Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Kan jeg bare spørre om en ting? Litt privat kanskje.. Men, hvor ofte har dere sex fortiden? Hos oss går det ca. tre dager mellom hver gang. Det er kanskje litt lite? :klo:

Hva som er mye og lite er jo opp til hvert enkelt par i graviditeten. Noen blir jo superivrige og har seg hver dag, mens andre har sex en gang i måneden. Og noen har kanskje forbud mot det. Syns det blir så feil å sammenlikne seg med andre par, i alle fall i en graviditet.

Men nå var det jo ikke meg du spurte da :sjenert:

Endret av Umuriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Vi greier fint å ha sex i alle stillinger. Himmel, trodde det ikke skulle gå an, men her går det visst. Dog, misjonæren er begynt å bli ubehagelig, da hu her snuppa i magen legger seg ned mot nerver og blodårer. :sjenert: Ellers er alt normalt, kanskje litt mindre enn det vi er vant til, men er dager hvor jeg ikke orker, og dager han ikke orker. :fnise:

Så, jeg har egentlig ikke så mange tips egentlig. Jeg er i god form og fremdeles fleksibel (bare ikke så fleksibel som jeg var).

Jeg er litt vel sjenert jeg. :sjenert: Jeg har ikke akkurat selvtilliten til å tro jeg er så pen egentlig. Tror jeg er en med mer nøytralt utseende (og nå vil forloveden ikke bli fornøyd med hva jeg skriver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den delen om sex skal ikke jeg uttale meg om for her er det sextørke :sukk:

Hadde vært litt spennende å se hvordan dere ser ut så jeg er med på det om andre også er med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt spennende å se hvordan dere ser ut så jeg er med på det om andre også er med :jepp:

Im in :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forføringen går bra ) Godt at ikke vi er så ille da. Jeg vet jo at om det hadde vært opp til han, så hadde vi omtrent ikke gjort annet :ler: Men det er vel egentlig mest meg det står på, for jeg er så sliten og har så mye vondt fortiden. Men kjenner igjen det å føle at det er noe feil når det er så sjeldent. Har lyst til å bli litt flinkere der.

Dele bilde kan jeg godt være med på ) Skal jeg sende deg et bilde av meg på PM eller, hvordan tenkte du?

Hehe, ja får se hvordan det går. Akkurat nå er han så hyperallergisk av pollen at det er dømt til å ikke bli særlig sexy affære :fnise: Men har kjøpt allergipiller til han nå, så får se. ;)

Jeg tror man kan invitere flere på samme PM-ting, så vi ser bare hvem som vil være med, også kan jeg invitere alle også kan vi poste bilde! :jepp:

Jeg liker best misjonæren eller sidelengs. Jeg har jo brukket låret så jeg klarer ikke å ta doggy lenger :sukk Misjonæren fungerer veldig bra her, kjæresten bumper bare ikke ned på magen :fnise: Men som oftest tar vi det sidelengs, eller doggy for den liker jeg best, men jeg får ekstreme smerter i beina da. Å ri kan jeg heller ikke gjøre lenger pga bruddet i låret :fnise

Jeg vil gjerne være med på bilde. Jeg har jo bilde av meg selv som profilbilde her og jeg har ingen nye bilder etter at jeg ble gravid :( Men jeg ser ut som samme person nå som for 6 mnd siden :jepp

Tja, kan jo være vi klarer misjonæren dersom han ikke "legger" seg oppå meg! :jepp: Liker doggy jeg også, og enda bedre liker jeg liggende doggy, men da ligger jeg rett på magen så DEN er det ikke sjangs for, hehe.

Så det er deg, ja! Du er jo kjempepen! :)

Vi greier fint å ha sex i alle stillinger. Himmel, trodde det ikke skulle gå an, men her går det visst. Dog, misjonæren er begynt å bli ubehagelig, da hu her snuppa i magen legger seg ned mot nerver og blodårer. :sjenert Ellers er alt normalt, kanskje litt mindre enn det vi er vant til, men er dager hvor jeg ikke orker, og dager han ikke orker. :fnise

Så, jeg har egentlig ikke så mange tips egentlig. Jeg er i god form og fremdeles fleksibel (bare ikke så fleksibel som jeg var).

Jeg er litt vel sjenert jeg. :sjenert Jeg har ikke akkurat selvtilliten til å tro jeg er så pen egentlig. Tror jeg er en med mer nøytralt utseende (og nå vil forloveden ikke bli fornøyd med hva jeg skriver).

Hehe, da er dere vel flinke. :) Jeg klarer ikke å ri han særlig lenge lenger pga. bekkenet, og alle andre stillinger som påvirker bekkenet går heller ikke.

Jeg tror du er pen, jeg! :jepp: Og grunnen til at han ikke blir fornøyd er vel fordi han mener at du ER pen! :)

Den delen om sex skal ikke jeg uttale meg om for her er det sextørke :sukk

Hadde vært litt spennende å se hvordan dere ser ut så jeg er med på det om andre også er med :jepp

Så bra!

skal jeg bare lage PM med meg, Teita, Henlu, Pitteliten og Delphina, eller skal vi vente litt og se om noen andre ville også? Vet ikke om det går an å "etterinvitere".

Da har vi kommet hjem fra middag hos pappa. Fikk servert komler med saltkjøtt, bacon og rotgrønnsaker. Såååå godt! Raspaballer for de som ikke har hørt om komler. Også spiste vi banankake som jeg lagde rett før vi dro.

Hvis sulten melder seg i løpet av kvelden så blir det lasagne fra i går til kvelds. Men er bra mett nå, så får se. Skal på tur med en veninne om en time eller to, så det blir vel bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kan jo være vi klarer misjonæren dersom han ikke "legger" seg oppå meg! :jepp: Liker doggy jeg også, og enda bedre liker jeg liggende doggy, men da ligger jeg rett på magen så DEN er det ikke sjangs for, hehe.

Så det er deg, ja! Du er jo kjempepen! :)

skal jeg bare lage PM med meg, Teita, Henlu, Pitteliten og Delphina, eller skal vi vente litt og se om noen andre ville også? Vet ikke om det går an å "etterinvitere".

Da har vi kommet hjem fra middag hos pappa. Fikk servert komler med saltkjøtt, bacon og rotgrønnsaker. Såååå godt! Raspaballer for de som ikke har hørt om komler. Også spiste vi banankake som jeg lagde rett før vi dro.

Hvis sulten melder seg i løpet av kvelden så blir det lasagne fra i går til kvelds. Men er bra mett nå, så får se. Skal på tur med en veninne om en time eller to, så det blir vel bra.

Prøv dere frem, sex er til for å eksperimentere :jepp: Dersom han er sterk i armene så klarer han å unngå og kegge seg oppå magen :) Og takk :sjenert:

Jeg stemmer for å ta oss i en og samme PM (dersom det går)! :jepp:

Fy deg! Du frister meg med gode matoppdateringer :sikle: Har så lyst på noe søtt nå. Kanskje jeg skal lage gulrotkake? Lasagne, raspeballer(komle), bacon :sikle: Huff, jeg er en matmoms :sjenert: Jeg har laget kyllingwok, men da jeg skulle krydre woken med chili snudde jeg meg vekk så all chilien kom oppi maten :sjenert: Og det chilikrydderet vi har er utenlandsk og mye sterkere enn det vanlige :sjenert: Litt vondt i munnen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med i PM!!! :hoppe:

(skal oppdatere meg ordentlig senere, er bare fryktelig sliten etter ferie :Gjesp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for PM nå og så kan vi heller lage ny om flere vil være med? Er så nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi greier fint å ha sex i alle stillinger. Himmel, trodde det ikke skulle gå an, men her går det visst. Dog, misjonæren er begynt å bli ubehagelig, da hu her snuppa i magen legger seg ned mot nerver og blodårer. :sjenert: Ellers er alt normalt, kanskje litt mindre enn det vi er vant til, men er dager hvor jeg ikke orker, og dager han ikke orker. :fnise:

Jeg er i uke 36, og misjonær går helt fint fremdeles ;) Bygger opp med litt puter, så blir det så behagelig atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg er i uke 36, og misjonær går helt fint fremdeles ;) Bygger opp med litt puter, så blir det så behagelig atte.

:fnise: Takk for tipset! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikser jeg PM til oss alle i morgen! :jepp: Orker ikke nå, hehe. Skal bli artig å få festet et ansikt til dere! Tipper dere ikke ligner på det bildet jeg har laget meg i hode, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende :) Lurer litt på hvordan du tror jeg ser ut egentlig :sjenert:

Har ikke noe bilde av ansiktet, men har alltid tenkt at du har ganske mørkt hår, er hverken høy eller lav, og med et behagelig vesen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Lurer litt selv jeg, på hvordan folk tror jeg ser ut. :fnise: Har jo alltid trodd at HenLu har hatt bilde av seg selv, og greit å vite at det faktisk er henne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med behagelig vesen kan jeg jo bare håpe på, men resten stemmer jo ganske godt :) Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen formening om hvordan dere jenter ser ut så blir artig å se ansiktene bak nickene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sendt PM, jenter! :hoppe:

Seniorita: Hei igjen! Tusen takk for det! :) Ikke så veldig lenge til. 15 uker på onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Babyen kan overleve å bli født nå! Termindatoen er enda langt unna, men det kan være godt å vite at dersom fødselen skulle begynne nå, har barnet en sjanse til å overleve."

Nå trodde jeg at fostre hadde en sjanse fra og med uke 23, og det har jo vært de som har overlevd. Men regner med Babyverden mener at det er nå sjansene begynner å bli gode..Eller noe sånt. Veldig fint i lese, i alle fall. :)

Guriland han har vært turbo siden i går kveld og til nå. Magen hoppet høyt og det var ålende og sparkende bevegelser i magen min. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...