Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Pleier de ikke bare å sende inn 1?

Nei. I fjor sendte de jo inn både Torbjørn, Petter og Victoria igjen. Å året før der sendte de inn Mats og Nanna var det vel. De pleier aldri å bare sende inn 1 person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer 2 nye jenter neste gang. Da håper jeg det ikke er noen av de gamle.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor jeg enda ser på dette mølet. Det eeeeer så kjedelig. Jeg er i grunn ganske likegyldig til hvem som vinner. Korka, hele gjengen.

Skrevet (endret)

Du vet at det heter de, ikke sant? Du skriver konsekvent di, det er litt slitsomt å lese.

om det skrives di eller de bryr meg en viss plass..

Nå er det vel ikke så lenge til en utstemt deltager sjekker inn igjen? De må da sende inn hvert fall en til da. Å bare sende inn Maren blir litt for lite synes jeg. Håper Joachim kommer tilbake.

Håper også på Joachim, det er da virkelig ingen andre av di som har ryki ut som har noe der å gjøre.. og siden det har kommet en jente inn igjen så kan man håpe at det kommer en gutt neste gang..:)

Endret av frøken gurine:)
Skrevet

Jeg syns det var skikkelig kjipt at lilleNiclas gikk ut! Ble nesten litt lei meg. Alle guttene jeg liker blir jo sendt hjem... Håper han eller Joachim kommer inn igjen.

Skrevet

Synes det var trist at lille Niklas gikk ut i dag jeg :sjenert:

Jeg hadde fått skikkelig sansen for han.

Så ut til at det kan bli spennende etter påske... Meeen det ser jo alltid ut til at det skal skje mye på reklamene.

AnonymBruker
Skrevet

om det skrives di eller de bryr meg en viss plass..

Nå er jeg en annen AB enn den som kommenterte dette, men for din egen del burde du faktisk bry deg om å skrive korrekt.

• Liker 5
Gjest Canis lupus
Skrevet

Håper virkelig det kommer inn noen jenter som kan lage litt draama!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere syntes det var trist at LN gikk ut. Nå må jo madde finne seg en ny partner, og ting kan begynne å skje kanskje. Jeg håper VIRKELIG ikke at Joachim kommer inn igjen :spy:

Skrevet

Synes det var trist at lille Niklas gikk ut i dag jeg :sjenert:

Jeg hadde fått skikkelig sansen for han.

ser det er mange som liker lille Niclas - synes også han virker sympatisk. Men han er kjedelig, i likhet med resten av gjengen, synes nå jeg.. Hva er det han gjør som er spennende? Da synes jeg faktisk Store Niklas lager like mye liv.

og det skal bli spennende å om Madelen og Niklas nå blir faste partnere, det blir de nok. Naivt av Maren å tro at Niklas velger henne neste gang, selv om han ikke gjorde det nå...

Skrevet

Håper Joachim komemr inn igjen. Jeg skjønner ikke helt hvem andre de skal sende inn? Kanskje Stian da, men de fleste av de som har dratt er jo bare kjedelige personer. Tviler på de sender inn Chrstina eller Mats liksom.

Teit vi må vente over en uke til neste episode :sukk: Håper det blir litt drama da! At de nye jentene ikke bare er noen som blir bestevenn med alle og som er på badeferie. Vi trenger er skikkelig bitch som sjekker inn! :lur: Som kan lage litt liv og røre.

Skrevet

Det kommer jo inn en som kjenner Maren, så vi kan jo håpe at det blir litt action da :skravle:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg tror alltid det blir drama uke etter, men neida. Tv3 er flinke til å få det til å se ut som det blir masse drama på reklamene. Som f.eks så virket det jo som Madde skulle trekke seg eller noe siden hun satt å gråt og pakket kofferten. Men egentlig så bare satt hun å ryddet litt.

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Må innrømme at jeg nå har mindre og mindre lyst til å følge med, men samtidig så gjør jeg sjeldent noe fornuftig 21.30 i ukedagene :fnise: Får se hva som skjer på mandag.

Skrevet

Må innrømme at jeg nå har mindre og mindre lyst til å følge med, men samtidig så gjør jeg sjeldent noe fornuftig 21.30 i ukedagene :fnise: Får se hva som skjer på mandag.

Er det ikke påskeferie fra PH neste uke da?

Gjest Anuket
Skrevet

Oi min feil! Det er det jo! Jaja får se hva som skjer etter påske da :) blir det ikke noe spennende tror jeg at jeg finner noe annet å følge med på i hvertfall - eller kanskje jeg skal heller lese en god bok i sengen i en time før jeg legger meg :popcorn:

Skrevet

Oi min feil! Det er det jo! Jaja får se hva som skjer etter påske da :) blir det ikke noe spennende tror jeg at jeg finner noe annet å følge med på i hvertfall - eller kanskje jeg skal heller lese en god bok i sengen i en time før jeg legger meg :popcorn:

:-) Enig i at det ikke er særlig spennende, men så blir man liksom bare trekt mot tv-skjermen allikevel kl. 21:30 ;p

Skrevet

Utrolig kjipt at lille Niklas gikk ut, han var egentlig favoritten min der inne nå. Jeg klarer bare ikke å forstå at Daniel og Marius gnikka.. Og hvorfor de andre absolutt ville ha store Niclas inn igjen, han har da vært der og hatt sjansen før :sukk: Tipper de angrer en smule nå (bortsett fra Ole selvsagt..). Nei, når de slapp Maren inn igjen etter at hun røk, burde de jammen meg ha vett nok til å sende Niklas inn igjen også. :jepp:

UUT med Maren, nå har vi vel fått MER enn nok av henne alle sammen?!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Utrolig kjipt at lille Niklas gikk ut, han var egentlig favoritten min der inne nå. Jeg klarer bare ikke å forstå at Daniel og Marius gnikka.. Og hvorfor de andre absolutt ville ha store Niclas inn igjen, han har da vært der og hatt sjansen før :sukk: Tipper de angrer en smule nå (bortsett fra Ole selvsagt..). Nei, når de slapp Maren inn igjen etter at hun røk, burde de jammen meg ha vett nok til å sende Niklas inn igjen også. :jepp:

UUT med Maren, nå har vi vel fått MER enn nok av henne alle sammen?!

De tok vel en for laget som de så fint kaller det. De må gjøre hva som er best for gruppen og hva flertallet vil :roll: Det er så typisk med de Norske. At det nesten er aldri noen som tørr å gå imot flertallet. Marius turte vel ikke annet enn å gni på lampen. Han ville vel ikke at de andre skulle bli sure. Daniel gjorde det pga Maren sa hun skulle velge han hvis han gjorde det.

Skrevet

Håper virkelig ikke at Joachim sjekker inn igjen! Orker ikke den fæle uteligger/karius og baktus-looken :spy:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...