Timseh Skrevet 12. august 2011 #1321 Del Skrevet 12. august 2011 Du er utrolig heldig som skal på 3D Jeg vil en gang til på 3D. Det var så kjekt å se den lille kose seg Jeg håper virkelig at økonomien ordner seg. Det er utrolig leit når slike ting skjer. Ønsker deg en riktig god helg, Teri Snart 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. august 2011 Forfatter #1322 Del Skrevet 12. august 2011 Kan trøste deg med at det pøsregner en del her nede også, har gjort det de siste dagene. Greit å sitte inne og slappe av med sjokolademelk da. :fnise Og nå fikk jeg så inderlig lyst på kakao. :hoppe Begynner å nærme seg, blir jo deilig å se lillegutten i 3d, da får man et inntrykk av hvordan den lille ser ut når babyen kommer ut. Frøkna vår har ikke typiske bollekinn, men ligner veldig på mamma visstnok (eller som vorende mormor sier, C ligner på henne). Isj da, ikke godt med økonomisk krise. :klemmer Hehe, men det var da enda godt Ja jeg ser for meg at det er rett og slett fantastisk! Dere er så heldige som allerede har sett den lille, samtidig føler jeg meg så heldig som enda ikke har det unnagjort, slik at jeg kan kose meg med det på tirsdag Ble litt selvmotsigende, haha. God morgen, Teri : Her er det fint vær i dag, men det har vært noen dager med øs pøs regnvær. Men jeg må faktisk innrømme at jeg liker best de dagene med dårlig vær, for jeg er så varm for tiden, at når det er varmt så dør jeg nesten! :fnise Ja, det var nettopp helg! :O Tiden går så utrolig fort! Men det er jo også bare deilig, egentlig. For jeg er i full gang med nedtelling til fødsel : Veldig kjedelig med økonomisk krise Kom endel uforutsette utgifter her også denne måneden, så står ikke så bra i det. Men vi klarer oss vel alltids ) Ha en fin helg Hehe, jeg hører jo om denne innebygde ovnen, men kan ikke si jeg plages sånn at den. Av og til kanskje, men sånn generelt så har jeg ingen sånne plager etter at jeg ble gravid. Sååå spennende med 3D! Håper helgen går fort :hoppe Me2 Du er utrolig heldig som skal på 3D Jeg vil en gang til på 3D. Det var så kjekt å se den lille kose seg Jeg håper virkelig at økonomien ordner seg. Det er utrolig leit når slike ting skjer. Ønsker deg en riktig god helg, Teri Snart 3D Hehe, ja skjønner den. Tenker det blir litt "kjedelig" etter tirsdagen, å tenke på at nå får jeg ikke se gutten før han blir født! Og huff ja, dette med pengekrisen suger. Kjæresten har vært totalt uansvarlig. Det blir fire TRANGE måneder, for å si det mildt. Men etter det så er det vel i orden igjen. For å si det sånn, så overtar jeg all kontroll over økonomien heretter. Men guri så mye klaging det er i denne dagboken!! Jeg skal komme med en positiv ting! Og det er at pappa og stemor har en kjeeempebra voksipose som vi skal få! Det er vel ikke lammeskinn, men jeg husker det vagt, og den er ordentlig varm og god! Her er ting vi får: * Alt vi trenger av klær, bortsett fra kanskje litt varme uteklær * sprinkelseng * voksipose * får kanskje litt hjelp med kjøp av vogn * babyleker * sikkert en del helsetepper * brystpumpe? Håper stemor ikke har gitt den bort, den var elektrisk * annet diverse små-utstyr som pappa/svigersøster ikke lenger trenger Ting vi må skffe selv * Vogn * bilsete (vi skal leie) * kluter, kremer etc. * stellematte (skal ikke ha stellebord) * ammeinnlegg og bh * smokker hvis vi skal ha det * barnestol? * vippestol hvis pappa og dem ikke har sin lenger * en eller annen form for bæresele Tja..Tror det er det viktigste. Så vi får med andre ord ganske mye. Har ikke helt oversikten enda, og får nok ikke det før vi er klar til å overta alt, som da blir når barnerommet er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. august 2011 #1323 Del Skrevet 12. august 2011 Skjønner godt hva du mener. Aaaah, det er ikke greit med 4 trange måneder altså! Har erfaring med det, så vet jo godt at det ikke er den mest optimale situasjonen. Det er jo en hel del dere får, og det er jo kjempekjekt det da! Det hjelper jo en heeeel del på økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. august 2011 Forfatter #1324 Del Skrevet 12. august 2011 Det hjelper nok VELDIG! Sparer nok flere tusen på at vi får så mye! Samtidig så er det så surt, for vi kunne hatt en ganske så grei økonomi framover hadde det ikke vært for at kjære har tråkket i den største salaten han kunne finne..Men sånn er det nå. I god og onde (dumdristige) dager. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. august 2011 #1325 Del Skrevet 12. august 2011 Hei hei Håper alt er bra med dere, så lenge siden jeg har hatt tilgang på nett, så har ikke fått følgt med. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. august 2011 #1326 Del Skrevet 13. august 2011 Innom med en Kjipt når det blir en kræsj i økonomien, har hatt det sånn her og. Men det løser seg alltid. Og kjempefint at dere får så mye da! Det gjorde vi og, heldige oss Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. august 2011 #1327 Del Skrevet 13. august 2011 Kjedelig med en liten nedtur øknomisk sett, særlig når man helst vil kose seg med bebis og alt, men ser ut til at dere takler det fint Og det er jo ingen sak å tilpasse seg litt heller - alt er jo egentlig bare hva man er innstilt på Jammen er dere heldige som får så mye kjekt da! Det er jo super-praktisk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. august 2011 #1328 Del Skrevet 13. august 2011 Så heldig dere er som får såpass mye, det hjelper på økonomien Det er kjedelig å komme seg over en økonomisk kneik, men hvis dere er økonomisk og sparer på det meste skal vel det gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. august 2011 #1329 Del Skrevet 13. august 2011 Deilig at dere får så mye da Det er deilig, og hjelper virkelig på! Lurer på hvordan vi skulle klart oss uten alt det vi har fått arve/ låne, dersom vi skulle kjøpt inn ALT selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1330 Del Skrevet 13. august 2011 Hei hei Håper alt er bra med dere, så lenge siden jeg har hatt tilgang på nett, så har ikke fått følgt med. Ha en fin dag Heihei! Koselig at du er tilbake! Innom med en :klem Kjipt når det blir en kræsj i økonomien, har hatt det sånn her og. Men det løser seg alltid. Og kjempefint at dere får så mye da! Det gjorde vi og, heldige oss : Ha en flott dag! Takk for klem! Er deilig å få mye gratis ja. Man bare tenker seg alle tusenlappene man sparer Kjedelig med en liten nedtur øknomisk sett, særlig når man helst vil kose seg med bebis og alt, men ser ut til at dere takler det fint Og det er jo ingen sak å tilpasse seg litt heller - alt er jo egentlig bare hva man er innstilt på : Jammen er dere heldige som får så mye kjekt da! Det er jo super-praktisk uansett Ja vi må jo se litt på det, sånn i forhold til hvordan vi skal greie oss. Men vi får det vel til på et vis. Så heldig dere er som får såpass mye, det hjelper på økonomien Det er kjedelig å komme seg over en økonomisk kneik, men hvis dere er økonomisk og sparer på det meste skal vel det gå bra Får satse på det! Deilig at dere får så mye da Det er deilig, og hjelper virkelig på! Lurer på hvordan vi skulle klart oss uten alt det vi har fått arve/ låne, dersom vi skulle kjøpt inn ALT selv. Samme her. Utgiftene det første året hadde blitt stooore om vi hadde måttet kjøpe alt nytt. ___________________- Har egentlig en dårlig dag og er veldig lei meg, men prøver å distansere meg litt nå, og vil egentlig ikke snakke om et, ei heller forsure dagboken med negativitet. Så hopper over den biten. Vi har vært en tur i Beiarn på villmarksmesse i dag. Tar et par timer å kjøre dit. Det var veldig koselig, særlig siden været er så fint Nå skal jeg spise taco. Alene riktignok, noe som ikke akkurat var planen, men det får så være. Får gradvis matlyst nå, og kjenner meg veeeldig sulten, så det gjenstår vel egentlig bare at jeg kommer meg opp av sofaen Ha en fin lørdags kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. august 2011 #1331 Del Skrevet 13. august 2011 til deg. Ikke gøy å være lei seg. Håper det ordner seg Og du, du spiser da ikke taco alene, du spiser taco med verdens flotteste babyprins i magen du :D Ha en fin lørdagskveld du og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. august 2011 #1332 Del Skrevet 13. august 2011 Håper du har hatt en fin lørdagskveld selv om det ble taco alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. august 2011 #1333 Del Skrevet 14. august 2011 Håper det ordner seg, uansett hva det er Taco er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1334 Del Skrevet 15. august 2011 Takk for klemmer, jenter. Taco alene fungerer det også, altså! Jeg er egentlig veldig flink til å være alene. Er ikke en person som har behov for å være sosail hver eneste dag. "lærte" meg det i barndommen da jeg ikke alltid hadde like mange venner, og min beste venninne flyttet såpass unna at vi kun møttes i helgene. Jeg håper av hele mitt hjerte at Odin arver min empati og slikt, men at han arver kjæresten sin utadvendthet. Skal så klart gjøre det jeg kan for å sosialisere han også, men..Jeg har vært veldig innesluttet i oppveksten. Så fort det var fremmede til stedet så følte jeg meg utrygg og ble stille, til tross for at jeg egentlig alltid hadde mye på hjertet. Tar ååårevis å jobbe seg ut av å være så fryktelig sjenert, og det er enda noe jeg kan slite med. Ønsker ikke det for Odin, så... I dag er det fint vær, og jeg har en del erneder. Noen inne, men noen kan gjøres i byen. Om bare et døgn setter jeg meg i bilen for å kjøre til klinikken hvor det er 3D! Gleder meg mye nå. Er utrolig spent på hvordan kjæresten blir å oppleve det. Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. august 2011 #1335 Del Skrevet 15. august 2011 Vet du, jeg er/var helt lik når det gjelder den sjenertheten... Utrolig slitsomt når man føler seg utadvendt på innsiden (hvis det ga noen mening ), men ikke tør eller klarer å få det ut. Jeg fikk en jobb der jeg måtte være utadvendt, og det hjalp veldig. Jeg håper også at jenta mi arver mest fra faren på det punktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. august 2011 #1336 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg kjenner også til det med å være sjenert, kom meg ut av boblen når jeg begynte å studere etter vgs. Da kom jeg meg til et større sted og stolte mer på å være meg selv og fant likesinnede venner Så spennende med 3D!! Gled deg masse! Ser på bildene nå når snuppa er her og det er helt rart å se hvor lik seg hun er. Og da var hun bare et foster på 6 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1337 Del Skrevet 15. august 2011 Vet du, jeg er/var helt lik når det gjelder den sjenertheten... Utrolig slitsomt når man føler seg utadvendt på innsiden (hvis det ga noen mening ), men ikke tør eller klarer å få det ut. Jeg fikk en jobb der jeg måtte være utadvendt, og det hjalp veldig. Jeg håper også at jenta mi arver mest fra faren på det punktet Ja det kan til tider være svært slitsomt. Jeg ble mye bedre da jeg begynte på vgs og årene etter det, men det hener enda igjen. Men nå regner jeg med jeg blir "bedre" etter hvert som tiden går også. Er jo enda ung, så. Jeg kjenner også til det med å være sjenert, kom meg ut av boblen når jeg begynte å studere etter vgs. Da kom jeg meg til et større sted og stolte mer på å være meg selv og fant likesinnede venner Så spennende med 3D!! Gled deg masse! Ser på bildene nå når snuppa er her og det er helt rart å se hvor lik seg hun er. Og da var hun bare et foster på 6 måneder! Ja det er godt man klarer å utvikle seg etter hvert. Er ikke noe særlig å være sjenert og ha dårlig selvtillit pga. det. Gleder meg utrooolig mye! Tipper jeg sitter og nistirrer på bildene om et døgn nå Huff, har litt sånn stikninger og murringer i dag. Irriterende. Tenker tilbake til når jeg hadde det hver dag, de første 12 ukene i svangerskapet. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. august 2011 #1338 Del Skrevet 15. august 2011 Skjønner veldig godt hvordan det er å egentlig ha veldig mye å si, men heller holder kjeft fordi man er sjenert. Jeg har egentlig alltid vært veldig utadvendt, men det tar litt tid før jeg blir ordentlig trygg på folk, og tør å vise mitt egentlige Jeg. F. Eks forloveden sin familie, tok litt tid. Begynner å bli bedre nå da Ble så lei av at de hele tiden sa at jeg var så sjenert! UL i morgen! Det blir bra! Håper så inderlig på dine vegne at Odin ligger bra til, slik at du får fine bilder! Og at kjæresten din kanskje mykner opp litt. Det hadde vært koselig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 15. august 2011 #1339 Del Skrevet 15. august 2011 Det er ikke alltid like positivt å være utadvendt heller. Så absolutt er det en fordel på barneskoletrinnet, men når man kommer på ungdomsskolen og er den mest utadvendte blir man som oftest ganske populær og folk setter krav til deg. Man kan ikke komme på skolen "ufresh", man blir frekk for man tror dette er kult og festing og drikking blir en stor del av livet ditt. I tillegg blir utestenging, drittslenging og baksnakking noe man gjør ofte når man er i den mest populære gjengen! Jeg festet og drakk mye da jeg gikk på ungdomsskolen og det var sånn jeg traff HELT feile venner. De brukte IKKE narkotika, men jeg ble kjent med mange jenter og jeg ble bestevenninne med hun ene og hun lå med kjæresten min (ikke min nåværende kjæreste), mens jeg lå rett ved siden av og sov... Det var kjempehyggelig å få vite det en del måneder seinere ja.. Og dette er den tredje venninnen som gjør noe sånn. Kan ærlig si at jeg har vanskeligheter med å stole på folk og jeg bruker ikke min utadvendthet til å bli kjent med folk lenger. Orker ikke å bli mer såret. Skulle heller ønske jeg var litt innesluttet og hadde få, men NÆRE venner. Vanskelig å kutte kontakt med folk også uten å bli stemplet. Jeg håper at gutten min blir utadvendt, men at han også er smart og ikke setter sin lit til festing, drikking og feile venner. Kjæresten er veldig utadvendt og det er jeg og (+resten av familien min), det smame er sønnen til kjæresten min, men det kan jo hende at lillegutten min ikke blir det. Man vet aldri Håper bare at han klarer seg bra i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 15. august 2011 #1340 Del Skrevet 15. august 2011 Så godt å lese at flere av dere ble mer utadvendt etter vgs, og videre ut i livet! Sliter mye med det å være sjalu, og å vite at andre også har vært der, det hjelper litt! Lykke lykke til i morgen, med 3D! Blir nok utrolig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå