benni Skrevet 24. august 2011 #1441 Del Skrevet 24. august 2011 Føler det nøyaktig på samme måte, og det har jeg gjordt siden jeg testet positiv. Kjenner han er her, og ser han er her. Men at han faktisk er MIN, det er rart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. august 2011 #1442 Del Skrevet 25. august 2011 Du har mye å glede deg til *snuser inn babylukt av sin 23 timer gamle sønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 25. august 2011 #1443 Del Skrevet 25. august 2011 Du har mye å glede deg til *snuser inn babylukt av sin 23 timer gamle sønn* Ååå, bare måtte kommentere denne jeg :D Babylukt er bare heeeelt himmelsk gratulerer så mye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 25. august 2011 #1444 Del Skrevet 25. august 2011 Skjønner akkurat hva du mener. Klarer ikke helt å skjønne at jeg faktisk skal bli mamma til et lite nurk. Kommer nok ikke til å skjønne det ordentlig før jeg har gutten i armene. Gleder meg så mye at jeg klarer snart ikke vente lenger! Begynner å bli fryktelig utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. august 2011 #1445 Del Skrevet 25. august 2011 Og det kommer til å bli såååå utrolig bra vet du <3 <3 <3 Babyer er jo bare gull <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. august 2011 #1446 Del Skrevet 26. august 2011 Du har mye å glede deg til *snuser inn babylukt av sin 23 timer gamle sønn* Gratulerer så mye med baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. august 2011 #1447 Del Skrevet 26. august 2011 Hvordan går det, Teriyaki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. august 2011 Forfatter #1448 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Føler det nøyaktig på samme måte, og det har jeg gjordt siden jeg testet positiv. Kjenner han er her, og ser han er her. Men at han faktisk er MIN, det er rart det :rodmer Det er veldig rart! Du har mye å glede deg til : *snuser inn babylukt av sin 23 timer gamle sønn* Gratulerer så mye med sønnen din! Så herlig at du har fått han! Ååå, bare måtte kommentere denne jeg :D Babylukt er bare heeeelt himmelsk :rodmer gratulerer så mye :D Skjønner akkurat hva du mener. Klarer ikke helt å skjønne at jeg faktisk skal bli mamma til et lite nurk. Kommer nok ikke til å skjønne det ordentlig før jeg har gutten i armene. Gleder meg så mye at jeg klarer snart ikke vente lenger! Begynner å bli fryktelig utålmodig :sjenert Hihi, ja jeg også! Gleder meg såååå mye! Og det kommer til å bli såååå utrolig bra vet du <3 <3 <3 Babyer er jo bare gull <3 Ja, synd babytiden vistnok går så fort, hehe. Hvordan går det, Teriyaki? :klemmer Heihei! Her går det bare bra! Travel dag i går med jobb, middagsselskap, tur til byen og slikt, så da vi kom hjem var det rett på sofaen med filmtitting! I dag, dvs. klokken tolv, skal jeg i møte med jobben jeg har snakket om, den som har brutt arbeidsavtalen...Huff og huff..Gruer meg. Men håper det ikke blir så ubehagelig som jeg ser for meg.. Også mens kjæresten og kompisen hans jobber med badet ( ), så skal jeg på sykehsuet for å treffe venninna mi. Men gutten fikk dessverre infeksjon, så han er nede på barneavdelingen, dermed er det tvilsomt jeg får sett han. Drar uansett hovedsakelig for å gi henne selskap. Han er forresten ikke i noen fare, så det skal nok gå helt fint med han. I dag får jeg endelig mobilen! Men kan ikke begynne å bruke den før tirsdag tror jeg, er først da nummeret mitt blir importert fra netcom til dijuce..Blir i alle fall godt å slippe den fæle mobilen jeg har brukt siste måneden etter at mobilen jeg hadde (htc desire) ble ødelagt. Jeg og kjæresten har forresten fireårsdag i dag. Men vi får nok ikke feiret den. Full jobbing med badet i helga! Endret 26. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. august 2011 #1449 Del Skrevet 26. august 2011 Gratulerer så mye med fire års kjæresterier <3 <3 <3 Og lykke til med badet!! Her skal det også bedrives renovering i helga så jeg skal prøve å være vertinne for dugnadsfolket:) Gudskjelov at menn ikke er særlig kravstore og stort sett blir fornøyde dersom de får øl, hehe:) Så får vi se om jeg drar til med litt pizzabaking! Kos deg hos venninnen din og lykke til på møtet med jobben!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. august 2011 #1450 Del Skrevet 26. august 2011 Gratulerer med fireårsdag Så deilig at det endelig skjer noe med badet, det har du jo ventet på Også blir det deilig å få en mobil som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. august 2011 #1451 Del Skrevet 26. august 2011 for 4-årsdagen deres! Håper det møtet med jobben som brøt avtalen gikk bra, og at besøket til venninna di var artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. august 2011 #1452 Del Skrevet 26. august 2011 Gratulerer så mye med 4års dag Håper det går bra med babyen til venninnen din og at besøket gikk fint Håper også på at det gikk greit med jobben i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. august 2011 #1453 Del Skrevet 26. august 2011 Gratulerer så mye med 4 års dag Håper det gikk fint på møtet, og at prinsen til venninna di har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. august 2011 #1454 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer så mye med overstått fireårsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. august 2011 #1455 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer med overstått 4 års dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 27. august 2011 #1456 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer med overstått fireårsdag! Håper møtet gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2011 Forfatter #1457 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer så mye med fire års kjæresterier <3 <3 <3 Og lykke til med badet!! Her skal det også bedrives renovering i helga så jeg skal prøve å være vertinne for dugnadsfolket:) Gudskjelov at menn ikke er særlig kravstore og stort sett blir fornøyde dersom de får øl, hehe: Så får vi se om jeg drar til med litt pizzabaking! Kos deg hos venninnen din og lykke til på møtet med jobben!!! Tuusen takk! Ja har vært vertinne jeg også, så godt det har latt seg gjøre. Har vært mye borte i tillegg, så. Men taco fikk de på kvelden. Gratulerer med fireårsdag Så deilig at det endelig skjer noe med badet, det har du jo ventet på Også blir det deilig å få en mobil som fungerer : Tusen takk! ja har ventet lenge på det, så det er deilig. Gleder meg som en liten unge på julaften til første gang jeg skal dusje og stelle meg på det badet. Men det blir nok ikke før om sånn to måneder. Tar jo tid, så. for 4-årsdagen deres! Håper det møtet med jobben som brøt avtalen gikk bra, og at besøket til venninna di var artig! Jada, det gikk bare bra! Besøket ble det ikke tid til, og hun var sliten, så vi tar det nok i morgen. Gratulerer så mye med 4års dag Håper det går bra med babyen til venninnen din og at besøket gikk fint Håper også på at det gikk greit med jobben i dag. Tusen takk! Det går mye bedre med han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2011 Forfatter #1458 Del Skrevet 27. august 2011 Gratulerer så mye med 4 års dag Håper det gikk fint på møtet, og at prinsen til venninna di har det bra Tusen takk! Jeppjepp! Gratulerer så mye med overstått fireårsdag. Takk! Gratulerer med overstått 4 års dag! Gratulerer med overstått fireårsdag! Håper møtet gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2011 Forfatter #1459 Del Skrevet 27. august 2011 Så var det til selve oppdateringen, da. Hehe. Sorry at jeg ikke har vært så mye innom dere i det siste, har vært litt travle dager Møtet gikk som sagt bra. Den TÅPELIGE forrige ferskvaresjefen hadde sagt til butikksjefen at jeg hadde sagt at jeg ikke kunne ta noen av de oppsatte vaktene som han hadde gitt meg, og derfor hadde han slettet dem osv. Jeg viste for det første ikke om noen oppsatte vakter, og den samtalen har vi aldri hatt. Så nå vet jeg hvorfor det ble som det ble. Men nå er jeg tilbake på vaktlisten. Nå har jeg også fått lønnslippene mine. Jeg vet ikke om det blir riktig at jeg teller med januar, når jeg har termin i november, for det blir jo 11 måneder, men hvis jeg teller fra når jeg går ut i permisjon, så er jo det oktober, altså blir januar måned ti. Anyways: Med feriepengene fra jobb2, lønnsinntekter fra jobb 2 og lønnsinntekter fra jobb1, så har jeg så mye som 73 000 i brutto inntekt! Det vil si at jeg med GOD margin har klart å tjene meg rett til foreldrepenger. Så får vi se hvordan det blir da. Dersom de kan ta gjennomsnittet av de tre siste årene, så tror jeg at jeg vil tjene på det, kontra å bare ta de seks beste, av ti siste måneder. Skal på NAV nå på mandag, og når det er gjort så skal jeg fikse permisjonssøknaden til lånekassen. Ergo er det snart i havn! Innen neste uke er alt av søknader sendt inn. Så da kan jeg endelig slappe av. Tror ikke vi blir å slite særlig økonomisk dette året. Med permisjonspenger fra lånekassen og hva enn det blir slags beløp jeg får hver måned fra NAV, så blir det et godt år med tanke på inntekt i den fortsand at vi slipper å leve på nudler i slutten av måneden. I beste fall klarer vi kanskje å sette unna litt penger til slankere tider! Oooh happy days!! (så fram jeg ikke har missforstått totalt!! Men det finner jeg vel ut av på mandag) Nå vet jeg ikke om det er så mye mer å skrive om. Lillegutt er merkelig rolig i dag, men så har jeg enda ikke ligget flatt ut, og det er da han pleier å ta helt av, så får legge meg ned på rygg snart for å se om han våkner til. Er ikke så bekymret enda i alle fall. Og nå er jeg uansett så langt på vei at dersom det skulle vedvare, så vil de vel ta meg inn på sparketest dersom jeg får behov for å ringe. Noe jeg forøvrig ikke har enda. Føler generelt jeg er flink til å holde meg rolig når det gjelder det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2011 Forfatter #1460 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Nå spammer jeg fryktelig, men glemte å fortelle noe! Jeg har to eksamner i desember nå! Hehe..Trodde jeg kun hadde den ene i slutten av desember, og den andre rundt påske, men begge to blir i desember, den første femte desember, og jeg har overtidstermin med igangsettelse 23 november. Men jeg er bestemt på å ta begge slik at jeg kan slappe av resten av permisjonstiden. Det jeg skal gjøre er at fra og med mandag begynner jeg å studere på det faget som er mest krevende. Skal skrive eksamensnotater slik at jeg får innsnevret det som må leses og øves på. Deretter skal jeg gjøre det samme med det andre faget, som forøvrig er et veldig enkelt fag. Dermed skal jeg lese på det hver eneste dag helt fra til fødsel, slik at når lillegutt kommer, så er jeg klar til eksamen. Dermed leser jeg bare gjennom en tre-fire ganger i dagene før eksamen når lillegutt sover, eller når samboer har han. Så får jeg bare håpe han tar flaske slik at de tre-fire timene jeg bruker på eksamen, blir uforstyrret. I værste fall får samboer være hos søsteren sin som er rett ved eksamenslokalet slik at jeg kan ta pause fra eksamen for å amme. Føler dette er realistisk, jeg. Det blir sikkert tungt, men jeg tenker at det er utrolig viktig at jeg får tatt eksamnene slik at førsteåret er hundre% bestått. Edit: koselig at man begynner å kjenne babyen. Nå ligger jeg på rygg og han er turbo. Endret 27. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå