Gå til innhold

Mange som ER pene , aner ikke selv hvor pen de egentlig er .

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er sant - så burde du like meg utrolig godt - forde man liker folk som er lik oss selv og som tenker det samme . Og tenke - wow - endelig har jeg funnet en som er akkurat som meg selv .Hun er sikkert kjempegøy å være sammen med . Vi er jo så utrolig like og forstår hverandre så godt .

Så negativt og nedlatende du ordlagger deg - tror jeg ikke at du liker WW som person . Forde du bløffer når du ramser opp hvor bra du er og samtidig er negativ mot meg . Kaller det å synke ned på mitt nåvå osv .Hadde det vært sant - ville du automatisk likt meg og hatt sansen for meg .Istede for å tydelig bli provosert av min selvsikerhet og positive syn på meg selv .

Du er nok mange hakk under mine krav til en god og EKTE venn . Du er et smålig og avensjukt menneske .

WW - finnes ikke slik .Hun er ikke smålig eller avensjuk på andre .ALDRI . ( en venn må ha disse gode og skjeldne egenskaper - ellers er hun ikke egnet som ww`s venn ) Da er vi for ulike - når det gjelder personlige egenskaper .

Du misforstår- JEG synes DU er nedlatende ovenfor andre.

Klart jeg hadde likt deg, og jeg skal ærlig si at jeg er enig med deg om mange ting... og hadde sannsynligvis syntes at du var en artig og morsom person i det virkelige liv.

Men det er denne sære forskjellsbehandlingen og oppdeling av "Vakre" og "stygge" jeg reagerer på. Indisk kaste system?

Er ikke ALLE mennesker flotte?

Jeg applauderer når du skryter av deg selv, og du har gøyale særegenheter på forumet som skaper liv og debatt. Men jeg blir skuffet av at du også i samme slengen indikerer at andre ikke har det LIKE BRA. Og at du bruker det aspektet til å trekke deg selv opp.

Det jeg oppfordrer deg til er, når du er såpass fornøyd og glad med livet ditt, å gjøre en innsats for å trekke andre opp!

En av de største fordelene jeg personlig har sett ved å være en person med stort nettverk, også internasjonalt, som har lett for å komme i kontakt med andre- er å bruke nettop dette til å trekke andre mennesker opp og gi de muligheter, selvtillitt og glede.

Sette de i kontakt med andre mennesker de kan ha glede av. La de skinne.

Det beste jeg opplever er når jeg får mulighet til å gi et annet menneske et øyeblikk til å blomstre.

Å være i rampelys mye gjennom livet ER faktisk slitsomt. Store deler av livet mitt har jeg hatt konstant mas, og nærmest blitt tildelt et ansvar for å alltid være midtpunkt. Folk blir fornærmet hvis jeg ikke gir de nok oppmerksomhet.

Når man når kjendisstatus/maskotstatus innenfor et større miljø/samfunn o.l, oppmerksomhet er gøy ja.. men det følger også med et ansvar hvor man legger seg selv til side for en større helhet.

Derfor ville jeg aldri trukket frem meg selv, eller skrytt av meg selv- ettersom det på en måte Sier seg selv, hvem jeg er. Men heller derfor fokuserer den energien på å trekke frem andre. Dette er noe jeg gjerne vil se MER av fra deg.

F.eks: Jeg støtter deg 100% i at kvinner er seksuelle vesner. Det er mange som får tyn, pes og dømmelse for dette. Hvorfor ikke fokusere på det? Stå frem som en flaggfigur for kvinners seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du misforstår- JEG synes DU er nedlatende ovenfor andre.

Klart jeg hadde likt deg, og jeg skal ærlig si at jeg er enig med deg om mange ting... og hadde sannsynligvis syntes at du var en artig og morsom person i det virkelige liv.

Men det er denne sære forskjellsbehandlingen og oppdeling av "Vakre" og "stygge" jeg reagerer på. Indisk kaste system?

Er ikke ALLE mennesker flotte?

Jeg applauderer når du skryter av deg selv, og du har gøyale særegenheter på forumet som skaper liv og debatt. Men jeg blir skuffet av at du også i samme slengen indikerer at andre ikke har det LIKE BRA. Og at du bruker det aspektet til å trekke deg selv opp.

Det jeg oppfordrer deg til er, når du er såpass fornøyd og glad med livet ditt, å gjøre en innsats for å trekke andre opp!

En av de største fordelene jeg personlig har sett ved å være en person med stort nettverk, også internasjonalt, som har lett for å komme i kontakt med andre- er å bruke nettop dette til å trekke andre mennesker opp og gi de muligheter, selvtillitt og glede.

Sette de i kontakt med andre mennesker de kan ha glede av. La de skinne.

Det beste jeg opplever er når jeg får mulighet til å gi et annet menneske et øyeblikk til å blomstre.

Å være i rampelys mye gjennom livet ER faktisk slitsomt. Store deler av livet mitt har jeg hatt konstant mas, og nærmest blitt tildelt et ansvar for å alltid være midtpunkt. Folk blir fornærmet hvis jeg ikke gir de nok oppmerksomhet.

Når man når kjendisstatus/maskotstatus innenfor et større miljø/samfunn o.l, oppmerksomhet er gøy ja.. men det følger også med et ansvar hvor man legger seg selv til side for en større helhet.

Derfor ville jeg aldri trukket frem meg selv, eller skrytt av meg selv- ettersom det på en måte Sier seg selv, hvem jeg er. Men heller derfor fokuserer den energien på å trekke frem andre. Dette er noe jeg gjerne vil se MER av fra deg.

F.eks: Jeg støtter deg 100% i at kvinner er seksuelle vesner. Det er mange som får tyn, pes og dømmelse for dette. Hvorfor ikke fokusere på det? Stå frem som en flaggfigur for kvinners seksualitet.

Hjelp - du er litt lik meg . Jeg kunne trodd jeg selv hadde skrevet ditt innlegg . T.o.m skrivestilen min adopterer du . Er du den som bruker å være den falske WW inne på KG og skrive falske innlegg under ww nick name ?

Jeg prøver også å være flink å dele ut komplimenter etc for å løfte andre opp i virkeligheten . Men mulig jeg burde bli enda flinkere til det - siden jeg er en maskott...he he Som du sier . Selv om jeg aldri har tenkt på meg selv slik - som en maskott . Da jeg ikke har så store tanker om meg selv Husk at folk er ofte ikke helt klar over hvordan de blir oppfattet av andre .

Ja jeg skal huske det du skrev og bli mye bedre til det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp - du er litt lik meg . Jeg kunne trodd jeg selv hadde skrevet ditt innlegg . T.o.m skrivestilen min adopterer du . Er du den som bruker å være den falske WW inne på KG og skrive falske innlegg under ww nick name ?

Jeg prøver også å være flink å dele ut komplimenter etc for å løfte andre opp i virkeligheten . Men mulig jeg burde bli enda flinkere til det - siden jeg er en maskott...he he Som du sier . Selv om jeg aldri har tenkt på meg selv slik - som en maskott . Da jeg ikke har så store tanker om meg selv Husk at folk er ofte ikke helt klar over hvordan de blir oppfattet av andre .

Ja jeg skal huske det du skrev og bli mye bedre til det : )

Nei jeg ville aldri hatt interesse av å skrive falske innlegg under andres nickname. :)

Jeg synes ikke vi har så lik skrivestil dog.

Godt mulig du er en maskott i det virkelige liv. På KG er det ingen tvil om at du både skaper liv og debatt, det har du vel oppdaget selv. Noe jeg synes er flott, selv om det er mye potensiale i hva du kunne skapt debatt rundt.

Desverre for meg er det for mange som kjenner meg i det virkelige liv på KG under min vanlige bruker, så jeg må forholde meg politisk korrekt og som anonymbruker i denne debatten. ;)

Jeg må påpeke at min drømmeverden hadde vært om alle hadde hatt store tanker om seg selv OG om andre.

Et av de menneskelige svakhetene jeg ser at vi må på død og liv konkurrere med hverandre.. når man kunne hatt mye bedre nytte av å være på samme side. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en fordel med mitt utseende, hva det egentlig er vet jeg ikke, men blir lagt merke til og fått en del fordeler jobbmessig. Har hørt jeg ser veldig uskyldig ut og tror det må være noe der.

Liker folk mennesker som ser uskyldige ut på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke denne tråden døpes om til "Jeg ER pen, dere aner ikke selv hvor pen jeg egentlig er!"?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Burde ikke denne tråden døpes om til "Jeg ER pen, dere aner ikke selv hvor pen jeg egentlig er!"?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...