Teriyaki Skrevet 24. april 2011 Forfatter #481 Del Skrevet 24. april 2011 2.trimester nærmer seg med stormskritt! Det er koselig å høre at dere hadde det gøy på hytta! Påskevær og skivær er etterlengtet her. Skulle gjerne hatt snø å rulle meg i. Sender du noe sørover eller? Ja det er spesielt når man kan sitte i t-skjorte, men påsken er jo sen og det er jo snart mai. Håper du har en fin helg så langt. Hehe, ja. Men i Bodø er det faktisk ikke så vanlig å ha t-sjortevær i april. I fjor var det kaldt og surt store deler av april, så var ikke i nærheten av slike tilstander som vi har nå. Når begynte andre trimester igjen? Idet man runder uke 13? Huff, jeg er såååå lei av både snø og vinter, så jeg er glad skigåing og sånt er ferdig for i år! Jeg vil ha sol og sommer!! Nå har det skyet over igjen, og ifølge værmeldingen kommer ikke solen tilbake før på lørdag. Og det står bare åtte grader i skyggen. Men får håpe det blir varmere enn de spår. Hørtes ut som du har hatt en koselig påskeferie med hyttetur og grillings Jepp, har vært veldig koselig! I dag har jeg vært flink å gjøre mer hagearbeid, nå er det ikke såå mye mer igjen før jeg er ferdig med raking etter høst/vinter. Så har vi spist rester fra gårdagens grilling. Namnam. Nå er det avslapping for alle penga her, for jeg er utslitt! Blir tidlig kveld i kveld, ja. Siste fridag i morgen før en hektisk hverdag begynner med hundre% jobb i praksis. Gruer meg, for energien min er så utrolig lav, så vet jeg kommer til å bli utrolig sliten. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. april 2011 Forfatter #482 Del Skrevet 25. april 2011 Heihei! Nå er gråværet tilbake. Men tenker jeg skal benytte sjansen til å få litt mer orden på huset innendørs, for det ser IKKE ut! Nå må jeg snart kjøpe ny BH. Det er rett og slett ikke så lenge til puppene dette ut! Kan jo hende det har stabilisert seg litt nå, de er ikke like ømme lenger i alle fall. Når måtte dere kjøpe større størelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 25. april 2011 #483 Del Skrevet 25. april 2011 Høres ut som du har hatt en bra påske Håper det ikke blir så altfor tungt å begynne i praksis. Jeg vokste aldri ut av BHene mine, jeg bare gikk over til å bruke de største jeg hadde... Og nå synes jeg at puppene har krympa litt igjen, så jeg skjønner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. april 2011 #484 Del Skrevet 25. april 2011 Hei! Jeg har også litt husarbeid på planen i dag Mine pupper har vokst mye! Men jeg har hatt tre bh'r (like, men forskjellige farger), som jeg har kunnet bruke, men det er akkurat på kanten til at de detter ut. Så jeg tenkte jeg iallfall skulle kjøpe meg en svart og en hvit bh nå denne uken. Når det kommer til treningsbh'r er det enda værre, de passer virkelig ikke lenger. Prøvde å løpe her om dagen, men hadde ikke tjangs med de store muggene... Ha en effektiv dag, så du kan slappe av masse i kveld! Her skal jeg først innta en deilig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 25. april 2011 #485 Del Skrevet 25. april 2011 Når begynte andre trimester igjen? Idet man runder uke 13? Slik jeg har skjønt det begynner andre trimester når man er 12+1 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 25. april 2011 #486 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) jeg må også kjøpe bh nå, mye pga at de er utslitte, men også fordi at jeg må opp en cup størrelse. Er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe siden jeg bruker en E cup fra før og da må jeg på hanskemagasinet i byn og de koster 600-1600 kr pr bh!!har neimen ikke råd til å kjøpe ørten størrelser av de nei. Jeg har prøvd vanlige bh'er fra lindex og triumph i rett størrelse men sitter ikke slik de skal Det er jaggu meg ikke enkelt og ha store mugger gitt.. ellers kom jeg over denne bh'en på nettet som ikke så så dum ut, de hadde masse andre glupe ting også til vordrene mødre Endret 25. april 2011 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2011 #487 Del Skrevet 26. april 2011 Tror det er etter fullgåtte 12 uker, dvs rundt 13+0. Forskjellige nettsteder opererer med forskjellige uker at jeg blir lettere forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. april 2011 #488 Del Skrevet 26. april 2011 For at Teriyaki er 11 uker på vei i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. april 2011 #489 Del Skrevet 26. april 2011 Tror det er etter fullgåtte 12 uker, dvs rundt 13+0. Forskjellige nettsteder opererer med forskjellige uker at jeg blir lettere forvirret. Er ikke 13+0 det samme som 13 fullgåtte uker da? Jeg trodde man startet andre trimester etter uke 12 (altså 12+1). Uansett, for 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2011 #490 Del Skrevet 26. april 2011 Oooog hurra for 11 uker! BARE EN UKE IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2011 #491 Del Skrevet 26. april 2011 Er ikke 13+0 det samme som 13 fullgåtte uker da? Jeg trodde man startet andre trimester etter uke 12 (altså 12+1). Uansett, for 11 uker! Jeg har ikke peiling, blir like forvirra uansett hva jeg leser. Noen opererer med 12+1, mens andre opererer med 13+1 eller 12+4.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. april 2011 Forfatter #492 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Høres ut som du har hatt en bra påske Håper det ikke blir så altfor tungt å begynne i praksis. Jeg vokste aldri ut av BHene mine, jeg bare gikk over til å bruke de største jeg hadde... Og nå synes jeg at puppene har krympa litt igjen, så jeg skjønner ingenting Ja påsken har vært opptimal! Men blir vel godt å komme tilbake til hverdagen. Hehe, men er det normalt, kanskje? At de først "hovner" en del opp, også stabiliserer de seg litt mer? Hei! Jeg har også litt husarbeid på planen i dag Mine pupper har vokst mye! Men jeg har hatt tre bh'r (like, men forskjellige farger), som jeg har kunnet bruke, men det er akkurat på kanten til at de detter ut. Så jeg tenkte jeg iallfall skulle kjøpe meg en svart og en hvit bh nå denne uken. Når det kommer til treningsbh'r er det enda værre, de passer virkelig ikke lenger. Prøvde å løpe her om dagen, men hadde ikke tjangs med de store muggene... Ha en effektiv dag, så du kan slappe av masse i kveld! Her skal jeg først innta en deilig . Ah, ja den var veldig effektiv! Holdt på i litt over fire timer, faktsik! Men huset er flott nå, så det var godt. Treningsbh er jo ganske dyrt også. Jeg betalte 500 for min, så vet ikke riktig hva jeg skal gjøre når jeg eventuelt ikke paser den lenger. jeg må også kjøpe bh nå, mye pga at de er utslitte, men også fordi at jeg må opp en cup størrelse. Er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe siden jeg bruker en E cup fra før og da må jeg på hanskemagasinet i byn og de koster 600-1600 kr pr bh!!har neimen ikke råd til å kjøpe ørten størrelser av de nei. Jeg har prøvd vanlige bh'er fra lindex og triumph i rett størrelse men sitter ikke slik de skal Det er jaggu meg ikke enkelt og ha store mugger gitt.. ellers kom jeg over denne bh'en på nettet som ikke så så dum ut, de hadde masse andre glupe ting også til vordrene mødre Oi, hvis du må opp en cup-størrelse allerede så vokser de jammen fort hos deg. Er først i det siste at jeg har følt at jeg kanskje må kjøpe ny. Men kan nok enda drøye den i noen uker tipper jeg. Tror det er etter fullgåtte 12 uker, dvs rundt 13+0. Forskjellige nettsteder opererer med forskjellige uker at jeg blir lettere forvirret. 13+0? Det blir vel 13 fulgåtte, ikke dagen etter 12 fullgåtte? For at Teriyaki er 11 uker på vei i dag Jippi! Ikke lenge til de magiske 12 nå! Er ikke 13+0 det samme som 13 fullgåtte uker da? Jeg trodde man startet andre trimester etter uke 12 (altså 12+1). Uansett, for 11 uker! Var det jeg også trodde? Men ja, 11 uker! Oooog hurra for 11 uker! BARE EN UKE IGJEN! Hurra for det ja! Da var det enda en fullgått uke! Er jammen ikke lenge siden jeg hoppet for 7 uker samtidig som jeg sukket over at det var hele fem uker til uke 12. Men her sitter man i uke 11, bare en uke i fra den aller største milepælen. I dag har vi hatt omvisning på praksisstedet. Gruer meg litt, men får se hvordan det går. I morgen er første dagen. Men kan i det minste være glad for det at jeg jobber bare fire dager i uken. Og skal kun ha ei jobbhelg i løpet av hele praksisperioden. I dag skal jeg faktisk bare slappe av. Skal lade litt opp, for morgendagen blir nok slitsom med mange inntrykk og sånt. Så må jeg jo på butikken for å kjøpe inn til middag også. Hva enn det blir. Tror jeg sykler for å få litt mosjon. Ha en fin dag! Endret 26. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. april 2011 #493 Del Skrevet 26. april 2011 Andre trimester starter 12+0, tredje starter 28+0. for 11 uker, og masse lykke til i praksis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2011 #494 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg kan lett innrømme jeg tar feil, og det gjorde jeg nå, når det kommer til 12 fullgåtte uker og slikt. Dog, jeg vil legge til at beregningen her ikke er lik. Går ikke under det norske systemet lengre. Her begynner 2.trimester fra 13+1. Endret 26. april 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. april 2011 #495 Del Skrevet 26. april 2011 Hei på deg!! Weee!! Snart er dagen for tolv uker her:) Sprøtt hvor fort tiden går... Håper jeg kan henge meg på snart så jeg er på runde og samler babystøv:) Håper det går bra i praksisen og at du ikke blir helt utslitt. Sender energi din vei!! Klem på deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 26. april 2011 #496 Del Skrevet 26. april 2011 for 11 uker! Tiden går sannelig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. april 2011 #497 Del Skrevet 26. april 2011 Hvordan var påsken din, Teri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. april 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 26. april 2011 Andre trimester starter 12+0, tredje starter 28+0. for 11 uker, og masse lykke til i praksis! Ahaa ja! Tusen takk for det! Håper det går bra! Jeg kan lett innrømme jeg tar feil, og det gjorde jeg nå, når det kommer til 12 fullgåtte uker og slikt. Dog, jeg vil legge til at beregningen her ikke er lik. Går ikke under det norske systemet lengre. Her begynner 2.trimester fra 13+1. Så rart at det er anderledes i Nederland. Trodde dette med trimester var noe internasjonalt. Hei på deg!! Weee!! Snart er dagen for tolv uker her:) Sprøtt hvor fort tiden går... Håper jeg kan henge meg på snart så jeg er på runde og samler babystøv:) Håper det går bra i praksisen og at du ikke blir helt utslitt. Sender energi din vei!! Klem på deg:) Ja vi må virkelig satse på at du får hengt det på kjappere enn kjapt!! Håper praksisen går bra ja. Heldigvis er det ikke fem dager i uken med jobbing, så den ene dagen hjelper jo litt. Selv om jeg må sitte med oppgaver da. for 11 uker! Tiden går sannelig fort Jepp! Hvordan var påsken din, Teri? Heihei! Joda påsken har vært flott den! Har vært litt på påskefjellet, mens mest har jeg vært hjemme og gjort husarbeid og hagearbeid! Så sakte, men sikkert blir eiendommen skikket for vår/sommer. Men har enda en del rydding ute igjen. Mmm..Hadde fiskeboller i karrysaus med poteter og gulrøtter til middag! Spiser alltid mer enn jeg bør når vi lager det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2011 #499 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Det er overraskende nok ikke internasjonalt. I USA tror jeg det er 14 fullgåtte uker, eller så er det 13+4 (får eposter fra en amerikansk side som sier at jeg er i uke 18 når jeg er 17+4).. Vet ikke hvorfor det er slikt. Fiskeboller i currysaus er himmelsk, spesielt med poteter og gulrøtter. Savner currysausen litt, siden jeg ikke tørr spise krydret mat (får så inni granskauen problemer med sure oppstøt). Nyt det lille ekstra Du har også vært skikkelig flink med hagen høres det ut som. Håper det blir en fin fin praksisperiode for deg Teriyaki, og jeg håper du slipper å være for sliten i den perioden. Endret 26. april 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. april 2011 #500 Del Skrevet 26. april 2011 Hurra for 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå