Teriyaki Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #3121 Del Skrevet 21. mai 2012 Nei, følte til slutt at hun ble mer hard av å bruke malt enn å droppe det. Vi sluttet med malt i MME en stund før vi begynte med grøt og da ble bæsjen jevnere og mykere Så når magen ble litt hard etter grøt bruker vi heller svisker. Svisker er jo ikke så søtt som malt heller Åja sånn ja.. Ja hadde ikke O vært allergisk så skulle jeg gjerne gitt han..Har jo nettopp lagd masse sviskemos, men det blir vi vel å gi bort.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 21. mai 2012 #3122 Del Skrevet 21. mai 2012 Åja sånn ja.. Ja hadde ikke O vært allergisk så skulle jeg gjerne gitt han..Har jo nettopp lagd masse sviskemos, men det blir vi vel å gi bort.. :gjeiper: Å, han er allergisk. Det var synd! Hvordan gikk leggingen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. mai 2012 #3123 Del Skrevet 21. mai 2012 Vil du vite en hemmelighet, Teriyaki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3124 Del Skrevet 22. mai 2012 Å, han er allergisk. Det var synd! Hvordan gikk leggingen i dag? Ja han blir rød rundt munnen når han får det, så det tyder jo på at han reagerer.. Føler ikke aprikos har samme effekten, menmen. Tror jeg overkokte den, da... :gjeiper: Leggingen i går gikk kjempebra! Nå har vi hatt tre dager på rad med problemfri legging klokken kvart over syv! Så nå tør jeg snart å se på det som en trend! Må jo ha vært utviklingssprang eller noe sånt som gjorde at han var så urolig en periode nå..Varte vel ca en måned..Godt når det går tilbake til det gamle.. Vil du vite en hemmelighet, Teriyaki? Ja det vil jeg ___ Ja som sagt så gikk leggingen bare bra, men noe annet kan man si om natten. Fire oppvåkninger, hvor da oppvåkning nummer to tok en time. Menmen, jeg er nå sånn høvelig uthvilt. Han våknet kvart på syv, fikk mat også stod vi opp klokken åtte. I dag er det strålende sol! Temperaturen kunne med fordel ha vært noe varmere, er bare 10 grader eller noe sånt, men..Det er sol i alle fall. Og jeg føler meg så og si frisk! Var i grenseland i forhold til feber i går, men den ga seg nå like fort som den kom. Så i dag blir det både trilletur og bæretøy-tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. mai 2012 #3125 Del Skrevet 22. mai 2012 Godt du ikke ble syk Men kjedelig at natten var dårlig.. Det går i bølgedaler det her. Er så deilig med fint vær. Her er det helt nydelig, og er meldt 23 grader utover dagen Får se om jeg klarer å komme meg ut av sofaen etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3126 Del Skrevet 22. mai 2012 Godt du ikke ble syk Men kjedelig at natten var dårlig.. Det går i bølgedaler det her. Er så deilig med fint vær. Her er det helt nydelig, og er meldt 23 grader utover dagen Får se om jeg klarer å komme meg ut av sofaen etterhvert.. Åh, hysj på deg! Jeg vil også ha 23 grader!! :gjeiper: Hadde flyttet fra denne byen dersom ikke all familien min bodde her, for jeg hater at våren kommer så sent, at sommeren er så kort, vinteren så lang og kald...Ikke minst har vi det litt vel mørkt om vinteren..Er ca halvannen time med lys på dagen før det blir mørkt igjen. Men til gjengjeld har vi jo lys døgnet rundt på sommeren, da. :gjeiper: Ja du får komme deg ut på en skikkelig trilletur, etterfulgt av å sitte ute i sola og kose deg med jordbær eller noe sånt. Det har i alle fall jeg lyst til, men så var det den temperaturen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. mai 2012 #3127 Del Skrevet 22. mai 2012 Åh, hysj på deg! Jeg vil også ha 23 grader!! :gjeiper: Hadde flyttet fra denne byen dersom ikke all familien min bodde her, for jeg hater at våren kommer så sent, at sommeren er så kort, vinteren så lang og kald...Ikke minst har vi det litt vel mørkt om vinteren..Er ca halvannen time med lys på dagen før det blir mørkt igjen. Men til gjengjeld har vi jo lys døgnet rundt på sommeren, da. :gjeiper: Ja du får komme deg ut på en skikkelig trilletur, etterfulgt av å sitte ute i sola og kose deg med jordbær eller noe sånt. Det har i alle fall jeg lyst til, men så var det den