Gå til innhold

Verste ved å lage middag?

84 stemmer

1. 1. Hva er det verste med å lage middag?

• Å lage den
      13
    • Å spise den
      0
    • Opvasken og ryddingen etter på
      66
    • Annet
      5

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere er det verste med å lage middag?

For meg er det helt klart rydingen og oppvasken som blir i gjen.

Er ikke så stor fan av å røre i gryta og glede meg til å sette meg til bords heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG HATER OPPVASKA !!!!!!

*ønske meg oppvaskmaskin til bursdagen min * :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Synes det er verste er hva man skal finne på til middag jeg...

• Liker 2
Skrevet

I det hele tatt å lage den :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det å lage den. Jeg er ikke så god til å lage mat, og en viktig grunn til det er nok at jeg rett og slett ikke er så opptatt av mat.

Liker selvfølgelig god mat, men spiser like gjerne fiskepudding som indrefilèt (for å sette det litt på spissen).

Har likevel noen få retter jeg lager som blir gode.

Rydde og vaske opp har jeg ingen problemer med. Det er noe jeg gjør underveis.

Skrevet

Elsker å lage mat, elsker å spise mat, elsker når folk jeg har lagd mat til vil ta oppvaska for meg:D

Mamma har alltid hatet å lage mat og det har gjort meg trist så jeg vil ikke bli lik :/ Middag skal være viktig i mitt hus! :)

Gjest Lacus
Skrevet

Å lage den!! Jeg HATER å lage mat :sjenert:

Gjest Passing by
Skrevet

Synes det er verste er hva man skal finne på til middag jeg...

Samme her, lage den, spise den og vaske opp er det minste problemet som jeg ser det.

Gjest Ruccola
Skrevet

Å stå å lage den etter en laaaaang dag på en jobb der man står HELE dagen :sukk:

I tillegg er jeg gravid nå, og det eneste jeg føler for når jeg kommer hjem klokken 17 er å legge meg på sofaen med beina høyt.....

Blir mye rask mat her for tiden kan du si.. Men prøver å alikevel holde oss til forholdsvis sunne ting da, selv om det av og til også havner en ferdigpizza i ovnen :)

Det jeg liker best er:

-store fiskekaker med salat i hamburgerbrød (Baker selv og fryser brødene, så er de litt sunnere enn butikkkjøpt)

-laksefileter med amadinepoteter og saus (Meste lager seg selv)

-gryteretter (Ferdigsteker kjøttdeig i helgene, og porsjonsfryser! Kjempesmart! Kan brukes til taco, pizza, gryterett, spagetti...osv :nigo: )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å lage middag!

Det tar liksom 30-45 minutter å lage middag, og så tar det 2 minutter å spise den!! :kjefte:

Skrevet

Jeg elske rå lage middag, men hater å rydde opp etterpå.

Skrevet

Verste med å lage middag er å rydde og bare sette igjang å lage den ,så finne ut at man mangler noe.

AnonymBruker
Skrevet

Å spise den alene.

Elsker å lage mat, og har ei heller noe imot å vaske opp etterpå. Men det føles litt galt å bruke mye tid (en time eller to) på å lage det herremåltidet, for så å spise det opp alene.

Skrevet

Jeg synes det verste er å greie å pønske ut middager som er spennende/varierte nok. Dernest ryddingen etterpå. Lagingen og spisingen er mer enn ok!

Skrevet

Rydding og oppvask! (Har ikke oppvaskmaskin).

Skrevet

Verste ved å lage middag, er å lage middag.

AnonymBruker
Skrevet

Å vaske opp før og etter. Pannen jeg skal bruke er alltid skitten etter personen før meg. Først må jeg vaske opp den, så må jeg vaske kjøkkenet for å få det noenlunde hygenisk, SÅ kan jeg begynne på maten. Er kjedelig å passe på maten da, pleier å sette meg på pc-en imens også svir det seg... :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som er ille med å lage middag - middagen er fra begynnelse til slutt dagens høyde- og lyspunkt nr 1.

Det eneste måtte være oppvasken, men jeg er ikke enig i at det hører med til middagslagingen. Dessuten er det alltid mannen som tar den, så det plager ikke meg. :sjarmor:

Skrevet

Elsker å lage mat, men oppvasken er nok ikke like moro.. :sukk:

Skrevet

Å rydde opp! Men elsker å lage mat da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...