Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! skal svare dere etterpå. :)

Nå har jeg kommet hjem etter 3D. Vi spiste lunsj sammen, også dro jeg til mamma etterpå også, så tok sin tid dette her ;)

Uansett. Lillegutt lå litt dårlig til, men vi fikk mange kjempefine bilder fordeom! Han er såå søt! :rodmer:

OG vekten hans er estimert til 3400 gram ved termin :jepp: Håper jordmor har rett! Perfekt størelse. :) Jordmor syntes magen min var skikkelig søt og fin :fnise:

Nå må jeg snart hive meg i ryddingen, for vi får besøk i halv fem-tiden. ;)

post-20518-0-17433000-1313567419_thumb.j

post-20518-0-17528100-1313567428_thumb.j

post-20518-0-75752700-1313567434_thumb.j

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt hvordan det er å egentlig ha veldig mye å si, men heller holder kjeft fordi man er sjenert. Jeg har egentlig alltid vært veldig utadvendt, men det tar litt tid før jeg blir ordentlig trygg på folk, og tør å vise mitt egentlige Jeg. F. Eks forloveden sin familie, tok litt tid. Begynner å bli bedre nå da :) Ble så lei av at de hele tiden sa at jeg var så sjenert!

UL i morgen! :strix: Det blir bra! Håper så inderlig på dine vegne at Odin ligger bra til, slik at du får fine bilder! Og at kjæresten din kanskje mykner opp litt. Det hadde vært koselig for deg :klemmer:

Hehe, ja jeg brukte laaang tid på å slutte å være sjenert ovenfor svigerfamilien. Men er fortsatt til tider svært stille av meg der også. Men det er ikke fordi jeg er sjenert, er bare ikke alltid jeg har like mye å si. :)

Det er ikke alltid like positivt å være utadvendt heller. Så absolutt er det en fordel på barneskoletrinnet, men når man kommer på ungdomsskolen og er den mest utadvendte blir man som oftest ganske populær og folk setter krav til deg. Man kan ikke komme på skolen "ufresh", man blir frekk for man tror dette er kult og festing og drikking blir en stor del av livet ditt. I tillegg blir utestenging, drittslenging og baksnakking noe man gjør ofte når man er i den mest populære gjengen! Jeg festet og drakk mye da jeg gikk på ungdomsskolen og det var sånn jeg traff HELT feile venner. De brukte IKKE narkotika, men jeg ble kjent med mange jenter og jeg ble bestevenninne med hun ene og hun lå med kjæresten min (ikke min nåværende kjæreste), mens jeg lå rett ved siden av og sov... Det var kjempehyggelig å få vite det en del måneder seinere ja.. Og dette er den tredje venninnen som gjør noe sånn. Kan ærlig si at jeg har vanskeligheter med å stole på folk og jeg bruker ikke min utadvendthet til å bli kjent med folk lenger. Orker ikke å bli mer såret.

Skulle heller ønske jeg var litt innesluttet og hadde få, men NÆRE venner. Vanskelig å kutte kontakt med folk også uten å bli stemplet. Jeg håper at gutten min blir utadvendt, men at han også er smart og ikke setter sin lit til festing, drikking og feile venner. Kjæresten er veldig utadvendt og det er jeg og (+resten av familien min), det smame er sønnen til kjæresten min, men det kan jo hende at lillegutten min ikke blir det. Man vet aldri :fnise: Håper bare at han klarer seg bra i livet :)

Skjønner hva du mener, HenLu. Men jeg skulle likevell heller ha vært utadvendt enn å være så innadvendt som jeg var. Er veldig ensomt, trist og vanskelig å ikke tørre å snakke. Dessuten så blir man fort offer for mobbing da. Men det finnes jo en mellomting. Altså jeg hadde ikke hatt behov for å være ut av de kjempepopulære, så lenge jeg hadde vært utadvendt nok til å takle hverdagen bedre, og ikke slite sånn med å få venner. :)

Så godt å lese at flere av dere ble mer utadvendt etter vgs, og videre ut i livet! :jepp: Sliter mye med det å være sjalu, og å vite at andre også har vært der, det hjelper litt!

Lykke lykke til i morgen, med 3D! Blir nok utrolig morsomt :hoppe:

De fleste kommer heldigvis ut av skallet sitt etter hvert. :)

Og til dere andre; Tusen takk for lykkeønskninger! Veldig koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt liten sønn du har i magen :) Fine bilder!

Hvordan var det for kjæresten din? Gikk det mer opp for ham hva som skjer?

Kos deg med bildene - regner med du kommer til å titte på de mye! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt liten sønn du har i magen :) Fine bilder!

Hvordan var det for kjæresten din? Gikk det mer opp for ham hva som skjer?

Kos deg med bildene - regner med du kommer til å titte på de mye! :klemmer:

Ja han er så skjønn! :rodmer:

Han er ikke alltid like lett å lese, men virket som om han syntes det var stas! Det var også veldig god stemning etterpå, og han spurte om vi ikke skulle spise lunsj sammen før han dro tilbake på jobb. Så tror han likte det. Også foreslo han å invitere svigers på kaffe i dag for å vise fram lillegutt :jepp:

Titter på de hele tiden! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Såå nyyydelig han er! :rodmer:

Det er jo en fin fin vekt på gutten. Fikk kun estimat der og da da vi var på 3D ul, og da var hun bare litt mindre enn snittet. :sjenert:

Og bildene deres var klare jo! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bildene deres var kjempeklare! Det var ikke mine, men jeg sa meg no fornøyd uansett for jeg fikk så mange fine filmer (hele 11 stk). Så fin har er :rodmer:

Tror ikke helt at man skal stole på det estimatet. Min gutt og ble jo estimert til 3400 g, nå er han plutselig blitt estimert til 3000 og de kan ta feil med 10% :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå nyyydelig han er! :rodmer:

Det er jo en fin fin vekt på gutten. Fikk kun estimat der og da da vi var på 3D ul, og da var hun bare litt mindre enn snittet. :sjenert:

Og bildene deres var klare jo! :sjenert:

Ja her er han også litt mindre. 5% :) Satser på at det holder seg sånn :fnise:

Oi, bildene deres var kjempeklare! Det var ikke mine, men jeg sa meg no fornøyd uansett for jeg fikk så mange fine filmer (hele 11 stk). Så fin har er :rodmer:

Tror ikke helt at man skal stole på det estimatet. Min gutt og ble jo estimert til 3400 g, nå er han plutselig blitt estimert til 3000 og de kan ta feil med 10% :fnise:

Ja er veldig fornøyd med bildene! Fikk også mye filmer... 36 stk! :fnise: Har plukket ut de fineste som vi skal vise til svigers! Et av dem er av de edlere delene til lillegutt :fnise: Er jo litt artig å ha! :jepp:

Nei man skal ikke stole på estimatet. De kan ta mye feil. Men det er i alle fall en viss pekepinn. Tviler på at jeg f.eks får en baby på 4200 som jeg var! :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine bilder! :rodmer:

Estimeringa hørtes jo bra ut, men lurt å ta det med en klype salt. På min 3D sa de ca 3600g, på vekstkontroll på sykehuset ca 4 uker før termin sa de ca 3000g. Hun kom ut og var nesten 3700g - så der hadde 3D mest rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig fornøyd med bildene! Fikk også mye filmer... 36 stk! :fnise: Har plukket ut de fineste som vi skal vise til svigers! Et av dem er av de edlere delene til lillegutt :fnise: Er jo litt artig å ha! :jepp:

Nei man skal ikke stole på estimatet. De kan ta mye feil. Men det er i alle fall en viss pekepinn. Tviler på at jeg f.eks får en baby på 4200 som jeg var! :)

:hoppe:

Oi, 36 stk :sjokkert: Her er det vanlig å få 1-2 :fnise: Så jeg synes 11 var mange. Lykke til med visningen til svigers, det blir nok flott :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er så rart, tenk at de kan ta bilder av babyene inni magen, også kommer de ut faktisk seende sånn ut! :rodmer::ler:

Han så nydelig ut, Teri! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skjønn sønn du har! :rodmer: har veldig lyst til på 3D UL jeg også kjenner jeg. Tror kanskje jeg skal unne meg det siden det ikke ble noe tidlig UL :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det ble god stemning :

Ja, veldig hyggelig! :) Har vært en kjempefin dag i dag!

Så fine bilder! :rodmer

Estimeringa hørtes jo bra ut, men lurt å ta det med en klype salt. På min 3D sa de ca 3600g, på vekstkontroll på sykehuset ca 4 uker før termin sa de ca 3000g. Hun kom ut og var nesten 3700g - så der hadde 3D mest rett )

Ja tar det med en klupe salt. :) Men det bør i alle fall si meg at jeg ikke får en gigababy :fnise:

Oi, 36 stk :sjokkert Her er det vanlig å få 1-2 :fnise: Så jeg synes 11 var mange. Lykke til med visningen til svigers, det blir nok flott :jepp

Men daså. Uansett så er 11 nok! :jepp: Jeg plukket ut ni stk. som var ekstra fine. Man gidder jo ikke sitte å se 36 filmer :fnise:

Åh, det er så rart, tenk at de kan ta bilder av babyene inni magen, også kommer de ut faktisk seende sånn ut! :odmer: :lr:

Han så nydelig ut, Teri! :jepp:

Er veldig rart ja. Tenk så langt teknologien har kommet. Da mamma gikk med meg fikk hun et usselt, beskjedent og lite definerbart bilde. :jepp:

Tusen takk, synes også han er pen :rodmer:

Så utrolig skjønn sønn du har! rodmer: har veldig lyst til på 3D UL jeg også kjenner jeg. Tror kanskje jeg skal unne meg det siden det ikke ble noe tidlig UL :jepp

Takk! :rodmer:

Da synes jeg du skal unne deg det. :) Er veldig koselig å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du og fikk hele navnet ditt med UL-bildene. Hehe, jeg fjernet mine med navn og redigerte de så de ble uten navn for man vet aldri hvem som titter inni dagboken og stalker deg på facern :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...