Teriyaki Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3161 Del Skrevet 30. mai 2012 Tre amminger som vanlig i natt. Ååå så lei. Klokken hlv elleve (har lagt meg da, så for meg er det nattamming), halv to og halv seks. Men i dag fnt han ut han skulle sove litt lenge. Våknet kvart på åtte, såstod vi opp ti på halv ni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mai 2012 #3162 Del Skrevet 30. mai 2012 Spagetti og pølser er nammenam! Nå er ikke jeg kjent for å spise sundt akkurat da men.. Du er så flink som går turer og jogger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. mai 2012 #3163 Del Skrevet 30. mai 2012 Tre amminger som vanlig i natt. Ååå så lei. Klokken hlv elleve (har lagt meg da, så for meg er det nattamming), halv to og halv seks. Men i dag fnt han ut han skulle sove litt lenge. Våknet kvart på åtte, såstod vi opp ti på halv ni. Jeg skjønner det SÅ godt med de nattammingene.. Det er slitsomt i lengden.. Her sov frøkna også til kvart på åtte i dag Det er 45 minutter lengre enn hun pleier.. Det er godt Håper dagen blir fin, og at du får slappet av mens han kviler i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 30. mai 2012 #3164 Del Skrevet 30. mai 2012 Nattamminger er slitsomt ja! Det var grusomt den perioda M våkna 4-5 gongar om natta.. No i det siste (f.eks. i natt) har det vore berre 1 gong, og det skal eg leve med Men skulle ønske han søv litt lenger..kvart på 8 hadde vore fantastisk! Håper du får ein fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2012 #3165 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg forstår ikke hvordan du unngår å bli fullstendig utmattet. Jeg som ikke har barn blir jo fullstendig utmattet av lite søvn. Så å aldri få en hel natt med sammenhengende søvn høres helt jævlig ut. Unnskyld språket mitt. Nå skal jeg snuse ferdig, og deretter skal jeg kle på meg og begynne eksamenslesningen. Tenkte jeg skulle konsentrere meg om første verdenskrig på dagtid, og lese diktanalyser på kvelden. Har du noen spennende planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3166 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Spagetti og pølser er nammenam! Nå er ikke jeg kjent for å spise sundt akkurat da men.. Du er så flink som går turer og jogger! Ja jeg synes også det er godt! Men ikke så sunt, da.. Prøver i alle fall! Jeg skjønner det SÅ godt med de nattammingene.. Det er slitsomt i lengden.. Her sov frøkna også til kvart på åtte i dag Det er 45 minutter lengre enn hun pleier.. Det er godt Håper dagen blir fin, og at du får slappet av mens han kviler i dag. Ja det er det. Men blir nok godt da når det blir bedre. Fikk ikke slappet av.. :gjeiper: Først trente jeg en halvtime, også våknet han! Prøvde å få han til å sove igjen, men gikk ikke. Han pleier å sove i 2-2,5 timer, så det var jo litt synd. Menmen. Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal ta meg til..Burde ha ryddet kjøkkenet, men jeg gidder virkelig ikke.. :gjeiper: __ Prøvde meg på 30 day shred i stad. Gikk rett på level to da, og kommer ikke til følge programmet. Kommer til å ha det som tilleggs/hurtigtrening. Sånn som i dag hvor jeg ikke orket å gå trilletur, så tok jeg en treningsøkt. Nå ska jeg jogge også i dag, men så gjorde jeg ingenting i går da, så.. Helt grei trening. Hoppet over level 1 siden jeg er i grei form fra før av. Noen andre som har prøvd dette? Likte at det ble litt mer styrketrening, for foreløbig trener jeg hovedsaklig kondisjon. Endret 30. mai 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mai 2012 #3167 Del Skrevet 30. mai 2012 Det med mange oppvåkninger om natten er noe dritt! Man blir så sliten av det. Spesielt når man er alene om det. Men har du prøvd å gi vann? Jeg gjorde det. Ga vann helt til hun sluttet å drikke, så fikk hun litt pupp etterpå. Da ble hun jo vandt til å ikke spise så mye om natten, og heller mer om dagen sånn at hun spiste mer om dagen igjen, hvis du skjønner? Gir alltid vann før jeg gir pupp, sånn at jeg får slukket tørsten med vann, og ikke melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3168 Del Skrevet 30. mai 2012 Har prøvd å bare bysse i søvn når han våkner første gangen, og det tar bare fem min. Men så våkner han etter bare en time igjen, så blir litt bortkastet da..har ikke prøvd vann, nei. Han virker ikke så glad i det, bare liker å tygge på flasken Men håper at så fort han spiser mer på dagtid, så blir det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3169 Del Skrevet 31. mai 2012 Natten i natt var litt bedre.. Han var i seng kvart over syv, og sov til kvart på syv. Men med bare to oppvåkninger som varte bare 15 min. Jeg hadde tre da, for hadde glemt å sjekke batteriet på baby-uniten, så ble vekt av batterialarmen Vil jo gjerne hindre å gjøre batteriet svakere ved å lade hver natt, så dette har skjedd et par ganger.. :gjeiper: Åpenbarnehage + seksmånederskontroll i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 31. mai 2012 #3170 Del Skrevet 31. mai 2012 Så bra at natten var litt bedre Selv om to oppvåkninger ikke er optimalt når de kan/burde sove gjennom, så er det rart hvor lite som skal til for at det settes pris på når man er mamma Lykke til på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 31. mai 2012 #3171 Del Skrevet 31. mai 2012 Hmm, siteringen kom ikke med. Men her går nettene stort sett greit nå, med noen netter innimellom som er litt verre Noen netter sover hun hele uten å trenge smokk eller melk. Andre netter våkner hun ofte for smokk og mat en-to ganger. Men i det store og hele så går nettene fint! Nå er hun på eget rom og det er deilig å kunne legge seg uten å gå på tå livredd for å vekke henne Hvordan gikk kontrollen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3172 Del Skrevet 31. mai 2012 Så bra at natten var litt bedre Selv om to oppvåkninger ikke er optimalt når de kan/burde sove gjennom, så er det rart hvor lite som skal til for at det settes pris på når man er mamma Lykke til på kontroll Ja det skal ikke så mye til før man er mer fornøyd, selv om to-tre ganger per natt asolutt ikke er opptimalt, menmn.. Takk! Hmm, siteringen kom ikke med. Men her går nettene stort sett greit nå, med noen netter innimellom som er litt verre Noen netter sover hun hele uten å trenge smokk eller melk. Andre netter våkner hun ofte for smokk og mat en-to ganger. Men i det store og hele så går nettene fint! Nå er hun på eget rom og det er deilig å kunne legge seg uten å gå på tå livredd for å vekke henne Hvordan gikk kontrollen i dag? Så bra da! Netter hvor de sover så mye er deilige! I alle fall når man klarer å ikke våkne selv av gammel vane.. :gjeiper: Kontrollen gikk bra. Han er i grenseland i forhold til vekt, har lagt på seg 400 gram på en måned, noe som var litt lite, men ikke FOR lite. Derfor var hun enig i at så lenge det gikk greit for meg så fikk det bare være at han våknet tre ganger per natt. Ellers så er øregangene hans irriterte, så vi må tilbake på legekontroll om seks-åtte uker. Det er ikke betennelse, men må likevell følges opp. Men sånn ellers var han en frisk og flott gutt. Veldig aktiv og så veldig fin ut. Nå ligger han ute i vogna. Håper han kan sove ti klokken er tre, hvis ikke blir det litt lenge å være oppe før leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3173 Del Skrevet 31. mai 2012 Off, jeg blir rett og slett småtullete her. O skal være på fanget HELE tiden! Han vil ikke ligge noe for seg selv, bare gnur og makker på fanget, klager mer enn han pleier også...Sånn har det vært hele uken..Skjønner ikke hva det kan være. Tilknytningsfase? Hvor lenge bruker de å vare da? Får jo ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 31. mai 2012 #3174 Del Skrevet 31. mai 2012 Sånne faser har de jo bare innimellom, det er slitsomt ja... Hjelper det å putte han i bæreselen? Her blir snuppa veldig mye roligere av å bli bært mye i løpet av dagen. Bare vent til du skal tilbake på skolen/jobb, du Jeg får ikke gå på do engang uten å ta med klengedyret, hvis jeg har vært på jobb hele dagen. Det er jo koselig også, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3175 Del Skrevet 1. juni 2012 Sånne faser har de jo bare innimellom, det er slitsomt ja... Hjelper det å putte han i bæreselen? Her blir snuppa veldig mye roligere av å bli bært mye i løpet av dagen. Bare vent til du skal tilbake på skolen/jobb, du Jeg får ikke gå på do engang uten å ta med klengedyret, hvis jeg har vært på jobb hele dagen. Det er jo koselig også, da Ja dette er første gangen, så er litt uvant..Er vant til en baby som er så flink til å leke selv at det er jeg som fnner ut at jeg skal leke med han, eller ha han på fanget, uten at han har bedt om det.. :gjeiper: Hehe, det kan jeg tenke meg..Men er kanksje litt koselig da, når man har gått en hel dag uten å se den lille.. ___ Vekt forrige fredag: 69,1 Vekt i dag: 68,0 Har med andre ord nådd startvekten! Klart, kroppen har mer fett enn sist jeg var på denne vekten, men det er nå artig å nå uansett. Målet for juni var å nå 67-tallet, men det vil jeg jo sannsynligvis nå innen neste uke, så kanskje det blir å nå 66-tallet da! O har hatt fire oppvåkninger i natt, i tillegg til at jeg var våken fra ett til kvart på fire, så ikke så mye søvn her i gården nei. Blir nok å legge meg når han skal sove i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 1. juni 2012 #3176 Del Skrevet 1. juni 2012 Så flink du er! Det er kjekt å sjå positive forandringer på vekta! M hadde også ei urolig natt, det er skikkeleg kjipt! Blir så trøtt av det.. Håper de får ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 3. juni 2012 #3177 Del Skrevet 3. juni 2012 Så deilig å komme ned i startvekt igjen Jeg jobber fortsatt med saken. Men nå har det endelig løsna litt :juble: Forresten så har frøkna her hatt en liten periode med mye klenging på meg. Hun har ikke kunnet ligge alene på gulvet, og skal helst sitt epå fanget.. Slitsomt til tider, men vi får vel bare nyte det Plutselig skal de ikke sitte på fanget i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 3. juni 2012 #3178 Del Skrevet 3. juni 2012 Så flink du er! håper jeg en gang i fremtiden når startvekt igjen også Håper du har hatt ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3179 Del Skrevet 4. juni 2012 Så flink du er! Det er kjekt å sjå positive forandringer på vekta! M hadde også ei urolig natt, det er skikkeleg kjipt! Blir så trøtt av det.. Håper de får ei god helg! Ja det er flott når det går rette veien Helga var god, men ikke så veldig innholdsrik.. :gjeiper: Håper du også hadde en bra helg. Så deilig å komme ned i startvekt igjen Jeg jobber fortsatt med saken. Men nå har det endelig løsna litt :juble: Forresten så har frøkna her hatt en liten periode med mye klenging på meg. Hun har ikke kunnet ligge alene på gulvet, og skal helst sitt epå fanget.. Slitsomt til tider, men vi får vel bare nyte det Plutselig skal de ikke sitte på fanget i det hele tatt. Ja det var deilig! Men føler jeg enda har en lang vei å gå siden fettprosenten er høyere enn hva den var..Menmen..Vil ned til 65 kg i første omgang, så får vi se hvordan det ser ut da. ___ Har i grunn vært en helt ok natt, men jeg er trøtt fordeom. :gjeiper: Våknet halv tolv, men da måtte jeg opp igjen to ganger etter å ha prøvd å lagt han to ganer, så fikk ikke legge meg til å sove før klokken tolv tror jeg. Også sov han til klokken ti på fem, også fra ti over fem til ti på halv syv. Hadde håpet han kunne sove til syv jeg da, men.. Nei hvis dette fortsetter så kan det hende vi tar avvenningen tidligere enn planlagt..På den måten kan jeg jo også avlastes litt mer i helgene. Var meldt fint vær i dag (ikke så varmt da, 12 grader), men det er grått ute..Noe som ikke akkurat hjelper på at jeg er inne i en periode med kjempedårlig motivasjon for å gå trilletur.. :gjeiper: Menmen. Dette blir en tung uke, sambo kommer for det meste til å være på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3180 Del Skrevet 4. juni 2012 Så flink du er! håper jeg en gang i fremtiden når startvekt igjen også Håper du har hatt ei fin helg Glemte vist å trykke på multisitat på deg.. Det er ikke så lenge siden du fødte, sånn egentlig, så det kmmer nok Du ser nå meg som først nådde den etter et halvt år, og jeg har jobbet iherdig for det de siste ukene med strengt kosthold og en eller annen form for fysisk aktivitet hver dag. Takk det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå