The Kitten Skrevet 4. juni 2012 #3181 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er visst litt surrete, for jeg skulle til å trøste deg med at det snart er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. juni 2012 #3182 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke noe gøy når mannfolka er mye på jobb/borte, og man blir stående alene med barn, husarbeid osv.. Kjenner meg igjen der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #3183 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er visst litt surrete, for jeg skulle til å trøste deg med at det snart er helg. Hehe, ja alt er jo relativt..Synes tiden går relativt fort i disse dager.. :gjeiper: Ikke noe gøy når mannfolka er mye på jobb/borte, og man blir stående alene med barn, husarbeid osv.. Kjenner meg igjen der :/ Nei det er slitsomt, i tillegg blir det ikke tid til at jeg kan jogge, noe som er synd.. Kjæresten skal bort hele neste uke også. Da er det reisejobb, så da blir jeg helt alene fra mansdags morgen til torsdags ettermiddag. Menmen. ___ I dag har jeg vært så sliten og lat at åh!! Får ta det igjen i morgen da, skal legge meg tidlig i dag.. Har kost meg med pitapizza etter O har lagt seg. Tar bare to pitabrød som jeg kjærer i to, har på litt pastasaus som pizzasaus, skjærer en kyllingfilet i strimler og marinerer i pesto, har på pittelitt ost og et tonn med søtpaprika. Det er kjempegodt og lettvindt! Bare å legge alt på pitabrødet, og ha i ovnen ca ti min, til kyllingen er gjennomstekt. Det er vel ikke det værste heller sånn kalorimessig. Tar mindre ost på enn jeg ville gjort til vanlig, så er det jo masse paprika, og kyllingfilet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. juni 2012 #3184 Del Skrevet 5. juni 2012 Når vi lager pitapizza er det om å gjere å ha mest mogeleg ost på Og såklart kjøttdeig med vanleg pizzafyll (Hadde aaaldri fått mannen min til å ha kylling, pesto eller paprika på pizzaen!) Haurtest godt ut, og trur det er relativt sunt ja Det er ikkje kjekt når mannen jobber mykje.. Føler seg nesten som ei åleinemamma til tider Håper han tek igjen det tapte når han kjem heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3185 Del Skrevet 6. juni 2012 Hehe, nei blir vel ikke så sunt da.. Men godt uansett Nei det er slitsomt, men det går nå greit. _____________ Jeg er så trøtt for tiden. Mye trettere enn hva jeg pleier sånn i forhold til hvordan nettene er for tiden Også har O feber. 38,6. Men han virker fin i formen da, aner ikke hvofor han har feber.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. juni 2012 #3186 Del Skrevet 6. juni 2012 Kanskje det er ei tann som er på veg opp? Kan ikkje dei få feber då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3187 Del Skrevet 6. juni 2012 Kanskje det er ei tann som er på veg opp? Kan ikkje dei få feber då? Jo, men han har ikke fått det med de to første, så det skulle nå være rart? Herregud så sliten jeg er! Blir sliten bare av å gå opp trappen..huff..hva feiler meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. juni 2012 #3188 Del Skrevet 6. juni 2012 Allergi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3189 Del Skrevet 6. juni 2012 Allergi? Meg eller O? Jeg har ikke det, eller litt gress da, men har aldri merket symptomer på det? Er i alle fall så trøtt at jeg er svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. juni 2012 #3190 Del Skrevet 6. juni 2012 Deg. Er gress som er verst nå, og jeg har hørt (??) at allergi kan forverres etter et svangerskap. Jeg er pollenallergisk og stusset bare over at du sa du ble sliten av å gå opp trapper, for det er alltid det første symptomer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3191 Del Skrevet 6. juni 2012 Deg. Er gress som er verst nå, og jeg har hørt (??) at allergi kan forverres etter et svangerskap. Jeg er pollenallergisk og stusset bare over at du sa du ble sliten av å gå opp trapper, for det er alltid det første symptomer hos meg. Åja! Ja kan jo være du har rett. Men det kan vel neppe testes? Altså har testet før, og da kom det fram at jeg ikke tåler katt, litt allergisk mot hund og litt allergisk mot gress..Men de kan kankje teste om det har blitt værre? Men om jeg hadde begynt på Zyrtec, hadde jeg ikke blitt trøtt uansett, da? :gjeiper: Vet jo trøtthet er en bivirkning av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. juni 2012 #3192 Del Skrevet 6. juni 2012 Joda, du kan teste det med en blodprøve. Tok en da jeg var gravid, og da kom HELE listen opp. Og jeg som trodde jeg bare var allergisk mot sitrus.. Jaja. Jo, det er vanlig å bli trøtt av Zyrtec, men man skal jo helst begynne på de før sesongen, sånn at man slipper alt det andre. Jeg tar medisinen på kvelden, så sover jeg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3193 Del Skrevet 6. juni 2012 Joda, du kan teste det med en blodprøve. Tok en da jeg var gravid, og da kom HELE listen opp. Og jeg som trodde jeg bare var allergisk mot sitrus.. Jaja. Jo, det er vanlig å bli trøtt av Zyrtec, men man skal jo helst begynne på de før sesongen, sånn at man slipper alt det andre. Jeg tar medisinen på kvelden, så sover jeg litt bedre Ja, kom en god liste på meg også for noen år siden. Men da kan vel sikkert en blodprøve si om jeg er blitt mer allergisk også. Ja det er jo sant, hørt mange begynner ved juletider. :gjeiper: __ Er jeg forresten rar som gleder meg til lørdag, ene og alene fordi jeg skal lage oreokake på fredagen, som da skal spises (konfirmasjon) på lørdag? Den er virkelig EVIG god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. juni 2012 #3194 Del Skrevet 6. juni 2012 Oreokake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #3195 Del Skrevet 6. juni 2012 Oreokake Der sa du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. juni 2012 #3196 Del Skrevet 6. juni 2012 Glemte vist å trykke på multisitat på deg.. Det er ikke så lenge siden du fødte, sånn egentlig, så det kmmer nok Du ser nå meg som først nådde den etter et halvt år, og jeg har jobbet iherdig for det de siste ukene med strengt kosthold og en eller annen form for fysisk aktivitet hver dag. Takk det samme. Synes du er flink jeg i allefall hvis jeg skal nå startvekt innen B er 6 mnd, må jeg gå ned 7-8 kg på 2 mnd, og det tror jeg blir vanskelig, men skal prøve skal kjøpe meg nye joggesko snart, så da satser jeg på at motivasjonen blir litt bedre mtp trening Åh, oreokake er GODT! Nå fikk jeg lyst til å bake kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. juni 2012 #3197 Del Skrevet 7. juni 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 7. juni 2012 #3198 Del Skrevet 7. juni 2012 Oreokake er kjempegodt Eg bruker å lage det når eg må lage noko, då slepp eg å mislykkast med å steike botn Håper du får ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3199 Del Skrevet 7. juni 2012 Synes du er flink jeg i allefall hvis jeg skal nå startvekt innen B er 6 mnd, må jeg gå ned 7-8 kg på 2 mnd, og det tror jeg blir vanskelig, men skal prøve skal kjøpe meg nye joggesko snart, så da satser jeg på at motivasjonen blir litt bedre mtp trening Åh, oreokake er GODT! Nå fikk jeg lyst til å bake kake Ja det er farlig godt Skal bli en prøvelse å ikke spise av den når den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3200 Del Skrevet 7. juni 2012 Hoff...blir sliten av forholdet mitt. Ikke fordi vi krangler eller noe sånt, men fordi det er så lite liv i det Snakker ikke så mye som man skulle ønske, veldig lite nærhet, lite sex, lite latter..bare hverdag og mas og tjas. Vi har det koselig hvis vi drar på kafe, til byen og slike ting, men når vi bare er hjemme, er det ofte veldig mye stille, eventuelt at jeg "klager" fordi jeg prøver å få han til Æ bidra mer. Det går jo ikke at han skal slenge seg på sofa med en gang han kommer hjem, og ligge der mens jeg fortsetter å styre og tappes for energi, for så å forvente at jeg skal ha ork til sex..sexlyst er et frammedord for meg i disse dager. Har sex mer for at jeg føler jeg må, og fordi jeg ønsker at vi skal ha et sexliv, enn at jeg faktisk har lyst. Men fra en ting til en annen, så har O enda feber, forstår fortsatt ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå