Havbris Skrevet 9. mars 2011 #41 Del Skrevet 9. mars 2011 (ts) Hva synes du om det med at jeg vet at han var tilbøyelig for å gjøre noe og være utro og ikke sier det til min venninne og hennes mor da? Hva mener du/dere om det helt ærlig? Ts - jeg vet at spørsmålet er til forrige innlegg. Men jeg har skrevet et innlegg tidligere og tar sjansen på ett til. Nå synes jeg du skal sette strek for alle spørsmålene som handler om denne episoden, her på forumet. Jeg forstår at du trenger tonnevis av bekreftelse på at du ikke har gjort noe galt og ikke fortjener straff. Men nå tror jeg du graver og graver i løs sand. Jeg synes fremdeles du skal oppsøke psykologen din og få hjelp til å bearbeide sider ved din historie og til å sette sammen bitene i livet ditt til et helt og sunt bilde. De fleste her har bekreftet at du ikke har gjort noe galt og det er befriende for deg. Neste steg er å kanalisere alt dette inn i samtaler med psykologen din. Ikke grav noe mer i den historien TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #42 Del Skrevet 9. mars 2011 (ts) ja du har nok ganske rett i det, jeg skal prøve mitt aller beste ikke grave mer og heller lese innleggene deres om igjen når jeg kjenner det vakler igjen.. Jeg har lett opp en psykolog her i byen som jeg tror jeg skal ta å ringe og ta deres tips her og snakke ut om det med en psykolog. Når jeg får sjansen til å snakke med psykologen så kan jeg gi dere en oppdatering her og lufte det hun sier? Det spørs når jeg får time og når jeg får råd til å dra til henne men jeg vil så veldig gjerne dele det med dere så dere kan gi deres innblikk i det? Eller syns du/dere det ikke er noen god ide? Jeg trenger bare noen "venninner" i dette her, noen hender å holde i gjennom dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #43 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er enig med Havbris. Nå bør du gjøre noe annet enn å skrive her, og få hjelp på annet hold. Dette er ikke sunt for deg. En profesjonell behandler kan gi deg bedre støtte enn en gjeng fremmede mennesker på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #44 Del Skrevet 9. mars 2011 (ts) ja jeg ser den, tusen hjertelig takk for at dere var med meg her idag da og hjalp meg gjennom denne dagen alle sammen og for alle innleggene og ordene, det var til stor hjelp for meg. Tusen tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #45 Del Skrevet 9. mars 2011 (ts) ja jeg ser den, tusen hjertelig takk for at dere var med meg her idag da og hjalp meg gjennom denne dagen alle sammen og for alle innleggene og ordene, det var til stor hjelp for meg. Tusen tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå