Teriyaki Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1481 Del Skrevet 30. august 2011 Han har goooood tid til å snu seg mange ganger enda, så tror du foreløpig kan ta det helt med ro Joda, du har vel rett i det, hehe. Jeg vil anbefale deg å være litt forsiktig med akkurat det, min erfaring er at småguttene blir trasse av det og blir liggende! Ja det så man jo på lillegutten din! Viljesterk liten kar Reagerte på det samme Skal se han hører på mammaen sin:) Og gjør han ikke det så greier du det nok likevel:) Fint å ha en aktiv pjokk som lager liv i magen og etterhvert huset:) Jaaa, men nå lager han lite liv i magen, føler jeg Han er så stille om dagen. Mulig det begynner å bli litt mindre plass, men. Jeg kjenner jo liv hver dag, men er noen dager siden han hadde sånn skikkelig turborunde sånn som han pleide. Men det er kanskje normalt det, at aktiviteten blir litt roligere nå når det begynner å bli trangt? Kjenner som sagt liv hver dag, så vet jo at han er i live. Er bare litt rart når man er vandt til at magen buldrer, også blir det plutselig bare små bevegelser og litt spark her og der. Sånn bortsett fra det så går dagen sin gang. Vært på NAV for å hente noen papirer, gjort litt lekse, og i dag kommer pappa for å hjelpe meg med tapeten på barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. august 2011 #1482 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg mente selvsagt PUH! Fordømte autocorrect Jeg savner internett på pc!! Lillemann har det nok helt fint i magen din Bare tenk om du skulle svømme i masse vann i ei trang livmor, hadde ikke orka å styrt på så innmari jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. august 2011 #1483 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg og kjenner mindre bevegelser i perioder, men PLUTSELIG blir han turbo igjen. Merker at hver eneste gang han er rolig og bare gir meg et par dunk hver time ca så blir jeg nervøs - til tross for at jeg kjenner han. Alle slags mulige dumme tanker renner gjennom hodet mitt, men etter 1-2 dager så er han seg selv igjen Jeg tror nok de forandrer bevegelsesmønster etter hvert disse søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. august 2011 #1484 Del Skrevet 30. august 2011 Må ærlig innrømme at jeg savner å være gravid til tider.. Heldigvis har jeg noe mye bedre nå!! Og i bæretøy så blir det jo nesten det samme.. Bare mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. august 2011 #1485 Del Skrevet 30. august 2011 Her er også bevegelsesmønstret endret. Det er mye bevegelse, men bevegelsene føles på en helt annen måte. Det er sjeldent det er like turbo som det var en periode Nå føler jeg at h*n bare prøver å si ifra "mamma, det er trangt her!!!" Så her legger h*n føttene og rompa og spenner ordentlig i fra endel ganger. Blir store buler på magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. august 2011 #1486 Del Skrevet 30. august 2011 Må ærlig innrømme at jeg savner å være gravid til tider.. Heldigvis har jeg noe mye bedre nå!! Og i bæretøy så blir det jo nesten det samme.. Bare mye bedre Ja, du har virkelig noe bedre. Misunner deg MEN snart er det vår tur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. august 2011 #1487 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, du har virkelig noe bedre. Misunner deg MEN snart er det vår tur også Ja, gled dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 30. august 2011 #1488 Del Skrevet 30. august 2011 Satse på at han snur seg og som mange andre sier, han har goood tid Her sperkes det i ribbeina hele tiden, kjenner en fot som lirker seg inn i mellom hahahah. Kjenner bevegelsene er anderledes jeg og, men her er det turbo heeele dagen noen dager, og bare så vidt andre dager. Av og til nesten liiitt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1489 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg mente selvsagt PUH! Fordømte autocorrect fnise: Jeg savner internett på pc!! Lillemann har det nok helt fint i magen din Bare tenk om du skulle svømme i masse vann i ei trang livmor, hadde ikke orka å styrt på så innmari jeg heller :fnise Hehe, ja jeg regnet med at det eegentlig var det du mente. Hehe, nei det virker ikke særlig behagelig, i alle fall. Men forhåpentligvis så koser de seg inni der. Jeg og kjenner mindre bevegelser i perioder, men PLUTSELIG blir han turbo igjen. Merker at hver eneste gang han er rolig og bare gir meg et par dunk hver time ca så blir jeg nervøs - til tross for at jeg kjenner han. Alle slags mulige dumme tanker renner gjennom hodet mitt, men etter 1-2 dager så er han seg selv igjen Jeg tror nok de forandrer bevegelsesmønster etter hvert disse søte små Hehe, ja det går vel litt i perioder også. Men så lenge man kjenner liv hver dag, så skal man vel ikke trenge å bekymre seg. Men jeg kjenner følelsen av å bli litt ekstra påpasselig i forhold til spark når man har merket at det er blitt mindre aktivitet i noen dager. Må ærlig innrømme at jeg savner å være gravid til tider.. Heldigvis har jeg noe mye bedre nå!! Og i bæretøy så blir det jo nesten det samme.. Bare mye bedre :rodmer Ja det er koselig, men jeg tror det er lett å glemme av å nyte det mens man kan, for man ser jo sånn fram til graviditeten er over. Her er også bevegelsesmønstret endret. Det er mye bevegelse, men bevegelsene føles på en helt annen måte. Det er sjeldent det er like turbo som det var en periode Nå føler jeg at h*n bare prøver å si ifra "mamma, det er trangt her!!!" Så her legger h*n føttene og rompa og spenner ordentlig i fra endel ganger. Blir store buler på magen min :fnise Hehe, ja det er litt artig når magen buler skikkelig ut. I går kom rompa eller hodet skikkelig ut på venstre side. Rar følelse. Ja, du har virkelig noe bedre. Misunner deg rodmer: MEN snart er det vår tur også Ja, gled dere!!! strix: Satse på at han snur seg jepp: og som mange andre sier, han har goood tid Her sperkes det i ribbeina hele tiden, kjenner en fot som lirker seg inn i mellom : hahahah. Kjenner bevegelsene er anderledes jeg og, men her er det turbo heeele dagen noen dager, og bare så vidt andre dager. Av og til nesten liiitt for mye Ja han snur seg vel alltids etter hvert. Men jeg gleder meg til han har snudd seg slik at jeg kan slappe av og se fram mot fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1490 Del Skrevet 31. august 2011 30 uker Nå er det bare 10 uker igjen! Dvs. det KAN jo hende at det f.eks bare er 8 uker igjen da, men i utgangspunktet så er det 10-12 uker igjen. Så slipper jeg å bli skuffet/lei. Nå var det vist tid for magebilde igjen. Tar nye bilder annen hver uke, så noen drastisk forskjell er det ikke fra sist, men jeg ser forskjell når jeg sammenligner dem. Den vokseperioden er heldigvis over, hehe. Satser på å bli så lita som mulig, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 31. august 2011 #1491 Del Skrevet 31. august 2011 ÅÅh, superfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. august 2011 #1492 Del Skrevet 31. august 2011 for 30 uker! Huff, tiden går fort altså, synes ikke det er så lenge siden du fant ut du skulle bli mamma.. så fiiiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 31. august 2011 #1493 Del Skrevet 31. august 2011 For 30 uker Fine magen! Piersingarret mitt er helt likt ditt Ikke sprukket enda, bank i bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. august 2011 #1494 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Så fin mage du har Hurra for 30 uker! Endret 31. august 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 31. august 2011 #1495 Del Skrevet 31. august 2011 for 30 uker Og du og du for et fiiint magehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. september 2011 #1496 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) for 30 uker og 10 uker igjen til fødsel Fin mage Edit: 10 uker igjen til TERMIN - ikke fødsel Eller, kan jo hende det er 10 uker igjen til fødsel, hva vet vel jeg Endret 1. september 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1497 Del Skrevet 1. september 2011 Tusen takk for både hopping for 30 uker, og komplimenter for magehuset jenter! Teita: Ja får virkelig satse på at det holder seg sånn! Vil jo se betydelig bedre ut når graviditeten er over om det ikke sprekker. HenLu: Tja, om han kommer om 10 uker så skal jeg ikke klage __ Hei og hå! Nok en slitsom dag! Gårdagen var helt grusomt slitsom. Først jobbet jeg med barnerommet (maling av tak og sånt), så var vi i byen og gjorde noen erneder, deretter måtte jeg på jobb, der var det varetelling, så ble veldig mye bøying og oppreising og sånt, ikke bra. Så kom jeg hjem, og var bestemt på å få tatt et strøk til på taket, men sambo hjalp meg så tok bare 20 minutter ca. Etter det fikk jeg rett og slett veldig vondt i bekken/korsrygg. Var litt bedre da jeg stod opp i morges, men fortsatt vondt. Anyways..Var på kontroll hos legen i dag, og alt så bare bra ut. Lille gutten ligger med hodet ned for øyeblikket, men han kan jo så klart finne på å snu seg igjen, hehe. Enda god plass. Men er et godt tegn i alle fall, så tviler på at det blir setefødsel på meg. OG så har jeg gått opp 14 kg nå.. Håper jeg klarer å holde meg under 20 kg, men det får vi vel se på. Får bare prøve å ikke spise så mye usunt, så går det kanskje bra. Etter det pluss et par erneder i byen, så dro jeg på besøk til venninna mi som har fått baby. Såå lite og søtt nurk Gleder meg til jeg får min egen Da jeg kom hjem var det bare å få malt siste strøket i taket, så lagde vi middag, også ble det en og en halv time jobbing på barnerommet sammen med pappa hvor vi fikk på de siste remsene med malestrie. Så nå kan jeg begynne å male veggen i morgen. Phu..Er sliten nå da. Så må vel egentlig prøve å være forsiktig. Har jo klart å holde bekkenløsning i sjakk, vil ikke endre på det nå. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. september 2011 #1498 Del Skrevet 1. september 2011 Så flink du er som står på med barnerom/ jobbing og venninnebesøk! Men nå må du ta det med ro, og høre på kroppen din! Og fjorten kilo er ingenting! Jeg er over 20 kilo nå, for å si det sånn.. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. september 2011 #1499 Del Skrevet 1. september 2011 Se om DENNE linken fungerer Er jo fra Ebay jeg bestilte den Er veldig glad i Ebay, enkelt og billig! Men du må huske å skrive hvilket navn du skal ha, og velge riktig farge. På den jeg bestilte var det ikke en sånn kolonne til å skrive inn navnet, så jeg måtte trykke på selgeren sitt nick, og sende han en mail derfra hvor jeg skrev navnet hennes. Da gikk det i orden Også er det jo så dekorativt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 1. september 2011 #1500 Del Skrevet 1. september 2011 Så bra at alt var fint med dere :D Og flink du er som styrer på med alt muligrart Men nå må du høre på kroppen din og vet du, og fortsette med å holde bekkenet i sjakk Og det med vekta, det er jo bare ett tall. Jeg kjenner jeg bekymrer meg veldig for den jeg og. Men etter å ha sett bilde av magen din så kan man jo nesten lure på hvor alle de 14 kg er blitt av ;P De kommer til å forsvinne av oss fort med amming Og turgåeing, for jeg satser på maaange turer med vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå