Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 #781 Del Skrevet 14. juni 2011 Tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. juni 2011 #782 Del Skrevet 14. juni 2011 Trist å lese at du ikke har det så bra om dagen Godt du klarer å slippe ut tårene - selv synes jeg det hjelper i vanskelige perioder, men håper du også har noen å snakke med. Nå får vi se frem til ultralyden din Blir spennende å lese oppdatering etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. juni 2011 #783 Del Skrevet 14. juni 2011 Så trist at du har tunge dager Håper det er utsikt til bedring fremover iallfall - tungt å gå sånn Spennende med UL da - jeg hadde glemt hva jeg hadde tippet, og tenkte først at det må være en jente, og så så jeg på lista at det var det jeg tippet første gang og. Så en gang må jeg jo få rett med denne tippinga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #784 Del Skrevet 14. juni 2011 Tusen takk for gode ord, alle sammen! Og ja, jeg har noen å snakke med om jeg føler for det. Det er ikke kjempeille hele tiden da, men det er utrolig turbulent.. Kisskissbangbang og Småkjekset noteres ned! Vi har vært på tur i dag også, og hundene har badet og kost seg mens vi grillet litt. Er jo så fint vær her for tiden! Det har gått i ett i dag, og frøbel har vært rolig hele dagen...Fram til jeg la meg på sofaen. Men det er jo bare fint for meg, det. Da kan jeg ligge og kose meg med å kjenne på sparkene. i overimorgen er dagen endelig her! UL er ikke før halv tre, da. Så blir noen timer å vente på torsdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 15. juni 2011 "Det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe at i moooorgen, får vi vite kjøøøønn!" Nei nå gleder jeg meg.. Men må også legge til et spørsmål; Noen som har opplevd å av og til få en sånn rar smerte i område rundt livmorhalsen? Bruker å få det av og til, og da gjør det vondt å gå..Håper ikke det er noe farlig, en infeksjon eller lignende..Kan jo spørre i morgen, da. Men regner med de ikke foretar noen undersøkelser nedentil når det er UL-time man har..Så må vel eventuelt gå til legen, noe jeg helst unngår når det kommer til GU.. Da skal jeg oppdatere når jeg kommer hjem i morgen. Timen er halv to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. juni 2011 #786 Del Skrevet 15. juni 2011 Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juni 2011 #787 Del Skrevet 15. juni 2011 Blir kjempespennende å høre hva du har å fortelle etter UL Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. juni 2011 #788 Del Skrevet 15. juni 2011 Lykke til ja, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. juni 2011 #789 Del Skrevet 15. juni 2011 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 16. juni 2011 #790 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg gleder meg til å logge meg inn her igjen i ettermidag å se hva oppdateringen din sier Kos deg med å se gullet i magen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. juni 2011 #791 Del Skrevet 16. juni 2011 "Det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe at i moooorgen, får vi vite kjøøøønn!" *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. juni 2011 #792 Del Skrevet 16. juni 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2011 #793 Del Skrevet 16. juni 2011 Lykke til i dag, håper minien flasher seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. juni 2011 #794 Del Skrevet 16. juni 2011 Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 16. juni 2011 #795 Del Skrevet 16. juni 2011 Gleder meg til vi får vite hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #796 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Heihei alle sammen! Litt sen oppdatering, men bedre sent enn aldri.. Vel..Spiren er frisk og fin, vinket, gapte og sprellet litt. Men måtte ta en gåtur og drikke litt sagt for å få tatt fine bilder. Litt sjenert var h*n.. Når det gjelder kjønn, så var det lett å se hva som skjulte seg i magen. Det var nemlig en liten gutt! Så da er det bare å grave seg ned i navnebøker/internett igjen! Sambo liker Odin, da. Endret 16. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 16. juni 2011 Ja også har jeg ny termin, da. Og det er 11.11.11! Så er 19+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. juni 2011 #798 Del Skrevet 16. juni 2011 Åh, jeg som var sikker på at det var en jente! Men, gutt! De er altså fantastiske! (Og jeg er selvsagt helt objektiv! ) Gratulerer så mye, Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. juni 2011 #799 Del Skrevet 16. juni 2011 Gratulerer med gutten og for en herlig dato han er ventet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. juni 2011 #800 Del Skrevet 16. juni 2011 Åå, gratulerer så mye med en liten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå