Gå til innhold

Verste ved å lage middag?

84 stemmer

1. 1. Hva er det verste med å lage middag?

• Å lage den
      13
    • Å spise den
      0
    • Opvasken og ryddingen etter på
      66
    • Annet
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i å lage mat, spesielt ikke når jeg er sulten. Men ryddingen og oppvasken er nok det verste. Har heldgivis oppvaskmaskin men jeg synes det er pes å måtte skylle tallerkenen, bestikk osv, når jeg ligger stappmett på sofaen.

Heldigvis pleier samboeren å ta seg av det, hvis jeg har laget maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det verste er å finne ut hva jeg skal ha til middag. :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg synes også det verste er å finne ut hva jeg skal ha til middag. :sjenert:

Ja, jeg hater også å finne på middager. Derfor planlegger jeg gjerne middager for ei uke i slengen, da er det ikke noe å tenke på. Jeg slipper også å løpe på butikken hver dag, hater matbutikker.

Endret av Iah
AnonymBruker
Skrevet

Svært så mye hat det var her, da?

Jeg liker veldig godt å lage middag, og særlig i helgene eller på andre fridager. Det gjør meg heller ingenting å rydde opp etterpå, dessuten er jeg veldig glad i å spise god mat.

Det verste må være å stå midt oppe i noe for så å finne ut at jeg ikke har alle tingene jeg trenger.

Skrevet

Å lage den, uten tvil. Jeg er ikke noe særlig flink i matlaging.

Skrevet

Det må bli vaskingen gitt.

Jeg ELSKER å lage mat, spesielt middag :) Og siden jeg lager omtrent alt fra bunnen av blir det mye oppvask -.-

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er gørrkjedelig å lage mat. Det fører som regel til at jeg finner på noe annet for å unngå å besvime av kjedsomhet mens maten putrer, og så glemmer jeg hva jeg holdt på med, og maten blir svidd.

Heldigvis liker ikke samboeren min å vaske opp, så han fikser som regel herremåltider til oss, mens jeg og oppvaskmaskinen tar oss av ryddingen etterpå :)

Skrevet

Det verste er at jeg må spise den alene siden jg er singel. Elsker å lage mat, bake og er sånn midt på treet flink, bortsett fra atnoen ting kan jeg lage som kan bli helt perfekt.

Mangel av mann, er det som er litt trist ja.

Gjest MrsTux
Skrevet

Synes det er verste er hva man skal finne på til middag jeg...

Her også. Å finne på noe som er sunt, godt og lettvint, og som hele familien spiser! Hver dag!

Skrevet

Jeg elsker å lage middag, og hater å ta oppvasken :sjenert:

Ønsker meg en oppvaskmaskin, men vi har rett og slett ikke plass, og det er et daglig irritasjonsmoment for meg! Ender ofte opp med å lage ting som krever minimalt med opprydding.

Synes ikke det er vanskelig å finne på noe, men vi er bare to, og kjæresten spiser alt - det har selvsagt sitt å si.

Skrevet

Å rydde opp etter mannens kokkelering og rot...er alltid masse rot, søppel (er vanskeleg å kaste embalasjen når søppelbøtta står 2 meter unna) og oppvask etter han er ferdig. Ingen rydding undervegs. Så skal eg lage mat så må eg starte med å rydde og ordne plass og flater å jobbe på. I tillegg vil eg måtte vaske opp halvparten undervegs sidan det ikkje er reint...rotete mann...(og rotete dame).

Skrevet

Alt uten om å spise maten!

Hater å finne ut hva jeg skal ha til middag, lage middagen, dekke bordet, rydde av bordet og å stable inn i vaskemaskinen. Heldigvis lager jeg og samboeren mat annenhver dag... :sjenert:

Skrevet

Jeg liker å lage maten, spise den og rydde etter å ha spist.

Nå skal det sier at jeg gjerne lager opp middag for flere dager i slengen så det bare er å ta ut av frysen å varme, men det å lage stort er også noe jeg liker, så ingen av alternativene i pollen passet for meg... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Å finne på hva jeg skal lage. Ofte har jeg ingen kreative øyeblikk i bilen på vei hjem fra jobb, og kjører derfor IKKE i butikken, og kommer da tomhendt hjem, og må finne noe å lage av det vi har hjemme.

Skrevet

å vite jeg skal spise den alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å spise den alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...