Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg gleder meg til det er på'n igjen i kveld :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk ikke savnet det jeg heller. Har ikke tengt på det i det hele tatt igrunn. Men det blir nå kjekt når det begynner på igjen alikevell :sjenert:

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle savne det, men det har faktisk bare vært litt deilig å slippe å bruke en time på det der hver dag :sjenert:

Skrevet

I dag kommer det inn en person jeg kjenner :) (det er vel lov å si det? det er jo ikke spoiling siden det er på reklamen...)

Gjest Mynona83
Skrevet

Så spennende for deg da Tears.... Blir vel artig å se om hun "er seg selv" som de så fint kaller det. Og se hvilken rolle hun tar der i forhold til hvordan hun er hjemme.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Så spennende for deg da Tears.... Blir vel artig å se om hun "er seg selv" som de så fint kaller det. Og se hvilken rolle hun tar der i forhold til hvordan hun er hjemme.

Det må være artig å se på ja. Og kanskje irriterende. " Det der ville hun ALDRI gjort hvis hun var her hjemme!!!" :fnise:

Skrevet

Gleder meg til i kveld :popcorn:

Håper det er jenter som lager litt liv der, det trengs! Trodde ikke paradise kunne være så kjedelig egentlig.

(enda så sitter jeg hver dag å ser) :ler:

Så ikke ut til at Niclas likte en av de nye jentene så godt men.. Kilde seher.no

Skrevet

Det må være artig å se på ja. Og kanskje irriterende. " Det der ville hun ALDRI gjort hvis hun var her hjemme!!!" :fnise:

Jepp :fnise:

Jeg sa bare at jeg kjenner henne... Ikke at hun er smart :sjenert:

Skrevet

I dag kommer det inn en person jeg kjenner :) (det er vel lov å si det? det er jo ikke spoiling siden det er på reklamen...)

Hehe, det er helt lov :) Blir spennende å høre om hun er i virkeligheten slik hun fremstår på TV da :skravle:

Skrevet

Så ikke ut til at Niclas likte en av de nye jentene så godt men.. Kilde seher.no

Det er vel ikke helt lov til å si her inne. Da vet vi jo at noe kommer til å skurre, og sånt vil vi (hvertfall ikke jeg) vite før jeg har sett det :sjenert:

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Jepp :fnise:

Jeg sa bare at jeg kjenner henne... Ikke at hun er smart :sjenert:

Hehehe... så hun er av samme kaliber som de andre der inne. Forundrer meg ikke.

Skrevet

Dette må være første gang jeg faktisk ikke har savnet PH :fnise: Helt utrolig at jeg skulle føle det sånn siden jeg er skikkelig PH fan. Men denne sesnogen har vært utrolig kjedelig. Hjelpes. Neste sesong bør de sende inn noen kule og bitchye Dansker som kan lage litt liv og kaos :lur:

Skrevet

Hehehe... så hun er av samme kaliber som de andre der inne. Forundrer meg ikke.

Det krever en viss standar (lav standar) og spesiell intelligens, for å i det heletatt sende søknaden til TV3 for å være med i programmet, så ja, jeg tror mange av de som er med på det er ganske like sånn sett :fnise:

Skrevet

Det er vel ikke helt lov til å si her inne. Da vet vi jo at noe kommer til å skurre, og sånt vil vi (hvertfall ikke jeg) vite før jeg har sett det :sjenert:

Beklager, dog kan man da ikke si så masse her da, det stod jo bare på seher :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Nå håper jeg dette Maren/kim dramaet er ferdig!

Gjest Mynona83
Skrevet

Det krever en viss standar (lav standar) og spesiell intelligens, for å i det heletatt sende søknaden til TV3 for å være med i programmet, så ja, jeg tror mange av de som er med på det er ganske like sånn sett :fnise:

Hvem av de er det du kjenner forresten?

Gjest Canis lupus
Skrevet

Nå håper jeg dette Maren/kim dramaet er ferdig!

Ditto

Er dritt lei begge to.

Drammens-maset også. Jeg heier på Ole, men det er greit nå..

Skrevet

Håper Maren ryker denne uken. Er dritt lei henne nå! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Mente OLe at de to nye måtte kline med gutta for å bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...