Umuriel Skrevet 23. juni 2011 #881 Del Skrevet 23. juni 2011 Gratulerer med halvveis Angående amming - bare ta det som det kommer. Syns også det gjorde vondt i begynnelsen, men var flink å lufttørke og bruke salve i nødstilfelle. Det finnes jo også ammeskjold man kan bruke, samt albueskjell. Og så har man jo ammepoliklinikker, helsestasjoner og ammehjelper. Mye hjelp å få, og skulle det likevel ikke gå, så finnes det flasker i alle varianter og MME i butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. juni 2011 #882 Del Skrevet 23. juni 2011 Aah, dere er så brystfagre alle sammen *urettferdig* Haha. Jeg har kun en liten C-cup. 75c. Jaja, får håpe på litt silikonfaktor når melken kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. juni 2011 #883 Del Skrevet 23. juni 2011 Hihi, det høres egentlig ikke rart ut Det er bare litt artig hva man ender opp med å diskutere i en gravid-dagbok F-cup, ja. Da er du nok litt mer brystfager enn meg, da. Håper ikke det er sånn at du får ryggsmerter. Kjenner ei som er gravid, og hun sliter litt med ryggen, for hun hadde store pupper i forhold til kroppen fra før av, og nå er det jo enda større, hehe.. Så du forlater meg med en gang vi kommer litt nærmere hverandre? Jeg sliter med ryggen enkelte dager, det er vel kanskje det eneste jeg kan klage litt over. Ellers har kroppen taklet det meste. Har alltid vært brystfager, og alltid vært bekymret over at det kun har vært fett. Gikk ned 15 kg og puppene fulgte ikke etter for å si det sånn. Må legge til at midjen min er slank og det hadde forloveden aldri lagt merke til før magen virkelig synes.. Ja, jeg er slu og forlater deg gang på gang. Uansett så er vi begge i uker med 2-tall foran en periode til, så vi holder nok følge en stund til. Og Teita, det å være veldig brystfager kan være tungt nok i seg selv, spesielt når ryggen og skuldrene gjør vondt, og nakken stivner slik at man får spenningshodepine. Så vært stolt over de brystene du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #884 Del Skrevet 23. juni 2011 Hurra - :strix tenk at du er halvveis! Gratulerer - for hver uke kommer du nærmere - vi har jo visst om graviditeten din omtrent før du ble gravid så det er utrolig at du har kommet så langt! Det er herlig å bikke halvveis. Husker da jeg endelig fikk kjøpt meg et par nye bh'r - det var fantastisk! Endelig slapp jeg å følge med på at de ikke fallt ut av bh'n... :fnise Nå er det ny bikini som står på handlelista her - det er enda vanskeligere. Jeg handler bh'ene mine på change fordi jeg bruker E-F cup, men de hadde ikke noen fine bikinier synes jeg. Håper du får en bra dag på jobb! Hehe, ja det er jo sant! Jeg lagde jo dagboken da jeg var kanskje fire uker på vei, eller noe sånt. Ja det er skikkelig godt. Man blir jo gradvis vant til de små BH-ene mens de vokser, men idet man faktisk får på seg en som passer bedre så kjenner man forskjellen. :vinke Lenge siden jeg har vært innom, har frest gjennom siste siden her nå og det er godt å høre at alt er bra : Jeg gruer meg også til amming, er i det heletatt usikker på om jeg har lyst... Skammer meg over brystene mine som alltid har vært for store. Blir det til at jeg vil amme så blir det hjemme bak lukkede dører for å si det sånn. Jeg vet at det er det beste for barnet men jeg er absolutt ikke komfortabel med tanken... Og ømfintelige pupper vet jeg alt om tror jeg. Her er det ikke snakk om at mannen får komme i nærheten for øyeblikket :fnise Må løpe til time hos jordmoer jeg nå, eller løpe - vagge heter det vel ; Ha en flott dag! Heihei, så koselig å se deg her! Huff, jeg skjønner godt tankene dine. Hadde det ikke vært for dette med at jeg ønsker å forebygge allergi (som vi har mye av begge to), og dette med det båndet man får under amming, så hadde jeg droppet det, ærlig talt. Men jeg er innstilt på å gjøre mitt beste! Vi hører jo om alle de som sliter i flere mnd. med kjøttsår osv. Men jeg tror det ordner seg for de fleste i løpet av kort tid, så får satse på at vi er en av de. Gratulerer med halvveis : Angående amming - bare ta det som det kommer. Syns også det gjorde vondt i begynnelsen, men var flink å lufttørke og bruke salve i nødstilfelle. Det finnes jo også ammeskjold man kan bruke, samt albueskjell. Og så har man jo ammepoliklinikker, helsestasjoner og ammehjelper. Mye hjelp å få, og skulle det likevel ikke gå, så finnes det flasker i alle varianter og MME i butikkene : Tusen takk! Ja, jeg skal ta det som jeg kommer, akkurat som med fødselen. Tror ikke det er så lurt å planlegge noe som helst når man venter baby. Det beste for å unngå sjokk og skuffelser er vel å ta ting som de kommer. Aah, dere er så brystfagre alle sammen *urettferdig* Haha. Jeg har kun en liten C-cup. 75c. Jaja, får håpe på litt silikonfaktor når melken kommer : 75 C er jo ikke smått heller da. Det er gjennomsnittlig, og det er sikkert akkurat den størelsen som passer best til kroppen din! Jeg sliter med ryggen enkelte dager, det er vel kanskje det eneste jeg kan klage litt over. Ellers har kroppen taklet det meste. Har alltid vært brystfager, og alltid vært bekymret over at det kun har vært fett. Gikk ned 15 kg og puppene fulgte ikke etter for å si det sånn. Må legge til at midjen min er slank og det hadde forloveden aldri lagt merke til før magen virkelig synes.. :skratte Ja, jeg er slu og forlater deg gang på gang. Uansett så er vi begge i uker med 2-tall foran en periode til, så vi holder nok følge en stund til. Og Teita, det å være veldig brystfager kan være tungt nok i seg selv, spesielt når ryggen og skuldrene gjør vondt, og nakken stivner slik at man får spenningshodepine. Så vært stolt over de brystene du har. Hehe, nei mine pupper er ganske så stabile de også. Da jeg gikk ned fra 73 kg til 67 kg da jeg begynte med trening, så rikket ikke puppene seg i størelse. Var forøvrig glad for det! På mamma derimot er det puppene som endrer størelse først, enten det er den ene eller andre veien Ang. å være brystfager; Jeg blir ansett som å være brystfager. Dvs. ikke ekstremt brystfager, men store pupper i alle fall. Likevel er de akkurat så "små" at de ikke plager meg på noen måte i forhold til ryggen, og de passer veldig godt eller til kroppen min. Er sånn sett ganske fornøyd der! Huff..Jeg må høres ut som den skrythøna som hele tiden sier at jeg er fornøyd med kroppen min. For å være ærlig, så var det ikke en eneste ting jeg var missfornøyd med når det kommer til kroppen min før jeg ble gravid og lat. Jeg var fornøyd før jeg gikk ned i vekt også, men etter at jeg begynte å trene, fikk muskler, ble fast i fisken, men med en flott figur, så har jeg vært utrolig fornøyd. Og det er deilig for en person som ellers har slitt med å være veldig usikker på seg selv. At jeg i det minste slapper av når det kommer til utseende. Than again, så har det først til at utseende mitt er veldig viktig for meg. Ikke i den forstand at jeg jåler meg opp og gjemmer meg bak sminke (bruker kun mascara), men at det er viktig for meg å se trent og sunn ut (og sexy )! Så ja..Denne jenta skal komme seg i gang med trening igjen, både nå, og etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. juni 2011 #885 Del Skrevet 23. juni 2011 Såre brystvorter? Løsningen er nærme!! *trommevirvel* PURELAN! PURELAN! PURELAN! Teriyaki - det ER vondt å amme i begynnelsen. Purelan er redningen, og etter hvert så går det så fint så! (For de fleste, vel og merke!) Og: hurra for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. juni 2011 #886 Del Skrevet 23. juni 2011 Og man har rett til å være stolt av kroppen sin om man er det. Det er din kropp og du gjør hva du vil med den. Jeg har noen skavanker jeg ikke liker som jeg kommer til å jobbe med etter at snuppa vår har kommet til verden, men alt i alt er jeg fornøyd. Jeg har aldri vært så veldig opptatt av utseendet, mer opptatt av hva jeg kan lære. Jeg er den nysgjerrige nerden. Uansett, så lenge du er fornøyd med deg selv, så er det ingenting bedre. Det hjelper veldig på selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #887 Del Skrevet 23. juni 2011 Teriyaki - det ER vondt å amme i begynnelsen. Purelan er redningen, og etter hvert så går det så fint så! (For de fleste, vel og merke!) Og: hurra for halvveis Grøss og gru! Men jammen godt det er lys i tunnellen og hjelpemidler. Og man har rett til å være stolt av kroppen sin om man er det. Det er din kropp og du gjør hva du vil med den. Jeg har noen skavanker jeg ikke liker som jeg kommer til å jobbe med etter at snuppa vår har kommet til verden, men alt i alt er jeg fornøyd. Jeg har aldri vært så veldig opptatt av utseendet, mer opptatt av hva jeg kan lære. Jeg er den nysgjerrige nerden. Uansett, så lenge du er fornøyd med deg selv, så er det ingenting bedre. Det hjelper veldig på selvtilliten. Ja så lenge man finner noe som gjør at man er fornøyde, så er det flott. Jeg er skolesmart når jeg vil det. Alle gangene jeg har stått litt på, så har jeg fått toppkarakterer. Men pga. manglende motivasjon er jeg som regel gjennomsnittlig på karakterene. Menmen.. Hmmm..Det er litt rart..I går hadde gutten den mest aktive dagen noen sinne. Kjente spark nesten hele dagen, og mange på utsiden også. I dag har jeg kjent et eller to svaaaake spark. Kanskje han er sliten etter gårdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. juni 2011 #888 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja så lenge man finner noe som gjør at man er fornøyde, så er det flott. Jeg er skolesmart når jeg vil det. Alle gangene jeg har stått litt på, så har jeg fått toppkarakterer. Men pga. manglende motivasjon er jeg som regel gjennomsnittlig på karakterene. Menmen.. Hmmm..Det er litt rart..I går hadde gutten den mest aktive dagen noen sinne. Kjente spark nesten hele dagen, og mange på utsiden også. I dag har jeg kjent et eller to svaaaake spark. Kanskje han er sliten etter gårdagen? Da har vi noe til felles, jeg er skolesmart når jeg gidder. Dog, jeg kunne vært over gjennomsnittet selv uten å legge all evne i det. Problemet var at jeg slet med post-traumatisk stress syndrom etter trakassering. Etter jeg fant det ut, så skjøt karakterene mine fra greit til bra. De blir slitne de også. Jenta mi har dager hvor hun er en aktiv liten apekatt, og så er det ikke slik dagen etter. De liker å sove litt de også. Uansett, om du er bekymret, så ringer man jm. De vil helst at du faktisk ringer om du er bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. juni 2011 #889 Del Skrevet 24. juni 2011 Veldig opp og ned med liv her også. Noen dager er hu helt propell hele dagen, mens andre dager er det bare litt nå og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #890 Del Skrevet 24. juni 2011 Godt å høre at lillegutt ikke er den eneste som har rolige og aktive dager. Lite å fortelle akkurat nå, annet enn at jeg dessverre må melde meg inn i "bekkenløsningsklubben" Det var som om noen slo på en knapp..Har hatt vond og stiv rygg de siste dagene, og et bekken som ikke tåler mye. Bare en halvtime i byen gjør at det verker ganske lenge etterpå. Får også vondt av å ligge for lenge på sofaen. Går heldigvis bra i senga, for da sover jeg på magen, og det er veldig god madrass, men sofaen er jo ganske hard, så.. Så da begynner grublingen. Jeg har to jobber. Får jeg mange vakter på den jobben jeg venter på vaktliste fra for sommeren, så vet jeg ikke om jeg klarer det. Tror det kan bli alt for tøft. Den ene jobben er mer skånsom for bekkenet enn den andre. Har da to alternativer: 1. Si til sjefen på jobben jeg venter på vaktliste fra, at jeg ikke kan ta så mange vakter i sommer likevell, og miste den inntekten, noe jeg helst ikke vil. 2. Dersom det går an/er lov, få full sykemelding fra legen, men som kun berører den ene jobben. Altså at jeg blir sykemeldt fra jobben jeg venter på vaktliste fra, slik at jeg får betalt for de vaktene je blir satt opp, men at jeg fortsetter i den andre jobben. Det er bare to, og av og til tre dager i uken, og er mye mer variert arbeid med muligheter for å sette seg ned og hvile noen ganger i løpet av dagen. Ønsker så klart alternativ nummer to. Men lar det seg gjøre? Går det an å bli helt sykemeldt fra den ene jobben, men fortsette å jobbe i den andre? Hvis jeg begrunner det for legen så vet jeg at han vil være enig med meg, men så har man jo regler å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #891 Del Skrevet 25. juni 2011 Hunden vår vant BIR (best i rase) og BIG 1 (best i gruppe) på valpeutstillingen i dag. Var riktignok ikke så hard konkurranse i og med at ridgeback ikke akkurat er den vanligste rasen, men flott var det uansett. Likevell trenger han masse trening før neste utstilling, som da vil være juniorhandling, for der er de strengere på prestasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. juni 2011 #892 Del Skrevet 25. juni 2011 Hunden vår vant BIR (best i rase) og BIG 1 (best i gruppe) på valpeutstillingen i dag. Var riktignok ikke så hard konkurranse i og med at ridgeback ikke akkurat er den vanligste rasen, men flott var det uansett. Likevell trenger han masse trening før neste utstilling, som da vil være juniorhandling, for der er de strengere på prestasjoner! Gratulerer til hunden deres! Selv om det ikke var hard konkurranse, så er det en seier (vel, to). Frøkna var helt vill i dag morges, så hun har dager hvor hun er stille. Hu drev og sparket nedover de to siste dagene, så jeg antar hun snur seg litt når hun har muligheten til det. Forresten, ikke helt greit med bekkenløsning, får håpe du ikke får skikkelig problemer med det. Uansett ville jeg nå tro den andre løsningen er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #893 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei på deg!! Gratulerer med halvveis!!! Som tiden flyr..! Jeg herdet brystvortene mine da jeg gikk med snupp og har begynt sånn smått nå også. Det er ikke verre enn at når jeg har dusjet så drar jeg en stiv håndduk over brystvortene noen ganger. Bittelitt vondt men det går så bra så Og som nevt her før så er purelan fantastisk!!! Både for såre brystvorter og såre lepper:) Jeg var ikke plaget med ammingen sist og ble heller aldri sår. Hvis jeg merket noe ubehag smurte jeg med purelan. Vet ikke om herdingen hjalp men jeg gjorde det i allefall ikke verre:) Au... Bekkentrøbbel skal man ikke kimse av:( Jeg ville ikke sagt noe om de vaktene... Kanskje stygt mener noen men en hver sørger for seg selv tenker jeg... Jeg mener ganske sikkert at du kan bli sykemeldt fra en spesifikk jobb men fortsette med en helt annen. Snakk med legen din du:) Grattis med flink bisk også Ble en hel avhandling når jeg først kom meg innom:) Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. juni 2011 #894 Del Skrevet 26. juni 2011 På tide å oppdatere meg litt her inne merker jeg. Så kjipt at du har fått bekkenløsning, det er ikke noe gøy... Om du er like heldig som meg så hjelper det å gå til fysioterapi - men det er klart at du må ta det veldig med ro i tillegg. Håper det ordner seg med sykmelding Smart å herde brystvortene nå, det skulle jeg også gjort. Amming er ingen dans på roser for alle, men det går seg som regel fort til. Jeg har også alltid hatt følsomme brystvorter, men man får et helt annet forhold til puppene når man ammer. Teita: Jeg gikk fra str. 75C til 75E på bare noen timer et par dager etter fødselen. Absolutt silikonfaktor! Så du blir nok brystfager etterhvert du også (Men man går gjerne litt ned igjen etter det da, heldigvis synes nå jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #895 Del Skrevet 26. juni 2011 Gratulerer til hunden deres! Selv om det ikke var hard konkurranse, så er det en seier (vel, to). Frøkna var helt vill i dag morges, så hun har dager hvor hun er stille. Hu drev og sparket nedover de to siste dagene, så jeg antar hun snur seg litt når hun har muligheten til det. Forresten, ikke helt greit med bekkenløsning, får håpe du ikke får skikkelig problemer med det. Uansett ville jeg nå tro den andre løsningen er det beste. Hehe, så artig! Jeg tror lillegutt har snudd seg sånn at han sparker inn mot ryggen, for de siste dagene har jeg kjent et og annet svaaakt spark. Må jo være noe sånt! Han er jo frisk og fin, så ser ikke hvorfor noe plutselig skulle være galt. Hei på deg!! Gratulerer med halvveis!!! Som tiden flyr..! Jeg herdet brystvortene mine da jeg gikk med snupp og har begynt sånn smått nå også. Det er ikke verre enn at når jeg har dusjet så drar jeg en stiv håndduk over brystvortene noen ganger. Bittelitt vondt men det går så bra så Og som nevt her før så er purelan fantastisk!!! Både for såre brystvorter og såre lepper:) Jeg var ikke plaget med ammingen sist og ble heller aldri sår. Hvis jeg merket noe ubehag smurte jeg med purelan. Vet ikke om herdingen hjalp men jeg gjorde det i allefall ikke verre:) Au... Bekkentrøbbel skal man ikke kimse av:( Jeg ville ikke sagt noe om de vaktene... Kanskje stygt mener noen men en hver sørger for seg selv tenker jeg... Jeg mener ganske sikkert at du kan bli sykemeldt fra en spesifikk jobb men fortsette med en helt annen. Snakk med legen din du:) Grattis med flink bisk også Ble en hel avhandling når jeg først kom meg innom:) Ha en fin søndag! Aha, det var jo lurt. Kanskje jeg skal prøve å gjøre det på samme måten som du har gjort det på. Så bra, håper virkeig det lar seg gjøre! Akkurat nå går det vel greit, men må jo så klart ta hensyn til kroppen min. Jeg har faktisk brukt å få en form for bekkenløsning/bekkensmerter i forbindelse med mensen og sånt, så har jo egentlig regnet med at dette kom for en dag før eller siden. Så får vi bare se om det blir værre, eller om det holder seg sånn her. På tide å oppdatere meg litt her inne merker jeg. Så kjipt at du har fått bekkenløsning, det er ikke noe gøy... Om du er like heldig som meg så hjelper det å gå til fysioterapi - men det er klart at du må ta det veldig med ro i tillegg. Håper det ordner seg med sykmelding Smart å herde brystvortene nå, det skulle jeg også gjort. Amming er ingen dans på roser for alle, men det går seg som regel fort til. Jeg har også alltid hatt følsomme brystvorter, men man får et helt annet forhold til puppene når man ammer. Teita: Jeg gikk fra str. 75C til 75E på bare noen timer et par dager etter fødselen. Absolutt silikonfaktor! Så du blir nok brystfager etterhvert du også (Men man går gjerne litt ned igjen etter det da, heldigvis synes nå jeg...) Tja, kanskje det kan hjelpe. Men det får man jo ikke betalt for med mindre det er kraftig bekkenløsning, og det har jeg ikke enda, så. Noe som forøvrig er lit tåpent. Er det ikke mye bedre å forebygge, enn å vente på at ting blir værre før man gjør noe? Jaja..Er ikke mye å gjøre med uansett. Ja jeg skal prøve å herde de. Har tenkt mye i det siste på at jeg gruer meg til ammingen, og siden jeg er bestemt på å få det til, så er det ikke sånn at jeg tenker "jaja, tar det som det kommer", selv om det egentlig er det man bør. ----------------------------------------------- Som sagt så er det lite liv fra lille for tiden. Blir jo litt bekymret når man er blitt vant til å kjenne masse liv hver dag i tre uker, men sannsynligvis er det bare det at han har snudd seg slik at han sparker mer mot ryggen. Hmm..Men jeg tror forøvrig gutten min kjenner mammaen sin godt, for i skrivende stund kjente jeg tre spark, da. De var ikke sånn kjempesterke, men de var da der. Som om han bare ville si "jeg er her jeg, slapp av"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. juni 2011 #896 Del Skrevet 26. juni 2011 De barna våre sparker når de vil si ifra at de er der. Hu her sparker nedover igjen, og jeg kjenner magen hoppe. Skjønne jenta mi. Husk at du er litt over 20 uker på vei, de snur seg mye lettere nå enn det hu tuppa i magen min gjør, og ryggsparking (altså mot ryggen din), er vanlig. Det er så lett å si "ikke bekymre deg", men det er bare dager man sitter på nåler og tror at ingenting er iorden. Slik er nå svangerskapet, man bekymrer seg over mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. juni 2011 #897 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg fikk diagnosen ganske tidlig, så jeg fikk det dekket... Jeg var nok i grenseland, men manuellterapeuten min var grei og ga meg henvisningen. Jeg hadde altså "bekkenløsning med gangvansker" selv om jeg klarte å gå, fordi det var ganske smertefullt å gå langt. Du kan jo overdrive litt til legen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 26. juni 2011 #898 Del Skrevet 26. juni 2011 Gratulerer så mye med halvveis i svangerskapet! :D Er noen dager siden jeg har vært innom nå, så kjekt å lese nå God bedring med bekkenløsningen Håper det ordner seg ang sykemelding. Jeg Tror nok det skal gå fint å få sykemelding kun for den ene jobben. Jeg fikk ordna det selv en periode jeg var mye plaga med ryggen:) Har tenkt tanken med å ordne en prøvedagbok, men tror jeg venter til det faktisk er noe på gang i magen, slik at jeg ikke får så høye forventinger:) Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #899 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg fikk diagnosen ganske tidlig, så jeg fikk det dekket... Jeg var nok i grenseland, men manuellterapeuten min var grei og ga meg henvisningen. Jeg hadde altså "bekkenløsning med gangvansker" selv om jeg klarte å gå, fordi det var ganske smertefullt å gå langt. Du kan jo overdrive litt til legen din? Hehe, ja det må jo gå an å overdrive bittelitt. Det går litt opp og ned, virker det som da. I dag har det gått ganske greit, mens andre dager får jeg vondt etter bare en halvtime i byen. Gratulerer så mye med halvveis i svangerskapet! :D Er noen dager siden jeg har vært innom nå, så kjekt å lese nå God bedring med bekkenløsningen Håper det ordner seg ang sykemelding. Jeg Tror nok det skal gå fint å få sykemelding kun for den ene jobben. Jeg fikk ordna det selv en periode jeg var mye plaga med ryggen:) Har tenkt tanken med å ordne en prøvedagbok, men tror jeg venter til det faktisk er noe på gang i magen, slik at jeg ikke får så høye forventinger:) Ha en fin kveld videre Takk for det! Bekkenløsningen kjennes grei ut i dag, så da får vi se hvordan det utvikler seg framover. Ok, men det var jo oppløftende, i alle fall! Da skal jeg nok få ordnet meg sykemeldig fra den ene jobben, dersom det bli nødvendig. I morgen drar vi på en liten tredagers, så med mindre jeg tar pc litt opp på kveldene, så blir jeg vel borte til torsdags kveld. Tror gutten hadde skikkelig fest i magen i går kveld, altså. Fy og fy som han romstrerte og sparket Bare koselig det, da. Ha en fin uke, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. juni 2011 #900 Del Skrevet 28. juni 2011 Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå