Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spennende, jeg blir nervøs

Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de nye gnikka..

Har ikke fått med meg alt, for jeg ser på med 1 øye og 1 øre, men trodde de ikke at storNiklas ville få en fredning? Da ville de vel blitt sendt hjem begge to?!

Jeg tror jeg vet hvem som vinner....! (neida, skal ikke si noe)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hallo maren.. hvis niklas ville stått med deg så hadde han sikkert gått til deg. han stoler vel ikke på a mer..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen for ei bitch!

AnonymBruker
Skrevet

hahaha.. hun tror niclas vil være parteren hennes, og grunnlaget for å sende ut en av guttene er hvem madeleine vil trives best med? jaja..

Gjest NozMonster
Skrevet

Sikker?

Håper det, ellers ville det egentlig vært rart.

tror nok det er sånn ja...marius sa jo at han angret på at han gned for han gikk å gned, fordi han likte lille nic.

Skrevet

Litt kjip avslutning da, så fort kan spillet snu.. :sjenert:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de nye gnikka..

Har ikke fått med meg alt, for jeg ser på med 1 øye og 1 øre, men trodde de ikke at storNiklas ville få en fredning? Da ville de vel blitt sendt hjem begge to?!

Jeg tror jeg vet hvem som vinner....! (neida, skal ikke si noe)

nei ikke jeg heller..

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hun fortalte en hvit løgn(?!) for gruppas skyld? Det er det dummeste jeg har hørt. Det var jo ren løgn. Og veldig dårlig gjort.

Skrevet

kanskje spillet begynner for fult til etter påske da.. lov å håpe hvertfall da.. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

jaja.. di to nye kan jo ikke være veldig smarte da..

Du vet at det heter de, ikke sant? Du skriver konsekvent di, det er litt slitsomt å lese.

Skrevet

Jeg ser at mange har noe imot Niklas, den store. Jeg har virkelig ikke noe imot han og ser ikke det andre ser. Jeg syns ikke det virker som om at han prøver seg så mye mer på jentene enn hva de andre guttene gjør? Og det virker som at han bruker hjernen litt også. I hvert fall nå som han valgte bort Maren.

Gjest Mynona83
Skrevet

Jeg ser at mange har noe imot Niklas, den store. Jeg har virkelig ikke noe imot han og ser ikke det andre ser. Jeg syns ikke det virker som om at han prøver seg så mye mer på jentene enn hva de andre guttene gjør? Og det virker som at han bruker hjernen litt også. I hvert fall nå som han valgte bort Maren.

Det er den arrogante holdningen hans jeg ikke liker. Hadde han ikke hatt den, så hadde han vært helt OK.

Skrevet

Jævlig råttent gjort av Maren å love Daniel at hun velger han hvis han gnir på lampen. Få Maren ut!!!

Skjønner ikke hvorfor noen av de to nye gnikka på lampen. Hvorfor i huleste ville de ha tilbake Niklas? Hadde de vært litt smarte, så hadde de fått han ut. De hadde jo den store muligheten. Dumme Marius og Daniel.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen av de to nye gnikka på lampen. Hvorfor i huleste ville de ha tilbake Niklas? Hadde de vært litt smarte, så hadde de fått han ut. De hadde jo den store muligheten. Dumme Marius og Daniel.

Og hva hadde skjedd da? Jo, de måtte uansett ha stilt seg bak Maren.

Skrevet

:kjefte::kjefte:

Jeg trodde virkelig Daniel og Marius (hvert fall Marius) ikke ville gni på lampen, men der tok jeg feil.

At Daniel røyk ut gjør meg ingen ting, men jeg har virkelig fått sansen for lille Niclas de siste ukene.

Jeg håper enten Maren eller Nora ryker neste uke. Maren pga hun bare irriterer meg noe vilt og Nora pga hun er så kjedelig.

Skrevet

Tror ikke maren vet hva en hvit løgn er jeg. Hun går garantert ut neste gang ingen liker henne der inne nå. Håper de jentene som kommer inn er litt mer spennende enn de som er der inne nå.

Heidi synest alt er så rart altså maren gikk bare en helt annen vei enn hun skulle. Også??

Gjest Mynona83
Skrevet

Heidi synest alt er så rart altså maren gikk bare en helt annen vei enn hun skulle. Også??

Haha, hun er jo søt også da... Virker som hun synes alt er veldig spennende og er alltid like entusiastisk...

Jeg synes da at i tidligere sesonger (eller er det på dansk eller amerikansk) har de alltid gått en skikkelig runde for å gjøre det litt spennende...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå er det vel ikke så lenge til en utstemt deltager sjekker inn igjen? De må da sende inn hvert fall en til da. Å bare sende inn Maren blir litt for lite synes jeg. Håper Joachim kommer tilbake.

Gjest Mynona83
Skrevet

Nå er det vel ikke så lenge til en utstemt deltager sjekker inn igjen? De må da sende inn hvert fall en til da. Å bare sende inn Maren blir litt for lite synes jeg. Håper Joachim kommer tilbake.

Pleier de ikke bare å sende inn 1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...