Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Nå som det kun er litt over to uker til UL, må jeg vel lage tippeliste!

blir det :babygutt: eller :babyjente: ? Tipp i vei for de som vil!

Jeg tror det blir ei lita jente jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke er en baby, så håper jeg det er en delfin eller noe sånt. Eller kattunger! Kattunger er søte! :fnise:

Okeeeej, skal skjerpe meg! Håper ikke praksisen tar helt knekken på deg, og at du har det bra. :klemmer:

Jeg er allergisk mot katt, så da hadde delfin vært mer passende. :fnise: Eller en enhjøring!

Begynner å bli veldig sliten nå, men er bare 11 arbeidsdager igjen nå. Etter denne uken, bare åtte! Har seinvakt i dag da, så har fått sovet ordentlig ut. :)

Jeg tror det blir ei lita jente jeg :)

Notert!

Kick little baby, kick!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise:

Skjønner godt at du begynner å bli sliten, men det er bare å telle ned nå vet du. Det er ikke lenge til du er ferdig. Tenkte alltid slikt når jeg hadde sommerjobb (som jeg dog trivdes i). "Nå er jeg over halvveis", "bare så så mange uker igjen..." og tilslutt "Bare noen dager igjen". Etter det er det bare luksus, eller for min del, så var det rett på lesinga igjen.

Flott at du har fått sovet ut! Viktig når man ruger på små, søte delfiner/enhjørninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen det med tretthet, det er ikke bare bare og ruge på en baby, det er hardt arbeid det! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg la merke til noe nå:

Jeg er 23 uker og 6 dager på vei, og har 16 uker og 1 dag igjen (ifølge tickeren). Du er 16 uker og 1 dag på vei, og har 23 uker og 6 dager igjen (ifølge tickeren).

Synes det var litt festlig jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 16 uker :hoppe:

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Det har desverre blitt mye mindre kg tid den siste måneden. Men jeg følger litt med likevel.

Når det gjelder den harde klumpen så tipper jeg det også kan ha vært kynnere - jeg kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen.

Og så må jeg slenge meg på tippelista jeg også. Jeg har en sterk guttefølelse på deg :babygutt: . Det blir spennende å se. Når er datoen for ul igjen? (beklager hvis du nettopp har skrevet det...)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen det med tretthet, det er ikke bare bare og ruge på en baby, det er hardt arbeid det! :sovne:

Hehe, nei det kan du jammen si! :jepp: Og det kjipeste når det kommer til det, er ikke det at jeg er så sliten..Det er det at sambo ikke skjønner hvor sliten jeg faktisk bli.. :sukk:

:hoppe: FOR 16 UKER I GÅR :hoppe: Rakk ikke å komme på for å hoppe i går.

Koselig at du kommer innom og hopper for meg! :)

Jeg la merke til noe nå:

Jeg er 23 uker og 6 dager på vei, og har 16 uker og 1 dag igjen (ifølge tickeren). Du er 16 uker og 1 dag på vei, og har 23 uker og 6 dager igjen (ifølge tickeren).

Synes det var litt festlig jeg. :sjenert:

Hihi, det var litt festelig, ja! :fnise: Du legger jammen merke til mye rart! :fnise:

I går var jeg 16 uker på vei, og det var 16 dager til UL 16 juni. Synes det var litt artig jeg, men det du la merke til var enda mer.."artig".. hehe :fnise:

Hurra for 16 uker :hoppe:

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Det har desverre blitt mye mindre kg tid den siste måneden. Men jeg følger litt med likevel.

Når det gjelder den harde klumpen så tipper jeg det også kan ha vært kynnere - jeg kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen.

Og så må jeg slenge meg på tippelista jeg også. Jeg har en sterk guttefølelse på deg :babygutt: . Det blir spennende å se. Når er datoen for ul igjen? (beklager hvis du nettopp har skrevet det...)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld! :klemmer:

Hei Ripsy! Det er jo ikke alltid man har så god tid på seg, så sånn er det nå bare. :)

Godt mulig det var kynnere, i så fall har jeg fått min første bra tidlig.

Og tusen takk for det, du også! :klemmer:

Du er forresten notert!

Tipper på ei lita :babyjente::hjerte:

Notert! :hopppe:

Vel..Har ikke så mye å si, jeg. Annet enn at jeg er trøøøtt! 10 arbeidsdager igjen i praksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser tippelisten ut hittil! Flest som tror jeg får jente! :)

Tippeliste:

:babygutt:

Delphina

Pitteliten

Ripsy

:babyjente:

Teriyaki

Sushi

^^Belle^^

Zia

Bygdejenta

Pjusk

GUNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Har en utdannelse som tilsier at jeg må være observant, hehe, neida. :fnise: Men jeg synes var litt morsomt å se, det er ikke akkurat så ofte man ser det. Kanskje ikke like interessant for andre, men jeg hadde delertrang :sjenert: Synes den du fant i går var festlig den også! :fnise:

Det er bare 10 dager igjen, det er ikke mye. Se tilbake på alle ukene du har jobbet praksis. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fort de 10 dagene skal du se :) Jeg tror det er ei lita jente :rodmer:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeello!!!

Da var jeg endelig på runde og jeg tipper gutt:) Sikkert fordi jeg er guttemamma selv:)

Ha en superfin helg:) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg husker ikke om jeg har tippet hos deg før (jeg leser for mange graviditetsdagbøker for tiden... :fnise: ), men jeg tror JENTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har notert dere alle sammen! :jepp: De fleste tror vist at jeg får jente. :)

ENDELIG får jeg en dag fri i morgen. Det blir godt. Men har en oppgave jeg må jobbe med, da. Gleder meg til den er innlevert, for det er siste innleverin før sommeren.

På mandag skal jeg forresten på jordmortime! Gleder meg litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Jeg tror jeg kjente de første sparkene! :klo:

Først kjente jeg et pittelite dult på høyre side. Så la jeg meg skikkelig på rygg og kjente etter, dyttet litt på magen også. Mulig jeg dyttet babyen til venstre side, for plutselig kjente jeg et dult til. Og litt etter enda et dult! Hva annet kan det ha vært??

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...