Teita Skrevet 7. august 2011 #1281 Del Skrevet 7. august 2011 Selvfølgelig leser vi Men det han gjorde og sa, og måten han oppførte seg på, er ikke greit! Skjønner deg utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. august 2011 #1282 Del Skrevet 7. august 2011 Oida, det var litt av en reaksjon fra hans side Håper virkelig det ordner seg mellom dere. Det er kjedelig å sitte hjemme dag ut og dag inn Gir deg i hvert fall en STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 7. august 2011 #1283 Del Skrevet 7. august 2011 Æsj, høres jo nesten ut som kjæresten min til tider! Det var dårlig gjort av han, kunne han ikke bare gitt deg et vanlig svar og blitt ferdig med det! Usjameien, håper det ordner seg mellom dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. august 2011 #1284 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, det er klart vi gidder å lese det. Håper han kommer med en og en veldig ydmyk unnskyldning, for det fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2011 Forfatter #1285 Del Skrevet 7. august 2011 Tuusen takk for klemmer, jenter! Dere er så gode å ha! Ja til tider er han rett og slett skikkelig fæl, men det har blitt atskillig bedre, og vi jobber jo med saken. I tillegg så var han vist akkurat våknet og var fyllesyk og sikkert ekstra gretten. Ikke at det er en unnskyldning, men en forklaring kan det jo være.. Uansett, han har sagt unnskyld for måten han snakket til meg på, og vi skal prøve å ha det koselig i dag. Dvs. han er fyllesyk, så får nok ikke særlig mye kjærestekos, men det er nå så. Fredfullt blir det i alle fall. Har vært og gått tur med en venninne/nabo/kvinneparten i et vennepar av oss/dama til bestekompisen til kjæresten min..Vet ikke hva jeg skal kalle henne Uansett..Vi har gått en ganske lang tur, og det var godt. Snakket også litt om krangelen og sånt, og hun er veldig grei. Hun vet ting om forholdet vårt som mange andre ikke vet i og med aat hun er sammen med bestekompisen til kjæresten min, så hun er ganske grei å prate med dersom det passer seg sånn. Nå skal jeg snart på butikken for å kjøpe kjæresten dagen derpå-mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 #1286 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. august 2011 #1287 Del Skrevet 7. august 2011 Så godt å høre at det har ordnet seg mellom dere Så snill kjæreste du er som kjører dagen-derpå mat til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. august 2011 #1288 Del Skrevet 7. august 2011 Så snill du er som kjøper fyllemat til kjæresten din da! Håper han skjerper seg litt, og er der for deg, for det fortjener du Virker ihvertfall på meg som om du er utrolig snill mot han og prøver ditt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. august 2011 #1289 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei! En stund siden jeg har vært innom nå - pga ferie og litt mindre kg tid. Nå nærmer 3. trimester seg med storsmskritt Godt at du og sambo fikk ordnet opp i går. Selvom dere har noen krangler innimellom så virker det som om dere er flinke til å snakke om det og ordne opp etterpå - og det er viktig. Det er lett for at en av partene eller begge er for stolte til å innrømme at de reagerte på en dum måte. Nå er det mandag - ny dag, ny uke og nye muligheter Jeg sitter her og kniper etter inspirasjon fra deg Jeg har nemlig også hatt et par episoder der jeg har merket at bekkenbunnen har blitt litt svakere.... Endret 8. august 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 #1290 Del Skrevet 8. august 2011 Haha, jeg holdt på å skrive: Så fin mage, Teriyaki På facebook i sta. Men så kom jeg på at det er jo nicket ditt her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1291 Del Skrevet 8. august 2011 Så godt å høre at det har ordnet seg mellom dere Så snill kjæreste du er som kjører dagen-derpå mat til han Hehe, ja jeg er nå litt dum-snill. Lar meg fort utnytte. Jeg drar på butikken for han, går og leiter etter snusen for han, vasker klærne hans, henter drikke til han osv. osv. Er sjeldent jeg sier nei til alle tjenestene han ber meg om..Men jeg liker å være snill og grei, så..At det blir litt skjev fordeling får nå bare være. I det minste så pusker han meg mere enn jeg pusker han. Men igjen så får man massasje atskillig oftere enn jeg får.. Vi har en litt rar dynamikk i forholdet, hehe. Men det funker for oss. Så snill du er som kjøper fyllemat til kjæresten din da! Håper han skjerper seg litt, og er der for deg, for det fortjener du Virker ihvertfall på meg som om du er utrolig snill mot han og prøver ditt beste. Jeg prøver mitt beste, i alle fall. Han har gjort/sagt slemme ting mot meg, og det er noe vi jobber med. Men jeg har også gjort et feilgrep i forholdet som var rimelig stort, og som gjør at jeg ikke liker meg selv så godt, men vi jobber oss gjennom alt sammen. Og bortsett fra det feilgrepet der, så vil jeg egentlig anse meg selv som uvanlig snill. Jeg er en "push-over", og en "følger". Altså jeg lar han bosse meg rundt uten at jeg sier noe på det, og jeg ønsker hele ting å gjøre småting for han. Jeg tenker at disse småtingene i hverdagen er viktig, da man ikke alltid har muligheten til å gjøre de store tingene. "alle disse dagene, ikke ante jeg at det var de som var livet", eller noe sånt. Synes den er ganske fin, jeg. Hei! En stund siden jeg har vært innom nå - pga ferie og litt mindre kg tid. Nå nærmer 3. trimester seg med storsmskritt Godt at du og sambo fikk ordnet opp i går. Selvom dere har noen krangler innimellom så virker det som om dere er flinke til å snakke om det og ordne opp etterpå - og det er viktig. Det er lett for at en av partene eller begge er for stolte til å innrømme at de reagerte på en dum måte. Nå er det mandag - ny dag, ny uke og nye muligheter Jeg sitter her og kniper etter inspirasjon fra deg Jeg har nemlig også hatt et par episoder der jeg har merket at bekkenbunnen har blitt litt svakere.... Ja vi ordner som regel fort opp. Vi er flink til å nullstille oss, så det er jo bra, i det minste, hehe. Er ganske snart i tredje trimester, ja! Blir en flott milepæl å nå. Lurer på hvor stor sjanse gutten har til å overleve, sånn prosentvis når jeg når tredje trimester? Var jo noen som hadde en så fin oversikt over prosentøkningen for overlevelse i løpet av ukene.. Hihi, ja det er viktig med knipeøvelser! Så viktig at jeg synes man skal prøve å motivere hverandre litt! Jeg har vært veldig flink i en uke ca. nå. Knepet to til tre ganger hver dag, altså ikke to til tre knip, men to til tre runder. Tenker at hvis jeg klarer å fortsette slik fram til fødsel, så bør jeg være litt bedre rustet i alle fall. Haha, jeg holdt på å skrive: Så fin mage, Teriyaki På facebook i sta. Men så kom jeg på at det er jo nicket ditt her inne Haha, ja det skulle tatt seg ut. Tror ikke så mange hadde skjønt bæret da. Med mindre noen av de jeg vet leser på KG har lagt merke til meg, og dermed hadde skjønt at det er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1292 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Jah..I natt har jeg sovet liiiiite! Så det var grusomt å stå opp i morges, og så for meg at det kom til å bli en høneblund når jeg kom hjem, men den har nå avventet. Jeg ligger nå her på sofaen med den vonde halsen min. Har sluttet med hostingen, men nå har det gått over til å gjøre veldig vondt når jeg svelger. Gleder meg til å bli skikkelig frisk nå. Er tre uker siden jeg ble syk, så.. Det skjer ellers lite om dagen. I morgen er det bare en uke til 3D da! ÅÅ guri som jeg gleder meg!! Håper virkelig at 3D kan få kjæresten min til å bli ekstra glad og entusiastisk. Han virker ikke glad i ungen i det hele tatt. Selv om han av og til prater om han og slikt, så virker det ikke som om det er noen form for kjærlighet der. Og han sier han enda driver å venner seg til det. Jeg lurer jammen på om vi er sammen om et år. Vi har jo vært gjennom utroooolig mye, så man skulle tro vi kan klare å takle å få barn. Men forskjellen når vi får barn og fra nå, er at alt av høylytte krangler kan bare ikke være aktuelt. Gutten skal ikke vokse opp i et kranglete hjem, og så enkelt er det. Så om vi av en eller annen grunn skulle begynne å slite så mye at det er ukentlig krangling, så må man vel vurdere å gå fra hverandre. Men det er IKKE noe jeg vil. Elsker han av hele mitt hjerte, og det er jo det som gjør det så skummelt å tenke på at vi står ovenfor en veldig stor utfordring. Forresten, er det bare jeg som føler det er babyer og gravide over alt? Verdens søteste lille jente var innom på fredagen. Altså faren hadde en seks-syv måneder gammel jente med inn i butikken. Sa hei og smilte til henne med sånn babystemme, og for et smil Ikke minst var hun skikkelig sjenert, hehe. Smilte samtidig som hun "gjemte" ansiktet inn mot siden av bilstolen. Endret 8. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #1293 Del Skrevet 8. august 2011 søvn kommer og går, det er noe man egentlig blir vant til. Har lært meg det å sove litt ekstra når jeg trenger det. Det er ikke lett det med kjærlighet til barnet. Noen elsker barna sine tidlig, andre ikke før de er født. Det kan godt hende kjærligheten kommer veldig brått på når gutten deres er født. Jeg skjønner godt det er vanskelig å tenke på de tankene, men det er noe du ikke kan eller burde spekulere i, tiden vil vise hva som skjer. Det er gravide og nybakte mødre overalt altså. var ute i dag og så et par nybakte mødre jeg. Tror kanskje vi er mer oppmerksomme på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 #1294 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke noe godt å ha vondt i halsen og være syk Masse god bedring! Når det gjelder deg og kjæresten, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke syntes det høres noe sunt ut det forholdet dere har.. Og det er jo utrolig trist. Nå vet jo ikke jeg noe om hvordan han har vært mot deg, og hvordan du har vært mot han, men det virker på meg som at du lar han tråkke over deg og at du på en måte blir surret rundt lillefingeren hans, om du skjønner hva jeg mener? Jeg vet jeg ikke har noe særlig grunnlag for å si dette, så du må bare unnskylde meg dersom jeg tråkker over streken, men jeg mener du fortjener bedre Og ja. Det er gravide OVER ALT! For eksempel i Tyrkia var jeg sikker på jeg kom til å være den eneste med gravidmage på stranda. Der tok jeg feil gitt. Var nesten sjokk å se folk som IKKE var gravide. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. august 2011 #1295 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Innom og oppdaterer meg litt Husk at det ikke er så lett for disse mannfolka. Nå er ikke vår situasjon helt som deres, men selv samboeren min (som var den som maste på meg om barn) sa at han ikke følte noe særlig for snuppa da hun ennå lå i magen. Det var bare ikke virkelig for ham før hun kom ut, men nå er han verdens beste pappa. Det virker som det er forventet at de kommende fedrene skal gråte på ultralyd og kose med magen konstant, men folk er forskjellige. Du skal se at samboeren din smelter når han ser sønnen sin for første gang. Håper det ordner seg for dere. Nydelig navn dere har valgt, forresten Endret 8. august 2011 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1296 Del Skrevet 8. august 2011 søvn kommer og går, det er noe man egentlig blir vant til. Har lært meg det å sove litt ekstra når jeg trenger det. Det er ikke lett det med kjærlighet til barnet. Noen elsker barna sine tidlig, andre ikke før de er født. Det kan godt hende kjærligheten kommer veldig brått på når gutten deres er født. Jeg skjønner godt det er vanskelig å tenke på de tankene, men det er noe du ikke kan eller burde spekulere i, tiden vil vise hva som skjer. Det er gravide og nybakte mødre overalt altså. var ute i dag og så et par nybakte mødre jeg. Tror kanskje vi er mer oppmerksomme på akkurat det. Ja får håpe kjærligheten kommer etter hvert. Man skulle da ikke tro noe annet. Hehe, ja det har nok med at man er mer oppmerksom på det. Husker det stod på babyverden at "har du noen gang lagt merke til så mange gravide som nå for tiden? De fleste blir mer oppmerksomme på slikt når de er gravide", eller noe sånt. Ikke noe godt å ha vondt i halsen og være syk Masse god bedring! Når det gjelder deg og kjæresten, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke syntes det høres noe sunt ut det forholdet dere har.. Og det er jo utrolig trist. Nå vet jo ikke jeg noe om hvordan han har vært mot deg, og hvordan du har vært mot han, men det virker på meg som at du lar han tråkke over deg og at du på en måte blir surret rundt lillefingeren hans, om du skjønner hva jeg mener? Jeg vet jeg ikke har noe særlig grunnlag for å si dette, så du må bare unnskylde meg dersom jeg tråkker over streken, men jeg mener du fortjener bedre Og ja. Det er gravide OVER ALT! For eksempel i Tyrkia var jeg sikker på jeg kom til å være den eneste med gravidmage på stranda. Der tok jeg feil gitt. Var nesten sjokk å se folk som IKKE var gravide. Hehe. Tusen takk! Allmenntilstanden er heldigvis helt fin. Det har den vært i sikkert to uker, men er plagsomt med halsen ja. Nei du har nok rett i at han "snurrer meg litt rundt lillefingeren", og at han blir vant til at jeg gjør alt mulig rart for han. Men jeg har liksom aldri hatt noe i mot det. Hvis jeg ikke gidder når han spør, så godtar han det, altså. Men det er klart, når jeg har gjort han "vant" til at jeg godtar at han spør meg om den eneste småtjeneste etter den andre, hvorfor skulle han gidde å gjøre det selv? Han trives nok med å ha en privat "tjenestepike" Men nå skal det sies, at jeg vil tro dynamikken kommer til å endres litt barnet er født. Tingen er bare det at kjæresten min er litt gammeldags av seg, når det kommer til kjønnsroller og sånt. Men jeg må bare påpeke det at han er veldig god mot meg også. Jeg er bare ikke den type person som snakker så mye om de bra tingene. På fredagen da han var borte skrev han til medling til meg at han var utrolig, utrolig glad i meg, og savnet meg. Sånn for å komme med eksempel. Også tok han med kake til meg (han har vært i bursdag i helgen) i går, og han kaller meg for pus og pjusker meg så og si daglig. Så det er mye positivt også. Jeg har bare en tendens til å kun ha behov for å prate om ting når det er det negative. Når det er positivt så koser jeg meg med det, men jeg pleier ikke å få dette behovet for å rope det ut, hehe. Men det skal også sies at hadde det ikke vært for at han har hatt en jevn "modningskurve" i løpet av disse fire årene, så hadde vi sikkert ikke vært i lag fortsatt. Men han forbedrer seg gradvis. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1297 Del Skrevet 8. august 2011 Innom og oppdaterer meg litt Husk at det ikke er så lett for disse mannfolka. Nå er ikke vår situasjon helt som deres, men selv samboeren min (som var den som maste på meg om barn) sa at han ikke følte noe særlig for snuppa da hun ennå lå i magen. Det var bare ikke virkelig for ham før hun kom ut, men nå er han verdens beste pappa. Det virker som det er forventet at de kommende fedrene skal gråte på ultralyd og kose med magen konstant, men folk er forskjellige. Du skal se at samboeren din smelter når han ser sønnen sin for første gang. Håper det ordner seg for dere. Nydelig navn dere har valgt, forresten Hei Shusi! Så koselig å se deg her! Såpass ja! Men du har vel rett i det. Det føles nok helt anderledes for menn å ha en gravid kjæreste, enn for en kvinne å være gravid. Vi kjenner jo alt som skjer, ikke minst gjør sikkert hormonene at vi blir automatisk knyttet til den lille. Etter hvert i alle fall. Takk! Er veldig fornøyd med det! __________________________________ Wohooo, nå ble jeg glad Det kom opp "error with database" når jeg postet forrige innlegg, og dermed trodde jeg at jeg måtte skrive alt på nytt! Men det ble vist postet likevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chr1989 Skrevet 8. august 2011 #1298 Del Skrevet 8. august 2011 Oj, lang tråd Så bare overskriften og skulle gratulere, men det første innlegget er vel blitt "gammelt". Men går jo an å gratulere uansett - Gratulerer! Og i forhold til faren, faren til datteren min prøvde å "true" meg til abort, og sverget på at jeg ødela livet hans, men nå er hun det kjæreste hun har Det ordner seg nok! Lykke til videre! Christina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. august 2011 #1299 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg håper han blir glad i lillefrøkna snart Han trenger nok bare tid til å venne det til seg. Det er jo hans jente, hans eget kjøtt og blod, men menn varierer veldig på når de bryr seg. Min bror og skal jo også få baby (4 dager før meg) og eksen hans (han var utro en del ganger før og etter hun var gravid og fant det ut først nå) sier at han ikke bryr seg omtrent, men jeg satser på at det kommer etter hvert Pleier han å vise følelser ellers? 3D neste uke Det er virkelig verdt pengene. Jeg lurer på om dere kanskje kan se hvem hun ligner på Jeg synes at lilleputt i magen lignet på begge for vi er ganske så lik på det meste Jeg synes jeg ser gravide OVERALT, men det har jeg følt i mange måneder. Mamma og synes de er overalt. Det gikk 5 gravide forbi meg på under 3 minutter da jeg var på Lagunen kjøpesenter i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1300 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Oj, lang tråd Så bare overskriften og skulle gratulere, men det første innlegget er vel blitt "gammelt". Men går jo an å gratulere uansett - Gratulerer! Og i forhold til faren, faren til datteren min prøvde å "true" meg til abort, og sverget på at jeg ødela livet hans, men nå er hun det kjæreste hun har Det ordner seg nok! Lykke til videre! Christina Heihei og Hehe, ja dagboken har blitt bra lang! Sånn går det når man er så mye hjemme som jeg er Skal si livet mitt var mer hektisk for et år siden. Det er jo oppløftende å lese. Håper gutten min blir høyt elsket av faren sin etter hvert her og. Jeg håper han blir glad i lillefrøkna snart Han trenger nok bare tid til å venne det til seg. Det er jo hans jente, hans eget kjøtt og blod, men menn varierer veldig på når de bryr seg. Min bror og skal jo også få baby (4 dager før meg) og eksen hans (han var utro en del ganger før og etter hun var gravid og fant det ut først nå) sier at han ikke bryr seg omtrent, men jeg satser på at det kommer etter hvert Pleier han å vise følelser ellers? 3D neste uke Det er virkelig verdt pengene. Jeg lurer på om dere kanskje kan se hvem hun ligner på Jeg synes at lilleputt i magen lignet på begge for vi er ganske så lik på det meste Jeg synes jeg ser gravide OVERALT, men det har jeg følt i mange måneder. Mamma og synes de er overalt. Det gikk 5 gravide forbi meg på under 3 minutter da jeg var på Lagunen kjøpesenter i Bergen Men HenLu da! Jeg venter jo gutt! Men bortsett fra da, så var det mye fornuftig sagt. Men nå skjønte jeg ikke helt; Altså var det sånn at broren din var utro mot kjæresten sin før og etter hun ble gravid, og at det nå er slutt mellom dem, og at hun sier han ikke er særlig engasjert? I så fall så får man håpe han kommer på banen etter hvert han og De fleste gjør jo det. Åh det blir gøy å se om vi klarer å se det! Jeg er veldig glad i munnen min, og hadde blitt så rørt dersom jeg ventet en datter som arvet "kyssemunnen" min som jeg har arvet fra mamma, men vet ikke om en slik munn passer på en gutt, så satser på at han arver munnen til kjæresten Og ja, han viser følelser. Men han er ikke ut av de som viser veeeldig mye følelser. Altså han viser at han er glad i meg, når han er sur, når han er i dårlig humør, når han er glad osv. Men det er sjeldent jeg føler han blir overøset av følelser han bare MÅ få ut.. Han er litt typisk mannfolk. Har sett han gråte kanskje fire ganger i mitt liv. To av dem var i fylla, en gang var når bestemoren hans døde og en annen når hunden vår døde. Endret 8. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå