Gjest Trist84 Skrevet 9. mars 2011 #1 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har vært kjæreste med en mann i 1,5 år. På mange måter har vi det helt fantastisk sammen, og jeg elsker han, jeg har aldri følt så sterkt for noen før. Men kjæresten min har en kronisk sykdom som begrenser mye i hverdagen, han er til tider ingen enkel person å være sammen med med (vi bor ikke sammen), han har mange plager og han går på trygd. Jeg jobber i barnevernet og tjener middels bra. Jeg har veldig lyst på barn, men slik som situasjonen er nå er det helt håpløst for han. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og jeg blir fryktelig deprimert av dette, jeg føler at jeg "kaster bort" tiden min med tanke på at jeg vil ha barn og jeg burde finne en som jeg kan få det og et stabilt liv med, men jeg elsker jo mannen. Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2011 #2 Del Skrevet 9. mars 2011 hva slags råd? om du absolutt vil ha barn med det samme og hans helse ikke tilater det akkurat nå så finn deg noen andre å få barn med. jeg kan heller ikke få barn AKKURAT nå men heldigvis så har jeg en samboer som ikke kun tenker på seg selv og når han vil ha barn men skjønner at akkurat nå så går det ikke for min del. hva er hastverket? du er 26/27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå