Gå til innhold

Backstage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gudbedre! :hoppe:

:fnise: Fikk jo en ny forkjølelse som var superheftig, men nå brukte jeg Otrivin kortere enn kortest. Rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

:kaffekopp:

Jeg er skikkelig forkjøla og får ikke puste om natta, men har bare tatt to dæsjer med otrivin så langt. :)

Skrevet

Det er godt gjort!

Jeg blir alltid så tett i nesen av rødvin. Hvorfor? Allergisk? :fnise:

Skrevet

Er det for tidlig å ta seg et glass nå? :vin:

Skrevet

Det spørs vel hvor du befinner deg og hva du har tenkt å bruke resten av dagen til... :ler:

Skrevet (endret)

:fnise:

Jeg tror det er fordi du drikker for lite. Prøv med en liter, så merker du ikke at du er tett i nesa. :Hehe:

Endret av loffen
Skrevet

Det spørs vel hvor du befinner deg og hva du har tenkt å bruke resten av dagen til... :ler:

Jeg fant ut det var ørlite for tidlig. Måtte jo ut for å kjøre bil et par timer etter. Nå, derimot...

Det er del av et vitenskapelig forsøk: blir jeg alltid tett av rødvin?

Skrevet

Jeg blir også alltid tett i nesa av rødvin. Det finnes faktisk noe som heter alkoholallergi, og tett nese er et av symptomene.

Skrevet

Åh, det er jeg glad jeg ikke har!

:fnise:

Skrevet

Nå har jeg drukket et glass uten å bli tett, så da er heldigvis ikke jeg heller allergisk. :puh:

Skrevet

Pappa har den allergien, sånn sett flaks at han i tillegg er avholdsmann. Men drikker han en øl, et glass vin etc. så kommer det utslett og hetetokter. Han blir helt elendig.

Jeg er ganske fornøyd med å ikke arve den allergien.

Skrevet

Oi, dæven!

Drikker :vin: og nyter fredagen. Det går vannkopper i barnehagen, men det eneste vi har fått hjem, er en unge med diaré.

Skrevet

Vannkopper i barnehagen her og så jeg venter spent!

Skrevet

Vannkopper i barnehagen her og så jeg venter spent!

:hoppe:
Skrevet

Vannkopper er greit å få overstått. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...