Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Huff, har også samme erfaring med NextGentel. Brukte mnd på å få ordnet opp i internettet og så måtte vi betale for de mnd vi ikke hadde hatt internett. Hadde mye problemer med nettet etter dette og så til slutt byttet vi leverandør og har ikke hatt noen problemer etter det. Dumme NextGentel :kjefte:

Håper de neste to ukene går fort for deg. Høres ikke veldig moro ut å måtte jobbe så mye. Pass på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk tjent en hel del, men var sliten i ryggen etter den jobbingen. :sjenert: Har alltid likt tomatbønner, og tenker på diverse paier jeg har spist med tomatbønner. :sikle:

Har erfaring med NextGentel, og det er ikke akkurat positivt, og ser at vi kanskje har veldig lik erfaring. Ikke kundevennlige i det hele tatt. :kjefte: Tror det kanskje er bedre med noen av de andre selskapene, har prøvd en del og har mine favoritter for å si det sånn. :fnise:

Nudler er bare farlig godt, og du får jo inn en del salt nå vet du. Kan være et greit alternativ når man føler seg dårlig. :fnise:

Tomatbønner i pai? Aldri hørt om!

Ja burde vel egentlig vurdere å bytte selskap. Er bare så mye ork å skulle begynne med det! :fnise: Plus at huset vårt ligger litt dårlig til, så det er ikke alle selskap vi kan bruke heller, mener jeg å huske. Men tror vi kan bruke telenor (?).

Ja nudler er rett og slett kjempegodt! Men tror jeg har fått min dose for noen dager nå (sier jeg fram til i morgen når jeg får lyst på igjen :ler: ).

Huff, har også samme erfaring med NextGentel. Brukte mnd på å få ordnet opp i internettet og så måtte vi betale for de mnd vi ikke hadde hatt internett. Hadde mye problemer med nettet etter dette og så til slutt byttet vi leverandør og har ikke hatt noen problemer etter det. Dumme NextGentel :kjefte:

Håper de neste to ukene går fort for deg. Høres ikke veldig moro ut å måtte jobbe så mye. Pass på deg selv :klemmer:

Tydeligvis et dårlig selskap når så mange har dårlig erfaring med dem. Jeg skal nok definitivt vurdere å bytte!!

Nei og enda værre er det når man ikke får betalt for det. Er jo praksis jeg skal jobbe så mye i. Hehe. ;)

God natta jenter! Jeg er for tredje dagen på rad dårlig hals, vondt i hode og øyne, så legger meg tidlig i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Eller formiddag!

Jeg er hjemme i dag pga. ikke helt frisk..Litt deilig, men litt kjedelig også.

Falt for fristelsen i dag, og hørte på hjertelyden. 152 slag i minuttet! Så nå har det sunket fra sist, sånn som det skal. Det slår jo veldig fort (167 slag var det sist) før uke 13. Men det er i alle fall "jentehjerteslag", så blir jo spennende å se hva som skjuler seg i magen min. Har jo mest jentefølelse, men kan samtidig ta veldig feil. 24 dager til jeg får vite det! :jepp:

Kjenner jeg begynner å bli veeeldig utålmodig nå. 24 dager er lenge! Eller egentlig bare litt over tre uker, men likevel! :fnise: Får fokusere på at først er det jordmortime om akkurat to uker. Så får telle ned til det først, da! Og så klart håpe at jeg har kjent spark innen da! :jepp:

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem eller noe, men samboeren min spurte legen når vi var på UL sist om hjerteslag kan påvise kjønn, og han avkreftet dette på det sterkeste, og sa at det ikke var gjort noen form for undersøkelse som kan påvise det. Men men, en vet jo aldri :)

Håper selvfølgelig du får :babyjente: siden det er det du ønsker deg mest :)

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt og resultatet var at jeg leste om nudler og fikk vanvittig lyst på det

God bedringsklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem eller noe, men samboeren min spurte legen når vi var på UL sist om hjerteslag kan påvise kjønn, og han avkreftet dette på det sterkeste, og sa at det ikke var gjort noen form for undersøkelse som kan påvise det. Men men, en vet jo aldri :)

Håper selvfølgelig du får :babyjente: siden det er det du ønsker deg mest :)

Tror ikke på det selv heller! ;) Det er en myte akkurat som alle de andre tingene som sier om man får gutt eller jente. Likevell er det artig å se på og se om det stemmer for ens egen del. Noen jordmødre bruker faktisk å fortelle at de tror det er jente/gutt utifra hjerteslag, men det synes jeg ikke at de burde i og med at dette ikke er en fastsatt sannhet.

Takk for det!

Innom og oppdaterer meg litt og resultatet var at jeg leste om nudler og fikk vanvittig lyst på det

God bedringsklem til deg

Hehe, ja jeg har det med å friste andre her inne med diverse mat/snop.. :ler:

Takk for det!!

Jeg som bare skulle rydde kjøkkenet for å gjøre det klart til middagslaging, fikk ånden over meg. Så nå er mesteparten av huset ryddet, gulvene støvsugd, trappen støvsugd, badet vasket og en klesvask ligger i maskinen.. :sjenert: Jeg som er så dårlig på å holde det i orden kan ikke bare slutte når jeg først får ånden over meg, da må det utnyttes! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med så mye husarbeid unnagjort! Flinka :)

Ja det var godt! :jepp:

Er så deilig når man setter seg ned og kan slappe av! Gulvene må riktignok vaskes før alt er ferdig, men det orker jeg ikke i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tid, den sorg. Hehe.

I morgen har vi ukesjubileum :hoppe:

Ja det har vi så sannelig! Tenk om en uke så er du halvveis! Eller om en uke og et par dager! Det er jammen ikke værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, det blir deilig. Kjenner jeg blir litt utålmodig av all denne ventingen, men men, det er vel en grunn til at et svangerskap varer i ni måneder.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ikke godt å være syk Teriyaki :klemmer: Håper det går over fort, og så må du ha god bedring.

Ville ikke ødelegge morroa, ved å si at jenta har hatt guttehjerteslag hver gang vi har målt. :sjenert: Dog, mytene er morsomme. De fleste tegn har jo tydd på at det skulle jo ha vært en gutt, og jeg satt jo og tenkte "Vi var veldig aktive, så sannsynligheten for gutt er så absolutt der, kanskje litt større". Neida, frøkna var raskest, og det er vi jo uansett glad for. Sunn og sterk er hu jo.

Det er forresten ikke i paien tomatbønnene er, men ved siden av. Kjøttpai og tomatbønner :sikle:

Må innrømme at tiden går fort nå, føles ikke så lenge siden jeg sist hoppet for deg. :fnise: For den saks skyld, så er det jo ikke lenge siden jeg begynte å skrive på KG. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker! :hoppe:

Kastet nesten opp i stad, og det ligger fortsatt høyt oppe. Spiser som regel røkt kalkunskinke med ost og agurk til frokost (på brødskive). I går kjøpte jeg vanlig og krydret kalkunskinke, det falt tydeligvis ikke i smak! Ble først kvalm av å spise det, men etter hvert kom brekningen også. Blir ikke noe mer av den skinken der for min del..

5 timer søvn, og nå drar jeg på jobb.. :sukk:

Hehe, var ikke så positivt dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg helt klart bedre, ja. Var bare kvalm en liten stund. Det var noe med den skinken som rett og slett bød meg i mot! Blir ikke å kjøpe den igjen! :fnise:

Er så stormforkjølet! Nyser, tett i nesen og hoster! Stakkars Frøbel! Må jo være som å være i et regelmessig jordskjelv inni der! :fnise:

Jeg lurer på om det stemmer dette med at man får vondt i hodet når babyen tisser? Jeg har sjeldent vondt i hodet, men de siste dagene har jeg i noen minutter noen ganger fått litt lett hodepine.

Og en annen ting; Tenk at Frøbel skal vokse 5 cm på bare en uke nå! Det er jammen ikke værst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt noe om hodepine når babyen tisser, det høres veldig rart ut... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt noe om hodepine når babyen tisser, det høres veldig rart ut... :fnise:

Synes også det ser rart ut. Men har hørt det et par ganger, et eller flere steder.. :fnise::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 15 uker :hoppe:

Tenk at nå kommer snart sparkene til lille Frøbel å kjennes :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min hadde visst lest noe sånt som at man får vondt i hodet når babyen tisser ja, og jeg har hatt en del vondt i hodet, så hmm.. Kanskje? :)

Signere nysing og jordskjelv for de små, haha. Jeg nyser minst 10 ganger om dagen. Stakkars :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...