Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Heeelt normalt med tre kg. Hos meg kom dem først jevnt og trutt, så stagnerte jeg for så å boms legge på meg noen kilo på slutten:)

Kult at du kjenner livmoren:) Ganske snodig:) Kroppen er vidunderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått UL! Ikke uvanlig å gå opp litt i begynnelsen, det går i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at UL gikk så bra :) Og så gøy å bli skyvet fremover. 10 uker allerede i morgen! Da lover jeg deg at det går fort til uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt normalt med tre kg. Hos meg kom dem først jevnt og trutt, så stagnerte jeg for så å boms legge på meg noen kilo på slutten:)

Kult at du kjenner livmoren:) Ganske snodig:) Kroppen er vidunderlig!

Ja, det er vel det! :) Veninnen min la også på seg akkurat 3 kg innen 10 uker. :)

Gratulerer med vel overstått UL! Ikke uvanlig å gå opp litt i begynnelsen, det går i rykk og napp.

Tuusen takk! Ja man må vel bare "go with the flow" når det gjelder vekta. :fnise:

Så bra at UL gikk så bra :) Og så gøy å bli skyvet fremover. 10 uker allerede i morgen! Da lover jeg deg at det går fort til uke 12 :)

Håper det! Blir deilig å nå den milepælen der ja!

Må jo hoppe for 10 uker! :hoppe: :hoppe:

Lille Frøbel er et foster! En "ferdig" liten baby som skal vokse, modnes, og utvikles! :)

I går begynte jeg raking av løv! Det ble sååå fint der jeg har raket hittil. Gleder meg til hele hagen er ryddig og fin. Etter det gjenstår det jo bare å få blomster i beddene, men det blir vel å ta noen uker da det fortsatt er for kaldt i Bodø til at dem overlever. Men tenker jeg skal kjøpe noen margaritter før 17. mai i alle fall. Kanskje stemor også. De er jo litt mer hardføre enn noen av de andre blomstene jeg har tenkt på kjøpe. :)

Har fortsatt ikke kommet noen spirer på georgineløkene jeg plantet forrige uke. Håper ikke jeg har vært for sent ute å plante dem, at de er døde. De er fjorårets, og skal gå an å plante året etter. Lurer på hvor lang tid det skal ta før det kommer spirer opp av jorden?

Og i kveld skal jeg på kafe! Så dette blir vel en bra dag. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 10 uker!

Ser du, det går fort! Jeg vet jo at du ble satt frem 3 dager, men det er jo ikke verst det heller, litt fortere til uke 12 og den magiske grensen. :fnise:

Du har skikkelig grønne fingre du! Må være deilig å sysle i hagen. Er mer sånn at jeg sysler inne på kjøkkenet og tar hunden på tur. Er mer sånn inneværende husmor, og lite gartner. Jeg beklager at jeg ikke kan svare så mye på blomster. Uansett så må man jo se ann hvor varmt det er, og slik værmeldinga er, så er det ikke akkurat spesielt varmt i Bodø. Her blomster bare vårblomstene som krokus, hestehov, hvitveis og blåveis. Ellers er det stilt i blomsterbeddet, ingen andre hageplanter vokser enda.

Så deilig med kafetur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk så fort tiden går!! :klemmer:

Hihi, vil ikke si det. Dette er første året jeg har hage, så har mye å lære. Men det er jo spennende da! Det har begynt å vokse i blomsterbeddene også, så må jo få ryddet i dem så blomstene får best mulig miljø å vokse i. Få bort alt det døde fra i fjor. :)

Er så artig å se hvor mye penere hagen blir når man får ryddet opp fra høst og vinter. :) Men er jammen sliten etter to timer raking og rydding nå, så er inne for en liten pause og litt lunsj før jeg drar ut igjen. Hunden har storkost seg ute sammen med meg også, men tar han ikke med ut etterpå. Han blir så frustrert når han må stå i bånd og ikke får være med, og siden jeg skal rake på andre siden av huset som er rett ved veien etterpå så kan jeg ikke ha han løs. :) Tror ikke han er så dum at han løper ut i veien da, men hvorfor ta sjansen? Det er god trafikk der nemlig.

Jeg må si jeg føler meg veldig priviligiert som faktisk er gravid, og som er med på å lage et liv. Tenk det da! Det vokser et menneske inni oss. Som skal bli selvstendige individer med egne tanker, følelser og opplevelser. Rart å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det høres ut som du er skikkelig flink med blomster jeg :) Jeg har selv null snøring, men mamma er veldig flink så kan spørre henne om jeg blir så heldig å få meg en liten hageflekk.

Tenk nå er du hele ti uker allerede! Tiden går fort! Ikke langt unna meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske rart å tenke på. Herregud, det kommer snart et barn ut av oss! Merkelig, men så spennende også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare :hoppe: litt for 10 uker jeg!så spennende!nå er det bare 2 uker til 2 trimester gitt!

jeg kommer til å følge med på dagboken din om det er greit? :sjenert:

God Påske :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og :velkommen: Nei det er jammen ikke lenge til det! :) Blir deilig. Da kan jeg begynne å glede meg til å få mage også.

Og du må så gjerne følge med! Skal ta en titt innom deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god påske :klem: Neste påske har du enliten jente å ta vare på :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske ja!

Og tenk på det ja! Eller en gutt!

I morgen drar jeg på hytten. Blir bare til fredag da, men gleder meg like fullt!

Hadebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en påskeklem!

Her har vi også hatt våronn i hagen og det kjennes i kroppen:) Litt stiv og støl kan man si:)

Håper du koser deg på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med påskehilsner! :klemmer:

Det var veldig hyggelig på hytten. :) Nydelig påskevær å gå på ski i. Og i dag har jeg vært på jobb. Men etter det har vi hatt grill"party" her. :) Fire gravide kvinner med kjærestene deres og ei lita jente på to år. Veldig koselig. Årets første og vi satt faktisk i t-skjorten! Det er veldig spesielt, i og med at vi holder til i Bodø! ;)

Er trøtt og sliten nå da, så gleder meg til å ta kveld. Men er vel litt tidlig enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sent som dette har ikke jeg vært opp på gudane vet hvor lenge!! Har sittet og snakket med veninna mi som er i India. Savner hun masse, men nå kommer hun hjem om to uker! :)

Natta! :)

Forresten, selv om jeg ikke har problemer med det, så kjenner meg mer press i magen når jeg ligger på magen for å sove. Er rett og slett litt mindre plass inni der. ;) Artig å kjenne livmoren så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Koselig med påskehilsner! :klemmer:

Det var veldig hyggelig på hytten. :) Nydelig påskevær å gå på ski i. Og i dag har jeg vært på jobb. Men etter det har vi hatt grill"party" her. :) Fire gravide kvinner med kjærestene deres og ei lita jente på to år. Veldig koselig. Årets første og vi satt faktisk i t-skjorten! Det er veldig spesielt, i og med at vi holder til i Bodø! ;)

Er trøtt og sliten nå da, så gleder meg til å ta kveld. Men er vel litt tidlig enda. :)

2.trimester nærmer seg med stormskritt! :hoppe:

Det er koselig å høre at dere hadde det gøy på hytta! Påskevær og skivær er etterlengtet her. Skulle gjerne hatt snø å rulle meg i. Sender du noe sørover eller?

Ja det er spesielt når man kan sitte i t-skjorte, men påsken er jo sen og det er jo snart mai.

Håper du har en fin helg så langt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...