Timseh Skrevet 2. september 2011 #1501 Del Skrevet 2. september 2011 Så effektiv dere er Og det er vanlig å legge på seg litt i svangerskapet. De kiloene raser nok av når prinsen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. september 2011 #1502 Del Skrevet 2. september 2011 God helg Teriyaki! Nå må du ta det litt rolig og slappe av litt også. Høres ut som om du har hatt et ganske høyt tempo de siste dagene. Men skjønner at det klør i fingrene til å bli ferdig på barnerommet. Jeg kjenner godt til det. Men her er det bare småting siden vi ikke trenger å pusse opp. Men gleder meg så til å se senga stå ferdig oppredd . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1503 Del Skrevet 2. september 2011 Så flink du er som står på med barnerom/ jobbing og venninnebesøk! Men nå må du ta det med ro, og høre på kroppen din! Og fjorten kilo er ingenting! Jeg er over 20 kilo nå, for å si det sånn.. Jaja. Ja må vel prøve å høre etter kroppen også, hehe. Blir nok å ta det rolig når jeg skal male videre. Skal jammen ikke være lett å bli gravid, nei. Er det en ting jeg alltid gruer meg til når jeg er på kontroll, så er det å gå på vekta.. Se om DENNE linken fungerer Er jo fra Ebay jeg bestilte den Er veldig glad i Ebay, enkelt og billig! Men du må huske å skrive hvilket navn du skal ha, og velge riktig farge. På den jeg bestilte var det ikke en sånn kolonne til å skrive inn navnet, så jeg måtte trykke på selgeren sitt nick, og sende han en mail derfra hvor jeg skrev navnet hennes. Da gikk det i orden Også er det jo så dekorativt og fint! Takk for link! Men jeg skjønner ikke ebay, jeg.. Så bra at alt var fint med dere :D Og flink du er som styrer på med alt muligrart Men nå må du høre på kroppen din og vet du, og fortsette med å holde bekkenet i sjakk Og det med vekta, det er jo bare ett tall. Jeg kjenner jeg bekymrer meg veldig for den jeg og. Men etter å ha sett bilde av magen din så kan man jo nesten lure på hvor alle de 14 kg er blitt av ;P De kommer til å forsvinne av oss fort med amming Og turgåeing, for jeg satser på maaange turer med vogna Satser på at de forsvinner fort. Jeg ser selv at jeg har lagt på meg, men det vises ikke så veldig godt da, for jeg har alltid vært så heldig at jeg legger på meg jevnt over hele kroppen. Så det vises vel ikke så godt på meg, som f.eks. hos de som legger på seg på hofter, lår eller rompe. Men jeg har som mål å komme meg tilbake i form. Så det, så! __ Blææ..Må på jobb fra halv et til fem. Er bare fire og en halv time, men jeg hadde jo tenkt å male barnerommet i dag. Har hun jeg må ta meg av ogs (kjæreste er ikke hjemme), så det ser dystert ut å få begynt i dag. Og i morgen skal jeg jobbe på 12 til 19, så når jeg kommer hjem blir det ingenting annet enn avslapping. Så da får jeg ikke begynt før på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 2. september 2011 #1504 Del Skrevet 2. september 2011 Huff, den vekta Orker ikke veie meg lenger jeg. Forhåpentligvis raser kiloene av oss etter fødsel Så må du også huske å slappe av. Var etter noen stressende dager at det kynnerhelvete begynte for meg så er sikkert ikke dumt å slappe endel av nå som det begynner å nærme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. september 2011 #1505 Del Skrevet 2. september 2011 Takk for link! Men jeg skjønner ikke ebay, jeg.. Hehe, det er ikke så vanskelig bare man prøver å sette seg litt inn i det. Når man først har skjønt det, så er det ihvertfall mye enklere. Men det kan jo hende det finnes noen norske sider som selger noe av det samme da? Bare bruk google for det det er verdt Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. september 2011 Forfatter #1506 Del Skrevet 2. september 2011 God helg Teriyaki! Nå må du ta det litt rolig og slappe av litt også. Høres ut som om du har hatt et ganske høyt tempo de siste dagene. Men skjønner at det klør i fingrene til å bli ferdig på barnerommet. Jeg kjenner godt til det. Men her er det bare småting siden vi ikke trenger å pusse opp. Men gleder meg så til å se senga stå ferdig oppredd . Uff da, overså deg vist helt jeg! Ja har hatt en ganske så innholdsrik uke, hehe. Har ikke kjedet meg et sekund, også har det jo blitt noen timer på jobb både på jobb en og jobb to denne uken i tillegg til alt styret hjemme. Skjønner du gleder deg til det, for det gjør jeg også! Huff, den vekta Orker ikke veie meg lenger jeg. Forhåpentligvis raser kiloene av oss etter fødsel Så må du også huske å slappe av. Var etter noen stressende dager at det kynnerhelvete begynte for meg så er sikkert ikke dumt å slappe endel av nå som det begynner å nærme seg Jeg veier meg ikke jeg heller her hjemme, men må jo veies når man er på kotroll, så.. Huff, ja må vel prøve å stresse litt ned. Hehe, det er ikke så vanskelig bare man prøver å sette seg litt inn i det. Når man først har skjønt det, så er det ihvertfall mye enklere. Men det kan jo hende det finnes noen norske sider som selger noe av det samme da? Bare bruk google for det det er verdt Lykke til. Nei, men det er det med å sette seg inn i ting Men er vel ikke det store problemet sånn egentlig. Skal se hva jeg finner. ___ Tilbake fra jobb. Skal snart ut på tur med hunden, også får vi se om det blir malt et par vegger i dag. Orker nok ikke hele første strøket, men så lenge jeg ikke slutter midt på en vegg så går det bra. Ha en fin fredag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 2. september 2011 #1507 Del Skrevet 2. september 2011 Snikleser melder seg Har vært innom her nå og da og lest litt, men aldri skrevet. husker i starten, da du trodde du mistet - men nå er du jammen meg snart i mål...! Hurraaa for solskinnshistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. september 2011 Forfatter #1508 Del Skrevet 3. september 2011 Snikleser melder seg Har vært innom her nå og da og lest litt, men aldri skrevet. husker i starten, da du trodde du mistet - men nå er du jammen meg snart i mål...! Hurraaa for solskinnshistorier Heihei og hit! Ja det er deilig at det gikk bra. Hvis det ikke hadde vært bra, så hadde jeg, dersom jeg hadde blitt gravid igjen, vært mye kortere på vei, og det hadde ikke vært lillegutt som lå i magen..Det er jo HAN jeg vil ha. __ Deilig å sove alene av og til. Sover bedre da, men det er ensomt også. Savnet kjæresten i går kveld. Han er på kurs, kommer hjem i morgen. I september skal han bort en hel uke! Det er blir lenge, det. Eh..Vi er jo i september..Vel..Mener det var slutten av september. Da er jeg rundt 34 uker på vei, så føler meg enda trygg sånn sett. Hadde vært noe annet om det var ut i oktober han skulle bort. Tror ikke jeg hadde turt det, i fall lillegutt skulle kommet litt før tiden. Har bekkenvondt..Og det før jeg i det hele tatt har begynt på jobb. 7 timer med jobbing har jeg foran meg. Begynner klokken tolv. Dvs. 6,5 da.. Har jo en halv times pause. Gleder meg til å bli ferdig med dagen. Ha en fin dag jenter! Her er været nydelig! Skulle gjerne hatt fri til å nye dagen litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. september 2011 #1509 Del Skrevet 3. september 2011 Ha en fin dag på jobb. Jeg håper virkelig for din del at vondtene gir seg. Det er ikke noe deilig å dra på jobb når man ikke er 100% "frisk". Altså, du er jo frisk, men har vondter i bekkenet Skjønner at du savner kjæresten. Jeg er så avhengig av kjæresten at når jeg sover hos andre kan jeg bare være vekke i 1 dag og vi ringer hverandre en del Den uken i slutten av mnd går nok kjempefort. Du må ha noe å gjøre så timene og dagene går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 3. september 2011 #1510 Del Skrevet 3. september 2011 Det skal jeg og Hehe, her er gubben borte 4 uker i slengen. Kjenner jeg er nervøs for neste tur som er i oktober en gang til ca 9 november.. Det skal bli 4 lange og spennende uker ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. september 2011 Forfatter #1511 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Ha en fin dag på jobb. Jeg håper virkelig for din del at vondtene gir seg. Det er ikke noe deilig å dra på jobb når man ikke er 100% "frisk". Altså, du er jo frisk, men har vondter i bekkenet Skjønner at du savner kjæresten. Jeg er så avhengig av kjæresten at når jeg sover hos andre kan jeg bare være vekke i 1 dag og vi ringer hverandre en del Den uken i slutten av mnd går nok kjempefort. Du må ha noe å gjøre så timene og dagene går De ga seg sånn høvelig. Var nok litt morgenstiv enda i mårrest da jeg hadde vondt. Men var vond og sliten på slutten av dagen i dag, ja. Var deilig å bli ferdig i alle fall. Hehe, det er jo litt søtt da Hvor lenge har dere forresten vært sammen? Husker jeg savnet han som en gaaal etter en dag i begynnelsen av forholdet. Savner han nå også, men skal litt mer til før jeg savner han like mye, hehe. Eller..Savner han på en annen måte, kan man kanskje si? Vet ikke jeg. Rart å tenke på at vi har vært sammen i fire år. Det skal jeg og Hehe, her er gubben borte 4 uker i slengen. Kjenner jeg er nervøs for neste tur som er i oktober en gang til ca 9 november.. Det skal bli 4 lange og spennende uker ja.. Hva skal du også? Oi..Det er lenge..Jeg og kjæresten har vært borte fra hverandre en gang over lengre tid, og det var da han var i Thailand. Vi hadde vært sammen 7-8 måneder da, og guuuri som jeg savnet han. Det var bare tre uker han var borte, men det kjentes ut som en total evighet. Etter det kan jeg kun huske en gang til hvor han har vært borte en uke i strekk, på fjelltur. Da hadde han ikke dekning heller, så fikk ikke snakket noe særlig på tlf. Også var jeg på familieferie i 10 dager da vi hadde vært sammen nesten et år. Ellers så har det bare vært helger her og der. Så kjenner jeg gruer meg til den uken der. Jeg går jo hjemme for det meste nå, så blir nok en lang uke med mye savn. Så må jammen meg si du er flink som ikke går i veggen. Men vil tro man blir vant til det, da. Hadde nok blitt vant til det jeg også dersom kjæresten hadde begynt å jobbe i f.eks Nordsjøen. __ Nå er det storm i magen etter at jeg har vært på beina i hele dag, og ikke gitt han tid til et par turborunder Har hatt mye stikninger i høyre side på magen i dag. Irriterende. Lurer på hva det er. Er ikke ligamentsmerter, er en annen type stikking. Jaja, hva man ikke må gå gjennom i svangerskapet. Uff..Jeg begynner å bli utilpass nå..Ikke når jeg står og går, men når jeg ligger. Er tungt å puste, og sliter med å finne med god stilling. Er værst når jeg ligger på sofaen, og da spesielt hvis jeg er mett. Er ikke så ille når jeg ligger i sengen. Den er så myk og god. Endret 3. september 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2011 #1512 Del Skrevet 3. september 2011 Oh gosj som du styrer på!! Superwoman!! Men må passe på kroppen og hvile deg når du kan! Jeg er kjempeflink til å gi andre det rådet, men litt dårlig til å følge det selv... Er jo så koselig å ordne barnerom <3 Til neste år på denne tiden har vi kanskje ferdig etasjen med de nye soverommene i, hehehe:) Håper du fant en god stilling ikveld og sover godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1513 Del Skrevet 4. september 2011 Oh gosj som du styrer på!! Superwoman!! Men må passe på kroppen og hvile deg når du kan! Jeg er kjempeflink til å gi andre det rådet, men litt dårlig til å følge det selv... Er jo så koselig å ordne barnerom <3 Til neste år på denne tiden har vi kanskje ferdig etasjen med de nye soverommene i, hehehe:) Håper du fant en god stilling ikveld og sover godt nå Sov veldig godt, jeg! Ja ikke sant, er lett å si til andre, men så blir man bitt av basillen og ønsker å bli ferdig fortest mulig. Jeg har som mål å være helt ferdig med barnerommet til helgen slik at vi kan hente utstyr og få oversikt over hva vi mangler. __________________ Jeg er som vanlig skuffet over kjæresten. Han vet inderlig godt at den forbaska nattameldingen er viktig for meg når han er borte, rett og slett fordi at jeg ønsker å føle meg husket på når han ikke er hjemme. På fredagen svarte han ikke på nattameldingen min, ei heller sendte han en selv. Hele lørdagen sendte han ikke en eneste melding, svarte kun tørt og kjipt på de jeg sendte til han. Dvs. jeg spurte hvordan det gikk, sa jeg savnet han og sånt. Han svarte sånt som det gikk bra, men det var kjedelig osv. osv. Overså totalt at jeg sa jeg savnet han. Endte opp med at jeg spurte han om han ikke savnet meg da, og joda, han gjorde det, lille venn som han sa da. Da han var ferdig med kursingen i går fikk jeg ikke noe melding fra han i det hele tatt. Sendte etter hvert god natta melding og sa jeg var trøtt og sliten, som han ikke svarte på. Sendte rett etterpå et artig bilde jeg nettopp tok av hunden fordi han lå så rart og sov, og sa "Balder er også trøtt". Fikk ikke svar på den heller, og ikke var det noen nattamelding på mobilen da jeg våknet for første dotur i to-tiden i natt. Har enda ikke hørt fra han. Handling sier mye mer enn ord. Så kan i alle fall konkludere med at han ikke savner meg i det hele tatt.. ____ Gutten har hikke. Jeg synes faktisk det er litt ekkelt, jeg. Men må vel bare "takle" det. Han har tross alt hikke flere ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. september 2011 #1514 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke konkluder at han ikke savnet deg, gutter er bare annerledes skrudd sammen sånn enn det vi er Min sambo følte faktisk litt tvang på sånne meldinger, og sa ifra om at det ble ikke ekte folelser da, og det likta han ikke. Jeg har nemlig slitt med det samme når kjære har vert på tur tidligere, men har innsett at det har ikke noe å si om han tenker på meg der og da, så lenge jeg vet han elsker meg og vil vere hos meg Da må han gjerne bare få koble av sammen med jobbgutta på kurs Jeg stoler fullt og helt på ham uansett, så at han ikke kom på å sende meg en mld er jeg sluttet å bry meg om Og da blir det så ekstra godt de gangene han faktisk gjør det - og ikke minst føles de skikkelig fra hjertet hans! Vi ringes i løpet av dagen vi stort sett, for han har ikke tålmodighet til sms om han har hodet fullt med kurs ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. september 2011 #1515 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg tror han savner deg, Teri, men gutter er ikke slik som oss jenter. Vi jenter liker ofte å sende sms og liker de klissete: "elsker deg", "tenker på deg" etc, mens mannfolka ikke liker så godt sms. Men forstår tankegangen din. Når man er gravid er man som oftes mye mer følsom (selv om man ikke legger så godt merke til det selv) og vi vil gjerne ha litt oppmerksomhet fra mennene våre. Når de ikke gir oss det vi vil ha blir vi triste Du får ta en prat med din kjære når han kommer hjem. Husk å ikke angripe han, men spørre litt forsiktig om hvorfor han ikke sendte deg nattamld - dersom du føler den var viktig Har også stikninger på høyre side, men det har jeg hatt LENGE. Det er fordi skulderen(i blant hodet) til lillemann presser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. september 2011 #1516 Del Skrevet 4. september 2011 Skjønner godt du er skuffet, det er ikke akkurat koselig når det er sånn. Selv om kurs er tungt, så vet han godt hvor viktig enkelte ting er for deg. Uansett vil jeg nå ikke være så rask og si at han ikke savner deg. Noen gutter er veldig flinke med å uttrykke seg om følelser, andre er ikke. Tror nok bare kjæresten din er skrudd sammen slik at han ikke helt greier å uttrykke alle følelser, og han er sikkert også sliten etter kurset. I tillegg så har du jo alle hormonene dine oppå det hele, noe som kanskje gjør at små, relativt ubetydelig ting blir blåst litt opp. Tro meg, jeg har vanligvis ikke reagert på at forloveden har sett på andre jenter, men nå stikker det litt når jeg legger merke til det. Jeg sier ifra at jeg ikke har et problem med det, men at jeg er såpass hormonell og stor at jeg kanskje ikke føler meg like pen. Stikkinger på høyre side har jeg også hatt. Har vært rumpa eller hodet til frøkena, alt ettersom hvordan hun har ligget i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1517 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke konkluder at han ikke savnet deg, gutter er bare annerledes skrudd sammen sånn enn det vi er Min sambo følte faktisk litt tvang på sånne meldinger, og sa ifra om at det ble ikke ekte folelser da, og det likta han ikke. Jeg har nemlig slitt med det samme når kjære har vert på tur tidligere, men har innsett at det har ikke noe å si om han tenker på meg der og da, så lenge jeg vet han elsker meg og vil vere hos meg Da må han gjerne bare få koble av sammen med jobbgutta på kurs Jeg stoler fullt og helt på ham uansett, så at han ikke kom på å sende meg en mld er jeg sluttet å bry meg om Og da blir det så ekstra godt de gangene han faktisk gjør det - og ikke minst føles de skikkelig fra hjertet hans! Vi ringes i løpet av dagen vi stort sett, for han har ikke tålmodighet til sms om han har hodet fullt med kurs ting Jeg tror han savner deg, Teri, men gutter er ikke slik som oss jenter. Vi jenter liker ofte å sende sms og liker de klissete: "elsker deg", "tenker på deg" etc, mens mannfolka ikke liker så godt sms. Men forstår tankegangen din. Når man er gravid er man som oftes mye mer følsom (selv om man ikke legger så godt merke til det selv) og vi vil gjerne ha litt oppmerksomhet fra mennene våre. Når de ikke gir oss det vi vil ha blir vi triste Du får ta en prat med din kjære når han kommer hjem. Husk å ikke angripe han, men spørre litt forsiktig om hvorfor han ikke sendte deg nattamld - dersom du føler den var viktig Har også stikninger på høyre side, men det har jeg hatt LENGE. Det er fordi skulderen(i blant hodet) til lillemann presser på. Skjønner godt du er skuffet, det er ikke akkurat koselig når det er sånn. Selv om kurs er tungt, så vet han godt hvor viktig enkelte ting er for deg. Uansett vil jeg nå ikke være så rask og si at han ikke savner deg. Noen gutter er veldig flinke med å uttrykke seg om følelser, andre er ikke. Tror nok bare kjæresten din er skrudd sammen slik at han ikke helt greier å uttrykke alle følelser, og han er sikkert også sliten etter kurset. I tillegg så har du jo alle hormonene dine oppå det hele, noe som kanskje gjør at små, relativt ubetydelig ting blir blåst litt opp. Tro meg, jeg har vanligvis ikke reagert på at forloveden har sett på andre jenter, men nå stikker det litt når jeg legger merke til det. Jeg sier ifra at jeg ikke har et problem med det, men at jeg er såpass hormonell og stor at jeg kanskje ikke føler meg like pen. Stikkinger på høyre side har jeg også hatt. Har vært rumpa eller hodet til frøkena, alt ettersom hvordan hun har ligget i magen. Fint å ha KG-jentene til å hjelpe en med å tenke litt mer rasjonelt, hehe. Jeg har alltid hatt ønske om nattamelding og sånt når han er bortreist, men det er helt sikkert mer forsterket nå. Jeg har ingen sånne skikkelige hormonutbrudd, men det kan godt tenkes at jeg er mer følsom sånn jevnt over. Da merker man det ikke like lett som de som har sånne helt ville utbrudd hvor man egentlig bare må le i ettertid fordi man skjønner at hormontrollet gikk bananas.. Jaja..Jeg gleder meg til han kommer hjem. Han sa han gledeg seg til å komme hjem. Håper det er meg han gleder seg til å komme hjem til. Eventuelt savner han bare sofaen Nå skal jeg snart begynne første strøket på barnerommet! Hittil har vi sparklet og grunnet panel, revet gammel tapet, satt opp malerstrie og malet grunnfargen (lys himmelblå) i taket. Så nå gjenstår det to strøk maling på veggene, kutte opp nyte lister til brystpanel og tak, feste disse, male vinduskarm, sparke, male og pusse ned dørkarm og feste ledningene slik at vi får tilbake strøm på rommet. Maling av dørkarm og vinduskarm kan ikke jeg gjøre med tanke på type maling, så er min egen del er det ikke så mye igjen. Bare maling av vegger. Og dette med lister tar et par timer max, så vi er snart i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. september 2011 #1518 Del Skrevet 4. september 2011 Dyktige oppussingsdamen:) Skal komme og låne deg litt tror jeg:) Huff.. Vet hva du mener ang å vente på en nattamld og lyd i det store og hele. Men heldigvis er mannen mye flinkere enn eksen var! Men enda syns jeg det kunne vært litt oftere...! Aldri fornøyd:) Jeg merker i allefall selv at jeg trenger mer oppmerksomhet nå for tiden... Mye...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 4. september 2011 #1519 Del Skrevet 4. september 2011 De mennene ja. De er ikke skrudd sammen på samme måte som oss jenter så da blir det ofte litt misforståelser. Han gleder seg nok til å komme hjem til deg Må bare si at jeg syns du er utrolig flink på oppussingsfronten! Utrolig hva du får gjort Blir sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. september 2011 #1520 Del Skrevet 4. september 2011 til deg! Skjærer meg i hjertet å lese. Skjønner deg så utrolig godt, og vil jo bare at du skal ha det bra og være lykkelig. Gutter altså.. Flink du er som ordner meg barnerommet! Det blir helt sikkert veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå