Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Åh herre, Teriyaki! Karamelliskake! Sikler nesten her jeg sitter :fnise: Iskake er så godt! Er så matvrak for tiden og har spesielt lyst på søt mat. Har ikke godt av å lese om all maten :sjenert:

Turbogutt i magen er moro :jepp: Gutten min har og herjet villt idag. Er så morsomt å se på magen hoppe.

Jah, jeg også har veldig lyst på søt mat. Og der finner man årsaken til at jeg spiser sjokade til frokost hver morgen. :sjenert: Eller er pga. jeg vil ha melk også da, og da må jeg spise sjokoladepålegg eller eller grøt, hehe. Velger i det minste den med 30% mindre sukker.

God morgen!

Her var det liv og mye koselig lesning:) Men samme her, i det jeg leste karamelliskake var tankene mine solgt:)

Herlig med turbofakter på jr! Og bare tre uker til 3D!!! Så spennende!! Har også mer og mer lyst til det! Vet bare ikke helt hvor vi evt skal gjøre det, hvilken by vi skal velge..

Håper dagen din blir superfin:)

Hihi, ja det høres skikkelig godt ut. Har aldri laget hjemmelaget is, da. Men tipper det ikke er så vanskleig. Ser ikke så vanskelig ut i alle fall.

Ja jeg var selv usikker på om jeg skulle ta meg råd, men får bare mer og mer lyst nå når det nærmer seg! :jepp:

Anledningen er at det snart er fredag! :fnise:

Uansett, det høres utrolig godt ut med iskake!

Så koselig at han er så aktiv, det gjør det litt lettere å bekymre seg mindre. Det er variert aktivitet her, men i går satt vi og så på magen mens forloveden lurte på hva i helsikke som foregikk inni der. :fnise:

Hehe, joda sant det, men vi skal på hytten i helgen, og da er det begrenset tilgang til fryseren.. :fnise: Tviler på at det er så godt plass i det lille fryseskapet.

:hoppe: 25 uker! :hoppe:

Er en milepæl på en måte, for nå har gutten rettigheter. I Norge får ikke foreldrene valget enn gang om legene skal prøve å redde premature førdt etter uke 25. Ikke en gang om foreldrene av en eller annen grunn sier de ikke ønsker å prøve å redde barnet, for nå har barnet rettigheter. :) Før uke 25 derimot er det ikke en selvfølge av legene gjør det. Da kommer det an på barnets helsetilstand når det kommer ut, og hva foreldrene ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: 25 uker på vei :hoppe:

Jeg og kjenner mye bevegelser - synes det er kjekt å kjenne at han er der inne og han er i aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt tickeren min for jeg har termin 7 november og du har 11 november, men i følge tickeren er jeg bare to dager foran deg :klo:

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt tickeren min for jeg har termin 7 november og du har 11 november, men i følge tickeren er jeg bare to dager foran deg :klo:

Vel, med mindre du har hoppet for de forskjellige ukene på feil dag, så skulle det stemme, i alle fall. :) Jeg har stilt inn tickeren min etter hvor mange uker jeg er på vei, og hvilken dag jeg runder ny uke. Siden de amerikanske tickerene regner anderledes enn i Norge, så blir det feil hvis man skriver termindatoen. Så som sagt; Hvis du runder ny uke på mandager, så skulle det stemme, i alle fall. :)

:velkommen: Katarinaz! :)

Veldig koselig med alle som hopper for ukene mine! :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker ja! det er jammen ikke værst! :jepp: Rart å tenke på at jeg har kommet såpass langt allerede. At om bare 15 uker (forhåpentligvis, men blir sikkert nærmere 16) så skal jeg gjennom en fødsel, for så å få sønnen til meg og min kjære på brystet.

TENK på hvor fantastisk det skal være å få se barnet sitt for første gang! Må være verdens beste følelse.

Pitteliten: Hehe, vil det si at vi har hoppet for ny uke på ganske så feil dag, i flere uker? :ler:

Veldig flott dag i dag. Først var jeg på jobb, og mens jeg var på jobb hentet sambo nybilen! :hoppe: Så i morgen når jeg kjører på jobb så blir det i den!

SÅ dro vi på tur :jepp: Guttene (kjæresten, og to kompiser) badet, mens jeg satt på berget og spiste jordbær. :) Har så fint dag i dag, nemlig.

Måtte forresten dra innom byen for å kjøpe en svart gravidbukse i dag. En av kollegaene "beordret" meg til å få meg ei bukse som ikke ble så ekkel og strammende på magen. Har bare brukt ei litt for stor arbeidsbukse hittil, men har begynt å være ganske ubehagelig. Strammer over magen. Den får jeg dekt, da. Så har sånn sett fått meg ei gratis, fin gravidbukse! :hoppe: Er ikke sånn at jeg kryper rundt på jobb, og siden jeg ikke kan løfte tungt så får jeg heller ikke særlig gris på den. Kan dermed bruke den på fritid også. :)

Nå skal jeg på jobb i morgen, så skal vi hente søsteren min på flyplassen. Deretter skal vi være litt hos mamma og sånt, også drar til til hytta! :hoppe: Så blir nok borte hele helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok lørdager som er mine hoppedager, og ikke mandag. Så ble feil dag etter at jeg endret den sist. De tickerene altså, skaper sånn forvirring :fnise:

Så deilig med hyttetur! Er alltid deilig å komme seg litt vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, men daså! :fnise: Jaja, nå får vi hoppet riktig heretter. :)

Det var deilig å ta på seg ei bukse som ikke er aalt for stor i bein og rumpe, men som strammer rundt magen.. :fnise:

Of to work, så er det helg! :jepp:

Rar drøm i natt!

Drømte at jeg hadde fått Odin (som forresten var verdens fineste lille baby!), og et av venneparene våre som har fått barn var også med. Drømte at jeg slet med at han ikke fikk ut noe melk. Så jeg måtte håndmelke ut den første melken på begge puppene, men så gikk det veldig bra. Det rare var at puppene mine var gjennomsiktige idet han hadde "koblet" seg på puppen, så jeg så melken han fikk i seg. Dessuten luktet den veldig søtt! :jepp:

Plutselig hører jeg "mamma siiiiin". Det var denne veninna som snakket til sønnen hennes, og vi ble enige om å legge dem ved siden av hverandre for å se på størrelsesforskjellen. Det rare var bare at hun la ungen under bordet? :klo:

Eh..Så hadde jeg en annen (RAR) drøm, men klarer ikke å gjengi den detaljert nok til at det er vitså skrive. La oss bare si det innebar et slags sykepleierkollektiv, døde pasienter, men så plutselig et rom hvor vi var mange sykepleiere som "teaset" de mannfolka som kom inn, men hu ene begynte å spy, så jeg måtte ta over..Pisk hadde vi også.. :sjenert:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få dekket en gravidbukse av jobben :) Men skulle jo egentlig bare mangle. Du skal ha på deg noe som er komfortabelt :)

Man har helt syke drømmer som gravid, altså. Jeg har egentlig alltid hatt helt space drømmer, men de er enda verre nå som jeg har en liten bolle i ovnen :fnise:

Hørtes ut som du får en fin helg :) Kos deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for noen drømmer du har :skratte: Når man er gravid har man de rareste drømmer :fnise:

Ønsker deg god helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde rare drømmer før jeg ble gravid jeg, men der tok jeg sannelig feil :fnise:

God helg Teriyaki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

:fnise: Jeg er også en av dem som alltid har drømt mye om natta og drømt om svært mye rart. Nå når jeg er gravid er det enda værre! :fnise:

God helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 25 uker og noen dager til ! :D

Vi har vært på flyttefot, og har ikke hatt tilgang på internett før nå!

Her har jeg gått en uke over IKM! ingen symptomer bortsett fra murringer i magen. Testene er fortsatt negative! :/ håper på et blått kryss snart:P Skal se det blir dagbok på meg og snart:) (håper jeg :D)

Ha en fin dag videre! :)

Odin er forresten et nydelig navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...