Timseh Skrevet 4. september 2011 #1521 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg kan tenke meg at barnerommet kommer til å se himmelsk bra ut Skal minsten sove der fra begynnelsen av, eller skal han sove inne hos dere de første 6 mnd/det første året? Du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 4. september 2011 #1522 Del Skrevet 4. september 2011 Min kjære er også litt sånn som din - overøser meg ikke akkurat med sms når han er ute og reiser. Det begrenser seg stort sett til praktisk kommunikasjon når han sender sms'er eller ringer. Men jeg har etter alle disse åra blitt ganske vant til det. Jeg ber han somregel om å gi fra seg et livstegn når han er kommet vel frem, og det gjør han stort sett - så lenge han ikke glemmer det da :gjeiper: Så..selv om jeg selvfølgelig hadde satt umåtelig stor pris på litt "kliss-klass" meldinger fra han om hvor glad han er i meg og hvor mye han savner meg etc, har jeg nå slått meg til ro med at han rett og slett bare er en mann Han messer aldri om at han savner meg når han er borte, men viser det utrolig godt når han kommer hjem Jeg tror det at våre kjære menn er ganske vanlige jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2011 #1523 Del Skrevet 4. september 2011 Barnerommet blir sikkert veldig bra, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 5. september 2011 #1524 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg skal også bli slank og fin igjen Hehe Man blir vant til det. På en rar måte. Men kjenner det jo ekstra nå som vi går hjemme og venter på underet vårt. Er litt redd for at han skal melde sin ankomst FØR papsen har kommet hjem da. For vil jo dele fødselen med han. Heldigvis blir han sent fort hjem, så jeg får bare ringe og gi beskjed med en gang jeg kjenner noe mystisk Kjenner frustrasjonen over kjæresten din. Jeg liker og å få nattameldinger, eller signal om at alt er ok om vi ikke er sammen. Og av og til blir jeg så sint at jeg nekter å sende melding til han siden han ikke sender til meg Men så klarer jeg ikke å holde meg og sender likevell. Får som regel alltid svar, men ikke alltid like engasjert og innholdsrikt. Da blir jeg irritert Så gøy at det går på fram med barnerommet :D Flink er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1525 Del Skrevet 6. september 2011 Dyktige oppussingsdamen:) Skal komme og låne deg litt tror jeg:) Huff.. Vet hva du mener ang å vente på en nattamld og lyd i det store og hele. Men heldigvis er mannen mye flinkere enn eksen var! Men enda syns jeg det kunne vært litt oftere...! Aldri fornøyd:) Jeg merker i allefall selv at jeg trenger mer oppmerksomhet nå for tiden... Mye...! Hehe, er nok ikke sånn kjempeflink, bare periodevis. Tror nok det er normalt av man ønsker litt ekstra oppmerksomhet, ja. De mennene ja. De er ikke skrudd sammen på samme måte som oss jenter så da blir det ofte litt misforståelser. Han gleder seg nok til å komme hjem til deg Må bare si at jeg syns du er utrolig flink på oppussingsfronten! Utrolig hva du får gjort Blir sikkert kjempefint! Nei det kan du si. Vi tenker jammen anderledes enn menn. Det går unna med oppussingen i alle fall! Går uten tvil framover! til deg! Skjærer meg i hjertet å lese. Skjønner deg så utrolig godt, og vil jo bare at du skal ha det bra og være lykkelig. Gutter altså.. Flink du er som ordner meg barnerommet! Det blir helt sikkert veldig bra! Ja gleder meg sånn til vi er ferdige å pusse opp slik at vi kan gjøre det som virkleig er artig - å innrede rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg kan tenke meg at barnerommet kommer til å se himmelsk bra ut Skal minsten sove der fra begynnelsen av, eller skal han sove inne hos dere de første 6 mnd/det første året? Du er så flink :klemmer Håper det! Gleder meg til å se resultatet. Han skal sove inne hos oss fram til han ikke trenger mat om natten lenger, eventuelt mates kun en gang i løpet av natten. Vet ikke hvor lenge det er jeg da, men.. Min kjære er også litt sånn som din - overøser meg ikke akkurat med sms når han er ute og reiser. Det begrenser seg stort sett til praktisk kommunikasjon når han sender sms'er eller ringer. Men jeg har etter alle disse åra blitt ganske vant til det. Jeg ber han somregel om å gi fra seg et livstegn når han er kommet vel frem, og det gjør han stort sett - så lenge han ikke glemmer det da :gjeiper: Så..selv om jeg selvfølgelig hadde satt umåtelig stor pris på litt "kliss-klass" meldinger fra han om hvor glad han er i meg og hvor mye han savner meg etc, har jeg nå slått meg til ro med at han rett og slett bare er en mann Han messer aldri om at han savner meg når han er borte, men viser det utrolig godt når han kommer hjem Jeg tror det at våre kjære menn er ganske vanlige jeg? Hehe, det er vist ikke uvanlig at dem ikke er klissjete og sender søte meldinger. Dvs. han gjorde det de første månedene, så føler meg litt snytt for at jeg trodde han var mye mer klissjete enn han er Barnerommet blir sikkert veldig bra, ja. jepp: Håper det. Jeg skal også bli slank og fin igjen Hehe Man blir vant til det. På en rar måte. Men kjenner det jo ekstra nå som vi går hjemme og venter på underet vårt. Er litt redd for at han skal melde sin ankomst FØR papsen har kommet hjem da. For vil jo dele fødselen med han. Heldigvis blir han sent fort hjem, så jeg får bare ringe og gi beskjed med en gang jeg kjenner noe mystisk Kjenner frustrasjonen over kjæresten din. Jeg liker og å få nattameldinger, eller signal om at alt er ok om vi ikke er sammen. Og av og til blir jeg så sint at jeg nekter å sende melding til han siden han ikke sender til meg Men så klarer jeg ikke å holde meg og sender likevell. Får som regel alltid svar, men ikke alltid like engasjert og innholdsrikt. Da blir jeg irritert Så gøy at det går på fram med barnerommet :D Flink er du. Håper han rekker å komme seg til deg før prinsen din kommer til verden. Hehe, ja samme her. Kan finne på å bevist ikke sende han melding for at han skal sende til meg, men ender opp med å sende noen timer senere fordi han ikke har sendt meg, også kan jeg gjerne blir skuffet over svaret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2011 Forfatter #1527 Del Skrevet 6. september 2011 Heihei jenter! Har vist vært borte et par dager. Vært opptatt med oppussing og slikt. Nå er første strøk på både panel og strie unnagjort, listene har også kommet opp, pluss at jeg har sparklet litt av vinduskarmene, men de må nok sparkles mer før de kan males. Så i morgen blir det siste strøk på strie, på torsdag siste strøk på panel, og da begynner vi med litt mer grunnarbeid på karmene. Etter det er det bare småtterier som å feste taklister og male gulvlister, og så er det feeerdig! I dag har vi forresten kjøpt kommode til barnerommet. Fin, hvis kommode. Ellers så skjer det vel heller lite. Det går for det meste i å pusse opp, gå tur med hund, slappe av og gjøre erneder i byen for tiden. Men det er i orden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 #1528 Del Skrevet 6. september 2011 Innrede er gøy! Dagene flyr, og du får jo virkelig gjort mye! Lykke til videre med oppussingsprosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. september 2011 #1529 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg må jammen si at du er flittig og flink som er såpass langt ute i svangerskapet og samtidig holder på å pusse opp og fikse på barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. september 2011 #1530 Del Skrevet 7. september 2011 Nå gidder jeg ikke å vente lenger på at noen skal skrive noe etter meg Så da får det bli dobbelpost! for 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. september 2011 #1531 Del Skrevet 7. september 2011 31 uker!!! Og flinke du som driver å pusser opp! Her er det fortsatt maskeringstape rundt dørlistene som mannen skulle male den lørdagen lille T ble født... Jada, ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. september 2011 Forfatter #1532 Del Skrevet 7. september 2011 Innrede er gøy! Dagene flyr, og du får jo virkelig gjort mye! Lykke til videre med oppussingsprosjektet. Ja det er det! I dag har jeg kjøpt gardiner til rommet. Fine blå, gjennomsiktige gardiner som står veldig godt til himmeltaket. Skal ha rullegardin også da. Jeg må jammen si at du er flittig og flink som er såpass langt ute i svangerskapet og samtidig holder på å pusse opp og fikse på barnerommet Hehe, ja hadde ikke trodd det skulle gå såpass greit. Gruet meg til å bli vond og støl i hele kroppen, men den gang ei. Nå gidder jeg ikke å vente lenger på at noen skal skrive noe etter meg Så da får det bli dobbelpost! for 31 uker 31 uker ja! Endelig er ukeantallet som gjenstår ensifret! 31 uker!!! Og flinke du som driver å pusser opp! Her er det fortsatt maskeringstape rundt dørlistene som mannen skulle male den lørdagen lille T ble født... Jada, ting tar tid Hehe, ja ting tar virkelig tid! Vi har ting som skulle vært gjort her også for leeenge siden.. __ Ja da var siste strøk på vegg unnagjort, så er det bare siste strøk på panelet som blir tatt i morgen. Snart ferdig pusset opp! Skal en tur til en venninne nå straks, også er det taco hos svigermor senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. september 2011 #1533 Del Skrevet 7. september 2011 for 31 uker! Du er utrolig flink til å pusse opp, spesielt så langt uti svangerskapet. Dog, vi finner alltids energi til å fikse småting her og der. Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 7. september 2011 #1534 Del Skrevet 7. september 2011 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. september 2011 #1535 Del Skrevet 7. september 2011 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. september 2011 #1536 Del Skrevet 7. september 2011 for 31 uker og 9 uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 7. september 2011 #1537 Del Skrevet 7. september 2011 for 31 uker, og 1sifret tall igjen på ukene :D *misunelig* Flink du er å pusse opp babyrommet, blir sikkert kjempe fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 7. september 2011 #1538 Del Skrevet 7. september 2011 Hipp hurra for 31 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. september 2011 #1539 Del Skrevet 9. september 2011 Håper oppussing og alt går bra God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 9. september 2011 #1540 Del Skrevet 9. september 2011 Er barnerommet ferdig oppusset? Håper du får en fin helg og tar deg tid til å slappe av litt også. Kan tenke meg det klør i fingrene for å komme i gang med innredningen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå