Kitsch Skrevet 7. juli 2011 #981 Del Skrevet 7. juli 2011 Den vognen er så fin! Tror det blir en Sverigetur på meg i sommer så jeg får kjøpt meg vogn der. Tror valget står mellom Emmaljunga og Brio. Er så utrolig mange å velge mellom at man blir jo helt forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. juli 2011 #982 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja jeg så det! Jeg har forøvrig funnet en vogn jeg tror jeg vil ha! City crossen er NYDELIG Gi oss oppdatering når du finner ut hva en slik vogn koster i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 7. juli 2011 #983 Del Skrevet 7. juli 2011 Mener den har samme utsalgspris som i Norge, men man sparer på kursen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2011 #984 Del Skrevet 8. juli 2011 Emmaljunga-vognene er så fine! Vi har selv kjøpt en Nitro City i fargen dark grey Kjøpte vår i Sverige og betalte ca NOK 7000,- for den. Men da inkluderer det stelleveske og fotpose til sportsdel som er ekstrautstyr som må kjøpes utenom i Norge. Leie bilstol, det var lurt! Hvor gjør man det? Er det 600,- for 6 måneder eller per måned? Vi har ikke bil så har ikke kjøpt bilstol, men har jo tenkt på om det kanskje kan være lurt for eventuelt taxituyrer, bussturer og besøk hos besteforeldre som har bil?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. juli 2011 #985 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Leie bilstol, det var lurt! Hvor gjør man det? Er det 600,- for 6 måneder eller per måned? Vi har ikke bil så har ikke kjøpt bilstol, men har jo tenkt på om det kanskje kan være lurt for eventuelt taxituyrer, bussturer og besøk hos besteforeldre som har bil?!?! Ja en bilstol syns jeg dere bør ha, for de man får låne i en taxi f.eks er ikke alltid riktig str (eller et pent syn generellt...) Hør med forsikringsselskapet ditt, eller helsestasjonen, så tenker jeg du får leie der (Tror nok ikke det er 600 i mnd, da hadde det jo ikke vert mange som benyttet seg av det - da hadde man heller kjøpt et og solgt det i etterkant og fått tilbake penger tenker jeg 600 i 6 mnd er tross alt 3600,- ) Endret 8. juli 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #986 Del Skrevet 8. juli 2011 Her er noen review om de vognene, og de takler det bra her enda lengre nord Bugaboo OTH Tja, mulig det, men jeg liker dem rett og slett ikke.. Synes de ser så rart ut, hehe! Bare innom og legger deg til på mine innlegg.... husker faktisk ærlig talt ikke om jeg har skrevet her før, eller om du bare har falt ut av mine innlegg Ikke meningen - lover! Heihei! Joda jeg tror da du har vært her før? Men så har du sikkert bare mistet dagboken fra mine innlegg, hehe. Det går så fint, så! City Cross er et bra valg ja, hadde også valgt den om jeg skulle hatt firhjuling igjen Det er jo godt å vite! Du har vel tross alt en del erfaring med barnevogner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #987 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Den vognen er så fin! Tror det blir en Sverigetur på meg i sommer så jeg får kjøpt meg vogn der. Tror valget står mellom Emmaljunga og Brio. Er så utrolig mange å velge mellom at man blir jo helt forvirret! Hehe, ja det er utrolig mye å velge mellom! Men når man først har funnet en klar favoritt så blir alt så mye enklere. Da gjelder det bare å finne farge! Og så klart er vi uenige i det.. :gjeiper: City crossen er NYDELIG Gi oss oppdatering når du finner ut hva en slik vogn koster i Sverige Jaah! Det skal jeg gjøre. Har sendt mail tl en av butikkene som er aktuelle for oss å handle fra. Mener den har samme utsalgspris som i Norge, men man sparer på kursen Ok! I den tråden jeg lagde var det ei som sa 7000 svenske, som da ble 5500 norske? Mulig det ikke stemmer, men..Det finner man vel ut! Emmaljunga-vognene er så fine! Vi har selv kjøpt en Nitro City i fargen dark grey Kjøpte vår i Sverige og betalte ca NOK 7000,- for den. Men da inkluderer det stelleveske og fotpose til sportsdel som er ekstrautstyr som må kjøpes utenom i Norge. Leie bilstol, det var lurt! Hvor gjør man det? Er det 600,- for 6 måneder eller per måned? Vi har ikke bil så har ikke kjøpt bilstol, men har jo tenkt på om det kanskje kan være lurt for eventuelt taxituyrer, bussturer og besøk hos besteforeldre som har bil?!?! Nitro City? Aldri hørt om.. *google*.. Aha! De var veldig fine! Men kjøper dere med de små svinghjulene eller vanlige hjul? Vi kunne aldri hatt den med de små svinghjulene med tanke på hvordan vi kommer til å bruke vognen. Og ja, det er 600 kr. i mnd. Vi får leid bilstol på Tøffeliten. Det er en av babybutikkene vi har i Bodø. Vet ikke om det er en kjede eller om det kun er her i byen Ja en bilstol syns jeg dere bør ha, for de man får låne i en taxi f.eks er ikke alltid riktig str (eller et pent syn generellt...) Ikke minst kan man aldri føle seg helt sikker på at ikke stolen har vært i kollisjon uten å byttes ut.. Da har jeg som sagt sendt mail ang. vognen, så da får vi se! Jeg føler meg skikkelig flink, altså! Har ryddet helt ut av roterommet, og GURI det var mye som kunne hives. Deilig å få det ut. Nå gjenstår det bare å kjøre søppelet bort fra eiendommen. Ser så stygt ut med alle de søppelsekkene.. Skal begynne å rydde mer ut av gjesterommet i dag. Får muligens kastet en del derfra også. Det har blitt litt som et oppbevaringsrom. Når alt er ryddet ut av gjesterommet, så skal bare halvpaneles rives ned, også er det klart til å pusses opp! Tenker det er greit å få det unna nå mens jeg ikke er så stor. Vil sikkert være veldig tungt om vi venter til høsten. Gleder meg til det er ferdig oppusset. Da kan vi endelig dra til faren min for å hente sprinkelseng og eventuelt annet vi får derfra. Endret 8. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. juli 2011 #988 Del Skrevet 8. juli 2011 Deilig å få ryddet, kastet og fått ting unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. juli 2011 #989 Del Skrevet 8. juli 2011 Rydding er aldri feil:) Følelsen av tilfredshet man får etterpå er priceless! I like! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. juli 2011 #990 Del Skrevet 8. juli 2011 Så flink du er, Teriyaki, som rydder Blir nok deilig å få begynt på barnerommet. Ha en fantastisk helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2011 #991 Del Skrevet 8. juli 2011 Nitro City? Aldri hørt om.. *google*.. Aha! De var veldig fine! Men kjøper dere med de små svinghjulene eller vanlige hjul? Vi kunne aldri hatt den med de små svinghjulene med tanke på hvordan vi kommer til å bruke vognen. Og ja, det er 600 kr. i mnd. Vi får leid bilstol på Tøffeliten. Det er en av babybutikkene vi har i Bodø. Vet ikke om det er en kjede eller om det kun er her i byen Eneste som skiller Nitro City og City Cross er hjulene, Nitro City har små svingbare hjul foran mens City Cross har 4 like store hjul. Så ja, vi har små svingbare hjul foran - men de kan låses. Jeg har dårlige skuldre og rygg så en vogn som kan snu på tiøringen uten å måtte ta i føler jeg er helt genialt Også til vinteren på slapsete føre er det greit at hjulene kan låses. 600,- pr mnd ja, det syns jeg var ganske dyrt. Er nesten bedre som Ruccola sier da og kjøpe et nytt og heller selge det etterpå. Tror ikke vi kommer til å kjøpe sete, må se ann behovet først. Har tenkt å bestille taxi med babystol på vei hjem fra sykehuset, og da spesifisere at det skal være til baby! Eventuelt så har mine svigerforeldre noen seter stående etter våre nevøer, og de vet vi jo også at ikke har vært utsatt for noen ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #992 Del Skrevet 8. juli 2011 Eneste som skiller Nitro City og City Cross er hjulene, Nitro City har små svingbare hjul foran mens City Cross har 4 like store hjul. Så ja, vi har små svingbare hjul foran - men de kan låses. Jeg har dårlige skuldre og rygg så en vogn som kan snu på tiøringen uten å måtte ta i føler jeg er helt genialt Også til vinteren på slapsete føre er det greit at hjulene kan låses. 600,- pr mnd ja, det syns jeg var ganske dyrt. Er nesten bedre som Ruccola sier da og kjøpe et nytt og heller selge det etterpå. Tror ikke vi kommer til å kjøpe sete, må se ann behovet først. Har tenkt å bestille taxi med babystol på vei hjem fra sykehuset, og da spesifisere at det skal være til baby! Eventuelt så har mine svigerforeldre noen seter stående etter våre nevøer, og de vet vi jo også at ikke har vært utsatt for noen ulykke. Hehe, jeg mente nok 600 kr. for seks måneder. Hvis ikke hadde jo så klart ingen gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #993 Del Skrevet 8. juli 2011 Ah, ja det er veldig deilig å få ryddet! Ble skuffet ang. hvor mye vi kan sparte i Sverige. Den koster akkurat samme som her, bare i svenske kroner. Koster 8270 svenske kroner. Hva blir det i norske kroner? Også har de den ikke klar før i uke 36 tror jeg, og det er nok etter at vi har tenkt oss dit. Så da ser det ut som om vi ender opp med å kjøpe i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #994 Del Skrevet 8. juli 2011 Ah, ja det er veldig deilig å få ryddet! Ble skuffet ang. hvor mye vi kan sparte i Sverige. Den koster akkurat samme som her, bare i svenske kroner. Koster 8270 svenske kroner. Hva blir det i norske kroner? Også har de den ikke klar før i uke 36 tror jeg, og det er nok etter at vi har tenkt oss dit. Så da ser det ut som om vi ender opp med å kjøpe i Norge! Om det er i sedler etter dagens kurs (88.65) : 7331.36 NOK Om det er overføring etter dagens kurs (85.47) : 7068.37 NOK Om jeg har gjort det riktig altså. Det kan være helt på jordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juli 2011 #995 Del Skrevet 8. juli 2011 Hehe, jeg mente nok 600 kr. for seks måneder. Hvis ikke hadde jo så klart ingen gjort det. Aaaaaah, DA skjønner jeg! Da er det ikke halvgærn't Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #996 Del Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk, Delph! Da sparer jeg jo en tusenlapp, da. Mjau-Mmjau; Nei det er jo ikke det. __________________________________________ Hmmmm..Kjæresten min kom ikke hjem i natt Han dro på jobbfest i går. Fikk siste melding klokken ni. Etter det svarte han ikke på den seksuelle flørtemeldingen min ( ), og ikke på nattameldingen. Da jeg ringte han nå når jeg våknet og merket at han ikke lå ved siden av meg, så var tlf avslådd.. Det er mange muligheter.. * Han ble dritings og glemte å si i fra at han overnatter hos en kompis, hensynsløst nok * Han ble cognac-full, havnet i slåsting og sitter i fyllaarresten (har ikke skjedd før det altså, men det har vært litt småslåsting og konflikter når han har blitt riktig full) * Han ligger i sengen til ei anna kjerring fordi at han føler seg dehydrert på sex hjemme (har vært lite i det siste, pga. diverse grunner) Nå bør jeg så klart stole såpass på han at jeg ikke misstenker han for å være utro..Og innerst ikke tror jeg ikke han er det, tanken streifer meg bare. Det er bare det at han er smertelig klar over hvor usikker jeg er på meg selv pga. sånn som ting har vært de siste månedene (som i utgangspunktet har ordnet seg nå, men ikke selvtillitten), så han burde faktisk vite bedre enn å ikke komme hjem fra fest utem et ord..Lurer på om han skjønner hvor ekkelt det er å våkne opp alene og innse at han aldri kom hjem.. Vurderer å ringe fyllearresten for å høre om han er der, men anser det som så lite sannsynlig at jeg føler meg egentlig bare hysterisk, jeg.. For å klage enda mere, så har jeg utrolig vondt i ryggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #997 Del Skrevet 9. juli 2011 Da er fyllearresten utelukket i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. juli 2011 #998 Del Skrevet 9. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. juli 2011 #999 Del Skrevet 9. juli 2011 Ikke bra dette her, i det hele tatt. Får håpe det er det minst alvorlige valget, at han bare ble drita, og glemte å si ifra at han sover over hos en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #1000 Del Skrevet 9. juli 2011 Takk for klemmer. Ja får virkelig satse på at det er det minst kjipe alternativet. Uansett blir det en alvorsprat når han omsider kommer hjem. Det er ordentlig ubehagelig å våkne opp klokken ni på morgenen og se at kjæresten ikke er kommet hjem enda..Er ikke sånn at jeg våkner rolig og tenker "hmmm, her er det da ingen samboer?!". Det er heller sånn at før jeg rekker å åpne øynene så kjenner jeg at det er morgen, og kommer plutselig på at jeg ligger helt alene i sengen. Rekker ikke å våkne ordentlig før jeg innser at han ikke er kommet hjem.. Menmen..Dagen i dag er nydelig, så uansett skal jeg gjøre noe ut av den, så framt jeg klarer å være ute i sola, hehe. Hadde det ikke vært for at Bodø er en vindfull by, så hadde i dag vært en av dagene hvor jeg hadde dødd om jeg var ute. Har nettopp lakket tåneglene mine slik at de er klar for en dag uten sokker, så får vi se hva man finner på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå