Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Skjønner deg godt :klemmer: Jeg er også for sliten til å ha noe sexlyst, og har det som regel bare fordi jeg føler jeg må. Vet jo nok om gutter, og har jo lest nok om de her på sexualitet til å vite at man bør gi seg litt ofte for at sannsynligheten for utroskap ikke skal bli enda større...

Er IKKE bra å ha sex når ikke begge parter vil like mye. Da blir det etterhvert sånn at man ligger der og føler partneren sin er ekkel. Men det er vanskelig. Hva skal man gjøre? Hadde vi hatt sex de gangene jeg hadde hatt lyst, hadde vi kanskje hatt sex to ganger etter S ble født.. Det sier jo litt.

Kanskje vi som er rare, og at det er våres forhold som ikke er så bra? :klo: Kanskje de andre parene her inne har like lyst på sex enda? Jeg vet ikke.

Men han må ihvertfall forstå at hvis han forventer sex, må han først og fremst begynne å hjelpe til mer hjemme og med O. Det er jo hundre ganger vanskeligere å være alenemamma dersom man er det med pappaen i hus. Og da kunne man likesågodt vært det, tenker jeg..

Her har han ihvertfall skjønt at jo mer han hjelper til, jo mer energi får jeg, og desto større blir sjansene hans for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Her i huset er sexlivet heilt annleis enn før fødselen..vi har hatt sex kanskje 2 gongar i månaden..Trur nok mannen min kjenner mest på det, for eg er jo trøtt og sliten og vil sove når kvelden kjem, medan han vil ha sex. Eg VIL jo ha sex, men samtidig så vil eg helst sove..

Håper sambuaren din innser at han kanskje må hjelpe til litt meir heime for at du skal bli mindre sliten. Åleinemamma-tendenser når ein er i eit parforhold er IKKJE bra.

:klemmer: ein gong til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt :klemmer: Jeg er også for sliten til å ha noe sexlyst, og har det som regel bare fordi jeg føler jeg må. Vet jo nok om gutter, og har jo lest nok om de her på sexualitet til å vite at man bør gi seg litt ofte for at sannsynligheten for utroskap ikke skal bli enda større...

Er IKKE bra å ha sex når ikke begge parter vil like mye. Da blir det etterhvert sånn at man ligger der og føler partneren sin er ekkel. Men det er vanskelig. Hva skal man gjøre? Hadde vi hatt sex de gangene jeg hadde hatt lyst, hadde vi kanskje hatt sex to ganger etter S ble født.. Det sier jo litt.

Kanskje vi som er rare, og at det er våres forhold som ikke er så bra? :klo: Kanskje de andre parene her inne har like lyst på sex enda? Jeg vet ikke.

Men han må ihvertfall forstå at hvis han forventer sex, må han først og fremst begynne å hjelpe til mer hjemme og med O. Det er jo hundre ganger vanskeligere å være alenemamma dersom man er det med pappaen i hus. Og da kunne man likesågodt vært det, tenker jeg..

Her har han ihvertfall skjønt at jo mer han hjelper til, jo mer energi får jeg, og desto større blir sjansene hans for sex.

Ja gjett hva kjæresten min sa i går.. "hvis du ikke begynner å gi meg sex snart, og få meg til å føle at du er glad i meg og vil ha meg, så kommer jeg til å dra andre steder for å få det jeg trenger" :( DEN stakk.

Jeg tror ikke vi nødvendigvis er rare som ikke har så mye sex nå i denne babytiden, men jeg tror, i alle fall når det kommer itl mitt forhold, at siden det er relativt svakt og vi sliter i utgangspunkter, så takler vårt forhold slik sextørke mye dårligere enn andre...?

Ja hadde han bare skjønt at hvis han hjalp meg mer, så ville jeg fått mer overskudd. Men han er litt gammeldags, og bortsett fra at han hjelper til med middag og lttt i helgene så meer han at det er min oppgave. Ikke ønsker jeg å prakke på han husarbeid, for han har en utrolig krevende jobb, mye mer krevende enn "gjennomsnitts"-jobben.

:klemmer:

Her i huset er sexlivet heilt annleis enn før fødselen..vi har hatt sex kanskje 2 gongar i månaden..Trur nok mannen min kjenner mest på det, for eg er jo trøtt og sliten og vil sove når kvelden kjem, medan han vil ha sex. Eg VIL jo ha sex, men samtidig så vil eg helst sove..

Håper sambuaren din innser at han kanskje må hjelpe til litt meir heime for at du skal bli mindre sliten. Åleinemamma-tendenser når ein er i eit parforhold er IKKJE bra.

:klemmer: ein gong til!

Ja ikke sant! Vi blir så slitne på kveldene, da ER det vanskelig å få noe særlig lyst :sukk: Men kjæresten tolker det som at det er HAN jeg ikke har lyst på. Selv om jeg gang på gang har forklart han at det er ikke der det ligger.

__

Jeg tok opp med kjærsten i går det jeg skrev om her i går. Og det endte i en lang diskusjon, hvor det ble til at han sa at hvis jeg ikke blir mer kjæreste snart og ikke bare mamma, så vil han ikke fortsette forholdet...Meen også hvor jeg sa at han fikk ta ett valg, enten ringer vi familievernkotoret i morgen (i dag) eller så må vi bare avslutte, for vi trenger hjelp av en nøytral tredjepart.

Så jeg skal ringe snart. Hpåer vi kan få hjelp der, og hvis ikke, så har vi i alle fall forsøkt!

___

Men igjen til O som har vært syk. Det er den fjerde brnesykdmo han har. Kjenet det igjen da jeg skitet bæsjebleie i natt. Han var full av røde prikker på hele overkroppen. Sånn type utslett på en måte. Det er helt ufarlig, så glad jeg visste om sykdommen slik at jeg ikek ble redd eller begynte å lure på hva det var.

I og med at utslettet har dukket opp, så er han altså allerede på bedringens vei, og feberfri. :)

Nå har jeg bakt oreokake! :nigo: Eller laget..Bakt gjør man jo når det skal i ovnen..

Edit: Nå har jeg ringt familievernkontoret. Får ikke vite når vi får time før på mandag, men nå har jeg ringt i alle fall. :) Det føles godt å endelig ta noen skikkelige grep, utover å si "skal bli bedre, skal gjøre mer innsats" osv. osv.

Men er litt nervøs, for jeg ser for meg at han drar opp masse gamle ugress, og hvis jeg gjør det samme for å forsvare hvorfor jeg i fortiden har handlet sånn som ejg har gjort, så blir han sint på meg..Men vi får se. For å være ærlig så tror jeg at jeg er en smule underkuet av han, for han har trykt meg veldig langt ned i søla SÅ mange ganger i flere år, så dette tror jeg blir bra!

Er faktisk ganske stolt av meg selv akkurat nå!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere tar grep om dette og får hjelp. :klem:

Og forresten...jeg blir bare forbanna når noen sier at de da like gjerne kan være utro. Kjenner det bobler i meg bare av å tenke på det. :rasende: Da tenker jeg at han like gjerne bare kan stikke, om forholdet vårt betyr så lite. :kjefte: Jeg har heldigvis aldri hørt dette fra mannen, men det kan jo hende det er noe i det du sier om at forholdet deres ikke var så sterkt i utgangspunktet? Husker du skrev at du var i tvil da du ble gravid. Det å få en baby er jo ikke akkurat noe som gjør forhold lettere. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sterk! :klemmer: Huff, den kommentaren hans var langt over streken etter min mening.. :sukk:

Håper at terapien gjør underverker for forholdet deres, kanskje han faktisk klarer å sette seg inn i din situasjon. Var han enig i å kontakte familieverkontoret? Det er jo isåfall et godt start-tegn :)

Ang dette med sex så tror jeg det er mest vanlig å ha det sånn. Det er heller uvanlig å ha likens sexliv som før, og at mamman har like lyst som før. Jeg har ikke like lyst som før, men det er ikke pga at jeg er sliten om kveldene da, så det blir litt annerledes. Mener det har en stor sammenheng med ammingen og cerazette'n. Sexlysten min dalte forrige gang jeg gikk på cerazette også.

Man blir jo tørr og "treigere å få igang", og da føles ikke alt så bra som før. Men siden kjæresten er flink til å ta initiativ til nærhet og kos, er jeg livredd for at han skal kjølne og føle at det ikke er noe vits i, hvis jeg sier nei hver gang - at han blir missfornøyd med tingenes tilstand. Så her har vi sex temmelig ofte. Jeg gjør det ikke mot min vilje altså, jeg har jo lyst på han. (Men hadde jeg vært sliten, hadde jeg ikke "latt meg pule" for å si det på den måten). Men kanskje halvparten av gangene vi gjør det, hadde jeg egentlig ikke hatt noe imot å lagt meg til å sove istedetfor liksom.. :sjenert:

Innerst inne vet jeg at han ikke vil være utro (jeg velger iallefall å tro det!), men det er jo noe som ligger å kværner oppi hodet likevel. Hvis han ikke hadde vært fornøyd med tingenes tilstand her hjemme, føler jeg at terskelen hadde blitt lavere for å gjøre noe dumt om det skulle dukke opp en fristelse.

Men er man for sliten, skal man ikke la seg tvinge mot sin vilje - og når det går så langt at mannfolket truer med å "skaffe seg" en annen plass, så synes jeg du har gjort det som er helt riktig! Da trenger man hjelp.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt dagboken din fra første innlegg, og jeg må ærlig si at jeg aldri har fått følelsen av at dere har noe sundt forhold. Jeg vet jo ikke alt, så skal ikke uttale meg noe mer rundt det.

Men den kommentaren var IKKE bra! Da sier han jo mer eller mindre at hvis ikke du legger deg oftere ned å sprer på bena foran han, så har han rettferdiggjort at han er utro mot deg. Tror du forresten han har vært det?

Syns det er utrolig bra at du tok intiativ til å ringe familievernskontoret! :) Da prøver du ihvertfall.

Ikke vær redd for at han skal dra opp ting du har gjort tidligere. Han kommer sikkert til å gjøre det, men uansett hva du gjorde, den gangen, så har han helt sikkert latt deg betale for det, mer enn nok i ettertid. Og mest sannsynlig ikke vært en engel han heller. Skal dere bare sitte der å måle pikkstørrelse, med du gjorde det og du gjorde det, så kommer dere ingen vei uansett.

Så bra at du fant ut hva det var med O, og at han er på bedringens vei :)

Mange :klemmer: til deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kjekt å få en sånn komentar slengt i fjeset nei :snurt:

Kjempebra at du har ringt familievernkontoret! Det blir nok greit og få snakket om det, å få alt ut, å at det gjerne blir lettere for sambo å forstå deg litt mer.

At det bare rett og slett handler om at du ikke vil ha sex med han, for at du ikke vil ha han mer. Men at du er sliten, du føler deg mer som en alenemor når han ikke hjelper til hjemme!

Greit at han har en krevende jobb og er gammeldags av seg. Men hva med DEG??

Du er hjemme med sønnen deres, det er kun "pauser" fra han når han sover. Du rydder og vasker, lager mat, OG baker!!!

Det burde ikke være så vanskeligt for han å forstå at du trenger faktisk litt hjelp hjemme du også! Å hvis han ikke vil du skal være sliten åsånt, så burde han jaggu ta til et par tak! Det er ikke så ofte det trengs å gjørs så mye, men å bare rydde litt, vaske badet gjerne, sette en maskin klær på.. Ja, det går an å ha en liten hjelpende hånd inni bildet i det minste :)

Jeg håper det ordner seg, å at du virkeligt får snakket ut med han om dette, å at du ikke går å bare holder det for deg selv, viktigt å fortelle det en har på hjerte hvertfall :)

Jeg kan bare sende deg en :klemmer: og håpe du får en fin dag, og ikke minst helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein fæl kommentar! Fysj! Er veldig enig med det folk skriv oppom her..

Ein god :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere tar grep om dette og får hjelp. :klem

Og forresten...jeg blir bare forbanna når noen sier at de da like gjerne kan være utro. Kjenner det bobler i meg bare av å tenke på det. :rasende: Da tenker jeg at han like gjerne bare kan stikke, om forholdet vårt betyr så lite. :kjefte: Jeg har heldigvis aldri hørt dette fra mannen, men det kan jo hende det er noe i det du sier om at forholdet deres ikke var så sterkt i utgangspunktet? Husker du skrev at du var i tvil da du ble gravid. Det å få en baby er jo ikke akkurat noe som gjør forhold lettere. :gjeiper:

Takk for klem :klemmer:

Jaaa jeg blir også forbanna, men mest lei meg. Men utrolig nok, så har jeg lært meg å "leve" med all dritten han lirer av seg. Jeg blir knust i det han sier det, men det har på en måte gått over til neste dag. I alle fall har jeg pakket det inn i en bok og gjemt det bort, bare sånn for å bruke en metafor.. :gjeiper:

Ja vi har hatt et turbulent forhold i mange år dessverre. MANGE hadde nok gått fra hverandre for lenge siden, for å si det på den måten..

Du er sterk! :klemmer: Huff, den kommentaren hans var langt over streken etter min mening.. :sukk:

Håper at terapien gjør underverker for forholdet deres, kanskje han faktisk klarer å sette seg inn i din situasjon. Var han enig i å kontakte familieverkontoret? Det er jo isåfall et godt start-tegn :)

Ang dette med sex så tror jeg det er mest vanlig å ha det sånn. Det er heller uvanlig å ha likens sexliv som før, og at mamman har like lyst som før. Jeg har ikke like lyst som før, men det er ikke pga at jeg er sliten om kveldene da, så det blir litt annerledes. Mener det har en stor sammenheng med ammingen og cerazette'n. Sexlysten min dalte forrige gang jeg gikk på cerazette også.

Man blir jo tørr og "treigere å få igang", og da føles ikke alt så bra som før. Men siden kjæresten er flink til å ta initiativ til nærhet og kos, er jeg livredd for at han skal kjølne og føle at det ikke er noe vits i, hvis jeg sier nei hver gang - at han blir missfornøyd med tingenes tilstand. Så her har vi sex temmelig ofte. Jeg gjør det ikke mot min vilje altså, jeg har jo lyst på han. (Men hadde jeg vært sliten, hadde jeg ikke "latt meg pule" for å si det på den måten). Men kanskje halvparten av gangene vi gjør det, hadde jeg egentlig ikke hatt noe imot å lagt meg til å sove istedetfor liksom.. :sjenert:

Innerst inne vet jeg at han ikke vil være utro (jeg velger iallefall å tro det!), men det er jo noe som ligger å kværner oppi hodet likevel. Hvis han ikke hadde vært fornøyd med tingenes tilstand her hjemme, føler jeg at terskelen hadde blitt lavere for å gjøre noe dumt om det skulle dukke opp en fristelse.

Men er man for sliten, skal man ikke la seg tvinge mot sin vilje - og når det går så langt at mannfolket truer med å "skaffe seg" en annen plass, så synes jeg du har gjort det som er helt riktig! Da trenger man hjelp.

Lykke til :klemmer:

Ja han sa han var villig til å bli med dersom jeg ville det. Så han ser jo det at vi trenger hjelp. Men jeg tror nok han har det for seg at vi drar dit for å diskutere meg og det som er feil med meg, for det er alltid det diskusjonene våre ender opp som. Til og med når det er jeg som tar noe opp. Men jeg tror nok terapeuten kommer til å få han litt ned på jorda..Håper i alle fall det. Men klart, jeg har ting som også må forbedres.

Nå har jeg fulgt dagboken din fra første innlegg, og jeg må ærlig si at jeg aldri har fått følelsen av at dere har noe sundt forhold. Jeg vet jo ikke alt, så skal ikke uttale meg noe mer rundt det.

Men den kommentaren var IKKE bra! Da sier han jo mer eller mindre at hvis ikke du legger deg oftere ned å sprer på bena foran han, så har han rettferdiggjort at han er utro mot deg. Tror du forresten han har vært det?

Syns det er utrolig bra at du tok intiativ til å ringe familievernskontoret! :) Da prøver du ihvertfall.

Ikke vær redd for at han skal dra opp ting du har gjort tidligere. Han kommer sikkert til å gjøre det, men uansett hva du gjorde, den gangen, så har han helt sikkert latt deg betale for det, mer enn nok i ettertid. Og mest sannsynlig ikke vært en engel han heller. Skal dere bare sitte der å måle pikkstørrelse, med du gjorde det og du gjorde det, så kommer dere ingen vei uansett.

Så bra at du fant ut hva det var med O, og at han er på bedringens vei :)

Mange :klemmer: til deg!

Du har helt rett i at vi ikke har ett sunt forhold. Jeg har blitt behandlet mye dårlig i løpet av livet, og har dermed en del baggasje i forhold til det, noe som for eksempel gjør at jeg tar kritikk kjempedårlig, og jeg har veldig ofte "nede-perioder" i forhold til sinnstemningen, uten at det er noe bestemt å sette fingeren på. Vurderer faktisk å begynne på Cipralex igjen, men er ikke helt sikker.

Og det er det som er, man kan ikke drive å si du har gjort det og du har gjort det, for som du sier så kommer man ingen vei da. Man må nesten legge ting bak seg når man har valgt å fortsette sammen. Nå skal det sies at jeg har gjort en blubbert i løpet av årene, mens han har gjort maaaange, og jeg misstenker han ennå gjør noen blubberter (ikke sex med andre da), så det gjør at det er vanskeligere for meg å legge ting bak meg, da jeg misstenker at ting fortsatt holder på. Mn jeg tar det ikke opp i tide og uitde, er bare noe jeg regelmessig tenker på.

Ikke kjekt å få en sånn komentar slengt i fjeset nei :snurt:

Kjempebra at du har ringt familievernkontoret! Det blir nok greit og få snakket om det, å få alt ut, å at det gjerne blir lettere for sambo å forstå deg litt mer.

At det bare rett og slett handler om at du ikke vil ha sex med han, for at du ikke vil ha han mer. Men at du er sliten, du føler deg mer som en alenemor når han ikke hjelper til hjemme!

Greit at han har en krevende jobb og er gammeldags av seg. Men hva med DEG??

Du er hjemme med sønnen deres, det er kun "pauser" fra han når han sover. Du rydder og vasker, lager mat, OG baker!!!

Det burde ikke være så vanskeligt for han å forstå at du trenger faktisk litt hjelp hjemme du også! Å hvis han ikke vil du skal være sliten åsånt, så burde han jaggu ta til et par tak! Det er ikke så ofte det trengs å gjørs så mye, men å bare rydde litt, vaske badet gjerne, sette en maskin klær på.. Ja, det går an å ha en liten hjelpende hånd inni bildet i det minste :

Jeg håper det ordner seg, å at du virkeligt får snakket ut med han om dette, å at du ikke går å bare holder det for deg selv, viktigt å fortelle det en har på hjerte hvertfall )

Jeg kan bare sende deg en :klemmer: og håpe du får en fin dag, og ikke minst helg :nigo

Ja jeg håper det kan gjøre susen! Om ikke annet, til å bli enige om at vi ikke kan fortsette dette destruktive forholdet, og avslutte. Men jeg håper så klart av hele mitt hjerte at vi klarer å komme godt ut av dette.

Takk for klem!

For ein fæl kommentar! Fysj! Er veldig enig med det folk skriv oppom her..

Ein god klem: til deg!

Takk for klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han sa han var villig til å bli med dersom jeg ville det. Så han ser jo det at vi trenger hjelp. Men jeg tror nok han har det for seg at vi drar dit for å diskutere meg og det som er feil med meg, for det er alltid det diskusjonene våre ender opp som. Til og med når det er jeg som tar noe opp. Men jeg tror nok terapeuten kommer til å få han litt ned på jorda..Håper i alle fall det. Men klart, jeg har ting som også må forbedres.

Det er det som er noe av det greie med terapi... en nøytral tredjepart som kanskje får han til å se at det er ikke deg som er problemet, men at dere har problemer i forholdet. Det er vel mye av essensen i slik terapi, at man får folk til å innse at man må jobbe både med seg selv og sammen som par - og ikke bare se den andres feil og mangler. Så det er nå bra han har såppass baller at han blir med på terapi! (hvis noe sånt skulle bli aktuelt her i gården noen gang, tror jeg faktisk jeg ville slitt med å få med meg kjæresten). Han kan jo bare tro at det er deg han skal ivei å diskutere...tror nok terapeuten får han fort nedpå jorda igjen ang det - de er jo godt vant med folk som ikke ser sine egne feil........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en veldig fin kveld i går. :) Vi spiste taco og så på total blackout. Det er så artig :fnise: Også fant vi litt energi til litt :sengekos: da, så det var jo bra. :) Lurer på når det skal slutte å gjøre vondt å ha sex for meg, det er plaaagsomt! Men om ikke annet, så tvinger det oss til å alltid ha skikkelig forspill :gjeiper:

I dag skal vi både i ettårsbursdag og konfirmasjon! Så dette blir IKKE en sunn dag.. :fnise: Gleder meg til å smake oreokaken jeg har lagd :fnise: Er første gang jeg har lagd den kaken, men den var nå rimelig enkel, så jeg er ikke så bekymret for at det blir total katastrofe i konfirmasjonen :gjeiper:

Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom en god liste på meg også for noen år siden. Men da kan vel sikkert en blodprøve si om jeg er blitt mer allergisk også.

Ja det er jo sant, hørt mange begynner ved juletider. :gjeiper:

__

Er jeg forresten rar som gleder meg til lørdag, ene og alene fordi jeg skal lage oreokake på fredagen, som da skal spises (konfirmasjon) på lørdag? :fnise: Den er virkelig EVIG god!!

Ikke rar av den grunn ;) Oreokake er godt!! :D Håper dere har kost dere i dag.

Leit å lese om dårlig forhold, men håper det hjelper på familievernkontoret :klemmer: Det er slitsomt å gå rundt å være i et vanskelig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rar av den grunn ;) Oreokake er godt!! :D Håper dere har kost dere i dag.

Leit å lese om dårlig forhold, men håper det hjelper på familievernkontoret :klemmer: Det er slitsomt å gå rundt å være i et vanskelig forhold.

Ja det er veldig godt! Men glad vi slapp å ta det som var igjen med oss.. :fnise:

Får satse på at det går bra. Vi har det heldigvis ikke dårlig hele tiden. :)

__

Sliiiten etter lang dag!

Først var i i bursdag hos kjærestens gudbarn. O sov da ute fra ett til to. Halv tre dro vi i konfirmasjon. Det var nok veldig slitsomt for O med alt som skjedde, så jeg måtte bare få han til å sove i halv fem-tiden. Heldigvis sovnet han, så jeg lot han sove til litt over fem. Kvart over seks måtte vi dra, for O var utslitt! Men vi rakk alt sammen da, både middag, pakkeåpning og kake. :)

Var ei god oreokake, men tok den ikke med meg da..Angrer littnå da, for jeg spiste kun ett lite stykke :fnise: Jaja.. :)

Nå har O sluknet, så jeg håper han blir å sove godt. I dag har han kun fått mm og mme da, så er spent på hvordan natten blir. Har ikke blitt tid til grøt, for det var så sent da vi kom hjem. Men jeg har jo så mye melk at det går helt fint det altså.

Nå har jeg sunket sammen i sofaen, og her blir jeg til ejg legger meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare gi deg en :klemmer: . Du er ei sterk jente! :jepp:

Takk! :)

___

Ja da har vi fått time 16 juli..Og det var hastetime :fnise: Men det går fint, er ikke sånn at vi har det dårlig hele tiden. Vi har hatt en veldig fin helg med masse nærhet og kos! :) Nesten som at bare vissheten om at vi skal få litt ekstra hjelp, gjør at stemningen er lettere, for nå vet vi at vi får tatt grep på ting.

O våknet fire ganger for mat forrige natt! I natt våknet han også fire ganger, men første oppvåkning fikk han ikke mat. Dvs våknet klokken ni, fikk ikke mat. Våknet klokken halv elleve, fikk mat, klokken halv tre og klokken fem. Sov til kvart på åtte!! :nigo: Og ingen av oppvåkningene tok mer enn max en halvtime. Den ene gangen sovnet jeg da, men kunne nok ha lagt han fra meg lenge før.

Har hittil i dag trent en halvtimes tid i stua, og nå straks skal jeg på trilletur. :) Jeg var SÅ umotivert og dårlig i forrige uke, og denne helga har det ikke vært tid til trening og null fokus på kosthold, så jeg skal være flink fram til veiedag på fredag! :) Er bestemt på å se 67-tallet nå ja! :nigo: Ligger foran skjema i forhold til målsettingen, så det er jo kjempeherlig. Vil ikke ødelegge det. :)

Nå er forresten kjæresten bortreist, blir borte til torsdag. Jeg har ikke så mange venner i byen (alle har flyttet nesten), så blr nok en del alene. Men skal på kafe i morgen og treffe ei som er en snartur i byen, også skal jeg høre med den andre venninna mi om hun har lyst på komme på besøk på ettermiddagen.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har fått time. Synes det er bra at dere tar tak i problemene :jepp:

Unødvendig at folk flytter altså :kjefte::fnise: de fleste vennene mine har også flyttet fra byen, så jeg sitter for det meste bare hjemme med B og samboeren. Derfor gleder jeg meg til folk kommer hjem i sommerferien :) bra du har noen som kan underholde deg litt i allefall, så slipper du å være helt alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra de har fått time, sjølv om det er ei stund til enda :) Det blir i det minste tatt tak i, og det trur eg de treng, begge to :jepp:

Er ikkje kjekt når mannen er mykje vekke og ein ikkje har så mange venner rundtomkring. Eg også kjenner ikkje så mange her (og er ikkje ein slik person som tek kontakt med folk så lett.. :sjenert: ), så vi er mykje åleine, M og eg, når mannen er på jobb.. Håper du får det kjekt med venninna di i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle bodd i samme by, så kunne vi vært alene sammen :jepp:

Godt dere har fått time. Håper det er en god hjelp for enten det ene eller det andre :) Hørt om flere som har god erfaring fra familievernkontoret.

Håper O får en god natt, sånn at du ikke sliter deg helt ut. *Krysser fingrene for at både O og S sover leeeenge, og godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har fått time. Synes det er bra at dere tar tak i problemene :jepp:

Unødvendig at folk flytter altså :kjefte::fnise: de fleste vennene mine har også flyttet fra byen, så jeg sitter for det meste bare hjemme med B og samboeren. Derfor gleder jeg meg til folk kommer hjem i sommerferien :) bra du har noen som kan underholde deg litt i allefall, så slipper du å være helt alene ;)

Ja det synes jeg også. Har jo tenkt tanken en del ganger, men som alltid, så har vi det veldig bra så fort vi er ferdig med akkurat den diskusjonen, og da har det føltes rart å skulle ringe. Men det hjelper jo ikke at man stort sett har det bra, når det er mye som IKKE er bra også.

Hehe, ja veldig unødvendig :fnise: Spesielt unødvendig at mange så vidt kommer hjem! Alle skal jo jobbe.. :gjeiper:

Bra de har fått time, sjølv om det er ei stund til enda :) Det blir i det minste tatt tak i, og det trur eg de treng, begge to :jepp:

Er ikkje kjekt når mannen er mykje vekke og ein ikkje har så mange venner rundtomkring. Eg også kjenner ikkje så mange her (og er ikkje ein slik person som tek kontakt med folk så lett.. :sjenert: ), så vi er mykje åleine, M og eg, når mannen er på jobb.. Håper du får det kjekt med venninna di i alle fall :)

Ja det tror jeg også! :)

Nei det er jo litt slitsomt, og man føler seg isolert. Godt å være litt sosial også, så det skal jeg være i morgen.

Er forøvrig heller ikke en sånn som er så flink til å få nye bekjentskap. Får jo vener på skolen, men blir aldri ut av de populære, eller den noen ringer bare for å prate eller spør om å dra på kafe, tror ikke jeg er så interessant, eller kanskje for dårlig på smalltalk..Siden jeg ikke har tid til å pleie nye vennskap slik at de blir sterke, så forsvinner de bare når man ikke går skole lenger.

De godt etablerte vennskapene består derimot. Stort sett alle vennene mine har jeg hatt siden barne- og ungdomskolen.

Vi skulle bodd i samme by, så kunne vi vært alene sammen :jepp:

Godt dere har fått time. Håper det er en god hjelp for enten det ene eller det andre :) Hørt om flere som har god erfaring fra familievernkontoret.

Håper O får en god natt, sånn at du ikke sliter deg helt ut. *Krysser fingrene for at både O og S sover leeeenge, og godt*

Ja det skulle vi. :)

Ja det håpr jeg også. Enten at vi får det bedre sammen, eller at vi går til hvert vårt, men uten masse drama, og et ønske om et godt samarbeid for O sin skyld.

Håper jeg også!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært mange kvelder på rad hvor O har vært lett å legge. Tror dette er sjette dagen på rad det har vært uprobleatisk. Det har jo vært bedre ganske lenge, sånn i forhold til den dårlige perioden vi hadde, men det har gjerne vært en bra dag her, en dårlig der osv. Når det da har vært noen gode dager, har jeg dermed forventet ett par dårlige.

Er deilig når man får hele kvelden for seg selv. Har jo vært oppe i stuen alene i en time allerede. :)

Men jeg har sååå lyst på noe godt!! Men vi har ikke noe. Eller vi har french fries, men det er jo noe søtt jeg vil ha. Dessuten har jeg lyst til å være flink og sunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...