temperaturen da.. Ja, det skjønner jeg godt. Hadde ikke klart meg i nord, for jeg blir jo vinterdeprimert her nede Er så slækk og giddaslaus i dag, men skal prøve å få kommet meg opp og ut fra sofaen. Vet jo jeg bør nyte de fine dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. mai 2012 #3128 Del Skrevet 22. mai 2012 10 grader :O Dere får komme dere ned på vestlandet, her er det og 28 grader :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. mai 2012 #3129 Del Skrevet 22. mai 2012 Det er veldig fint i Frankrike også. :is: Du har fått vite hemmeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3130 Del Skrevet 23. mai 2012 Ja, det skjønner jeg godt. Hadde ikke klart meg i nord, for jeg blir jo vinterdeprimert her nede Er så slækk og giddaslaus i dag, men skal prøve å få kommet meg opp og ut fra sofaen. Vet jo jeg bør nyte de fine dagene.. Hehe, ja ikke sant..Men til gjengjeld får man utrolig mye energi på sommeren siden det er lyst døgnet rundt.. 10 grader :O Dere får komme dere ned på vestlandet, her er det og 28 grader :D Heihei! Koselig med et nytt "ansikt" Ja det var vel litt varmere, eller temperaturen steg vel litt utover dagen. I sekstiden var det 20 grader, men i solen da. Vet ikke hvor mye det tilsvarer i skyggen, som jo er den grader man pleier å gå etter.. Det er veldig fint i Frankrike også. :is: Du har fått vite hemmeligheten. Er du så heldig at du er i Frankrike? Hehe, det var en litt spennende hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. mai 2012 #3131 Del Skrevet 23. mai 2012 Er du så heldig at du er i Frankrike? Hehe, det var en litt spennende hemmelighet Jeg har jo bodd i Frankrike dette året. Det er jeg sikker på at jeg har fortalt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3132 Del Skrevet 23. mai 2012 O fant det vist for godt å starte dagen halv seks i dag han! Litt min feil også, hadde jeg vært mer tålmodig i forhold til å bysse han legre, så tror jeg kanskje han hadde sovnet, men..Jaja så lenge han fortsetter den flotte trenden med å stå opp klokken syv, sånn generelt sett, så går det helt fint. Nydelig vær i dag også, og det skal nytes! For etter det kommer det tre dårlige dager, før det blir bare en finværsdag igjen også blir det stygt igjen... I går satt vi ute og grillet i bare tynne genseren! __ Har jeg forresten sagt at O har begynt å åle? Han åler hverken langt eller fort hittil, og har ikke skjønt helt det at han faktisk har mulighet til å utforske hele stua, så hittil har det ikke blitt særlig mer travelt, men det kommer vel strakt Akkurat nå ligger han og sutter på beinet på en stol.. Blir trilletur og bæretøytyr og/eller joggetur i dag. Får se hvor mye jeg orsker. Kanskje jeg heller vil være sammen med kjæresten min ute når han kommer hjem fra jobb, istedet for å jogge. We wil see! Have a wonderfull day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2012 #3133 Del Skrevet 23. mai 2012 Deilig å grille i finværet Jeg tok på meg bikini i går og solte meg litt faktisk Blir jo aldri brun, bare rød.. Men det var så varmt at jeg ikke orket annet verken ute eller inne. Før du vet ordet av det, så er nok Odin både høyt og lavt og overalt. Det går så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3134 Del Skrevet 23. mai 2012 Deilig å grille i finværet Jeg tok på meg bikini i går og solte meg litt faktisk Blir jo aldri brun, bare rød.. Men det var så varmt at jeg ikke orket annet verken ute eller inne. Før du vet ordet av det, så er nok Odin både høyt og lavt og overalt. Det går så fort. Åh, høres deilig ut å ligge ute i solen i bikini! Gleder meg til det blir varmere her, så kan jeg vasse litt i sjøkanten..Men det blir vel med O på armen det.. :gjeiper: I fjor vasset bade jeg og hunden masse da det ble litt for varmt å bare ligge og sole seg.. Ja vil tro det går fort framover nå. Når de først knekker koden effektiviserer de vel bra fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2012 #3135 Del Skrevet 23. mai 2012 Åh, høres deilig ut å ligge ute i solen i bikini! Gleder meg til det blir varmere her, så kan jeg vasse litt i sjøkanten..Men det blir vel med O på armen det.. :gjeiper: I fjor vasset bade jeg og hunden masse da det ble litt for varmt å bare ligge og sole seg.. Ja vil tro det går fort framover nå. Når de først knekker koden effektiviserer de vel bra fort Ja, jeg har jo fått så fin kropp, at jeg ikke tør å ligge andre steder enn hjemme i bikini, så.. Koselig med barnet på armen når man vasser i vannkanten da Det går fort når det først skjer. Før du vet ordet av det så krabber han, og kommer seg akkurat dit han vil, når han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3136 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Vi har hav rett utenfor huset da, så må ikke gå så langt men kan ikke si jeg er spesielt fornøyd elle stolt av min kropp jeg heller.. Hehe, det skal bli et leven Endret 23. mai 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 23. mai 2012 #3137 Del Skrevet 23. mai 2012 Eg liker ikkje å ligge og sole meg utan å ha sjø i umiddelbar nærhet, for eg får fnatt når eg blir så varm, så eg MÅ kjøle meg ned no og då Vi også har sjøen rett nedanfor huset, men det er ikkje så aktuelt å gå dit åleine saman med M, kan liksom ikkje hoppe i sjøen og la han sitje igjen på berget Håper du får nyte fine dagen i dag! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 23. mai 2012 #3138 Del Skrevet 23. mai 2012 Eg liker ikkje å ligge og sole meg utan å ha sjø i umiddelbar nærhet, for eg får fnatt når eg blir så varm, så eg MÅ kjøle meg ned no og då Vi også har sjøen rett nedanfor huset, men det er ikkje så aktuelt å gå dit åleine saman med M, kan liksom ikkje hoppe i sjøen og la han sitje igjen på berget Håper du får nyte fine dagen i dag! Kos deg masse Ta med vippestolen (ser det for meg, M sitter igjen på berget og lager vippe-fart mens mora legger på svøm ) Frister skjeldent å bade for min del, er så kald av meg - får aldri i meg varmen igjen :gjeiper: Skal mye varme til før jeg melder pass. (Men badstue, det takler jeg ikke Når det svir når man puster inn, da er det gått altfor langt og over alle støvleskaft for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #3139 Del Skrevet 24. mai 2012 Eg liker ikkje å ligge og sole meg utan å ha sjø i umiddelbar nærhet, for eg får fnatt når eg blir så varm, så eg MÅ kjøle meg ned no og då Vi også har sjøen rett nedanfor huset, men det er ikkje så aktuelt å gå dit åleine saman med M, kan liksom ikkje hoppe i sjøen og la han sitje igjen på berget Håper du får nyte fine dagen i dag! Kos deg masse Hehe, nei det er vel kanskje ikke det beste Dagen var veldig fin i går. Ta med vippestolen (ser det for meg, M sitter igjen på berget og lager vippe-fart mens mora legger på svøm ) Frister skjeldent å bade for min del, er så kald av meg - får aldri i meg varmen igjen :gjeiper: Skal mye varme til før jeg melder pass. (Men badstue, det takler jeg ikke Når det svir når man puster inn, da er det gått altfor langt og over alle støvleskaft for meg ) Jeg hater også kaldt vann og varm badstue..Husker før vi flyttet til byen (da jeg var 14), så hadde vi badstue i huset. Brukte den nå og da, men hadde det aldri så varmt som det "skal" være. :gjeiper: Når jeg tenker etter, var den oftere i bruk som lekerom for meg og vennene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 24. mai 2012 #3140 Del Skrevet 24. mai 2012 Ta med vippestolen (ser det for meg, M sitter igjen på berget og lager vippe-fart mens mora legger på svøm ) Frister skjeldent å bade for min del, er så kald av meg - får aldri i meg varmen igjen :gjeiper: Skal mye varme til før jeg melder pass. (Men badstue, det takler jeg ikke Når det svir når man puster inn, da er det gått altfor langt og over alle støvleskaft for meg ) Haha, kjempegod idé! Eg heller takler ikkje badstu så veldig lenge, for eg sveitter så utruleg fort og mykje, så eg må ut etter ca 5 minutt. Har opplevd å bli kvalm i steamdusj f.eks. Badstu om vinteren kan til nøds gå an, for då kan vi springe ut og kjøle oss ned i snøen Mamma og pappa har badstu heime, så eg har muligheten Men bade, ah, det eeeelsker eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå