Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist å lese at du ikke har det så bra om dagen :troest:

Godt du klarer å slippe ut tårene - selv synes jeg det hjelper i vanskelige perioder, men håper du også har noen å snakke med.

:klemmer:

Nå får vi se frem til ultralyden din :strix: Blir spennende å lese oppdatering etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du har tunge dager :klemmer: Håper det er utsikt til bedring fremover iallfall - tungt å gå sånn :troest:

Spennende med UL da - jeg hadde glemt hva jeg hadde tippet, og tenkte først at det må være en jente, og så så jeg på lista at det var det jeg tippet første gang og. Så en gang må jeg jo få rett med denne tippinga mi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, alle sammen! :) Og ja, jeg har noen å snakke med om jeg føler for det. Det er ikke kjempeille hele tiden da, men det er utrolig turbulent..

Kisskissbangbang og Småkjekset noteres ned!

Vi har vært på tur i dag også, og hundene har badet og kost seg mens vi grillet litt. :) Er jo så fint vær her for tiden! :jepp:

Det har gått i ett i dag, og frøbel har vært rolig hele dagen...Fram til jeg la meg på sofaen. :fnise: Men det er jo bare fint for meg, det. Da kan jeg ligge og kose meg med å kjenne på sparkene.

i overimorgen er dagen endelig her! :hoppe: UL er ikke før halv tre, da. Så blir noen timer å vente på torsdag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe at i moooorgen, får vi vite kjøøøønn!" :hoppe::sjenert:

Nei nå gleder jeg meg..

Men må også legge til et spørsmål; Noen som har opplevd å av og til få en sånn rar smerte i område rundt livmorhalsen? Bruker å få det av og til, og da gjør det vondt å gå..Håper ikke det er noe farlig, en infeksjon eller lignende..Kan jo spørre i morgen, da. Men regner med de ikke foretar noen undersøkelser nedentil når det er UL-time man har..Så må vel eventuelt gå til legen, noe jeg helst unngår når det kommer til GU..

Da skal jeg oppdatere når jeg kommer hjem i morgen. Timen er halv to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdejenta

Jeg gleder meg til å logge meg inn her igjen i ettermidag å se hva oppdateringen din sier :jepp:

Kos deg med å se gullet i magen i dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe at i moooorgen, får vi vite kjøøøønn!" :hoppe::sjenert:

*liker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle sammen! Litt sen oppdatering, men bedre sent enn aldri.. :fnise:

Vel..Spiren er frisk og fin, vinket, gapte og sprellet litt. Men måtte ta en gåtur og drikke litt sagt for å få tatt fine bilder. Litt sjenert var h*n.. :)

Når det gjelder kjønn, så var det lett å se hva som skjulte seg i magen.

Det var nemlig en liten gutt! :rodmer:

Så da er det bare å grave seg ned i navnebøker/internett igjen! :fnise: Sambo liker Odin, da. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg som var sikker på at det var en jente! :fnise:

Men, gutt! De er altså fantastiske! :rodmer: (Og jeg er selvsagt helt objektiv! ;) )

Gratulerer så mye, Teriyaki! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...