karolinn Skrevet 15. april 2011 #1901 Skrevet 15. april 2011 Håper virkelig ikke at Joachim sjekker inn igjen! Orker ikke den fæle uteligger/karius og baktus-looken Likte han jeg! En smart forvokst sjørøver
MissStiles Skrevet 15. april 2011 #1902 Skrevet 15. april 2011 Jeg sitter og ser på gårsdagens episode nå Jeg sier bare WOW, WOW og WOW!! Det skjedde jo litt av hvert igår. Trist alle lille Niklas måtte gå ut!! Og bra gjort av Maren å velge Marius!! Liker han
Minnimusepus Skrevet 15. april 2011 #1905 Skrevet 15. april 2011 Tror faktisk han nye Marius kan nå langt,virker som en real og kjempehyggelig kar. Og ja, nå må Maren snart byttes ut, det skjer vel kanskje ved neste parsermoni
Pjusk Skrevet 15. april 2011 #1906 Skrevet 15. april 2011 Hvor er det jeg har sett han Marius før? Synes det er noe kjent med han.
smalls Skrevet 15. april 2011 #1907 Skrevet 15. april 2011 Hvor er det jeg har sett han Marius før? Synes det er noe kjent med han. Enig. Det er noe kjent med han, men vet ikke hvor jeg har han fra.
Gjest Audiot Skrevet 16. april 2011 #1908 Skrevet 16. april 2011 Veit ikke om linken er posta før, men tar sjangsen. http://omag.no/aktuelt/paradis_maren_poserer_splitter_naken
frøken gurine:) Skrevet 16. april 2011 #1909 Skrevet 16. april 2011 (endret) Veit ikke om linken er posta før, men tar sjangsen. http://omag.no/aktuelt/paradis_maren_poserer_splitter_naken jaja.. blir jo ikke akkurat sjokkert når det hun det er snakk om.. men viser jo at hun ikke har så mye vett i skallen.. Endret 16. april 2011 av frøken gurine:)
Gjest Diamant Skrevet 16. april 2011 #1910 Skrevet 16. april 2011 Jeg håper virkelig ikke at Maren går ut!! Vet dere foressten om Paradise går på tv-en i påsken ?
Sarafina Skrevet 16. april 2011 #1911 Skrevet 16. april 2011 Jeg håper virkelig ikke at Maren går ut!! Vet dere foressten om Paradise går på tv-en i påsken ? nei, det går dessverre ikke i påsken..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1912 Skrevet 16. april 2011 Årets Paradise-deltakere er virkelig ikke spesielt pene, enig med dere som rangerer dem som 5-6 og oppover... Farmen f eks har mye penere deltakere i år synes jeg, både hun Synne og han Morten Emil er 9-ere synes jeg da. Greia er liksom at man forventer skikkelige hunks og babes i et program som Paradise Hotel, og det er det ikke i år.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1913 Skrevet 16. april 2011 Veit ikke om linken er posta før, men tar sjangsen. http://omag.no/aktuelt/paradis_maren_poserer_splitter_naken Huff........
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1914 Skrevet 18. april 2011 Fatter ikke hvorfor de to nye gnidde på lampen. Hallo, de er 7 gutter og 2 skal ut. Hvorfor i huleste gnikker de for å få tilbake en konkurrent? Hvordan ser de for seg at de skal komme videre da? 2 skal jo ut... Hvertfall han som stod med Maren, superintelligent å gni for å få den gamle partneren hennes inn igjen Irriterer meg med sånn saueflokk-tenking. Best for gruppa, ta en for laget, blablabla. Var sikker på at LN ville klare oppdraget, tross for laber innsats. Han gadd jo knapt snakke med folk for å overtale. At Kim greide få hele gruppa til å ønske SN tilbake samme dag som utstemmingen er en gåte. Gruppepress og lite individuelle tanker på høyt nivå. Ønsker meg en Ronny (DK) inn, som tørr å tenke selv og gå imot gruppa! Ingen der inne våger tenke en eneste tanke selv, og det blir det kjedelig tv av. Håper det kommer inn 2 nye, freshe (nei, ikke drammens-) jenter. Som har litt bein i nesa og tenker på å komme seg videre selv, fremfor å tilfredsstille gruppa.
Gjest Linda sofie Skrevet 18. april 2011 #1915 Skrevet 18. april 2011 Var sikker på at LN ville klare oppdraget, tross for laber innsats. Han gadd jo knapt snakke med folk for å overtale. At Kim greide få hele gruppa til å ønske SN tilbake samme dag som utstemmingen er en gåte. Gruppepress og lite individuelle tanker på høyt nivå. LN hadde jo sagt til seher.no at han ikke gjorde så mye for å overtale folk. Han sa han ikke ville lyve og være falsk Han ville bare ta det som det kom og heller slappe av hele dagen. Slik holdning irriterer meg så! "nei jeg nekter å spille spillet og lyve til folk. Jeg er her på badeferie" PH er et spill! Hvis man ikke vil spille spillet og bare er med på PH for å sole seg, så kan man vel heller reise på heisatur til syden med vennegjengen heller? Tydelig at mange bare melder seg på PH kun for å få en gratis badeferie. Verre er det jo med de som ikke tørr å gå imot flertallet. "vi må ta en for laget og gjøre det som flertallet vil" Gi meg PH DK!
Sarafina Skrevet 18. april 2011 #1916 Skrevet 18. april 2011 Tydelig at mange bare melder seg på PH kun for å få en gratis badeferie. "Alle" sier de melder seg på PH for blant annet å få en gratis badeferie. Bullshit! Det de vil ha, er jo sine "15 minutes of fame" fordi de er PR-kåte, og kanskje håper å bli oppdaget innenfor et eller annet. Det sier seg jo selv. Eller hva tror dere? 1
smalls Skrevet 18. april 2011 #1917 Skrevet 18. april 2011 (endret) De Norske er i hvert fall ikke med på PH for å spille spillet. Det skal være sikkert og visst! Er man der for å vinne og spille, så blir man jo upopulær med en gang. De er vel der for å få bli kjente og får å få en gratis badeferie tenker jeg. Savner noen som tørr å gå imot flertallet og som er litt bitchy. Endret 18. april 2011 av smalls
Gjest Mynona83 Skrevet 18. april 2011 #1918 Skrevet 18. april 2011 Det er jo ikke rart de ikke vil spille spillet, de så jo at Petter (som er helten deres vil jeg tro) vant ved å chille og ha rare uttrykk - uten å spille spillet. Utrolig irriterende at han egentlig ble sendt ut, men fikk komme inn igjen rett før finalen - ufortjent.
Polymorph Skrevet 18. april 2011 #1919 Skrevet 18. april 2011 Oh nooo! Fra tv3.no: "Paradise Hotel ser du mandag til torsdag kl. 21.30 på TV3, eller når du vil på TV3 play. Paradise Hotel tar påskeferie og er tilbake på TV3 mandag 25. april."
Gjest Canis lupus Skrevet 18. april 2011 #1920 Skrevet 18. april 2011 (endret) Mens vi venter på at uka skal gå.. http://www.seher.no/867758/paradise-ektepar-skilles-etter-40-dager Fra PH DK. Amalie og Peter skal sjokkerende nok skille seg. Endret 18. april 2011 av Canis lupus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå