få vogn i hus, den følelsen kjenner jeg til :jepp:

Anngående melk i puppene, jeg har tenkt samme tanken. Ikke noe tegn her heller.. :sjenert: og kjenner jeg blir litt sånn småstressa når jeg leser andre lekker melk. Men er nok veldig individuelt som de over sier, den kommer nok i gang hos oss også :jepp:

Ja vi er veldig heldige som har tilsynelatende friske bylter i magene våre. :) Det setter jo ting litt i perspektiv i alle fall..Gjorde faktisk at jeg lot være å kjefte på kjæresten fordi at han glemte å hente meg fra jobb, noe som gjorde at jeg som allerede var mørbanket etter en lang åtte-timers arbeidsdag, gikk rundt og ventet på han i en halvtime. Som regel hadde jeg blitt rimelig gretten. :sjenert: Men klarte å holde det nede til en litt småmissfornøyd tone hvor jeg spurte hvorfor han var for sen..For jeg tenkte rett og slett det at å måtte vente en halv time på å bli hentet var rett og slett en bagatell. Sånn i det store "bildet".

Så trist med venneparet deres - kan ikke forestille meg hvordan det må være å gå gjennom noe slikt. Heldigvis er det jo ikke ofte det skjer iallfall, men det er jo ingen trøst for de som opplever det naturligvis...

Gleder meg til å høre mer om vogna når lille kommer og dere får testet den :jepp: Sikker på at dere blir fornøyd altså!

Melk kan jeg ingenting om, men mener også å ha hørt om mange som ikke merket noen endring før bebisen kom, og som ammet som bare det. Og 7 uker er jo faktisk 7 uker, så mye kan enda skje :jepp:

Nei ikke jeg heller. Prøver å tenke på hvordan det hadde blitt hvis jeg plutselig skulle gått tilbake til det vanlige livet uten en baby på vei. Hvor jeg bare måtte pakke bort alt av utstyr og sånt..Hadde vært helt grusomt! Men de hadde ikke begynt å kjøpe inn så mye enda da, så de slipper heldigvis den påminnelsen der. Men nå har de allerede bestemt seg for å prøve på nytt, så fort sorgen etter denne lille gutten har lagt seg.

Tenker mye på dem akkurat nå. Vet ikke når klokken det skulle skje, men i dag må hun føde ut gutten sin. :(

Åh, jeg kjente jeg ble helt dårlig da jeg leste om venninnen din. :tristbla:

Husker bare tilbake på hvor knyttet jeg var til minien da jeg var 20 uker på vei, det var liksom ikke noe alternativ at han ikke skulle komme ut frisk og fin. Føler veldig med dem!

Nå er det ikke lenge igjen før du får møte din lille, da! Jeg er litt misunnelig, de aller første dagene er fantastiske. Husker at hjertet mitt omtrent hoppa ut av brystet mitt av glede hver gang jeg våknet og innså at jeg faktisk hadde SØNNEN MIN ved siden av meg. :rodmer:

Ja man innstiller seg veldig på dette med at man skal bli mamma og pappa. Må være grusomt å plutselig få det revet vekk fra seg, og innse at gutten/jenta aldri får se dagens lys..

Jeg hører du sier at det ikke er lenge..Men det føles veldig lenge :ler: I går i alle fall. Var rett og slett litt lei i går, men satser på en bedre dagi dag. :)

Gleder meg veldig til å se han for første gang, og til å lige på sykehuset og bare se, lukte og ta på han :rodmer:

___

Nå skal jeg straks på kontroll hos jordmor! Er såå spent på det meste. På min egen vekt, på om han enda ligger med hodet ned (ganske sikker på at han gjøre det ja, med tanke på de daglige sparkene i ribbeina :kjefte: ), når vi får dra på svangerskapskontroll og om hvordan denne samtalen om amming blir. :jepp: Tar ikke samboer med i dag, men han skal være med neste gang når fødsel er tema. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sant som du sier. Andre ting blir bare en liten bagatell. Men ikke alltid like lett å sette pris på hvor bra man har det, uheldigvis :sjenert:

Koselig med jordmortime sikkert :) Jeg har bare valgt å gå til lege denne gangen, rett og slett fordi jeg har vært så lat, og ikke kommet så langt at jeg har kontaktet jordmor :sjenert: angrer til tider, men har nå gått greit så langt :)

Satse på at hodet ligger nede enda, det gjorde det vertfall her :D så da får vi krysse fingrene for at det blir liggende sånn heelt til de skal ut :D

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin uke! Spennende med jordmortime. Jeg gleder meg til hver gang jeg skal dit.

Gled deg til å få vogna i hus, det er så koselig! Jeg sitter og titter på vår nå. I dag skal jeg øve meg på å legge den sammen og sette den opp :fnise: Små gleder!

Trist med venneparet deres. Det må være helt forferdelig å få en sånn beskjed. Viktig å være der for dem nå, men det er jo sikkert litt vanskelig når du selv venter en liten en om kort tid. Men håper dere kan snakke om det og at det ikke bare er sårt for dem å se andre få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant som du sier. Andre ting blir bare en liten bagatell. Men ikke alltid like lett å sette pris på hvor bra man har det, uheldigvis :sjenert:

Koselig med jordmortime sikkert :) Jeg har bare valgt å gå til lege denne gangen, rett og slett fordi jeg har vært så lat, og ikke kommet så langt at jeg har kontaktet jordmor :sjenert: angrer til tider, men har nå gått greit så langt :)

Satse på at hodet ligger nede enda, det gjorde det vertfall her :D så da får vi krysse fingrene for at det blir liggende sånn heelt til de skal ut :D

Lykke til :D

Ja, slike ting setter livet litt mer i perspektiv.

Det er koselig ja. Liker egentlig de litt bedre enn legetimene, rett og slett fordi man har bedre tid på seg. Var der inne en halv time, kontra et kvarter hos legen, så.. :)

Ja hos meg lå lillegutt med hodet ned i uke 30. Men de har jo enda plass til å snu seg da, så. :)

Innom for å ønske deg en fin uke! Spennende med jordmortime. Jeg gleder meg til hver gang jeg skal dit.

Gled deg til å få vogna i hus, det er så koselig! Jeg sitter og titter på vår nå. I dag skal jeg øve meg på å legge den sammen og sette den opp :fnise: Små gleder!

Trist med venneparet deres. Det må være helt forferdelig å få en sånn beskjed. Viktig å være der for dem nå, men det er jo sikkert litt vanskelig når du selv venter en liten en om kort tid. Men håper dere kan snakke om det og at det ikke bare er sårt for dem å se andre få barn.

Takk, ha en fin uke du og! :klemmer:

Gleder meg også hver gang, koselig å få vite "status". Vogna har vi fått i hus! :jepp: Og jeg er så enig, det er så koselig. Man får nesten lyst til å ta den med på prøvetur :fnise: Hadde i så fall blitt for å venne hunden på vognen.

Ja jeg har maset på kjæresten om at han må sende melding/ringe. Men kjæresten min er en sånn type som tenker at "dersom han vil prate, så tar han kontakt", men jeg har nå sørget for at han har sendt melding for å signalisere at han er "der".

Jo jeg kan tenke meg til at det er litt sårt å skulle se oss som sitter her nesten høygravide og klare til å få den lille.. :sukk:

Lykke til hos jordmor :goodbye::)

Takk! :jepp:

___

Tilbake fra jordmor!

Det gikk greit det, gutten ligger med hodet ned, fin fosterlyd og jeg har bare lagt på meg et kg på nesten tre uker. Noe annet enn det hoppet jeg hadde på antall kg sist.. :sjenert:

Eneste som var å sette fingeren på, var at blodtrykket mitt ikke er helt slik som det pleier å være. Har ligget rimelig stabilt på 115/60-70 hele svangerskapet, noe jeg også gjorde for to og en halv uke siden. Nå var blodtrykket 132/86. Så er en del stigning. I tillegg har jeg hatt litt hodepine som har kommet og gått i det siste. Urinen var det ingenting å si på da, men hun ville uansett at jeg skulle dra til lege neste uke for å se om det har gått ned, opp eller om det fortsatt ligger over "normalen".

Kjennes litt ekkelt med tanke på hodepinen, men satser på at hodepinen er der av en annen grunn, og at blodtrykket bare er litt ekstra høyt i dag. :sjenert: Men jeg må passe på at jeg ikke får mye ødem eller noe sånt.

Vil helst unngå svangerskapsforgitning, så. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at du blir sendt en gang for mange til lege enn en gang for lite. :jepp: Så tenk på den måten, det er sikkert ingenting, og skulle det være svangerskapsforgiftning, så får du den beste hjelpen.

Godt at det var fin fosterlyd på gutten og at Teriyaki ikke har lagt på seg mer enn en kg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så grusomt at hun må avbryte svangerskapet. Får dårlig samvittighet over at jeg klager så mye for jeg har jo tross alt en frisk gutt i magen. Hadde jeg funnet ut at det var noe gale med han hadde jeg aldri klart å takle det.

Er greit å få bra oppfølging fra legen selv om alt er bra. Svangerskapsforgifting skal man ikke kimse av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at du blir sendt en gang for mange til lege enn en gang for lite. :jepp: Så tenk på den måten, det er sikkert ingenting, og skulle det være svangerskapsforgiftning, så får du den beste hjelpen.

Godt at det var fin fosterlyd på gutten og at Teriyaki ikke har lagt på seg mer enn en kg! :strix:

Ja du har rett i det. :jepp: Har ingenting i mot å måtte dra til legen. Er ikke noe stress, er bare glad det blir fulgt opp. Sitter jo med en lettere hodepine, og nå med den visshet at blodtrykket mitt er for høyt, så er glad jeg blir fulgt opp. :)

Hehe, ja var fornøyd med den. Målet mitt er å holde meg under 20 kg i vektoppgang, så hvis det fortsetter i det tempoet der, så skulle det ikke bli noe stort problem. :)

Huff, så grusomt at hun må avbryte svangerskapet. Får dårlig samvittighet over at jeg klager så mye for jeg har jo tross alt en frisk gutt i magen. Hadde jeg funnet ut at det var noe gale med han hadde jeg aldri klart å takle det.

Er greit å få bra oppfølging fra legen selv om alt er bra. Svangerskapsforgifting skal man ikke kimse av :klemmer:

Det setter jo visse ting i perspektiv. Men så klart, selv om noen kanskje har det værre av diverse grunner, så må man jo få lov til å klage litt over ting man selv sliter med også, selv om det kanskje ikke er av samme kaliber. :klemmer:

Huff, nei tenk om man hadde fått vite at noe var galt med de nydelige guttene vi har i magen. :( Tror ikke man kan forestille seg det.

Ja er greit å passe litt ekstra på framover. Det trenger jo ikke å utvikle seg til (farlig) svangerskapsforgiftning, men man vet jo aldri. Derfor er det en trygghet at jeg passes litt ekstra på. :)

Ååå nå gleder jeg meg til å innrede barnerommet! Mangler bare å male litt skyer i taket nå, så er det FERDIG! :hoppe: Da er det bare å hive seg rundt å montere opp sengen, kommoden, skapet, muligens sette inn den sovesofaen hvis det blir plass, henge opp gardinene, legge på plass matten, finne fram min og sambos første bamser, som da skal være i en hjørnehylle vi har hengt opp, og så klart henge opp bildet mamma har malt! :rodmer:

Forresten så gjorde vi et kupp ang. stellebord! Det er i plast, med to hyller under selve stelletingen. Den øverste "hyllen" er tre sånne småhyller som man kan ta av og ut, også er det noen småhyller som henger på badekaret. På en måte..Anyways..Det er en fin badebalje under stellematten. Vi betalte 200 for det. Stellematten var stygg og ødelagt, så har byttet den ut, og det ble veldig fint. :) Skal se om jeg finner et tilsvarende på nettet, hvis ikke kan jeg ta bilde av det. Har litt lyst å ta bilder av barnerommet også når det er ferdig. :)

Her er det: http://www.presanghuset.no/index.php?nr=90&case=4&id=75&idkategori=76&kat_name=&prod_name=Plaststellebord&startrow=12

Bare at vi har som sagt byttet ut stellematten med en mye finere en. Den er mer beige-aktig, og ikke i sånn sprikende, stygge farger. :sjenert: Det er i alle fall veldig praktisk. Lett å trille til dusjen når det skal fylles med vann, lett å tømme da det er slange, mange flotte hyller og generelt veldig hendig. Og med tanke på at det koster 1000 kroner, så har vi nok gjort et kupp, ja. Hvis jeg tar med prisen på stellematten som vi måtte kjøpe ny, så har vi betalt 500 kr. for det. :hoppe:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, barnerom. :rodmer: Gleder meg ihjel til å innrede jeg også, men siden vi skal selge vil vi ikke gjøre noe før vi må, dvs når A blir rundt året. Men jeg har alt klart i hodet mitt (og litt i boden) allerede. :fnise:

Småskummelt med høyt blodtrykk altså, men så lenge du er obs på hodepinen (det var den som gjorde at jeg sjekket meg selv - urinen min var alltid helt grei) bør det være greit. Og så er det greit å vite at man blir tatt ekstra godt vare på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, barnerom. :rodmer: Gleder meg ihjel til å innrede jeg også, men siden vi skal selge vil vi ikke gjøre noe før vi må, dvs når A blir rundt året. Men jeg har alt klart i hodet mitt (og litt i boden) allerede. :fnise:

Småskummelt med høyt blodtrykk altså, men så lenge du er obs på hodepinen (det var den som gjorde at jeg sjekket meg selv - urinen min var alltid helt grei) bør det være greit. Og så er det greit å vite at man blir tatt ekstra godt vare på. :jepp:

Ja jeg tror det er veldig kos å innrede barnerom :rodmer: Har gledet meg helt siden jeg fant ut at jeg hadde en liten huleboer :rodmer: Artig med flytteplaner, da! I morgen er det faktisk akkurat et år siden vi overtok huset! Sykt på tenke på. Hvor blir tiden av??

Ja er ikke noe særlig, blir jo litt bekymret, men..Hadde du forresten veldig sterk hodepine, eller bare sånn "lett", men vedvarende hodepine? Jeg har altså sistnevnte. Men mulig jeg er kjempeglemsk nå..Fikk du "konstatert" svangerskapsforgiftning, og ble du satt i gang pga. det eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt mye hodepine, men den gikk bort nesten den dagen jeg ble gravid. Derfor merket jeg det så utrolig godt da jeg først fikk hodepine som ikke gikk bort (dagen etter termindagen). Det var en lett hodepine, ja, ikke sånn dundrende. Jeg hadde den i 5 dager før jeg fant ut at jeg ville sjekke blodtrykket, sånn i tilfelle.

Jeg fikk konstatert begynnende svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt var helt i grenseland (148/95 på det høyeste tror jeg), men siden jeg hadde gått over termin tok de ingen sjanser. Jeg ble satt i gang på grunn av det. :Nikke: Men hadde jeg hatt lenge igjen til termin hadde de nok sett det an, siden det ikke var sånn krise-krise med én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten rart at jeg ikke har fått så mye som en blank dråpe ut av puppene enda? :klo: Er jo bare syv uker til de skal fungere som matbank, så virker jo litt rart at jeg ikke har noen som helst tegn på at det foregår noe i disse melkekjertlene.. :sjenert:

Jeg hadde heller ingenting før fødsel, så ikke bekymre deg :kose:

Fikk melk tredje dagen på sykehuset. kunne sikkert kommet litt før om jeg hadde vekket henne for å amme første døgnet. var ingen som sa jeg skylle gjøre det, så jeg la henne bare til når hun var våken. Så ble sikkert bare 3-4 ganger første døgnet.

Var svigermor som kommenterte dette på kvelden når de hadde vert der en stund. skal du ikke prøve å legge henne til? spør hun. nei hun sover jo, svarer jeg. da fortalte hun at før var det ihvertfall vanlig å legge de til så ofte som mulig for å få igang melkeproduksjonen. fikk ikke noen instruksjoner på det jeg. de på sykehuset spurte meg om hun tar puppen. Ja, hun tar bra og lenge i slengen svarer jeg. da tolket de sikkert det som om at jeg hadde kontroll kanskje? :vetikke: gikk jo fint, men savnet egentlig litt veiledning der ja :)

Men nå er vesla snart 2 mnd og jeg fullammer :) hun er god og rund og sikkert over 5,5 kg vil jeg tro :jepp:

Så ikke bekymre deg over det med melken :klemmer:

Mener jeg forresten har hørt at lakris er bra for høyt blodtrykk. så om du liker det er det fullt unnkyldning for å fråtse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det ikke er noe svangerskapsforgiftning som melder seg!

Så deilig at du snart er ferdig med barnerommet :) Bilde hadde vært kjempe koselig!

Deilig å spare halvparten på stellebord! :danse: Alt kommer godt med! Og så fint og praktisk det så ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å bli fulgt opp, så får vi håpe BT ikke stiger noe mer.

Høres ut som om barnerommet blir kjempefint. Håper du legger ut bilder etter hvert!!! Dere er så heldige som har eget hus som dere kan ordne og pusse opp akkurat slik dere vil. Ser jo det er mye jobb, men må være utrolig morsomt når en er ferdig.

Og ingenting er bedre enn å gjøre gode kupp slik dere gjorde med stellebordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt mye hodepine, men den gikk bort nesten den dagen jeg ble gravid. Derfor merket jeg det så utrolig godt da jeg først fikk hodepine som ikke gikk bort (dagen etter termindagen). Det var en lett hodepine, ja, ikke sånn dundrende. Jeg hadde den i 5 dager før jeg fant ut at jeg ville sjekke blodtrykket, sånn i tilfelle.

Jeg fikk konstatert begynnende svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt var helt i grenseland (148/95 på det høyeste tror jeg), men siden jeg hadde gått over termin tok de ingen sjanser. Jeg ble satt i gang på grunn av det. :Nikke: Men hadde jeg hatt lenge igjen til termin hadde de nok sett det an, siden det ikke var sånn krise-krise med én gang.

Det er høyere enn mitt foreløbige blodtrykk i alle fal. Håper det holder seg nede!

Ja vil jo tro de nøler mye mer med å sette i gang når man er bare 33 uker på vei, kontra når man er ved termin. Men vil heller settes i gang om et par uker mens det enda er trygt og jeg kan ha en normal fødsel, enn at det skal bli hastesnitt om tre-fire uker, for eksempel. :sjenert:

Jeg hadde heller ingenting før fødsel, så ikke bekymre deg :kose:

Fikk melk tredje dagen på sykehuset. kunne sikkert kommet litt før om jeg hadde vekket henne for å amme første døgnet. var ingen som sa jeg skylle gjøre det, så jeg la henne bare til når hun var våken. Så ble sikkert bare 3-4 ganger første døgnet.

Var svigermor som kommenterte dette på kvelden når de hadde vert der en stund. skal du ikke prøve å legge henne til? spør hun. nei hun sover jo, svarer jeg. da fortalte hun at før var det ihvertfall vanlig å legge de til så ofte som mulig for å få igang melkeproduksjonen. fikk ikke noen instruksjoner på det jeg. de på sykehuset spurte meg om hun tar puppen. Ja, hun tar bra og lenge i slengen svarer jeg. da tolket de sikkert det som om at jeg hadde kontroll kanskje? :vetikke: gikk jo fint, men savnet egentlig litt veiledning der ja :)

Men nå er vesla snart 2 mnd og jeg fullammer :) hun er god og rund og sikkert over 5,5 kg vil jeg tro :jepp:

Så ikke bekymre deg over det med melken :klemmer:

Mener jeg forresten har hørt at lakris er bra for høyt blodtrykk. så om du liker det er det fullt unnkyldning for å fråtse :fnise:

Rart at de ikke fulgte deg bedre opp ang. ammingen, altså. Men jeg skal ikke bekymre meg mer for det, tror nok det skal gå greit. :jepp:

Tror nok det er omvendt, at lakris ikke er bra for blodtrykket, hehe. :jepp: Men uansett så er lakris noe av det værste jeg kan tenke meg å spise. Synes det smaker gruuusomt! :fnise:

Lakris øker blodtrykket:)

Men håper det bare var idag det var litt høyt og at du slipper mer pes med det:)

Kjennes ikke ut som om det har endret seg. Har hodepine, er slapp i hodet og ikke så veldig opplagt, til tross for en veldig god natts søvn.

Krysser fingrene for at det ikke er noe svangerskapsforgiftning som melder seg!

Så deilig at du snart er ferdig med barnerommet ) Bilde hadde vært kjempe koselig!

Deilig å spare halvparten på stellebord! :danse: Alt kommer godt med! Og så fint og praktisk det så ut :

Takk for kryssing av fingre! :hoppe:

Ja det var flott! Egentlig kan man jo si at vi har spart mer enn halvparten. For den stellematta hadde vi kjøpt uansett, enten til å ha oppå kommoden, eller bare ha på gulvet. Så sånn sett så har vi bare betalt 200 kr! :sjenert:

Godt å bli fulgt opp, så får vi håpe BT ikke stiger noe mer.

Høres ut som om barnerommet blir kjempefint. Håper du legger ut bilder etter hvert!!! Dere er så heldige som har eget hus som dere kan ordne og pusse opp akkurat slik dere vil. Ser jo det er mye jobb, men må være utrolig morsomt når en er ferdig.

Og ingenting er bedre enn å gjøre gode kupp slik dere gjorde med stellebordet :)

Ja håper det jeg også. Men kjenner jeg synes det er litt lenge å vente helt til neste torsdag med å få vite om det er noen endringer. Det endret seg tross alt fra perfekt til en helt del høyere på ganske kort tid, så for alt jeg vet så har det allerede steget litt. Har i alle fall konstant hodepine, så..Blir litt bekymret jeg. Kjenner angsten for hastesnitt melder seg..

Det var et heerlig kupp, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi gjort enda et kupp! :hoppe: Vi må ha babycall siden vi har stuen opp og soverommene nede. Ikke minst så vil jeg gjerne at gutten kan sove ute i vognen på trappen. Det er lunt der.

Valget falt på Supernova babycall D7, så søkte på kvasir for å se etter billigere alterntiv enn den for 1300 på babybutikken. Kom inn på flust.no, og der kan man til min store glede benytte seg av trumf-bnus, i tillegg til at den var 110 kr billigere enn på vanlig butikk. Hadde 630 i trumfbonus, så nå har jeg kjøpt en helt ny, kjempebra babycall for bare 650 kr! :hoppe:

Også skal jeg kjøpe avant elektrisk brystpumpe hos søskenbarnet mitt til 700 kr, noe som er mye billigere enn i butikkene. :jepp:

Også må jeg klage litt til slutt: Jævla hodepine! :kjefte: Mulig jeg er pingle, at de som er vant med hodepine ikke hadde brydd seg, men det er plagsomt å ha konstant hodepine, selv om den ikke er dundrende..Håper virkelig ikke jeg utvikler svangerskapsforgiftning, men det ser jo dystert ut. Har hatt denne hodepinen i alle fall i en uke nå, og blodtrykket har jo steget i takt med hodepinen..Men kanskje det går tilbake etter hvert. Lille gutten trenger å være inni magen min i hvert fall fire uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for kupp! Det er jo kjempeflott at du har greid å få tak i ting såpass billig. :strix:

Den hodepinen kan komme av så mangt, det kan godt komme av for lite væske for alt du vet. Forhåpentligvis så er det ingenting, og skulle det være noenting, så får du jo hjelpen du trenger. Ikke nøl, værsåsnill, å ringe til føden om hodepinen skulle bli verre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mye hodepine den siste tida, og fikk også ganske høyt blodtrykk. Ganske mye høyere enn ditt. Var også mye svimmel og kvalm og i generelt ulage.

Gikk på hyppige kontroller, men fikk aldri proteiner i urinen, og CTGene var alltid fine, så det utviklet seg aldri til forgifting.

Håper du slipper det du og. :klemmer:

Men jobber du nå? Det vil nok være lurt å trappe ned/sykemelde seg. Man skal slappe ordentlig av når kroppen sier fra på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Til deg for hodepinen. Jeg har slitt med migrene i mange år, så vet hvordan det er å gå rundt med vondt i hodet. Det er ikke godt. Etter jeg ble gravid, har jeg ikke hatt noen anfall. Bank i bordet! Håper det blir bedre snart, for slike ting kan tære.

:danse: For enda flere gode kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...