-Fisken- Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 Tipset får du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 Er det en mann som har skrevet det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2011 Får nesten håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 9. mars 2011 #4 Del Skrevet 9. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullo Skrevet 9. mars 2011 #5 Del Skrevet 9. mars 2011 Eg og synes det er kos og få mat når eg kommer hjem selv om eg ikke er mann!!!! Så den der var ikke noe digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg ønsker meg husmor! Men hos oss er det mannen som tjener pengene på ingeniørjobben sin, mens jeg har et typisk kvinneyrke. Kanskje jeg kan bli ingeniør og overtale ham til å være hjemmeværende og oppvarte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 9. mars 2011 #7 Del Skrevet 9. mars 2011 Uansett hvor rart det høres ut, så tror jeg faktisk folk hadde det like godt om ikke bedre i samlivene på 50-tallet. Uten disse kravene til selvrealisering og hvis du ikke er forelska hver dag så er forholdet feil for deg metalitet. faktisk tror jeg at all denne frigjøringen har gjort at mange har mistet seg selv på veien. Kvinner ønsker fremdeles en mann som kan "forsørge"og beskytte henne. Menn ønsker seg fremdeles en kvinne som stille opp for barn og familie. I denne likestillings tiden vi er inne i, så tror jeg menn har mistet seg selv, vi har ikke den respekten og i allefall ikke alle har selvrespekten de trenger lengere. Kvinner trenger ikke menn lengere, og jeg synes dette faktisk er litt synd. Høres veldig kvinnefiendtlig. Men hvis man tenker litt over hvordan familier var på 50-tallet og nå, så tror jeg fort man kan se at kjærnefamilien som vi alle ønsker, bare er et minne fra fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. mars 2011 #8 Del Skrevet 9. mars 2011 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 9. mars 2011 Eg og synes det er kos og få mat når eg kommer hjem selv om eg ikke er mann!!!! Så den der var ikke noe digg. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Del Skrevet 9. mars 2011 Skulle ønske jeg var født for 70 år siden, som mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå