Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1241 Del Skrevet 3. august 2011 Hørtes veldig koselig ut. Det er jo tanken som teller Snille bestemoren din Mmm Peppes hørtes godt ut! Det er akkurat det! Tror jeg hadde syntes det var dumt om de hadde lagt mye penger i det. De er tross alt alle sammen studenter, og bør bruke pengene sine på andre ting. Det er jo bare koselig å samles, en fin gest. C. fikk en del, men så var baby showeren her en samling av veldig nær familie, noe som gjør at man gjerne får en del mer. Koselig med ivrige oldemødre. C skulle ha hatt en tippoldemor også, men desverre så gikk hun bort nå nylig, så jeg var i begravelsen der (hvor de tente et lite lys for det kommende tippoldebarnet hun aldri fikk møtt). Synes det er litt morsomt når de blir irriterte jeg egentlig. C kan hikke lenge før hu i det hele tatt blir irritert, men hun blir det og da buldrer det. Koselig med tur til peppes (må innrømme jeg savner rømmedressingen deres ). Hihi, ja hun og bestefaren min var vist en hel del mer ivrig enn jeg trodde Jeg var av den oppfatning at de klærne som skulle komme i posten var 10 år gamle babyklær fra det eldste oldebarnet deres.. Men neida, her var alt nytt! Dyne fikk vi også, og det som er så flott, det er at den er ikke av den minste størelsen. Vi har jo dyne som følger med hengevuggen vi har kjøpt, så trenger i utgangspunktet ikke en ekstra dyne, med mindre vi finner ut at den blir for kald, da. Men nå har vi i alle fall en dyne som passer til når han skal begynne å sove i sprinkelsengen sin. Så kjekt med babyshower Moro å bli husket på. ÅÅ! Det er så koselig med hund Hunden din er kjempesøt! Ja de venninnene mine er veldig ivrige, altså! Jeg er den første i hele venninnegjengen som venter barn, så tror nok de synes det er stas. De flokket seg rundt meg for å kjenne da jeg sa at nå sparket han De er nå så koselige. Alle de rundt meg som har vært/er gravide, er ikke i den "gjengen", så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1242 Del Skrevet 3. august 2011 Glemte jo å for 26 uker! Bare to uker til tredje trimester! Tenkte for noen uker siden at selv om det så klart var artig å nå tredje trimester, så var det ikke noe jeg la så veldig stor fokus på, sånn egentlig. Men nå når jeg nærmer meg så kjenner jeg det blir deilig å komme til siste "innspurten" Liten baby på ca. 920 gram har jeg ifølge babyboken i magen min. Men jeg har merket at det er store forskjeller ute og går når det kommer til både vekt og lengde, både på nett og i bøker. Så jeg tar akkurat det med en klype salt, så får jeg heller glede meg til å få vite hvor stor han er når vi skal på 3D! Gleder meg veldig til 3D nå. Føles rett og slett litt lenge til Men det blir altså siste "hendelsen" å telle ned til. Sånn før man begynner å vente på termin og fødsel da, så klart. litt delig, for nå er jeg lei av å tenke at "nå er det så, så mange uker til det, og så mange uker til det osv. osv." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. august 2011 #1243 Del Skrevet 3. august 2011 For 26 uker Hørtes ut som fine ting du fikk i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. august 2011 #1244 Del Skrevet 3. august 2011 for 26 uker! Så koselig med helt nye ting! Tenk at Odin er rundt kiloen, det gjorde jeg da jeg var omtrent like langt på vei som deg. Lille C er omtrent dobbelt så tung som det gutten din er, selv om jeg bare er 7 uker foran deg :svime: Jeez, hun har lagt på seg en del. Ultralyden blir herlig, det kan jeg love deg. Trodde jeg ikke skulle bli sentimental da jeg så snuppa vår, men tro meg, lå stille og pratet lite. Var bare så glad for å se hvor nydelig jenta vår er. Da vi hørte hjertet ble jeg så oppstemt, og man kunne da høre det på hjertet til C. Hun reagerte visst litt hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 3. august 2011 #1245 Del Skrevet 3. august 2011 26 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. august 2011 #1246 Del Skrevet 3. august 2011 26 uker Snart 3. trimester og 3D - du har sååå mye å glede deg til! Her ligger snupp i vogna og sover så søtt Har tenkt oss en tur på helsestasjonen og veie men hun skulle hatt litt mat før vi går så får bare vente til hun våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. august 2011 #1247 Del Skrevet 3. august 2011 26 uker! Her går det unna Når skal du på 3D? Lønner det seg å ta det såpass sent? Hørte noen nevne uke 23-24 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. august 2011 #1248 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Lønner det seg å ta det såpass sent? Hørte noen nevne uke 23-24 jeg Det er fra uke 24 det anbefales å ta det, da de har fått lagt på seg litt (underhudsfett og slikt). Da ser de mer ut som babyer. Endret 3. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1249 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Her anbefales det fra uke 27-30. Har aldri hørt at de har anbefalt det i uke 24. Ikke her i alle fall, eller det jeg har lest andre steder. Hadde tenkt å legge ut et magebilde, men det går ikke Kommer opp at ingen fil er markert/lagt til, når jeg trykker legg til bilde. Menmen.. Endret 3. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1250 Del Skrevet 3. august 2011 For 26 uker Hørtes ut som fine ting du fikk i posten :rodmer Ja det var veldig koselig! for 26 uker! Så koselig med helt nye ting! Tenk at Odin er rundt kiloen, det gjorde jeg da jeg var omtrent like langt på vei som deg. Lille C er omtrent dobbelt så tung som det gutten din er, selv om jeg bare er 7 uker foran deg :svime: Jeez, hun har lagt på seg en del. Ultralyden blir herlig, det kan jeg love deg. Trodde jeg ikke skulle bli sentimental da jeg så snuppa vår, men tro meg, lå stille og pratet lite. Var bare så glad for å se hvor nydelig jenta vår er. Da vi hørte hjertet ble jeg så oppstemt, og man kunne da høre det på hjertet til C. Hun reagerte visst litt hun. Ja det er jammen rart å tenke på at han er nesten et kg tung. Legger virkleig på seg i rekordfart nå om dagene. 26 uker! :hoppe 26 uker Snart 3. trimester og 3D - du har sååå mye å glede deg til! Her ligger snupp i vogna og sover så søtt Har tenkt oss en tur på helsestasjonen og veie men hun skulle hatt litt mat før vi går så får bare vente til hun våkner : Åh, ja det tror jeg at jeg har! Gleder meg utroolig mye til 3D! Så koselig. Det er så fint med sovende babyer 26 uker! Her går det unna Når skal du på 3D? Lønner det seg å ta det såpass sent? Hørte noen nevne uke 23-24 jeg :klo Jeg skal på 3D når jeg er 27+6 uker! Altså om 13 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. august 2011 #1251 Del Skrevet 3. august 2011 Så spennende! Det er jo liksom ikke så mye spennende som skjer etter ordinær UL, så kanskje jeg skal ta 3D såpass sent jeg og? Synes 23-24 hørtes tidlig ut - da er jo moroa over før man rekker å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 3. august 2011 #1252 Del Skrevet 3. august 2011 26 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. august 2011 #1253 Del Skrevet 3. august 2011 Weeee!!! 26 uker!!! Så kos med pakke i posten <3 We like! Hvor lenge i forveien bestilte du time til 3D ul? Har litt lyst til det og nå begynner jo ukene mine også å gå her så må vel bestille snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1254 Del Skrevet 3. august 2011 Så spennende! Det er jo liksom ikke så mye spennende som skjer etter ordinær UL, så kanskje jeg skal ta 3D såpass sent jeg og? Synes 23-24 hørtes tidlig ut - da er jo moroa over før man rekker å glede seg Ja jeg tror at i uke 24 så er de fortsatt litt tynne. De legger veldig mye på seg i disse ukene, tross alt. Anser uke 27 som den opptimale uken. 26 uker! Yeppyepp! Her går det unna. Weeee!!! 26 uker!!! Så kos med pakke i posten <3 We like! Hvor lenge i forveien bestilte du time til 3D ul? Har litt lyst til det og nå begynner jo ukene mine også å gå her så må vel bestille snart. Ja det var koselig! Nå gjenstår det bare å ringe for å takke. Må så klart gjøre det, men greia er at jeg haaater å snakke i tlf med alle utenom mine aller nærmeste.. Jeg bestilte 3D da jeg var 22 uker på vei sånn ca. Nå kommer det vel helt sikkert an på hvor man bor hen i forhold til hvor langt i forveien man må bestille. Her er det ikke så veldig lang ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1255 Del Skrevet 3. august 2011 Guri så flaut! Har jo i to uker nå hatt veldig irriterende tørrhoste, og får tid tider sånne hosteanfall. Når jeg får disse hosteanfallene, så får jeg et voldsomt trykk på blæren, naturligvis. Men i stad så var jeg ikke overhode forberedt på hosteanfallet..Og tror dere ikke presset ble for stort! Skal tro om det er et tegn på at bekkenbunnsmuskulaturen min er alt for svak? Jeg gjør jo knipeøvelser, men ikke hver dag, som jeg kanskje burde ha gjort. Jaja..Nå er jeg i alle fall motivert til å bli flinkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. august 2011 #1256 Del Skrevet 3. august 2011 26 uker Ikke lenge til 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. august 2011 #1257 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Det er et hendelig uhell, og det kan skje hvem som helst. Du har også slitt med hoste, og det kan også skje når man ikke er gravid. Uansett, hvis det hjelper, så jobber man med knipeøvelsene. Kjenner jeg må skjerpe meg på det uansett... Endret 4. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. august 2011 #1258 Del Skrevet 3. august 2011 Hendig uhell som Delph sier ja jeg har begynt å lekke litt etter jeg har tisset knipeøvelser er jeg ikke noe god på, men kniper heller litt ekstra under Hørt det skal holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2011 #1259 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg og har hatt et par uhell når det gjelder blæren. Stod i går og vasket opp og plutselig måtte jeg ekstremt på do. Fikk ingen forvarsel, så det kom litt i trusa. Heldigvis var jeg hjemme så jeg fikk gått rett i dusjen, men jeg tenker at tenk hvis det hadde skjedd ute? Vi får bare fortsette og knipe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1260 Del Skrevet 4. august 2011 26 uker Ikke lenge til 3D Nei er ikke lenge! Selv om det føles litt lenge til, hehe. Det er et hendelig uhell, og det kan skje hvem som helst. Du har også slitt med hoste, og det kan også skje når man ikke er gravid. Uansett, hvis det hjelper, så jobber man med knipeøvelsene. Kjenner jeg må skjerpe meg på det uansett... Huff ja, har hostet lenge nå. Men tror det begynner å bli bedre. Jeg har vært flink til kniping de siste par-tre dagene Har tenkt å fortsette med det også, hehe. Ellers får jeg bare passe på å knipe litt når jeg får de værste hosteanfallene mine Presset begynner vel å bli stort nå der nede. Hendig uhell som Delph sier ja jeg har begynt å lekke litt etter jeg har tisset knipeøvelser er jeg ikke noe god på, men kniper heller litt ekstra under Hørt det skal holde Ja det fungerer vel det også! Ikke minst så skal det vist gjøre nytelsen bedre for begge to, hehe. __________________________________________________________ I dag har jeg absolutt ingen planer. Så er litt blå på hva jeg skal ta meg til i dag. Men jeg finner vel på noe etter hvert. Kjæresten er ferdig klokken tre i dag, han. På tirsdags morgen skal vi forresten kjøre til Trondheim for å dra på Ikea og kjøpe baderomsinnredning! ENDELIG skal vi få begynt på badet. Gleder meg som en liten unge til å få det ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå