Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

TRor nok de mener at det er en større sjanse for at babyer overlever nå enn i uke 23. I uke 23 er det en sjanse (veldig liten en) for at barnet kan overleve, mens nå begynner prosenten for at barnet skal overleve å gå i favør til overlevelse istedetfor død. :sjenert: Bare tenk på at hver dag så får lillegutten din en større sjanse for å overleve utenfor magen om han skulle føle for å hilse på dere litt tidligere!

Det er herlig når de er turbo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, og det er veldig betryggende! Ikke det at jeg er bekymret for at det skal skje da ingenting tyder på det, men er likevel godt å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykt flink å gjette :fnise: Gjettet så og si riktig på alle utenom Teita :sjenert: Tror det har med nicket hennes å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykt flink å gjette :fnise: Gjettet så og si riktig på alle utenom Teita :sjenert: Tror det har med nicket hennes å gjøre :fnise:

Nicket mitt er utrolig teit! :ler: Husker da jeg opprettet profil her, så stod det helt stille når det gjaldt valg av nick, så jeg spurte kjæresten. Han er kjent under kallenavnet Teiting fra langt tilbake i tid, så da ble det bare teita :ler:

Mulig jeg er helt ute å kjøre nå (er ganske sent, og vært en lang dag), men hva gjettet du riktig på? Navnene våre eller utseende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, Teita, jeg har fra dag en uttalt brukernavnet ditt på en annen måte, slik at det har ikke blitt teita som i teit. :fnise: Det var først da du sa det at jeg tenkte "åååja, Teita!"..Men har fortsatt å se på brukernavnet ditt på samme måten som før, hehe.

Var ikke så oppfinnsom selv da jeg skulle finne på brukernavn. Var hektet på teriyaki-kylling på den tiden, så..ja.. :fnise: En annen gang kalte jeg meg miss mozell (ikke på KG)..Skal vel ikke så mye til for å gjette at jeg er glad i brusen, mozell.. :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :ler: Jeg syntes alle andre her inne har så bra brukernavn, men jeg orker ikke bytte midt inni en dagbok, for det blir vel litt rart. Ihvertfall nå som dere kjenner meg som hun teite :ler: Eller, noen av dere vet jo navnet mitt nå da, så da er jeg kanskje ikke så teit likevel :)

Nei uff, dette ble bare surr :ler: Akkurat våknet og føler meg som en sombie. Kommer sterkere tilbake altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei skjønner hva du mener. Vurderte å bytte brukernavn selv en periode, men droppet det. Føler det har blitt knyttet så mye opp mot brukernavnet at jeg ikke orker å bytte. :jepp:

I dag er det akkurat tre uker til 3D! :hoppe: Gleder meg sånn. Men er jo en stund til, så må nesten bare være tålmodig. :) Jordmortime kommende mandag, da. Så har jo litt å telle ned til og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Brukernavnene blir jo ens identitet på forumet, og jeg sitter jo nå med nickene deres og tenker at nå er det snart at den og den personen er i den og den uken.

Teita: Synes nicket ditt var morsomt, og nå vet vi jo hvem du er.. Dog, du vil fremdeles være Teita for min del (ikke negativt ment, mer at jeg er blitt så vant til å kalle deg Teita enn ved ditt navn).

:hoppe: for 3 uker til UL, de 3 ukene går fort, tro meg.. Synes det ikke er så lenge siden jeg nådde 3.trimester... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei. Jeg vil foralltid være teit :( Haha :ler: Neida, det går veldig fint. Skjønner hva dere mener. Er jo blitt veldig vandt til å tenke på dere som nickene deres jeg og. Er jo sånn jeg sier til kjæresten hele tiden; Nå har Delphina sånn og Teriyaki sånn åsån. Stakkars, han skjønner vel ingenting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket mitt er utrolig teit! :ler: Husker da jeg opprettet profil her, så stod det helt stille når det gjaldt valg av nick, så jeg spurte kjæresten. Han er kjent under kallenavnet Teiting fra langt tilbake i tid, så da ble det bare teita :ler:

Mulig jeg er helt ute å kjøre nå (er ganske sent, og vært en lang dag), men hva gjettet du riktig på? Navnene våre eller utseende? :)

Jeg gjettet riktig på utseende deres, navnene deres klarte jeg ikke å gjette riktig på :sjenert: Men jeg så ikke for meg deg som du er. Jeg så for meg en liten chubby jente med kort hår og pannelugg (lysebrunt/brunt) og briller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg gjettet riktig på utseende deres, navnene deres klarte jeg ikke å gjette riktig på :sjenert: Men jeg så ikke for meg deg som du er. Jeg så for meg en liten chubby jente med kort hår og pannelugg (lysebrunt/brunt) og briller :sjenert:

:fnise: Da tok du feil av meg og Teita! :skratte: Neida! Huff, fæl til å spøke jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå måtte jeg le litt, HenLu!

Teita har skrevet noen ganger hva hun veide før graviditet, så har i grunn ikke sett for meg det samme som deg, hehe.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg så ikke for meg deg som du er. Jeg så for meg en liten chubby jente med kort hår og pannelugg (lysebrunt/brunt) og briller :sjenert:

Haha, takk for den :ler: Jeg har alltid vært veldig tynn og har hatt problemer med å legge på meg.

... Heelt til jeg ble gravid! :ler:

Men man lager seg jo et bilde i hodet når man hører om og snakker med en person, og det stemmer som regel aldri, så du skal få den :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita har skrevet noen ganger hva hun veide før graviditet, så har i grunn ikke sett for meg det samme som deg, hehe.. :gjeiper:

Det er riktig :) Veide 53 kg og var (og er vel fremdeles 170 cm høy). Nå derimot, har vekten blikket 70 kg, og dobbelthaka har kommet frem. Brunt hår har jeg, men skal prøve å holde meg unna pannelugg, sånn at jeg ikke blir som beskrivelsen til HenLu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da tok du feil av meg og Teita! :skratte: Neida! Huff, fæl til å spøke jeg. :nigo:

Delphina da :fnise: Synes alle dere var vakre. Åå, for noen vakre unge mødre guttene og jentene deres får. De har virkelig noe pent å se på når de kommer ut :jepp:

Åå, har ikke fått med meg noe vekt jeg :sjenert:

Haha, takk for den :ler: Jeg har alltid vært veldig tynn og har hatt problemer med å legge på meg.

... Heelt til jeg ble gravid! :ler:

Men man lager seg jo et bilde i hodet når man hører om og snakker med en person, og det stemmer som regel aldri, så du skal få den :):ler:

Var utifra nicket ditt jeg så for meg deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg blitt inspirert til å prøve å lage min første iskake! :jepp:

Vet ikke når jeg skal lage den, må jo nesten ha en anledning, men skal uten tvil prøve meg på det.

Det er i alle fall en karamelliskake. Finner den hvis man søker på navnet på det søte liv. :)

Babyen er turbo for tiden. Veldig turbo. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre, Teriyaki! Karamelliskake! Sikler nesten her jeg sitter :fnise: Iskake er så godt! Er så matvrak for tiden og har spesielt lyst på søt mat. Har ikke godt av å lese om all maten :sjenert:

Turbogutt i magen er moro :jepp: Gutten min har og herjet villt idag. Er så morsomt å se på magen hoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Her var det liv og mye koselig lesning:) Men samme her, i det jeg leste karamelliskake var tankene mine solgt:)

Herlig med turbofakter på jr! Og bare tre uker til 3D!!! Så spennende!! Har også mer og mer lyst til det! Vet bare ikke helt hvor vi evt skal gjøre det, hvilken by vi skal velge..

Håper dagen din blir superfin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Anledningen er at det snart er fredag! :fnise:

Uansett, det høres utrolig godt ut med iskake!

Så koselig at han er så aktiv, det gjør det litt lettere å bekymre seg mindre. Det er variert aktivitet her, men i går satt vi og så på magen mens forloveden lurte på hva i helsikke som foregikk inni der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...