Gå til innhold

Hun har aldri tid til oss

Gjest Trond

Anbefalte innlegg

Gjest Trond

Hei!

Jeg og dama sliter litt for tiden. Vi bor hver for oss, jobber upraktisk iforhold til hverandre...

8 uker siden vi har vært sammen bare oss to. Syns det er for lite. Hun har nesten helt sluttet med sms og ringe.

Det kan jeg forsåvidt forstå, jeg har vært dum, sjalu... Verste som finns. Hun er en attraktiv ung dame, mange beilere... Så er ikke noe særlig å få høre at hun har fått så og så mange nummer en dag (som hun ikke hadde tatt vare på sa hun etter at jeg freaka ut), og i tillegg måtte stå å se/høre på at hun flørter med en fyr.

Selvtilliten min er ikke særlig og prate om. Low low low. Ingen penis å skryte av, men den funker. Ikke det at jeg har prøvd i det siste. Er flere år siden sist.

Jada. Plutselig er alt så kaldt. Har vært sammen snart ett år. Men har ikke kommet noe langt.

Jeg tar meg selv i å gi mer og mer blaffen. Jeg bryr meg ikke om noe lenger. Leiligheten ser ikke ut, jeg trener ikke annenhver dag lenger, kanskje heller annen hver uke...

Men jeg tror vi egentlig ikke passer sammen. Hun er så forskjellig fra meg. Not a good match egentlig. Husker jeg tenkte da jeg traff henne at "OK, hvorfor ikke, ta det du får"

Hun har avvist meg gang på gang de siste ukene, har aldri tid.. Imorgen har vi planlagt å møtes, men idag var hun igjen lunken. Jeg vet hva som kommer. Hun har ikke tid.

Men jeg er dum som et brød, blindet av forelskelse eller håp på kjærlighet så har jeg gitt og spandert alt mulig på henne. Mange mange tusen. Skal aldri gjøre det igjen, ihvertfall ikke før hun presenterer meg for foreldrene sine. (Noe denne dama ikke har gjort, istedet har hun holdt meg hemmelig for gud og enhver mann)

Jeg fikk et kyss sist hun ba om penger til bytur. 1000 kr per kyss går ikke i lengden.

Er det på tide å bli hard? Hun har sagt at hun sitter på all makten, om hun kommer eller ikke. Virker ikke som om hun bryr seg så mye, med mindre hun trenger noe materielt eller må kjøres (og settes av i et kryss eller to før bestemmelse-sted).

Siste sjanse denne uken sa jeg til meg selv forrige uke. Nå som vi har avtalt å møtes imorgen, og hun ymter frempå idag at hun ikke kommer... Jeg er pessimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide å bli hard? Etter min mening er det på tide å dumpe henne og heller finne deg en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har kommet så skjevt ut at jeg tviler på at det er noe som kan reddes. Hun respekterer deg ikke overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har sett hverandre på 2 mnd er det vel slutt uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bli hard? Etter min mening er det på tide å dumpe henne og heller finne deg en annen.

-signerer denne-

Hun høres ut som en som vet å utnytte fordelene sine ... :mrgreen:

Respekter deg selv og kom deg ut :pls: :pls:

Endret av Tingeling1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde gjøre langt mer enn å bare dumpe denne damen. Det funker ikkje å kjøpe noens aksept, da blir man isåfall bare utnyttet. Foreslår du leser dobbel your dating av DavidDeangelo og fokuserer på å ta tak i deg selv. Det noen poeng i den boken som virkelig er verdt å få med seg og en rekke ideer om hvordan man skal takle en slik stiuasjon du nå er oppi.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...