Gjesten Skrevet 14. april 2011 #1821 Skrevet 14. april 2011 Nei blir kjedelig hvis Kim å skal må dra. Må jo ha folk som lager litt liv og drama. De fleste der inne er jo så kjedelige. Han lager jo ikke liv og drama i det hele tatt. Å kline med Jeanette kvalifiserer ikke. Få ham ut!
Gjest Mynona83 Skrevet 14. april 2011 #1822 Skrevet 14. april 2011 hehe, hvorfor kaller dere han for lille Niclas? Han er egentlig ganske kraftig For han er den yngste av Niclasene også er han kortest i tillegg..
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1823 Skrevet 14. april 2011 Akkurat nå synes jeg Maren, Madde, Niklas, Heidi, Jeanette, Nora, Mikke, Marius og daniel kan reis hjem. For en kjedelig gjeng de har med i år. Er det bare jeg som ikke synes Heidi passer inn på Paradise Hotel? Hun er for snill liksom. Hvis dere skjønner. Hun er også fryktelig anonym og kjedelig. Hun har jo bare seilet med hele veien. Både hun og Nora er kjedelige. Legger nesten ikke merke til dem. Jeg synes ikke det er nok å kun være pen. De må jo ha en litt sterk personlighet og være villige til å lage drama. Dette er tross alt Paradise Hotel og ikke en vanlig badeferie i syden liksom. At noen kun er med på Paradise Hotel for å få seg en gratis ferie og kun for å sole seg synes ikke jeg noe om. Jeg er enig de er sikkelig kjedlige alle sammen sammenlignet med de som var med i fjor. Vi trenger noen bitches hahah som lene,nanna og Noor. Skulle vært noen utenlandske jenter med de er mer drama enn norske jenter er veldig forsiktige og tørr ikke å si ifra.
Gjest Armule Skrevet 14. april 2011 #1824 Skrevet 14. april 2011 Jeg tror egentlig folk tar veldig lett på Maren og hennes følelser for Kim. Joda, det er skikkelig teit å oppføre seg slik som hun gjør, og jeg ser godt at folk blir lei. ..men jeg skjønner veldig godt at hun har vanskelig for å si høyt at hun liker ham foran både han og en hel gjeng mens alle ser på henne. Når man liker noen, og man er veldig usikker på om den andre liker deg eller ikke (vi får jo tross alt ikke se alt) og er et typisk menneske som tenker og vender på alt, så er det ikke lett. I tillegg til at alt blir filma og moren døde for bare litt siden. Hun har det nok også vanskeligere enn hun selv tror og/eller vil innrømme. 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1825 Skrevet 14. april 2011 Han lager jo ikke liv og drama i det hele tatt. Å kline med Jeanette kvalifiserer ikke. Få ham ut! Det er jo ingen der inn som lager noe liv og drama i det hele tatt. Kim og lille Niclas prøvde i hvert fall å fyre opp stemmningen siden det er så kjedelig der inne.Selv om det var på Marens bekostning. Skal alle de som lager LITT liv dra ut, så er det jo bare kjedelige folk igjen. Hva er vitsen å se på da? Hva er du kvalifiserer som drama da hvis ikke det i går var drama?
smalls Skrevet 14. april 2011 #1826 Skrevet 14. april 2011 Kast ut hele gjengen og send inn noen kule Dansker istedenfor. Da blir det masse drama Lille Niclas må klare oppdraget sitt. Vil heller ha han der enn Niklas Vindel 1
Xaphan Skrevet 14. april 2011 #1827 Skrevet 14. april 2011 Æsj, nesten hver eneste natt har jeg mareritt om Niklas Vindell. Drømmer at han prøver seg på meg og sånt. Uff :gjeiper: 1
muffin26 Skrevet 14. april 2011 #1828 Skrevet 14. april 2011 Æsj, nesten hver eneste natt har jeg mareritt om Niklas Vindell. Drømmer at han prøver seg på meg og sånt. Uff :gjeiper: hahahahahahhaha nå lo jeg godt. Du er for mye på paradise:P
Gjest Mynona83 Skrevet 14. april 2011 #1829 Skrevet 14. april 2011 Æsj, nesten hver eneste natt har jeg mareritt om Niklas Vindell. Drømmer at han prøver seg på meg og sånt. Uff :gjeiper: Hahaha.. skjønner at du sover dårlig om dagen da Tenk om det skjer i virkeligheten a...!
Despicable Me Skrevet 14. april 2011 #1830 Skrevet 14. april 2011 Virker så nivået på alt i år han synket. Deltakerne er kjedeligere, ingen drama, nesten ingen twister (de få som er er elendige), klippingen og hva tv3 velger å vise hver dag er også elendig (Ett klipp kan gå om og om igjen gjennom hele uken..) Og jeg synes også Triana har gjort en dårligere jobb denne sesongen enn de andre sesongene.. og ikke minst: hun trenger en ny stylist der inne
smalls Skrevet 14. april 2011 #1831 Skrevet 14. april 2011 (endret) Virker så nivået på alt i år han synket. Deltakerne er kjedeligere, ingen drama, nesten ingen twister (de få som er er elendige), klippingen og hva tv3 velger å vise hver dag er også elendig (Ett klipp kan gå om og om igjen gjennom hele uken..) Og jeg synes også Triana har gjort en dårligere jobb denne sesongen enn de andre sesongene.. og ikke minst: hun trenger en ny stylist der inne For å være helt ærlig, så synes jeg sesong 1 har vært best! Sesong 2 var helt okey. Var jo en del drama da å. Det mellom Vic og SM osv. Men i år er det jo nesten null drama og alle twistene er dårlige (utenom den som har vært denne uken. Den var litt bra) De som er med i år er virkelig kjedelige i forhold til de som var med i sesong 1 og 2 når jeg tenker etter. Endret 14. april 2011 av smalls
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2011 #1832 Skrevet 14. april 2011 Virker så nivået på alt i år han synket. Deltakerne er kjedeligere, ingen drama, nesten ingen twister (de få som er er elendige), klippingen og hva tv3 velger å vise hver dag er også elendig (Ett klipp kan gå om og om igjen gjennom hele uken..) Og jeg synes også Triana har gjort en dårligere jobb denne sesongen enn de andre sesongene.. og ikke minst: hun trenger en ny stylist der inne enig! klippingen suger! det irriterte meg veldig at de sendte klippet med at madde pakker mens hun griner ca tusen ganger, de la lissom opp til at hun skulle trekke seg eller gjøre et eller annet dramatisk..men neeejda, det var bare litt rotete på rommet...........
smalls Skrevet 14. april 2011 #1833 Skrevet 14. april 2011 enig! klippingen suger! det irriterte meg veldig at de sendte klippet med at madde pakker mens hun griner ca tusen ganger, de la lissom opp til at hun skulle trekke seg eller gjøre et eller annet dramatisk..men neeejda, det var bare litt rotete på rommet........... De legger jo virkelig opp til at vi skal tro det blir masse drama osv på de klippene vi ser, men det er jo ikke noe som skjer i det hele tatt slik som det ser ut som på reklamen.
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. april 2011 #1835 Skrevet 14. april 2011 Er det pause fra paradise neste uke? Ja
smalls Skrevet 14. april 2011 #1836 Skrevet 14. april 2011 Hvis det blir en sesong 4, så håper jeg de bytter ut Triana med en annen. Vet ikke hvem det skulle være, men er temmlig lei Triana nå.
muffin26 Skrevet 14. april 2011 #1837 Skrevet 14. april 2011 ohhhhh har de ingenting annet å vise enn det jævla dramaet med maren og kim. Er det ikke veldig OLD NEWS nå. Maren er så barneslig herregud helt tragisk. Jeg skal ikke hjelpe kim jeg fordi han ikke vil kline med meg. GOOOOOOOD GROW UP
Gjest Linda sofie Skrevet 14. april 2011 #1838 Skrevet 14. april 2011 ohhhhh har de ingenting annet å vise enn det jævla dramaet med maren og kim. Er det ikke veldig OLD NEWS nå. Maren er så barneslig herregud helt tragisk. Jeg skal ikke hjelpe kim jeg fordi han ikke vil kline med meg. GOOOOOOOD GROW UP Jeg får helt fnatt av den jenta. Er hun 14 år eller hva? Skulle nesten tro det noen ganger. Jeg håper hun ryker neste uke.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. april 2011 #1839 Skrevet 14. april 2011 Dakal Ole kommer til å grine hvis Nicklas må reise..
frøken gurine:) Skrevet 14. april 2011 #1840 Skrevet 14. april 2011 håper ikke begge di to nye kommer til å gnikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå