Kitsch Skrevet 8. juni 2011 #761 Del Skrevet 8. juni 2011 Glemte jo å for 17 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #762 Del Skrevet 9. juni 2011 Så utrolig koselig meg spark ! Jeg tipper du får en Heihei og Du er notert i tippelisten! spark er veldig koselig, men også litt rart, hehe. Liten aylien som bor inni meg. Glemte jo å for 17 uker! NÅ ER DET HELG!! Dvs. jeg skal jobbe seks timer på lørdag, men jeg har fri i morgen, søndag og begynner ikke i praksisen før halv tre på mandag. Dagen i dag har vært herlig! Hatt 25 grader og sol. Rett etter jobb dro jeg på butikken og kjøpte pølser, jordbær og sånt også tok vi hundene og kjørte et stykke inn langt en elv som heter Vattenvatnet. Så gikk vi ca. en halvtime til vi kom til et kjempeflott sted som heter kulpen. Det er det foss og kjempefint. Grillet og koset oss. så satt vi ute i hagen litt. Er meldt bra i morgen også. Men ikke like varmt som det har vært i dag. Lørdag derimot er det meldt 23 grader. Om tre uker skal vi forresten til Sør-Sverige. Vi drar til for å handle/kikke på ikea, og for å være litt i feriemodus et par dager. Skulle egentlig bare til Happaranda i Sverige, med bil. Men vi ville gjøre det litt mer staselig siden det ellers ikke blir ferie i år! Ingen spark i dag. Merkelig..Skal jo egentlig ikke bli bekymret så tidlig for å ikke kjenne spark, men nå hadde jeg jo kjent liv hver dag siden lørdag. Neida, den lille er vel i orden. EN uke til Ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. juni 2011 #763 Del Skrevet 9. juni 2011 for en uke til UL! Da får du sett lille frøbel igjen, og om det er ei lita frøken eller en liten pjokk. Gleder meg til å høre om alt egentlig. Blir koselig med ferie! Hvor lenge har du igjen i praksisen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #764 Del Skrevet 9. juni 2011 for en uke til UL! Da får du sett lille frøbel igjen, og om det er ei lita frøken eller en liten pjokk. Gleder meg til å høre om alt egentlig. Blir koselig med ferie! Hvor lenge har du igjen i praksisen forresten? Jepp, gleder meg mye til det! Husker jeg og mamma var på en babybutikk for en stund siden, og jeg sa at det var nok så mye som ca. åtte uker til vi fikk vite kjønn..Nå er det bare en! Kjente forresten spark i stad, så den lille har vel bare sovet på dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. juni 2011 #765 Del Skrevet 9. juni 2011 Åh, så spennende at det snart er UL-tid! Spent på hva du har i magen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juni 2011 #766 Del Skrevet 10. juni 2011 Hørtes ut som en kjempe koselig tur Jippi, snart UL Det blir spennende! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. juni 2011 #767 Del Skrevet 10. juni 2011 Gleder meg skikkelig til å vite om det er jente eller gutt som bor i magen din Det med at det kan gå litt tid mellom hver gang du kjenner sparkene er bare fordi babyen fortsatt er så liten at h*n må treffe noen nerver for at du skal kunne kjenne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #768 Del Skrevet 10. juni 2011 Åh, så spennende at det snart er UL-tid! Spent på hva du har i magen, jeg. Er veldig spent jeg også! Hørtes ut som en kjempe koselig tur Jippi, snart UL Det blir spennende! Ha en fin helg Ja den var veldig koselig. Vi har utrolig mange fine steder å gå på tur her i området. Gleder meg skikkelig til å vite om det er jente eller gutt som bor i magen din Det med at det kan gå litt tid mellom hver gang du kjenner sparkene er bare fordi babyen fortsatt er så liten at h*n må treffe noen nerver for at du skal kunne kjenne det. Ja jeg også, det er jo noe av det som man går rundt og lurer mest på første halvdel av snagerskapet. Joda jeg vet jo det, men har hittil kjent liv hver dag, og det er stas. Men man blir fort vant til at det kjennes liv hver dag, så da stusser man litt når man ikke kjenner noe, hehe. Kjente to litt kraftigere spark i dag, enn de andre sparkene. Det var jo litt artig. Hoff..Det har ikke vært en eneste sky på himmelen i dag, og sikker 26 varmegrader! Deilig! Har vært ute fra jeg stod opp halv ni til nå, så nå er jeg sliten og døsig. Fått vasket bilen både utvendig og innvendig har jeg også gjort. Aldri sett den så ren og pen før! Også har vi grillet og kost oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 10. juni 2011 #769 Del Skrevet 10. juni 2011 Er veldig spent jeg også! Ja den var veldig koselig. Vi har utrolig mange fine steder å gå på tur her i området. Ja jeg også, det er jo noe av det som man går rundt og lurer mest på første halvdel av snagerskapet. Joda jeg vet jo det, men har hittil kjent liv hver dag, og det er stas. Men man blir fort vant til at det kjennes liv hver dag, så da stusser man litt når man ikke kjenner noe, hehe. Kjente to litt kraftigere spark i dag, enn de andre sparkene. Det var jo litt artig. Hoff..Det har ikke vært en eneste sky på himmelen i dag, og sikker 26 varmegrader! Deilig! Har vært ute fra jeg stod opp halv ni til nå, så nå er jeg sliten og døsig. Fått vasket bilen både utvendig og innvendig har jeg også gjort. Aldri sett den så ren og pen før! Også har vi grillet og kost oss. Måtte bare nevne det med sparkene fordi jeg ble småparanoid selv når jeg ikke kjente mer spark på en stund Du er heldig som har så fint vær! Her har det vært kjipt vær bortsett fra to dager på tre uker Like greit at jeg drar til Spania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #770 Del Skrevet 11. juni 2011 Måtte bare nevne det med sparkene fordi jeg ble småparanoid selv når jeg ikke kjente mer spark på en stund Du er heldig som har så fint vær! Her har det vært kjipt vær bortsett fra to dager på tre uker Like greit at jeg drar til Spania! Hehe, ja man blir jo fort det, selv om man vet at det ikke er vanlig å kjenne liv så tidlig. Vi har enda flott vær! temperaturen er litt lavere nå da, men fortsatt sol og flott ute. Grillings i dag også ja. Ikke helt det jeg ville, men nå ble det sånn. Så lager vi helle hjemmelaget pizza i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Har det egentlig ikke noe bra, jeg.. Kan ikke skrive noe særlig om det her inne, for det er alt for lett å kjenne igjen..Men har hatt det utrolig vanskelig i flere måneder nå..Fire måneder, faktisk..Er flink til å distansere meg (egenskap jeg har lært meg etter en hard oppvekst), men det vanskelige er der likevel, og jeg blir konstant påminnet om alt det vonde av den andre parten som er involvert.. Redd jeg ødelegger frøbel pga. jeg er så langt nede..Gråter og gråter. Frøbel var flink til å si i fra at det fortsatt er futt i h*n, da. Kom med et skikkelig kraftig spark, og flere andre litt svakere. Det er jo et lyspunkt, da... Har ellers vært ute i hele dag. Tårene har trillet, et par ganger har det vært skikkleig hulking også..Men har også fått syslet litt i blomsterbedet, vært med veninner og gått to turer med hunden. Så sett bort i fra det vonde, så har dagen vært bra. Endret 12. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. juni 2011 #772 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 13. juni 2011 #773 Del Skrevet 13. juni 2011 Huffda, det var trist å lese. Vil bare gi deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. juni 2011 #774 Del Skrevet 13. juni 2011 Trist å høre at du ikke har det bra. Vil gi deg en stor jeg også. Håper ting blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #775 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Takk for klemmer! Nå er det bare tre dager til UL. Tenk at ventetiden snart er over. Har gledet meg til å få vite kjønn fra den dagen jeg viste jeg var gravid, for over tre mnd. siden. Her er forresten tippelisten, slik den ser ut nå: Tippeliste: Delphina Pitteliten Ripsy Skytte Umuriel -Mala- Teriyaki Sushi ^^Belle^^ Zia Bygdejenta Pjusk GUNS Teita Poppislopp Ms. Raggsokk *appifany* Endret 13. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. juni 2011 #776 Del Skrevet 13. juni 2011 Har ikke jeg tippa? Jeg er overbevist om at det er en liten som gjemmer seg der inne! Og så trist at du ikke har det bra. Har du noen du kan snakke med om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. juni 2011 #777 Del Skrevet 13. juni 2011 Haaper ting har blitt bedre Teriyaki, og at du ikke holder ting inne. Trenger du en skikkelig utblaasing, saa bare skrik og hyl. Jeg bidrar gjerne til aa vaere en skulder aa graate paa, om du skulle trenge det (selv om jeg sitter her i regnfylte Nederland). Snart faar du vite det! Er ikke det deilig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2011 #778 Del Skrevet 13. juni 2011 Huff, så trist at du ikke har det fint. Tror nok lille frøbel merker det på deg og vil muntre deg opp med sparkene sine. Så utrolig spennende med UL da, det er helt fantastisk. For meg var bare det å få vite at det faktisk fantes et menneske inni der helt utrolig. Kjønn spilte absolutt ingen rolle, men da vi fikk vite hva det var ble det liksom mye mer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. juni 2011 #779 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei hei! Vattenvatnet vet jeg faktisk hvor er:) Godt å kose seg på tur! Men ikke godt å lese at du har det tungt og trist:( Må si ifra hvis det er noe som kan være til hjelp. Håper uansett hva det er at du har noen å prate med om saken.. Vondt og tungt å slite med alt alene. Men nå har du i allefall UL rett rundt hjørnet:) Da får du endelig vite hvem som bor i magen din <3 Stoooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. juni 2011 #780 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei hei! Vattenvatnet vet jeg faktisk hvor er:) Godt å kose seg på tur! Men ikke godt å lese at du har det tungt og trist:( Må si ifra hvis det er noe som kan være til hjelp. Håper uansett hva det er at du har noen å prate med om saken.. Vondt og tungt å slite med alt alene. Men nå har du i allefall UL rett rundt hjørnet:) Da får du endelig vite hvem som bor i magen din <3 Stoooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå