Gå til innhold

Backstage

backstage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei hun går heldigvis ikke enda. Men i stad stod hun helt uten støtte noen sekunder. Men hun går når vi holder henne i hendene og hun beveger seg langs møblene.

Men hun er en racer på alle fire da, selv om hun ikke krabber. Det tror jeg faktisk hun kommer til å hoppe over siden millitærlkrypingen er så effektiv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg ser det for meg. Skjønne skapningen!

Å, som jeg gleder meg til påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå er barnehageplass i boks!

Endret av backstage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har forresten bare 5,5.

Hadde ikke tenkt at det var for lite. :trist:

:fnise:

Hun har vel egentlig 7,5-8 tenner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden har inneholdt besøk, middag og kaffe/kake, så nå tror jeg jeg skal slenge beina høyt og nyte et glass vin. :vin: Tror det blir film, ev. en lydbok og dukkekjolestrikking.

Hvor ok er det at sjef spør, på jobbintervju, hvor det er du har søkt jobb ellers? :vetikke: En ting er å spørre om du søker jobb andre steder, en ganske annen å spørre om navn. Det ble en diskusjon om det her da vi hadde besøk, og jeg synes det er i overkant frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning! Sommertid! :sol:

Dagen skal inneholde lek, latter, irritasjon og helstekt ørret. De to første er barnerelatert, den tredje jobbrelatert for både meg og mannen, og den siste nyter vel alle godt av. Jeg tror vi må fordele arbeidstid i dag, og jeg skal melde meg frivillig til å ta første etappe ute i sandkassen. Da kan mannen forberede seg til i morgen, og så overtar jeg mens minsten sover. Ideelt sett burde jeg få til en løpetur også. Kanskje vi kan dra begge? (Hvis jeg drar alene, får jeg en time alene med lydbok, det frister veldig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp alene du ;) Jeg liker ofte å gå tur alene med lydboken min i stedet for sammen med noen. Litt pausetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helleu! Hilsen frøken "reiste-seg-ikke-før-hun-var-18-måneder". Gikk uten støtte når jeg var litt over året, men ramlet jeg, ble jeg sittende og hyle til noen reiste meg opp igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Jeg er født i mai og gikk til jul året etter :fnise: Kan til dels skylde på hoftedysplasi da, det forsinket nok noen måneder. Gikk sent og leste tidlig -jeg skjønte fort hva som var viktig her i livet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Jeg er født i mai og gikk til jul året etter :fnise: Kan til dels skylde på hoftedysplasi da, det forsinket nok noen måneder. Gikk sent og leste tidlig -jeg skjønte fort hva som var viktig her i livet :ler:

Ja, var hoftedysplasien som gjorde at jeg ikke kunne reise meg. Men jeg snakket veldig tidlig. Og det sluttet jeg aldri med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Noen timer ute i sola er fint. Jeg husket å smøre meg i dag, så da eldes jeg litt saktere. Iallfall huden. :sukk: Har raket og ryddet, men innså at litt formiddagsmat var på sin plass, så jeg tror jeg gjør det slik:

Mat og jobb og jobb og veranda (mens brøddeig/brød heves og stekes), og mens ørreten steker, kan jeg løpe en tur? Mannen fikser det som må fikses? Ja?

:Gjesp: Jeg vil helst bare sove, men sove kan jeg gjøre i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...