Gå til innhold

Backstage


backstage

Anbefalte innlegg

Første døgn uten Otrivin på fire uker. Nå står ikke verden til påske!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai! Tør du bruke Otrivin så lenge altså? Det anbefales vel maks to uker...

Jeg er superforsiktig med sånt fordi jeg kjenner en som ble avhengig og det er ikke stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine: Ja, nei, jo, tja, jeg tør vel egentlig ikke. Jeg har dog aldri hatt problem med å slutte når forkjølelsen gir seg. *bank i bordet* Det jeg har gjort nå (og ofte gjør om det sitter lenge i), er å spraye så få ganger som mulig i løpet av et døgn. Denne gangen har jeg kun sprayet én gang i døgnet flere av dagene. En ukes tid i midten var det bare det ene neseboret jeg sprayet. Når det er såpass moderat, forsøker jeg også å bruke barnespray.

Da jeg var gravid, sa legen til en gravid venninne at hun fint kunne spraye seg til ut svangerskapet,s elv om det oversteg anbefalt dosering og vel så det.

Det jeg imidlertid har hørt, er at man skal være like lenge uten spray, som man har vært med. Det forsøker jeg praktisere, siden jeg altså overstiger brukerdosen en del. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg klarte uten å spraye i går (sprayet med effektiv saltvann), og jeg har ikke sprayet i dag! Alltid en lettelse å se at jeg ikke ble avhengig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid å slutte med kortison-nesesprayen min! :hoppendeglad:

Jeg har brukt nasonex i mange år! Mange.. visste ikke at det var kortison i den engang, før noen fortalte det til meg i sommer. Det har tatt meg over to måneder å venne meg av med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vips! mandag kveld. Nå er jeg innpakket i pledd og fryyyyser, men det er jo ikke kaldt her, for mannen fryser jo ikke. :rolleyes:

Var så uheldig å zappe meg innom TV2s Jakten på kjærligheten, men bare to minutter med det som bakgrunnsstøy, fikk meg til å ville knuse tv-en. Nå ser jeg på Topgear, mens jeg venter på å få servert noe godt. Fyser så veldig på vingummi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Første døgn uten Otrivin på fire uker. Nå står ikke verden til påske!

God natt!

Første døgn uten Otrivin på fire uker. Nå står ikke verden til påske!

God natt!

Det har gått veldig bra uten Otrivin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...