Teita Skrevet 4. august 2011 #1261 Del Skrevet 4. august 2011 Er ikke alltid så lett å vite hva man skal finne på. Syntes jeg nesten aldri har planer for tiden jeg IKEA og baderomsinnredning blir gøy Er så deilig å pusse opp, få det ferdig og fint Badet vårt er det styggeste rommet i leiligheten vår, men det kommer vi helt sikkert aldri til å få råd til å fikse på heller :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #1262 Del Skrevet 4. august 2011 Den eneste planen jeg har i dag er å gå meg en tur på 1 time ca Jeg har virkelig et innholdsrikt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. august 2011 #1263 Del Skrevet 4. august 2011 Husk på den kiloen med baby som også ligger inni der, så det er ikke noe rart i. Har kun lekket litt når jeg har hatt full blære og ledd hardt. Ellers lekker jeg lite. Blir deilig med å gjøre ferdig baderommet! Og så har de så mye fint på IKEA! Har selv ikke stort å finne på, annet enn å skrive inn notater på dataen og en gåtur på agendaen. Ryddet huset i går, så litt deilig å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1264 Del Skrevet 4. august 2011 Er ikke alltid så lett å vite hva man skal finne på. Syntes jeg nesten aldri har planer for tiden jeg IKEA og baderomsinnredning blir gøy Er så deilig å pusse opp, få det ferdig og fint Badet vårt er det styggeste rommet i leiligheten vår, men det kommer vi helt sikkert aldri til å få råd til å fikse på heller :gjeiper: Hehe, nei det er sannelig ikke alltid så lett. Ja badet vårt er grusomt. Men nå er det heller ikke brukbart sånn som det er nå, så her har vi ikke noe valg. Men det var vi jo klar over før i kjøpte det, da. Den eneste planen jeg har i dag er å gå meg en tur på 1 time ca Jeg har virkelig et innholdsrikt liv Hehe, ja noen dager blir sånn som det Eneste planen min er å dra på grillings hos mamma. Husk på den kiloen med baby som også ligger inni der, så det er ikke noe rart i. Har kun lekket litt når jeg har hatt full blære og ledd hardt. Ellers lekker jeg lite. Blir deilig med å gjøre ferdig baderommet! Og så har de så mye fint på IKEA! Har selv ikke stort å finne på, annet enn å skrive inn notater på dataen og en gåtur på agendaen. Ryddet huset i går, så litt deilig å slappe av. Ja det begynner jo å bli litt ekstra vekt inni der nå, hehe. Ja gleder meg. Blir sikkert å kjøpe litt til lillegutt også! __________________________________________________________ Huff, det er når jeg leser slike diskusjoner som "svigerfam røyker, jeg er gravid", at jeg blir glad for at jeg har familie med folkeskikk. Greit nok at noen av dem røyker, men de tar alle hensyn, spesielt nå når jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. august 2011 #1265 Del Skrevet 4. august 2011 Man skal ta hensyn uansett om en er gravid eller ikke. Om noen ikke vil at du skal røyke i deres nærvær, så gjør man ikke det. Synes det er litt morbid at røykerne skal få lov til å være pripne, mens det er ganske mye hakking på gravide som faktisk er dårlige. Jaja, røykerne får gjerne kose seg med kreftpinnen sin, det er jo ingen menneskerett å røyke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #1266 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg hater virkelig røykere. I Bergen regner jo det en del og jeg må ALLTID stå utenfor busstoppet og bli KLISSVÅT fordi det er noen som røyker inni busstoppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1267 Del Skrevet 4. august 2011 Man skal ta hensyn uansett om en er gravid eller ikke. Om noen ikke vil at du skal røyke i deres nærvær, så gjør man ikke det. Synes det er litt morbid at røykerne skal få lov til å være pripne, mens det er ganske mye hakking på gravide som faktisk er dårlige. Jaja, røykerne får gjerne kose seg med kreftpinnen sin, det er jo ingen menneskerett å røyke heller. Ja det mener jeg også, men spesielt når noen er gravide så bør en ta hensyn. Det mor puster inn, puster tross alt fosteret inn. Fosteret som skal utvikle seg til å bli et sunt og friskt menneske. Men det er vist mange som er uenige i den tråden der, og som mener at ts tror hun er verdens midtpunkt og prinsessen på erten fordi hun ønsker at svigerfamilien skal ta hensyn til at hun ikke vil/kan/bør sitte i røykskyen din. Blir helt sjokkert over mange av holdningene til folk. Jeg har valgt å ikke begynne med det svineriet der, hva andre gjør er opp til dem, men kom ikke og blås røyken i trynet på meg! Det er ingen menneskerett å røyke nei, og det ble sagt i tråden, hvorpå respnsen var "det er ingen menneskerett å få barn heller" Vet ikke om dere har lest tråden jeg da, men.. Jeg hater virkelig røykere. I Bergen regner jo det en del og jeg må ALLTID stå utenfor busstoppet og bli KLISSVÅT fordi det er noen som røyker inni busstoppet Jeg også. Eller jeg hater ikke røykere generelt, men når det kommer til disse busskurrøyerne og dem som tar null hensyn og mener at "lufta er for alle", de har jeg ikke så mye til overs for. De som velger å ikke røyke velger det jo av en grunn, nettopp at man ikke ønsker helsefarene det innebærer. Har dere prøvd å puste gjennom et sugerør mens dere går f.eks. opp en trapp? Man blir helt klaustrofobisk, blir svimmel og fort sliten. Slik er det å ha KOLS. Grøss og gru. Ikke minst er det svært mange barn som utvikler astma pga. foreldrenes uvaner. Vil ikke hetse de som røyker altså, det er jo deres valg. Men jeg synes bare det er på sin plass at man tar hensyn til at ikke alle ønsker å utsette seg for det der. Det skulle da bare mangle i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. august 2011 #1268 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har lest den tråden, får nesten sjokk over hvordan enkelte er egentlig. Orker ikke kaste meg inn i den diskusjonen, rett og slett fordi det alltids vil være en som hakker på en bare fordi man er gravid. Sånn jeg ser det, så er det bare respekt om man hører litt etter. Reagerer mer på at røykerne får være surmulende, pripne småbarn egentlig. Hva om TS var asmatiker og slet grunnet det? Er man da like prippen? Synes uansett de som røyker kan respektere at andre ikke vil ha røyk rundt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1269 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har lest den tråden, får nesten sjokk over hvordan enkelte er egentlig. Orker ikke kaste meg inn i den diskusjonen, rett og slett fordi det alltids vil være en som hakker på en bare fordi man er gravid. Sånn jeg ser det, så er det bare respekt om man hører litt etter. Reagerer mer på at røykerne får være surmulende, pripne småbarn egentlig. Hva om TS var asmatiker og slet grunnet det? Er man da like prippen? Synes uansett de som røyker kan respektere at andre ikke vil ha røyk rundt dem. Ja ikke sant. Det skulle jo bare mangle, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. august 2011 Forfatter #1270 Del Skrevet 5. august 2011 100 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. august 2011 #1271 Del Skrevet 5. august 2011 For 100 dager igjen Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. august 2011 #1272 Del Skrevet 5. august 2011 Bare 100 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. august 2011 #1273 Del Skrevet 5. august 2011 Bare 100 dager igjen I morgen er det et tosifret tall som dukker opp, ikke tresifret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. august 2011 #1274 Del Skrevet 5. august 2011 Whohooo!!! Hundre raske dager!!! Åh, har også lyst på ikea og trheimstur.. Dvs jeg håper på en trheimstur nå snart men alene på fly innbyr ikke til de helt store shoppingutskeielsene:) Takk for påminnelsen ang knipeøvelser! Jeg er alt for dårlig til det... Kanskje jeg skal ordne meg en huskelapp på tlf som piper hver dag...! Nei, huff. Jeg orker knapt lese enkelte tråder. Kan i alle fall ikke svare for man vet aldri hva som blir slaktet.. Jeg må bare se bort for det meste tenker jeg! Blir så hissig shø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2011 Forfatter #1275 Del Skrevet 6. august 2011 For 100 dager igjen Ha en super helg Tusen takk! Bare 100 dager igjen! :strix Det er egentlig ikke så lenge, det! Bare 100 dager igjen I morgen er det et tosifret tall som dukker opp, ikke tresifret Ja nå er det tosifret, tenk det! Det er jo på en måte en slags milepæl, hehe. Whohooo!!! Hundre raske dager!!! Åh, har også lyst på ikea og trheimstur.. Dvs jeg håper på en trheimstur nå snart men alene på fly innbyr ikke til de helt store shoppingutskeielsene:) Takk for påminnelsen ang knipeøvelser! Jeg er alt for dårlig til det... Kanskje jeg skal ordne meg en huskelapp på tlf som piper hver dag...! Nei, huff. Jeg orker knapt lese enkelte tråder. Kan i alle fall ikke svare for man vet aldri hva som blir slaktet.. Jeg må bare se bort for det meste tenker jeg! Blir så hissig shø Ja knipeøvelser er viktige! Og selv om det er kjedelig og sånt, så skal det ikke så mye energi til for å gjøre det en to-tre ganger om dagen. Hehe, nei man blir fort angrepet i slike tråder. Men jeg gidder ikke å bry meg om noen blir usaklige og teite, og nå har jeg sjeldent så radikale meninger at jeg blir slaktet av flere enn de som generelt skaper kvalme i tråder. ___________________________- Oi..En stk. sliten teri, altså. Starten dagen med fire timer jobb, så har jeg gått en lang tur med hunden, så laget middag, ryddet litt, så ordnet meg og dratt på "vors" med venninner, så har jeg kommet hjem nå. Og jeg HAR så vondt i ryggen. Ikke bekkenløsning, det er den øvre ryggen som er vond. Men guri det er ikke godt. Legger meg snart. I alle fall i den fortsant at jeg flytter meg og pc ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. august 2011 #1276 Del Skrevet 6. august 2011 Håper smertene gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. august 2011 #1277 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2011 Forfatter #1278 Del Skrevet 7. august 2011 Har kranglet med kjæresten (på tlf), og føler meg skikkelig verdiløs nå. All den drittslengingen og alt sammen er totalt ufortjent, føler jeg. Han ble irritert fordi jeg spurte om når han kommer hjem. Dvs. jeg ringe han og spurte når han kommer hjem, fordi mine planer avhenger av det, og han sa han skulle sjekke det opp. Det tolket jeg som at han skulle sjekke det opp og ringe meg igjen. Noe han ikke gjorde, så jeg sendte melding og spurte hva han fant ut av. Han sa at kompisen hans nettopp hadde stått opp, så sa jeg ok spør han da. Det var vist veldig galt, det. Jeg tolket det jo som at han hadde stått opp og de stod i samme rommet. Så ringte han og forklarte at det kunne ta tid, mye opprydning osv. Jeg sa ok, at eneste grunnen til at jeg ville vite det var fordi at mine planger var avhengig av når han kom hjem, eventuelt ikke kom hjem. Men så var jeg ferdig med den saken, men han fortsatte og var irritert i stemmen og sa vet ikke, vet ikke, forklarte en helt masse, kalte meg masete, hvorfor jeg var så skada nå osv. Da sa jeg bare fy faen også la jeg på, og begynte å gråte. Skjønner ikke hvorfor han må slenge så mye drit til meg. Jeg ringte han opp, da. Og sa det var dårlig gjort av han å snakke sånn til meg, og at eneste grunn til at jeg ble irritert var pga. denne lange (frekke) avhandlingen om at han ikke viste når han kom hjem. Prøvde å forklare han at når han kom hjem overhode ikke var tema lenger, men så klart henger han seg opp i det, og fortsetter å kjefte om at han ikke veit når han kommer hjem, kaller meg masse stygt osv. Sier jeg bare skal dra til mora mi for han vil ikke være i lag med meg i dag osv. Sier så mye stygt, og jeg blir rett og slett kjempelei meg... Så ikke nok med at han ikke har virket interessert i å snakke med meg i helga, han har bare slengt på "glad i deg pus", hvis jeg har etterlyst litt melding fra han. Når det hele tiden blir sånn så føler jeg ikke de ordene betyr så mye fordi han bare gjør det for å "tilfredsstille mitt behov for kontakt", så det var jeg litt skuffet over, for jeg har prøvd å ikke sende melding i håp om at han skulle huske på at jeg sitter her hjemme, mens han har vært på kjempekoselig fest i hele helgen, så jeg har vært litt skuffet over akkurat det. Og nå kommer dette i tillegg.. Dette ble ganske langt. Forventer egentlig ikke at dere gidder å lese det, men er greit for meg å skrive av meg iltt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. august 2011 #1279 Del Skrevet 7. august 2011 Det høres så absolutt ikke greit ut! Jeg leste gjennom hele og kjenner meg irritert og sint på dine vegne, vennen. Hvorfor er det så vanskelig å si at "Jeg kommer om en time eller to, pluss minus. Jeg gir deg beskjed ved eventuelle forsinkelser"? Djeez. Vet ikke helt hva jeg skal skrive egentlig. Tenker utrolig mye på deg, og jeg forstår sånn ca. hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 7. august 2011 #1280 Del Skrevet 7. august 2011 Huff.. Det er så unødvendig å reagere på at du bare ville ha litt info om hans planer.. Skjønner godt at du ble lei deg jeg.. Det ville jeg ha blitt også. Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Men gir deg hvertfall en kjempestor Håper han gir deg en unnskyldning når han kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå