Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg ser at du og fikk hele navnet ditt med UL-bildene. Hehe, jeg fjernet mine med navn og redigerte de så de ble uten navn for man vet aldri hvem som titter inni dagboken og stalker deg på facern :fnise:

Ja jeg merket det i går, hehe. Men gadd ikke fikse det da. Men nå har jeg ordnet det :jepp: Tenkte først å bare ta de bort, men det tok meg to minutt å ordne, så.. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 uker og tredje trimester! :hoppe: Sto ikke noe om tredje trimester på babyverden da, men det er nå så. :)

Her er magebilder fra i dag. Tok det første magebildet forfra i dag. Har ikke giddet å gjort det før nå.

Odin er forresten veeeldig turbo akkurat nå. Er faktisk litt ubehagelig :fnise:

post-20518-0-68035200-1313567776_thumb.j

post-20518-0-76850500-1313567783_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :hjerte:

Ser at du har hatt piercing i navelen. Når tok du den ut, og føler du at hullet har strekt seg? Lurer på når jeg må ta ut min, har ikke lyst helt enda men vil helst at det ikke skal bli et svært hull der heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine magen :hjerte:

Ser at du har hatt piercing i navelen. Når tok du den ut, og føler du at hullet har strekt seg? Lurer på når jeg må ta ut min, har ikke lyst helt enda men vil helst at det ikke skal bli et svært hull der heller :fnise:

Takk! :)

Det er leeenge siden jeg tok den ut. Tok piercing da jeg var 14 år, og til tross for at jeg renset den hver dag så grodde det aldri. Endte med at den begynte å "vokse" ut, dvs. kroppen støtet den fra seg. Så jeg ble nødt å ta den ut før jeg endte opp med et stort arr og en ødelagt navel, hehe. :) Men jeg har merkelig nok alltid likt arret mitt veldig godt. Det ble liksom en del av navlen min. :sjenert:

Arret har vel blitt strekt en smule, og nå kan man jo også se der hullet var på undersiden. Det kunne man ikke før. :) Jeg tror ikke du nødvendigvis trenger å ta den ut før det begynner å bli stramt? Og om den "sprekker" er forskjellig fra person til person. Så hos noen blir den tilnærmet normal igjen etter fødsel :jepp:

Skjønn mage! :strix:

og velkommen til siste trimester! Nå er det virkelig ikke lenge igjen til dere får se lille turbo. :fnise:

Takktakk!

Nei det er jo egentlig ikke det. Derfor er jeg også litt stresset, for det er faktisk utrolig mye jeg må ordne og finne ut av fram til da.

For en fiin mage! :rodmer

:rodmer:

Hurra for 3. og SISTE trimester :strix::strix:

Og magen er nydelig! :)

Siste trimester ja! Rart å tenke på!

Tusen takk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var forresten på fisketur i går kveld. Vi har båt utenfor huset. Jeg, kjæresten og hunden i 14-fotingen. :jepp: Det var koselig, og hunden likte seg veldig godt, selv når båten kjørte på sitt "forteste". Er en 10-hesters motor, så er ikke sånn at den kjører megafort :fnise: Men fort nok, og fort nok til at båten går skrått i vannet når den kjører. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 28 uker og vandrende inn i det tredje trimester :strix:

Så søt mage :rodmer: Bare jeg som har SVÆR mage og strekkmerker av oss ja :kjefte::( Derfor det ikke blir lagt ut noen magebilder av meg :sjenert: Kanskje jeg kan legge ut noen med klær på? Eller..? Nei, det blir vel kanskje litt teit..

Kjekt og romantisk med fisketur :rodmer: Bor dere ved sjøen? Og hvilken hund har dere?

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 28 uker og 3. Trimester! Og for jeg fin mage! :rodmer: sier som zia jeg. Sånn mage vil jeg også har når jeg er 28 uker. Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 3. trimester! :hoppe: Velkommen hit :)

Så fin mage du har! :rodmer: Liten og søt! Sånn ser piercingarret mitt ut også. Håper virkelig ikke det sprekker opp.

HenLu: Ja, du kan legge ut bilde av magen med klær på, om du ikke føler deg komfortabel uten! :)

Kos at Odin er aktiv. Det er SH også. Spesielt om kvelden og morningen, og det begynner faktisk å gjøre litt vondt på en måte. Kjenner hun dytter ut mageskinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe for 28 uker og vandrende inn i det tredje trimester :strix

Så søt mage :rodmer: Bare jeg som har SVÆR mage og strekkmerker av oss ja :kjefte : Derfor det ikke blir lagt ut noen magebilder av meg :sjenert: Kanskje jeg kan legge ut noen med klær på? Eller..? Nei, det blir vel kanskje litt teit..

Kjekt og romantisk med fisketur :rodmer: Bor dere ved sjøen? Og hvilken hund har dere?

Så klart kan du legge ut med klær om du ikke føler deg komfortabel med å legge ut "bar mage" :) Er jo bare å ha en singlet eller noe sånt. Da ser man jo mageformen godt!

Vi bor rett ved sjøen, ja! :jepp: Hagen går ned til fjæra. ;) Har en 10 måneder gammel rhodesian ridgeback. Skikkelig storsjarmør. :) Har en til en da, en seksåring, men han bor hos mamma nå han. :)

Så flotte 3D-bilder. Han ser vakker ut :rodmer

Og så fin mage du har også da! :daane Sånn vil jeg se ut når jeg er 28 uker altså :sjenert

Ja synes han ser såå fin ut! :rodmer:

Hehe, ja det blir jo spennede å se! Hvis du legger ut magebilder etter hvert, da :jepp:

:hoppe for 28 uker og 3. Trimester! Og for jeg fin mage! :rodmer: sier som zia jeg. Sånn mage vil jeg også har når jeg jeg 28 uker.

Tuusen takk :klemmer:

:hoppe For 3. trimester! :oppe: Velkommen hit :)

Så fin mage du har! :rodmer: Liten og søt! Sånn ser piercingarret mitt ut også. Håper virkelig ikke det sprekker opp.

HenLu: Ja, du kan legge ut bilde av magen med klær på, om du ikke føler deg komfortabel uten! :

Kos at Odin er aktiv. Det er SH også. Spesielt om kvelden og morningen, og det begynner faktisk å gjøre litt vondt på en måte. Kjenner hun dytter ut mageskinnet.

Hehe, takk for det! Fint å være i samme "klubb" igjen :ler:

Samme her. Vil tro det blir veldig stygt i ettertid dersom det sprekker. Men foreløbig ser det greit ut. :)

Hehe, ja. Jeg synes av og til det er ubehagelig når jeg ligger på siden og han er på tvers slik at jeg får spark overalt.

Sååå fin mage!! :)

Takk! :)

____

Nå er jeg METT! lagde sånn fløyelsgrøt etter å ha tenkt en del på det i det siste. Det var godt, og noe jeg ikke har spist på flere år. Men kjenner ikke behov for å lage det med det første igjen. :) Vanlig risengrynsgrøt er bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når man blir både kvalm og får vondt i hode av middagen, at man innser hvor usunn og lite næringsrik den har vært..Blæ..

Fløyelsgrøt er jo laget av smør, hvetemel og melk, så ikke akkurat noen bombe. Men er plagsomt å ligge og ha det ubehagelig pga. jeg spiste meg bråmett en gang på noe som har næringsinnhold tilnærmet null, da. Men det er vel et godt tegn egentlig. At kroppen min ikke er vant til slike karbohydrat-bomber! :ler:

Nå sitter jeg og drømmer om wok med grønnsaker, eller grovt brød med ost og skinke :ler: Er jo mett så klart, men får lyst på det pga. jeg vil ha næææææring! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hehe, ja. Jeg synes av og til det er ubehagelig når jeg ligger på siden og han er på tvers slik at jeg får spark overalt."

Helt enig! Er akkurat sånn jeg kjenner det også! Ligger alltid på siden når jeg sover, og når jeg legger meg så får jeg spark både ned i madrassen og opp :fnise: Kjennes ut som jeg blir flyttet på i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er så gøy å lese sånne graviditetsdagbøker! Denne er min favoritt da hehe... fulgt med fra ditt aller første innlegg :) Jeg er bare 19 år og kommer nok ikke til å planlegge no baby før om 2-3-4 år hehe. Men jeg merker jeg har veldig lyst på baby allerede! Spesielt når jeg leser slike graviditetsdagbøker som dette ^^ Har også alltid ønsket meg en gutt som førstefødt hehe. Vet ikke hvorfor egentlig... Tenker på babynavn osv. Jah, men jeg vet at det ikke er riktig tidspunkt å få baby nå. Blant annet økonomien, at jeg fortsatt er litt for ung og sånt. Men kjæreste/fantastisk samboer er på plass ihvertfall... haha! Vi har en liten hund sammen også, på litt over 1 år. Man kan si det er en liten prøvelse eller noe ^^ Hun er utrolig herlig og samtidig krever mye! hehe.

Jaja. Ikke lenge til du får sønnen din ihvertfall! Det går jo sykt fort da... Syns jeg leste ditt første innlegg for noen uker siden bare... Husker spesielt de innleggene der du trodde du hadde mistet barnet. Spontanabort. Jeg håpet på at du tok feil og at barnet fortsatt levde. Hehe! Heldgvis gikk det jo bra :)

Håper det blir bedre tider med kjæresten din og deg også da. Kanskje han "våkner" opp og skjerper seg når barnet har kommet? Et lite barn som er ens eget kjøtt og blod kan få en til å "forandre" seg, på en måte... hvis du skjønner? :P

Odin er forresten et skikkelig fint navn! Favorittnavnene hos meg er blant annet Lucas og Mikael. Blir nok et av de navnene på min fremtidige sønn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Haha, ja ikke sant. De blir sterke de der små etter hvert :fnise:

Mrs.Morgan: Heihei og :velkommen::)

Så artig at du liker å lese i dagboken. Du har jo fulgt med bra lenge hvis du har fulgt med helt siden jeg postet første innlegg, noe som sikkert var niende mars, som da var datoen jeg testet positivt. :)

Skjønner det med økonomien. Den blir jo litt trang hos oss også, men det er pga. jeg er student. Men vi skal vel alltids klare oss. =)

Du har det i alle fall ikke travelt enda. =)

Og kjæresten min modnes bare mer og mer han. :) Det er en stor omveltning for en som tenkte at DERSOM han ville ha barn, så fikk det bli om en fire-fem år. ;) Men han kommer seg mer og mer jo lenger ut i svangerskapet vi kommer. :)

____

God morgen! I dag våknet jeg lys våken klokken åtte! Sånn går det når man har så mye tid i hverdagen at man sjeldent rekker å slite seg ut. :sjenert:

I dag skal jeg på universitetet og snakke med studieveileder for å finne ut akkurat hvordan forløpet videre blir, og får å få papirene jeg trenger for å søke permisjon fra studiet. :) Kjenner faktisk at det er ganske surt at jeg ikke kan starte skole nå til høsten. Men desto mer motivert bør jeg vel bli neste høst da :fnise: Har nå to eksamner som jeg skal ta i løpet av året da, så litt student får jeg være. Men det er jo ikke selve studiebiten som er artig. Det er å møte opp på skolen og treffe folkene, sitte i forelesning og slikt jeg kommer til å savne. Bare det å gå i kantina. :) Gleder meg allerede! Samtidig tror jeg det blir litt trist når jeg begynner også. Da er et kapittel over, på en måte. Da skal kjæresten ha sin permisjon, og etter det skal lillegutt begynne i barnehage! Da er han ca. et år gammel. :)

I dag skal vi ha en utrolig god middag :jepp: Mine kjempegode hjemmelagde kjøttkaker! Begynner å bli tomt i fryseren nå da, så må vel lage mer snart. :) Det er seriøst de beste kjøttkakene jeg har spist :sjenert: For i tillegg til at jeg etter hvert har blitt flink til å få akkurat den konsistensen de skal ha, så krydrer jeg dem i paprikakrydder og peppermix. Blir utrooolig godt! :jepp:

Nå får jeg endelig ny mobil snart. Mobilen jeg hadde (HTC Desire) ble ødelagt, men får det på forsikringen. Men har i samme slengen byttet abonomang, så i stedet for en regning på rundt 700 kr. i mnd. nå, så blir det 499 hver måned. Veldig greit å ha en fast utgift, og som også er mindre da. :) Har brukt gammelmobilen min i noen uker nå, og den er så gruuusom! Gleder meg til å få min nye HTC incredible s :)

Nei nå gleder jeg meg til badet omsider blir ferdig. Regner med det er ferdig pusset opp i midten av oktober. :jepp: Kanskje jeg legger ut bilde da, hvis jeg blir stolt av resultatet :fnise:

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Vet ikke om jeg skal skrive "Lykke til hos veileder", for de biter jo ikke. :fnise: Uansett, håper det går bra og ting ikke blir knotete (surr i papirer og slikt). Jeg kommer selv til å savne enkelte aspekter av studietiden, som å lære noe mer om havet og atmosfæren, men heldigvis kan det hende jeg begynner å jobbe med det i et halvt år før jeg begynner på mastergraden.

Koselig med ny mobil! :jepp:

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig gutt Odin ser ut til å bli :D Et prakteksemplar av en prins :rodmer: Smeltet helt, han er så nydelig. Helt utrolig at man kan se så godt, inn i magen. Ufattelig.

Og den magen var bare søt :D Minnet litt om min i grunn, men tror min kanske sitter litt lavere, om jeg ikke tar helt feil.

Håper dere finner en fin balanse for hvordan forløpet skal foregå videre for dere :) Og kos deg med god middag, her blir det fisk i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...